qxl

Er du til knive, bajonetter, økser, sværd eller hellebarder er dette stedet.
Besvar
Brugeravatar
Gunnut
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 6876
Tilmeldt: 10. apr 2004, 18:40
Interesser: Genladning, jagt
Geografisk sted: Danmark (Jylland nord)
Been thanked: 33 times

qxl

Indlæg af Gunnut » 7. maj 2005, 21:49

Langt om længe har jeg fået oprettet mig selv som bruger på qxl. Var naturligvis inde og se om der var nogle våben. Ikke mange, men dog en del af de der luftbøsser, som koster en bondegård (hvordan kan man dog finde på at betale så meget for en luftskyder :roll: ). Nå men hvis man mangler en kniv med "enhåndsbetjening" kan man da finde den på qxl. Eller for den sags skyld en ½ auto shotgun med plads til 3 patroner (to i kammer og en i piben). Altså de har åbenbart ikke helt styr på lovgivningen (brugerne).
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.
-Sir Winston Churchill

PS Har skudt råvildt med 12, .222, .223, .243, 6,5x55, .30.30, .308, .30-06, 7x65R

Brugeravatar
HappyNanoq
Gone But Not Forgotten
Gone But Not Forgotten
Indlæg: 6630
Tilmeldt: 16. jan 2005, 06:55
Interesser: Mekanik
Geografisk sted: Ikast, midtjylland.
Has thanked: 302 times
Been thanked: 481 times

Indlæg af HappyNanoq » 7. maj 2005, 21:57

Bruger selv QXL, opkøber i ny og næ små 1 vægt Ounce sølv- og guldbarrer, sølvmønter og -mindemedaljer, gulddubloner.

Jeg kunne vende rundt og sælge samlingen nu, med en ca 18% fortjeneste.


Kender godt mulighederne for knive, våben også - men har ikke dristet mig ud i det, ud over Hardball, hvor jeg fik to Glock 18c full-autos til 35% under tilbudspris. =o)
Jeg tror det er godt en PRUT ikke smitter på samme måde som et GAB gør.
Dét ville bare være ulideligt for alle.

̿̿̿ ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿

Jeg skriver sikkert dette indlæg mens jeg sidder og skider.

Brugeravatar
Martin REX
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 227
Tilmeldt: 28. jan 2006, 12:55
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Indlæg af Martin REX » 26. feb 2006, 21:23

Bruger selv QXL, opkøber i ny og næ små 1 vægt Ounce sølv- og guldbarrer, sølvmønter og -mindemedaljer, gulddubloner.

Har kigget lidt på de barrer (guld) men der er en del forskellige leverandører er nogle der er bedre end andre ?
Do not underestimate the power of stupid people in large groups

Solerus
Newbie
Newbie
Indlæg: 10
Tilmeldt: 24. jun 2006, 19:42
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Solerus » 26. jun 2006, 22:34

ja gunnut der er ikke så meget kniv at finde der ,men en sjælden gang imellem er det mugligt at finde nogle intresante kval knive,men vær opmærksom på fakes,husk at kikke sælgerne efter i sømmene.
så ikke man tror man køber en one of a ciend knife og for en smør kniv tilsendt med posten. :)

Besvar