Jeg søger et medlem i Aalborg Skyttekreds, der har en pistol med et rødpunktsigte, da jeg rigtigt gerne vil prøve det. Så hvis jeg må have lov at skyde 5-10 prøveskud og så en serie på 30 skud, så ville det være lækkert, og så giver jeg gerne en øl/sodavand bagefter, eller et par æsker .22 krudt. Jeg må hellere få nævnt, at det skal være en .22, og ellers er der ingen krav. Hvis man har en S&W 22 Victory pistol også, så vil jeg også meget gerne prøveskyde den - med eller uden rødpunktsigte.
Jeg søger en herinde, da det er de samme 20-30 mennesker, jeg oplever at støde på i min forening, og der har jeg ikke set en S&W Victory, og dem der har modificeret pistoler med rødpunktsigte i klubben, det er de mere seriøse skytter, og deres grej vil jeg ikke "pille ved", og risikere at tabe

Så det kunne være, at jeg var heldig, at der sad et medlem derude, som havde netop en Victory og/eller rødpunktsigte, som de trængte til at få luftet, og måske ville lade mig have glæden af at prøve.
Jeg er i klubben hver eneste onsdag fra 17.30, så jeg er til rådighed der, hvis det er. Det der med at skulle rundt til andre klubber, det er ikke aktuelt, da jeg er på lift/offentlig transport, og gerne vil være i min egen forening

/AalborgBK