En oplevelse for drengene og deres far i eller omkring Silkeborg området?

Tal om alt inden for den ædle sportsgren og her kan du også stille skyde-, våbentekniske og kosmetiske spørgsmål.
Besvar
Brugeravatar
Martin REX
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 227
Tilmeldt: 28. jan 2006, 12:55
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

En oplevelse for drengene og deres far i eller omkring Silkeborg området?

Indlæg af Martin REX » 15. dec 2017, 12:32

Hej Alle

I weekenden d 2-3-4 marts er jeg i den heldige situation at jeg har drengene (12 og 14 år) helt for mig selv, ingen mor i nærheden og da jeg godt kunne tænke mig at give dem en oplevelse ud over det sædvanlige så kom jeg naturligvis til at tænke på NVF :NVFrules:

Jeg kunne godt tænke mig at lave noget skyderelateret med dem i eller omkring Silkeborg området én af dagene, skal indrømme at jeg har benyttet mig af Google men synes ikke at jeg sidder tilbage med noget brugbart, så derfor :blink:

Skulle der være én blandt jer fine mennesker som kendte til et sted hvor man kan komme med sine drenge og få lov til at snuse til den ædle sport at skyde med pistol (ikke noget voldsomt til drengene) og som er til at komme til for penge, selvfølgelig relativt i forhold til oplevelsen dvs selvfølgelig er jeg klar over at skydning med en stor kaliber er dyrere end en luft skyder, så vil jeg meget gerne høre nærmere.

Jeg er godt klar over at vi ikke kommer i nærheden af amerikanske tilstande, hvor kun pengepungen sætter grænsen for hvilket våben/kaliber der kommer på tale, men det jeg i bund og grund er ude efter er en oplevelse til drengene (og deres far) som vi vil kunne kigge tilbage på om mange år og have et smil på læben, det sagt så må jeg komme med en tilståelse mere jeg er faktisk ikke klar over om denne drøm/tanke overhovedet er lovlig her i DK.

For at være ærlig og imødekomme evt spørgsmål så begrænser vores skyde erfaring sig til følgende.
Drengene: Diverse aflagte tivoli bøsser på en skydebane i Djurs/Fårup sommerland.
Faderen: samme som ovenstående og lidt på flugtskydningsbaner rundt omkring samt militæret M/75 og naturligvis geværet over dem alle Garand he he.
Senest rettet af Refraktorius 16. dec 2017, 17:10, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Overskrift tilrettet indlæggets forål
Do not underestimate the power of stupid people in large groups

Brugeravatar
Ramirez
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 52
Tilmeldt: 1. apr 2011, 20:07
Interesser: Jagt , våbenbearbejdning
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 4 times
Been thanked: 29 times

Re: En oplevelse for drengene og deres far i eller omkring Silkeborg området?

Indlæg af Ramirez » 6. jan 2018, 21:42

Aften , Martin !

Det ka´ vi da sikkert godt finde ud af , hvis vi ka´ nøjes med lør 3. marts .
Det vil nok gøre oplevelsen størst , hvis vi kan prøve forskellige våben, calibre og afstande .
Det sørger jeg for.
Hvis du stadig er interesseret , så fortsæt tråd eller send PM først i februar ,
så er tid til at dyrke opgaven i fællesskab .

Hilsen Ramirez
With heart, faith and steel. In the end there can only be one.

Brugeravatar
Ramirez
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 52
Tilmeldt: 1. apr 2011, 20:07
Interesser: Jagt , våbenbearbejdning
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 4 times
Been thanked: 29 times

Re: En oplevelse for drengene og deres far i eller omkring Silkeborg området?

Indlæg af Ramirez » 2. mar 2018, 21:02

Hej Martin !

Da jeg ikke har hørt fra dig , må det vist blive en anden dag :-)

Hilsen Ramirez
With heart, faith and steel. In the end there can only be one.

Besvar