Norinco NP29 vs STI Spartan

Tal om alt inden for den ædle sportsgren og her kan du også stille skyde-, våbentekniske og kosmetiske spørgsmål.
gamling
Newbie
Newbie
Indlæg: 4
Tilmeldt: 30. nov 2013, 10:30
Interesser: pistol
Geografisk sted: midtjylland

Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af gamling » 21. feb 2015, 10:18

Jeg har brug for jeres input i forhold til mine overvejelser i forbindelse køb af ny 9mm pistol. Det er ikke til diskussion om det skal være en 1911 - her har jeg truffet min beslutning.
Jeg overvejer en 9mm Norinco NP29, da jeg ikke har noget imod selv at tilpasse og optimere den, og synes prisforskellen til eksempelvis STI Spartan er forholdsvis stor.
Jeg kommer til at skyde maks. 1000 skud om året, som kommer til at foregå på 25 m bane + terrænskydning.

Vil jeg fortryde at købe den billigere Norinco?? Er der nogle vigtige faktorer, som jeg har overset??
Har virkelig brug for jeres input... :help:

Brugeravatar
Ølgaard
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2301
Tilmeldt: 27. apr 2009, 12:52
Interesser: Håndvåben - Blankvåben
Geografisk sted: KBH.
Has thanked: 378 times
Been thanked: 320 times

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Ølgaard » 21. feb 2015, 12:41

Jeg har selv lige købt en Norinco NP 29, og jeg har en NP 44, og haft flere NP 28 som jeg selv byggede om, det er spændende og sjovt, og så er det til en billig penge, og jeg har aldrig haft problemer med dem de skyder godt, og de er i en betydelig bedre finish en de første.

Og igen med det du skal bruge den til er den god til prisen.

Men prøv at søge her på forummet der er mange indlæg om Norinco, men har man kassen så er der helt klart mange 1911, som er i topkvali.

:razz: :razz:

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Indlæg: 8857
Tilmeldt: 13. feb 2004, 08:52
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 354 times
Been thanked: 1155 times
Kontakt:

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Fast Fumble » 21. feb 2015, 13:18

gamling skrev:Jeg har brug for jeres input i forhold til mine overvejelser i forbindelse køb af ny 9mm pistol. Det er ikke til diskussion om det skal være en 1911 - her har jeg truffet min beslutning.
Jeg overvejer en 9mm Norinco NP29, da jeg ikke har noget imod selv at tilpasse og optimere den, og synes prisforskellen til eksempelvis STI Spartan er forholdsvis stor.
Jeg kommer til at skyde maks. 1000 skud om året, som kommer til at foregå på 25 m bane + terrænskydning.

Vil jeg fortryde at købe den billigere Norinco?? Er der nogle vigtige faktorer, som jeg har overset??
Har virkelig brug for jeres input... :help:
Jeg skyder med STI og SVI.
Mht STI, så tror jeg nok det er sådan, at Spartan er en pistol der ikke bygges i USA, for at holde omkostningerne nede. Hvad det gør ved kvaliteten, ved jeg ikke.
Jeg havde på et tidspunkt tunet om ombygget en del på mine STI pistoler, og købte en SPS (Spansk) for at prøve den. Modellen (Standard Plus II) lignede mine STI'er (Edge) til forveksling.
Der viste sig en del forskelle i materiale kvalitet, og mange af forskellene var lidt irriterende. Fx var slagstiften af ret ringe kvalitet, så den begyndte at give funkfejl på et tidspunkt. Men 1911 konceptet er nu dejligt! De dele der var for ringe, de blev bare skiftet til STI, EGW, Brown og lignende dele. Ramme, slæde og pibe var af fin kvalitet, så alle problemerne var til at løse.
SPS'en er solgt igen for år tilbage, men i dag bruger jeg faktisk SPS magasiner i mine STI og SVI, for det er virkelig gode magasiner til prisen.

Prøv dig frem, det er sjovt!
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Brugeravatar
Jensen1973
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 75
Tilmeldt: 16. dec 2013, 17:02
Interesser: Pistolskydning
Geografisk sted: Tolne
Has thanked: 231 times
Been thanked: 10 times

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Jensen1973 » 21. feb 2015, 15:25

Købte selv en Spartan for et lille års tid siden, er godt tilfreds. Tolerancer og finish virkede til at være meget bedre end på de Norinco'er vi kiggede på. Det er korrekt at ramme og slæde produceres af Armscor i Phillipinerne, men så vidt jeg har forstået er indmaden STI stumper, og kvalitetskontrollen foregår hos STI. Kommer du til NVF træf i Fjerritslev vil der være mulighed for selv at afprøve :smile:
Trying is the first step towards failure.
H.J. Simpson

gamling
Newbie
Newbie
Indlæg: 4
Tilmeldt: 30. nov 2013, 10:30
Interesser: pistol
Geografisk sted: midtjylland

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af gamling » 22. feb 2015, 09:22

Tak for jeres hurtige respons. Ølgaard jeg vil gerne høre mere om din np29. Jensen1973 nej jeg kommer desværre ikke til NVF træf men tak for tilbudet

Brugeravatar
Ølgaard
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2301
Tilmeldt: 27. apr 2009, 12:52
Interesser: Håndvåben - Blankvåben
Geografisk sted: KBH.
Has thanked: 378 times
Been thanked: 320 times

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Ølgaard » 22. feb 2015, 10:43

Det er såååån en fra ARMIS, jeg venter på SKV.en jeg købte den fordi jeg har en hel del stumper til 1911, men jeg skifter ingen før jeg har skudt et par tusind skud, den er jo født med mange stumper som man plejer at skifte, og den har hårdt forkromet pibe, så i første omgang polerer jeg bare sliddelene.

Den NP 28 jeg havde først har nu skudt langt over 20000 skud uden problemer, ham som har den nu har været yderst tilfreds med den, og den kører stadig derudaf med alle former for ammo, og han har intet skiftet på den efter han fik den.

Der er mange dyre lækre 1911, men jeg synes til det jeg skal bruge og jeg kan li at rode med våben så er Norinco en god skyder til billige penge, jeg har da Colt, men må indrømme jeg skyder ikke så meget med den. :oops:

Men igen hvad skal man bruge den til og hvor meget vil man ofre :???:

:razz: :razz:
Vedhæftede filer
DSC00864_thumb.jpg
DSC00864_thumb.jpg (10.42 KiB) Vist 9428 gange

Brugeravatar
Ølgaard
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2301
Tilmeldt: 27. apr 2009, 12:52
Interesser: Håndvåben - Blankvåben
Geografisk sted: KBH.
Has thanked: 378 times
Been thanked: 320 times

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Ølgaard » 22. feb 2015, 12:11

Her er bare et par som selv har pimpet deres Norinco, med små midler, den første tog ham 10 timer.

:razz: :razz:
Vedhæftede filer
image_zps8ccaad40.jpg
(61.34 KiB) Downloadet 1246 gange
LTSideView.jpg
LTSideView.jpg (63.33 KiB) Vist 9409 gange
scan0065.jpg
scan0065.jpg (55.28 KiB) Vist 9409 gange
Norinco_1911.jpg
Norinco_1911.jpg (68.3 KiB) Vist 9409 gange

Badaka
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1143
Tilmeldt: 16. apr 2012, 15:51
Interesser: Bukkejagt og riflede våben
Geografisk sted: Sjælland....uheldigvis....
Has thanked: 89 times
Been thanked: 163 times

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Badaka » 22. feb 2015, 13:48

Tror i at en norinco np28 kan pimpes tilstrækkeligt til at blive en værdig IPSC eller open skyder?

Brugeravatar
Ølgaard
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2301
Tilmeldt: 27. apr 2009, 12:52
Interesser: Håndvåben - Blankvåben
Geografisk sted: KBH.
Has thanked: 378 times
Been thanked: 320 times

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Ølgaard » 22. feb 2015, 14:27

Jeg kender til 7 som er pimpet, de 2 har jeg selv haft/lavet, og de 3 af dem jeg kender bliver brugt til IPSC, så alt er muligt, men det er spørgsmålet om hvor meget man selv kan lave, for skal man have en bøssemager til at lave det, kan det nok ikke betale sig. :???:

Filipinerne bruger Norinco i deres Shooting team som er top pimpet, og skal man gå hele vejen så er der disse Norinco Np 44. :blink:

:razz: :razz:
Vedhæftede filer
100E0784.jpg
100E0784.jpg (69.02 KiB) Vist 9386 gange
100E1119.jpg
100E1119.jpg (53.11 KiB) Vist 9386 gange
100E0699.jpg
100E0699.jpg (51.99 KiB) Vist 9386 gange

Brugeravatar
Gunslinger
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1236
Tilmeldt: 5. mar 2008, 16:15
Interesser: IPSC, genladning, våbennørderi
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 70 times
Been thanked: 148 times

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Gunslinger » 22. feb 2015, 20:46

Ølgaard skrev:Jeg kender til 7 som er pimpet, de 2 har jeg selv haft/lavet, og de 3 af dem jeg kender bliver brugt til IPSC, så alt er muligt, men det er spørgsmålet om hvor meget man selv kan lave, for skal man have en bøssemager til at lave det, kan det nok ikke betale sig. :???:

Filipinerne bruger Norinco i deres Shooting team som er top pimpet, og skal man gå hele vejen så er der disse Norinco Np 44. :blink:

:razz: :razz:
Det lugter langt væk af airsoft det der!

Brugeravatar
Ølgaard
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2301
Tilmeldt: 27. apr 2009, 12:52
Interesser: Håndvåben - Blankvåben
Geografisk sted: KBH.
Has thanked: 378 times
Been thanked: 320 times

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Ølgaard » 23. feb 2015, 11:16

Du har "selvfølgelig" undersøgt det så du er sikker, ellers ville du ikke skrive det :biggrin: prøv at slå Zimraz guns op så ser du Norinco NP 44 45 ACP Next Level, og vend så tilbage.

De tilhører Filipine Team force Elite Shooting Team.

:razz: :razz:

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Indlæg: 8857
Tilmeldt: 13. feb 2004, 08:52
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 354 times
Been thanked: 1155 times
Kontakt:

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Fast Fumble » 23. feb 2015, 12:32

Badaka skrev:Tror i at en norinco np28 kan pimpes tilstrækkeligt til at blive en værdig IPSC eller open skyder?
Ja, det er jeg helt sikker på kan lade sig gøre.
Vi ser dem ikke rigtig i IPSC endnu, men det er nok fordi IPSC er en ret dyr sport.
Hvis du alligevel bruger mange penge på Rig, rejser, tilmeldingsgebyrer, hotelovernatninger og ammo, så har det jo begrænset betydning om pistolen koster 5.000kr eller 15.000kr.
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Brugeravatar
Grendel
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 7. jan 2007, 20:29
Interesser: Pistolskydning, IPSC
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 169 times
Been thanked: 205 times

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Grendel » 23. feb 2015, 14:03

Badaka skrev:Tror i at en norinco np28 kan pimpes tilstrækkeligt til at blive en værdig IPSC eller open skyder?
Enig med FF, dog tror jeg der kan blive noget med magasiner. Jeg mener de er lige korte nok til at man kan sætte magasinforlængelse på, og det kunne tage det sjove lidt ud af Open klassen, der er vist heller ikke mulighed for kopi magasiner?
Willst du es nie wieder sehen
lass es schwimmen in Benzin

Failure is the key to success;
Each mistake teaches us something.

Brugeravatar
Longrifle
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3606
Tilmeldt: 28. maj 2005, 20:16
Interesser: skydning
Geografisk sted: Region Hovedstaden
Has thanked: 82 times
Been thanked: 364 times

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Longrifle » 26. feb 2015, 10:29

Ølgaard og jeg er de trofaste Norinoc fans :biggrin:


Jeg har en NP28, som jeg har tunet aftræk på, monteret nyt fjederstyr og andre sigtemidler + sandblæsning af de rustfri dele. I alt står det mig vel i ca. 4400.-

Jeg synes ærligt, at den skyder præcis så godt, som andre 1911 pistoler - og ligeså driftsikkert - og den har intet imod blyprojektiler og en lang OAL. Jeg har prøvet div. andre pistoler i foreningen, og til alm. foreningsskydning kan jeg ikke retfærdiggøre overfor mig selv, at bruge 2 eller 3 gange så meget - for i bund og grund det samme, bare i en bedre indvendig finish. Var det som tjenestepistol, var sagen en anden.

Skydning er jo mest af alt "software" fremfor "hardware" :mrgreen:
Handle so, dass die Maxime deines Willens jederzeit zugleich als Prinzip einer allgemeinen Gesetzgebung gelten könne.

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5152
Tilmeldt: 15. mar 2009, 22:00
Interesser: Jagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 1008 times
Been thanked: 1366 times

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Ras.Killing » 26. feb 2015, 22:20

Hov hov hov!!! Jeg vil også være med i den gruppe som kalder sig Norinco fans!!! :mad: :biggrin:

Skyder selv med en lettere tunet NP28. Tunet og poleret aftræk, langt fjederstyr og andre greb.. og jeg er glad for den! Den står mig i rundt regnet 3000KR inkl. dele (fik pistolen på tilbud).

Pistolen i sig selv vil sagtens kunne ombygges til IPSC Open. Problemet bliver, som de andre siger, magasinerne... De kan for det første være lidt svære at få fat i (jeg fandt nogle brugt), og kan for det andet ''kun'' indeholde 15 skud...hvilket jeg tror kan blive en hæmsko i open, hvis man er oppe imod 20+ skuds pistoler???

Du skal som minimum forvente at skulle tune aftrækket på en Norinco...Det er sku' noget groft out-of-the-box. Foruden det er der ikke rigtig noget at komme efter. Jeg kunne dog måske godt savne et justerbar sigte på min, men det er jo til at eftermontere.

Personligt kan jeg bedre lide double-stack/highcap 1911'erne. Syntes single-stack er for klejn at holde på... men det er jo en smagssag.

Til dit behov havde jeg valgt en Norinco.

...en NP44 i cal. 45 er nu også meget sød :biggrin:
Vedhæftede filer
4.jpg
4.jpg (51.61 KiB) Vist 9115 gange
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Indlæg: 8857
Tilmeldt: 13. feb 2004, 08:52
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 354 times
Been thanked: 1155 times
Kontakt:

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Fast Fumble » 26. feb 2015, 22:29

Ras.Killing skrev:Problemet bliver, som de andre siger, magasinerne... De kan for det første være lidt svære at få fat i (jeg fandt nogle brugt), og kan for det andet ''kun'' indeholde 15 skud...hvilket jeg tror kan blive en hæmsko i open, hvis man er oppe imod 20+ skuds pistoler???
Konkurrenterne vil typisk have 28-skuds magasiner. Så ja, det er et problem der skal findes en løsning på.
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Brugeravatar
Caspian1911
Moderator
Moderator
Indlæg: 4065
Tilmeldt: 1. nov 2006, 16:59
Interesser: IPSC, gamle danske våben
Geografisk sted: Djursland
Has thanked: 564 times
Been thanked: 368 times

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Caspian1911 » 26. feb 2015, 23:02

Fast Fumble skrev:
Ras.Killing skrev:Problemet bliver, som de andre siger, magasinerne... De kan for det første være lidt svære at få fat i (jeg fandt nogle brugt), og kan for det andet ''kun'' indeholde 15 skud...hvilket jeg tror kan blive en hæmsko i open, hvis man er oppe imod 20+ skuds pistoler???
Konkurrenterne vil typisk have 28-skuds magasiner. Så ja, det er et problem der skal findes en løsning på.
Løsningen består i at svejse to magasiner sammen, så længden bliver de 170 mm. Så ender man på 24-30 skud.

Mine std. 18 skuds magasiner blev skåret i stykker og Svejts sammen, så nu har jeg et 27 skuds. Fungerer upåklageligt.
As I hurtled through space, one thought kept crossing my mind - every part of this rocket was supplied by the lowest bidder.
~ John Glenn, RIP


Brugeravatar
Ølgaard
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2301
Tilmeldt: 27. apr 2009, 12:52
Interesser: Håndvåben - Blankvåben
Geografisk sted: KBH.
Has thanked: 378 times
Been thanked: 320 times

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Ølgaard » 27. feb 2015, 08:39

Jeg har set magasiner til 25-30 skud, men ikke kunnet finde dem, så det er nok 2 som er svejset sammen ??

Det var så godt lavet at jeg ikke lagde mærke til det.

:razz: :razz:

Knas1911
Newbie
Newbie
Indlæg: 19
Tilmeldt: 22. apr 2015, 08:05
Interesser: skydning
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Knas1911 » 22. apr 2015, 08:29

Først...jeg ved godt at det er en lidt gammel tråd, men. ..
Anden...jeg ved godt at rigtig mange er glade for deres Norinco, men..

Jeg har lige købt min første 1911. Det bliver bestemt ikke den sidste. Jeg kan virkelig godt lide dens opbygning og funktion. Den ligger rigtig godt i hånden og præstere væsentlig bedre end hvad jeg kan, men....det er en Norinco. ..

Jeg har haft mange gøbber i hånden, og det er virkelig pistolens pedant til fiat 127 eller skoda 120, hvis nogen kan huske dem...

Det kører/skyder derudaf. Det er rimelig ok, rent driftssikkert...hvis den ikke bliver brugt alt for meget.
Men køre/skydeglæden mangler sgu. Det føles ikke rart, når man har den i hånden. Mennesker er forskellige, men alverdens pimperier kan ikke ændre på, at min nye Norinco i grund og bund er et stykke masse produceret, dog rimelig velskydende, blikkasse uden nogen form for sjæl. Det er sidste gang jeg køber Norinco. Prøv at lade en negl slå på magasinet. Det lyder og føles som det gamle Hong Kong blik legetøj. Jeg bliver aldrig fan af den klub. Næste gang køber jeg en brugt Toyota...ups. ...Colt eller S&W :cry:

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5152
Tilmeldt: 15. mar 2009, 22:00
Interesser: Jagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 1008 times
Been thanked: 1366 times

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Ras.Killing » 22. apr 2015, 16:29

Ja det kan man jo kun give dig ret i - Norinco'erne er billige og det afspejler sig også i finishen. Jeg er dog stadig fuldt ud tilfreds med min, en den kan sagtens følge med +12.000kr skyderne på terræn.

...men ja hvis man forventer Colt, S&W eller for den sags skyld STI finish/kvalitet så bliver man nok skuffet.
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

Brugeravatar
Ølgaard
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2301
Tilmeldt: 27. apr 2009, 12:52
Interesser: Håndvåben - Blankvåben
Geografisk sted: KBH.
Has thanked: 378 times
Been thanked: 320 times

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Ølgaard » 22. apr 2015, 17:08

Jeg har både Colt og Norinco, og skulle jeg sælge blev det Colterne, for selvom den ydre finish på Norinco ikke er som på Colt, er tolerancerne bedre på mine Norincoer, og jeg skyder bedre med dem.

Og jeg har set en Norinco hvor alle mærker var væk som indikerede at det var en Norinco, og den blev rost til skyerne for sin præcision, og da skytten fandt ud af det var en Norinco, blev han meget sur, for han ville ikke skyde med kinøjserlort :blink:

Men alt er relativt, nogen kan lide moren OSV. OSV.

:razz: :razz:

Knas1911
Newbie
Newbie
Indlæg: 19
Tilmeldt: 22. apr 2015, 08:05
Interesser: skydning
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Knas1911 » 22. apr 2015, 17:57

Jeg er rigtig glad for at høre positivt om deres præstationer. Super. Det var selvfølgelig prisen, der lokkede mig til at købe. Jeg kendte /kender ingen, jeg kunne lokke nogle prøveskud ud af. Det er synd og skam, at man ikke har mulighed for at prøve, når man er ude hos en våben pusher. Selvfølgelig kan man aldrig prøve nyt, men kunne være fedt, hvis våbenhandleren havde wn lille bane i baglokalet (en drøm).
Jeg håber at jeg bliver gladere for min med tiden. Vi får se. ..
Men tak for jeres input. Jeg respekterer jeres mening. Vi er alle forskellige. :razz:

Brugeravatar
Longrifle
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3606
Tilmeldt: 28. maj 2005, 20:16
Interesser: skydning
Geografisk sted: Region Hovedstaden
Has thanked: 82 times
Been thanked: 364 times

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Longrifle » 22. apr 2015, 21:04

Man skal kun beholde våben,som man er glad for...

Finder du ikke ejerglæde over Nork'en, så må den da videre :biggrin:

Jeg har lige skudt division GPA her til aften, og jeg er sgu stadig glad for min Nork.Både mht. driftssikkerhed/præcision og fordi, at jeg selv har tunet og moddet den.

Men jeg kan sagtens forstå, at mange gerne vil ha glæden over våben, der også besidder en vis æstetik ud over det funktionelle.
Handle so, dass die Maxime deines Willens jederzeit zugleich als Prinzip einer allgemeinen Gesetzgebung gelten könne.

Brugeravatar
Ølgaard
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2301
Tilmeldt: 27. apr 2009, 12:52
Interesser: Håndvåben - Blankvåben
Geografisk sted: KBH.
Has thanked: 378 times
Been thanked: 320 times

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Ølgaard » 23. apr 2015, 08:02

Knas1911 skrev:Jeg er rigtig glad for at høre positivt om deres præstationer. Super. Det var selvfølgelig prisen, der lokkede mig til at købe. Jeg kendte /kender ingen, jeg kunne lokke nogle prøveskud ud af. Det er synd og skam, at man ikke har mulighed for at prøve, når man er ude hos en våben pusher. Selvfølgelig kan man aldrig prøve nyt, men kunne være fedt, hvis våbenhandleren havde wn lille bane i baglokalet (en drøm).
Jeg håber at jeg bliver gladere for min med tiden. Vi får se. ..
Men tak for jeres input. Jeg respekterer jeres mening. Vi er alle forskellige. :razz:
Hvad for en model/kaliber har du købt ??

:razz: :razz:

Knas1911
Newbie
Newbie
Indlæg: 19
Tilmeldt: 22. apr 2015, 08:05
Interesser: skydning
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Norinco NP29 vs STI Spartan

Indlæg af Knas1911 » 23. apr 2015, 08:54

Det er en 1911 A1 N29, 9 mm

Besvar