.44 S&W Special ammunition

Tal om alt inden for den ædle sportsgren og her kan du også stille skyde-, våbentekniske og kosmetiske spørgsmål.
Besvar
Brugeravatar
Tuba
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 242
Tilmeldt: 22. mar 2008, 23:25
Interesser: Målskydning: Pistol, revolver.
Geografisk sted: Søllerød
Has thanked: 11 times
Been thanked: 3 times

.44 S&W Special ammunition

Indlæg af Tuba » 8. mar 2020, 10:22

Min forening har (i det sekund det var muligt) købt en S&W Model 29 i .44 Special, men har siden da kun kunnet finde "Cowboy"-ammunition til den. Skytternes begejstring for at det siger "plop" og man så kan følge blyklumpen med øjet er til at overse.

Er der ikke nogen der kan fortælle mig at jeg bare er dårlig til at lede efter ammunition, og at der findes en forhandler i Danmark der kan levere kappet .44 S&W Special med normal ladning?
We're sysadmins, to us, data is protocol overhead.

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9650
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Re: .44 S&W Special ammunition

Indlæg af Bofhenator » 8. mar 2020, 11:08

Tuba skrev:
8. mar 2020, 10:22
Min forening har (i det sekund det var muligt) købt en S&W Model 29 i .44 Special, men har siden da kun kunnet finde "Cowboy"-ammunition til den. Skytternes begejstring for at det siger "plop" og man så kan følge blyklumpen med øjet er til at overse.

Er der ikke nogen der kan fortælle mig at jeg bare er dårlig til at lede efter ammunition, og at der findes en forhandler i Danmark der kan levere kappet .44 S&W Special med normal ladning?
Jeg har ikke fundet noget.

Jeg køber magtechs cowboyladninger og bruger hylstrene til genladning efter jeg har ploppet dem af.
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Besvar