Moving targets på standard 25 meter pistol bane ??

Tal om alt inden for den ædle sportsgren og her kan du også stille skyde-, våbentekniske og kosmetiske spørgsmål.
Besvar
Greyberd63
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2112
Tilmeldt: 17. aug 2017, 19:14
Interesser: Westernskydning og genladning
Geografisk sted: hovedstadsområdet
Has thanked: 475 times
Been thanked: 312 times

Moving targets på standard 25 meter pistol bane ??

Indlæg af Greyberd63 » 17. jun 2020, 19:43

Et kreativt medlem, forslår at vi indføre Moving Targets på vores 25 meter pistol bane.

Nu er jeg tilhænger af enhver form for skydning, især hvis den er sjov, men den skal også være lovlig,at udføre på vores bane.

Banen er et ældre standard system, med duel anlæg, med træblænde foran.

Der burde ikke være noget teknisk, der forhindre det, medlemmet hævder at moving targets benytte til IPSC og Terrænskydning ?

Denne youtube, var med sendt, se lige bort fra at det er riffel, det er mere princippet om mål der bevæger sig på denne måde.

Vores banegodkendelse er helt stanadard, med man skal skyde på skiver hvor centrum er 150 cm over jord, og vi har kun en godkendt skud retning.

Er det mig der er hlt tosset, hvis jeg tror at den bliver svær, at få indført


youtu.be/bdHcb6ZkzLg

Mvh
Grey

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9700
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1725 times
Been thanked: 2152 times
Kontakt:

Re: Moving targets på standard 25 meter pistol bane ??

Indlæg af Bofhenator » 17. jun 2020, 20:10

Greyberd63 skrev:
17. jun 2020, 19:43
Et kreativt medlem, forslår at vi indføre Moving Targets på vores 25 meter pistol bane.

Nu er jeg tilhænger af enhver form for skydning, især hvis den er sjov, men den skal også være lovlig,at udføre på vores bane.

Banen er et ældre standard system, med duel anlæg, med træblænde foran.

Der burde ikke være noget teknisk, der forhindre det, medlemmet hævder at moving targets benytte til IPSC og Terrænskydning ?

Denne youtube, var med sendt, se lige bort fra at det er riffel, det er mere princippet om mål der bevæger sig på denne måde.

Vores banegodkendelse er helt stanadard, med man skal skyde på skiver hvor centrum er 150 cm over jord, og vi har kun en godkendt skud retning.

Er det mig der er hlt tosset, hvis jeg tror at den bliver svær, at få indført


youtu.be/bdHcb6ZkzLg

Mvh
Grey
Jeg kan ikke være til meget hjælp, men prøv evt at kigge på elgbanen på Kalvebod hvad der står på deres banegodkendelse, det kan måske være et udgangspunkt?
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Besvar