Det var ikke et dårligt valg, du bliver glad for den.
Jeg sendte min ud over klitterne ved Hvide Sande i en stor blød bue i "sport" mode - det tog ikke mange sekunder før den var 600m ude.
Jeg brugte landingslyset den har, for at kunne se den mod himlen.
Her, et billede taget på sydsiden ved Trelde Næs ved Fredericia sidst i november.
Jeg sendte min ud over klitterne ved Hvide Sande i en stor blød bue i "sport" mode - det tog ikke mange sekunder før den var 600m ude.
Her, et billede taget på sydsiden ved Trelde Næs ved Fredericia sidst i november.
trelde.jpg
Fedt billede.. håber også jeg kan få nogle fede skud...
Kom den tilbage fra havet ved Hvide Sande? Hvis man skal have ro i maven, skal der nok vælges en dag med vestenvind..
Eller leder den efter Lycons?
Når statsmænd tyr til vold, er det menneskeheden der lider.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
trelde.jpg
Fedt billede.. håber også jeg kan få nogle fede skud...
Kom den tilbage fra havet ved Hvide Sande? Hvis man skal have ro i maven, skal der nok vælges en dag med vestenvind..
Eller leder den efter Lycons?
Weeee, hentede dronen tirsdag eftermiddag.... Der står i manualen..... "Lad batteriet HELT op, direkte på laderen først gang det oplades.
Sad næsten og hoppede indtil det var opladet.
Det hele pakkes ned i en lille hardcase.
Det blev kun til lidt meget forsigtig flyvning indenfor... en masse starter og landinger.
Den er altså skidego' til at skræmme hundehår og andet godt ud fra hjørner og under møbler....
I løbet af ugen har det været for mørkt når jeg kom hjem til at filme.... men ikke at flyve..
Lige knap 70km/t kan den komme op på.. Det går rimeligt tjept, og jeg er glad for at jeg ikke har en alm. villahave.
Ingen chrash endnu efter knap 2 timers flyvning og 32 starter.
Videoen er kun cachelagringen på telefonen, jeg har endnu ikke downloaded andet end nogle få billeder fra dronen.
Weeee, hentede dronen tirsdag eftermiddag.... Der står i manualen..... "Lad batteriet HELT op, direkte på laderen først gang det oplades.
Tillykke med dyret!
Peter
Takker,
Har du fået gang i din?
Jeg har lige rundet 65 km flyvning, 8:45 timer og 72 flyvninger.
Længste flyvning : 7,7 km
Længst tid i luften: 28 min
Antal crash: ½ (ramte kviste, dronen lavede en lille piruette og stod og snurrede rundt samme sted)
Et par billeder..
Vedhæftede filer
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Det ser rigtigt godt ud, billedkvaliteten ser skarp ud.
Hvad med støjniveauet?
Det er kanongode billeder. Man har mulighed for at tage Raw billeder og selv efterbehandle. Jeg har kun taget "flade" jpg og DJI's egen HDR lyssætning.
Video i 4K 60 fps.
Full HD i 240 fps
og meget derimellem.
Jeg har intet sammenligningsgrundlag, 100 meter lige over hovedet hører du den ikke.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Vi bliver bedre og bedre venner dronen og jeg.
Har rundet både 100 flyvninger og 100 km. Sikkert en del mere da Waypoint programmet ikke opdaterer DJI databasen.
Stadig ingen crash..
Et skud fra igår, Ejer Bavnehøj er lidt til højre i billedet. 48Mp interpoleret... den gør det godt.
Indsat sakset billede af tårnet for at vise opløsningen.
Der er lige knap 3 km...
Vedhæftede filer
( ͡° ͜ʖ ͡°)