Kan jeg få vist et billede sammen med mit indlæg?

Alt om software, sikkerhed, kryptering m.m. Spørg og der er sikkert en der kan hjælpe.
Låst
Brugeravatar
Lycon
Admin
Admin
Indlæg: 14304
Tilmeldt: 26. jan 2004, 11:56
Interesser: Special Operations Executive
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1736 times
Been thanked: 1265 times
Kontakt:

Kan jeg få vist et billede sammen med mit indlæg?

Indlæg af Lycon » 5. feb 2004, 18:08

Ja, det kan du.

Du klikker på fanebladet "Vedhæftede Filer" lige under skrivevinduet (se indsat billede herunder) og herefter klikker du på "Tilføj Filer", og finder nu billedet på din harddisk. Klik nu "Åbn" og klik herefter på "Tilføj Filer". Klik eventuelt på "Vis Prøve" og kontroller at det er det rigtige billede, og klik derefter på "Indsend".

Bemærk at du har mulighed for at tilføje en kommentar til dit billede, ligesom du kan vælge om billedet skal vises nederst i indlægget, eller du vil have placeret billedet inde i mellem teksten. Vil du have billedet placeret et sted i teksten skal du placere cursoren der hvor du vil have billedet, og derefter klikke på "Placer Inline". Vær opmærksom på at der kan gå adskillige sekunder fra du har klikket på "Indsend" til siden skifter. Dette skyldes at billedet formateres til NVF's specifikationer, hvilket sker automatisk, ligesom det skal uploades til serveren. Jo hurtigere en netforbindelse du har, desto mindre ventetid. :mrgreen:
Indsættelse af billede.jpg
Bemærk venligst at dit billede ikke bør fylde mere end 1mb og helst ikke, af hensyn til præsentationen, overstige 1000 pixel i bredden og højden bør ikke værre større end 3000 pixel. Der kan max. vises 50 billeder i hvert indlæg. Det gælder med andre ord om at få sine billeder til at fylde så lidt som muligt. Dette er i alles interesse da "tunge" billeder gør at siden loader langsommere og det er specielt til gene for de medlemmer der stadig sidder bag et dialup modem (fnis), eller er på smartphone og tablet.


En anden mulighed er at linke til et billede fra en ekstern server:
Men gør det kun hvis det er absolut nødvendigt eller i et "ligegyldigt indlæg" i small-talk! Når dit billede bliver slettet fra din eksterne kilde, for det bliver det, det er kun et spørgsmål om tid, så er dit indlæg pludseligt værdiløst. Alt for mange gode og spændende tråde her på NVF er blevet ødelagt på den måde!
Se bare her hvor galt det kan gå:
Emne: Projekt sparebøsse


Hvis nogen nu, mod forventning, sidder med et billede de ikke kan få uploaded, så send det til en Administrator eller Moderator og han vil så gøre det håndterbart for NVF.
Senest rettet af Lycon 7. dec 2005, 00:31, rettet i alt 8 gange.

Låst