Genveje der forsvinder

Alt om software, sikkerhed, kryptering m.m. Spørg og der er sikkert en der kan hjælpe.
Besvar
Brugeravatar
Blunderbuss
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 161
Tilmeldt: 17. mar 2004, 12:13
Geografisk sted: roskilde
Been thanked: 1 time

Genveje der forsvinder

Indlæg af Blunderbuss » 23. okt 2006, 21:24

Jeg har et problem , der nok merer er et iritationsmoment, næsten hveranden gang jeg starter op , mangler jeg mine genvejs taster, det er på et logitech tastatur favoritter: NVF. home :google.. osv, hver gang det virker opretter jeg et gendannelse punkt, og så er der ikke noget problem med at stille tilbage men hvorfor smider den indstillingerne, jeg lukker kun ned normalt.. hvis jeg tar strømmen helt på kontakten kan den fryse 3-5 gange hvor den kun kommer til" detekting id drivers" jeg har prøvet et skifte bakup batteri ( 2032) ok det var et jeg havde i skuffen men det viste 3,32 V dog uden belastning.det er lige før jeg giver maskinen :-;>/ .
Med krudt og kugler
Baltzar

Brugeravatar
Grim Reape®!!!
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 372
Tilmeldt: 1. aug 2004, 15:37
Geografisk sted: NA
Been thanked: 20 times

Indlæg af Grim Reape®!!! » 23. okt 2006, 21:46

Hvis det var batteriet ville den skrive noget med "CMOS Cheksum error. press F1 to continue" med det samme når den POST'er
Så det lyder mere som en fejl i dit OS
Desuden ville en BIOS fejl ikke have noget med at dine logitech drivere ikke kan huske dine favoritter

Har du hente den sidste version af driveren/softwaren på logitechs hjemmeside?

Brugeravatar
Blunderbuss
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 161
Tilmeldt: 17. mar 2004, 12:13
Geografisk sted: roskilde
Been thanked: 1 time

Indlæg af Blunderbuss » 23. okt 2006, 22:00

Hvad er OS jeg har hentet de sidste nye driver ,, når der er fejl og jeg går ind under alle programmer ,, logitech,,, mus og tastatur er der kun musen jeg kan ændre på tastaturet er væk, stiller jeg gwndannelset punktet tilbage" til virker" har jeg både mus og tastatur. :lol: :lol: :lol: :,.>(/ :,.>(/
Med krudt og kugler
Baltzar

Brugeravatar
Grim Reape®!!!
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 372
Tilmeldt: 1. aug 2004, 15:37
Geografisk sted: NA
Been thanked: 20 times

Indlæg af Grim Reape®!!! » 23. okt 2006, 23:30

OS = Operativ System eller i dit tilfælde regner jeg med at det er Windows XP

Den eneste ting keg kan komme på er at du skal prøve at sætte dit tastatur i en anden USB port

Besvar