NVF nede/problemer

Alt om software, sikkerhed, kryptering m.m. Spørg og der er sikkert en der kan hjælpe.
Besvar
Brugeravatar
Marius
Admin
Admin
Indlæg: 5601
Tilmeldt: 3. jun 2004, 22:59
Interesser: jagt, skydning, natur
Geografisk sted: København
Has thanked: 667 times
Been thanked: 596 times

NVF nede/problemer

Indlæg af Marius » 27. jul 2017, 18:14

Vores udbyder havde 'netværksproblemer' fra 1700 - 1800, hvilket i hvertfald for undertegnede bød på diverse udfald af siden.
"I prefer dangerous freedom over peaceful slavery." - Thomas Jefferson

Brugeravatar
Tangloppen
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2015
Tilmeldt: 17. mar 2007, 13:45
Interesser: Dimser der ser i mørket...
Geografisk sted: Odense.
Has thanked: 59 times
Been thanked: 335 times

Re: NVF nede/problemer

Indlæg af Tangloppen » 27. jul 2017, 18:18

Og gav mig koldsved...
Rigtige mænd skyder med 76 mm luftgevær!
Spejlhjerne af Guds nåde!

Kalthoff
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 8. jan 2012, 22:48
Interesser: jagt
Geografisk sted: København
Has thanked: 3318 times
Been thanked: 413 times

Re: NVF nede/problemer

Indlæg af Kalthoff » 27. jul 2017, 19:13

Jeg frygtede der var landet en sort helikopter ved hostingcenteret .....

:Agents:

For jeg oplevede nedbruddet netop som jeg havde læst resultatet af NSanders aktindsigter og ville give ham "tommel op" for dem.

:freak: :help: :cry:

Brugeravatar
Philips
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 219
Tilmeldt: 12. maj 2014, 21:40
Interesser: Jagt og Våben
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 21 times
Been thanked: 11 times

Re: NVF nede/problemer

Indlæg af Philips » 27. jul 2017, 21:24

Kalthoff skrev:Jeg frygtede der var landet en sort helikopter ved hostingcenteret .....

:Agents:

For jeg oplevede nedbruddet netop som jeg havde læst resultatet af NSanders aktindsigter og ville give ham "tommel op" for dem.

:freak: :help: :cry:
HAHA :rolf: :rolf:

Jeg havde lige nøjagtig læst selv sammen tråd og ville også skrive et indlæg da siden gik ned..

Ventede kun på at døren blev sparket ind fordi de kom for at hente vores våben.. :giggle: :giggle:

P.S Jeg har naturligvis kun lovlige våben, hvis nogen måtte misforstå mit indlæg.
Mvh Philip

Legends never die, they reload.
Live for nothing or die for something.

Brugeravatar
Marius
Admin
Admin
Indlæg: 5601
Tilmeldt: 3. jun 2004, 22:59
Interesser: jagt, skydning, natur
Geografisk sted: København
Has thanked: 667 times
Been thanked: 596 times

Re: NVF nede/problemer

Indlæg af Marius » 27. jul 2017, 21:33

Jeg kan berolige jer med, at vi skam er i gang med en ny server hos en anden udbyder :krydsser:
Grunden til at det tager så lang tid er at den nye version af forumsoftwaren kræver et nyt skin, så det skal lige være færdigt.. og det driller.
"I prefer dangerous freedom over peaceful slavery." - Thomas Jefferson

Brugeravatar
NSander
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 975
Tilmeldt: 23. feb 2005, 20:18
Interesser: Jagt, skydning, ww2
Geografisk sted: Djursland
Has thanked: 34 times
Been thanked: 151 times

Re: NVF nede/problemer

Indlæg af NSander » 27. jul 2017, 21:36

Kalthoff skrev:Jeg frygtede der var landet en sort helikopter ved hostingcenteret .....

:Agents:

For jeg oplevede nedbruddet netop som jeg havde læst resultatet af NSanders aktindsigter og ville give ham "tommel op" for dem.

:freak: :help: :cry:

Jeg sad lige selv, og havde brugt omkring en time på at sætte indlægget op, og så stod der at jeg ikke havde forbindelse til serveren da jeg forsøgte at trykke "færdig". Jeg nåede da også lige at tænke mit... Især fordi, ca. en uge efter jeg havde sendt den første aktindsigt, skulle jeg have fornyet mit jagttegn. Jeg har haft jagttegn i 14år, uden problemer. Men fik en melding om at jeg ikke kunne vandelsgodkendes af politiet. Jeg ringede så til dem, og hørte hvad problemet var. Jeg fik fat i en ung kontorelev som ville til at slå det op, hun bliver så afbrudt kan jeg høre, og fortæller mig, at hun ikke må fortælle mig hvorfor jeg ikke kan vandelsgodkendes.

Jeg spørger så hvad det betyder i praksis, om jeg skal forvente at komme hjem fra arbejde, til to uniformerede betjente der vil hente mine våben. Hun sagde at så hurtigt ville det nok ikke gå, men at jeg havde to muligheder, enten at skynde mig at sælge mine våben, eller aflevere dem ved politiet!!!. Jeg valgte dog den tredje mulighed, at forholde mig i ro, og udbede mig en forklaring ved politiet. De gav aldrig en forklaring, men endte med at forny min godkendelse. Der blev jeg sgu lidt nervøs.

Brugeravatar
Philips
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 219
Tilmeldt: 12. maj 2014, 21:40
Interesser: Jagt og Våben
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 21 times
Been thanked: 11 times

Re: NVF nede/problemer

Indlæg af Philips » 27. jul 2017, 21:46

NSander skrev:
Kalthoff skrev:Jeg frygtede der var landet en sort helikopter ved hostingcenteret .....

:Agents:

For jeg oplevede nedbruddet netop som jeg havde læst resultatet af NSanders aktindsigter og ville give ham "tommel op" for dem.

:freak: :help: :cry:

Jeg sad lige selv, og havde brugt omkring en time på at sætte indlægget op, og så stod der at jeg ikke havde forbindelse til serveren da jeg forsøgte at trykke "færdig". Jeg nåede da også lige at tænke mit... Især fordi, ca. en uge efter jeg havde sendt den første aktindsigt, skulle jeg have fornyet mit jagttegn. Jeg har haft jagttegn i 14år, uden problemer. Men fik en melding om at jeg ikke kunne vandelsgodkendes af politiet. Jeg ringede så til dem, og hørte hvad problemet var. Jeg fik fat i en ung kontorelev som ville til at slå det op, hun bliver så afbrudt kan jeg høre, og fortæller mig, at hun ikke må fortælle mig hvorfor jeg ikke kan vandelsgodkendes.

Jeg spørger så hvad det betyder i praksis, om jeg skal forvente at komme hjem fra arbejde, til to uniformerede betjente der vil hente mine våben. Hun sagde at så hurtigt ville det nok ikke gå, men at jeg havde to muligheder, enten at skynde mig at sælge mine våben, eller aflevere dem ved politiet!!!. Jeg valgte dog den tredje mulighed, at forholde mig i ro, og udbede mig en forklaring ved politiet. De gav aldrig en forklaring, men endte med at forny min godkendelse. Der blev jeg sgu lidt nervøs.
Lyder godt nok underligt at du ikke må vide hvorfor du ikke kunne godkendes, men det undre snart ikke nogen at vi nærmest ingen rettigheder har, men stort set bare skal rettes os efter hvad de siger.

Men det var en god beslutning du tog. :thumbup:
Mvh Philip

Legends never die, they reload.
Live for nothing or die for something.

Brugeravatar
Philips
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 219
Tilmeldt: 12. maj 2014, 21:40
Interesser: Jagt og Våben
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 21 times
Been thanked: 11 times

Re: NVF nede/problemer

Indlæg af Philips » 27. jul 2017, 21:47

Marius skrev:Jeg kan berolige jer med, at vi skam er i gang med en ny server hos en anden udbyder :krydsser:
Grunden til at det tager så lang tid er at den nye version af forumsoftwaren kræver et nyt skin, så det skal lige være færdigt.. og det driller.
Det var godt at hører, altså bortset fra at det driller.. :smile:
Mvh Philip

Legends never die, they reload.
Live for nothing or die for something.

Besvar