Hvilket Kamera til hundegårdsobservation ?

Alt om software, sikkerhed, kryptering m.m. Spørg og der er sikkert en der kan hjælpe.
Besvar
Boryx
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 856
Tilmeldt: 21. jun 2014, 15:37
Interesser: Riffelskydning.
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 170 times
Been thanked: 265 times

Hvilket Kamera til hundegårdsobservation ?

Indlæg af Boryx » 8. maj 2018, 08:32

Lad mig med det samme gøre det klart, jeg er ikke IT-kyndig på nogen måde (langtfra faktisk).

Vi har flyttet vores hunde, fra at være indenfor i huset når vi er på arbejde - til at komme i hundegårde i garagen. Der er ikke løbegårde, det er tre bokse indenfor i garagen (som er dejlig kølig her om sommeren).

Den ene af de tre hunde er vi i tvivl om hvorvidt den trives i hundegården, om den kan falde til ro, er tryg, generer de andre etc. - derfor vil vi gerne have muligheden for at kunne iagttage dem når vi er kørt hjemmefra.

Garagen ligger selvstændigt (ca. 40meter) væk fra vores hus, internet signalet fra huset kan godt nå derover, men er selvklart ikke vildt stærkt derovre.
Kan I anbefale et kamera som jeg kan finde ud af at montere og lave en opkobling så vi kan se om alting er som det skal være i garagen? Det må meget gerne være til at betale uden at skulle sælge ud fra våbenskabet.... :cry:
Senest rettet af Refraktorius 8. maj 2018, 14:41, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: overskrift tilpasset: Det giver dig flere og bedre svar

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9650
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Re: Kamera til hundegårdsobservation

Indlæg af Bofhenator » 8. maj 2018, 10:22

Boryx skrev:
8. maj 2018, 08:32
Lad mig med det samme gøre det klart, jeg er ikke IT-kyndig på nogen måde (langtfra faktisk).

Vi har flyttet vores hunde, fra at være indenfor i huset når vi er på arbejde - til at komme i hundegårde i garagen. Der er ikke løbegårde, det er tre bokse indenfor i garagen (som er dejlig kølig her om sommeren).

Den ene af de tre hunde er vi i tvivl om hvorvidt den trives i hundegården, om den kan falde til ro, er tryg, generer de andre etc. - derfor vil vi gerne have muligheden for at kunne iagttage dem når vi er kørt hjemmefra.

Garagen ligger selvstændigt (ca. 40meter) væk fra vores hus, internet signalet fra huset kan godt nå derover, men er selvklart ikke vildt stærkt derovre.
Kan I anbefale et kamera som jeg kan finde ud af at montere og lave en opkobling så vi kan se om alting er som det skal være i garagen? Det må meget gerne være til at betale uden at skulle sælge ud fra våbenskabet.... :cry:
Det her er stabilt og tilforladeligt at sætte op så det fanger jeres WIFI.
https://www.proshop.dk/Netvaerkskamera/ ... ra/2273804
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Besvar