Hej
Som nævnt har jeg problemer med min Mail til Windows 10.
Sendt fra Mail til Windows 10 står de i mail programmet som "sender" eller "Vi arbejder stadig på det" selv om mailen er er landet i modtagers mail bakke.
Det er irriterende at man ikke kan se om de virkelig er sendt.
Det er en @webspeed.dk mail konto og jeg har utallige gange kontrolleret at opsætningen er jf. YOUSEE's anvisninger.
Nogen der kan hjælpe ?
Problem med Mail til Windows "Vi arbejder stadig på det"
-
- This member is
- Indlæg: 7719
- Tilmeldt: 5. jan 2007, 18:58
- Interesser: Våben, Pistolskydning, Jagt
- Geografisk sted: Nuuk, Grønland
- Geografisk sted: Nuuk, Grønland
- Has thanked: 594 times
- Been thanked: 1245 times
Re: Problem med Mail til Windows "Vi arbejder stadig på det"
Det tyder på at Windows Mail aldrig får svar, fra Serveren til afsendelse af Mail (SMTP Serveren)
Jeg har jævnligt set dette problem, hvis der er et antivirusprogram, der skanner den udgående post.
Så prøv evt. at deaktivere skanning af udgående e-mail, i dit antivirusprogram.
Alternativt, skift til noget andet, end Windows Mail.
Jeg benytter selv Mozilla Thunderbird, til mine private mailkonti.
https://www.thunderbird.net/
Jeg har jævnligt set dette problem, hvis der er et antivirusprogram, der skanner den udgående post.
Så prøv evt. at deaktivere skanning af udgående e-mail, i dit antivirusprogram.
Alternativt, skift til noget andet, end Windows Mail.
Jeg benytter selv Mozilla Thunderbird, til mine private mailkonti.
https://www.thunderbird.net/
Skyttehilsen fra Nuuk, Grønland
T-Rex
But ain't many troubles that a man cain't fix
With seven hundred dollars and a thirty ought six."
http://dvc.org.uk/jeff/lindy2.html
T-Rex
But ain't many troubles that a man cain't fix
With seven hundred dollars and a thirty ought six."
http://dvc.org.uk/jeff/lindy2.html