Iphone glemmer Apple ID?

Alt om software, sikkerhed, kryptering m.m. Spørg og der er sikkert en der kan hjælpe.
Besvar
Brugeravatar
Sako75
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 980
Tilmeldt: 18. okt 2004, 21:28
Interesser: Jagt,dykning, skydning etc
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 9 times
Been thanked: 11 times

Iphone glemmer Apple ID?

Indlæg af Sako75 » 31. aug 2018, 07:34

Hej
Min iplone gik kold ned den anden dag :nutkick:
Jeg har resat den, slettet alt på den og geninstalleret den via sikkerhedskopi. Det virker ok, alt er tilbage på nær gamle smser-
Mit problem er nu at den glemmer mit Apple-id ca en gang i døgnet, er par gange har der gået to døgn- Nogen gange har jeg held med at indtaste koden og så virker det igen, andre gange er det forfra med at slette og installere på ny fra sikkerhedskopi?
Er der nogen der har et god bud på hvad der kan gøres.
Det er en iphone 6s med nyeste softwareudgave.
Og useriøse ideer med at svine produktet til og mene jeg skal købe Android istedet for, jeg er sikker på i har noget andet at bruge tiden på end at skrive i den her tråd :biggrin:
"The only way of discovering the limits of the possible is to venture a little way past them into the impossible."

Slettet bruger

Re: Iphone glemmer apple id?

Indlæg af Slettet bruger » 31. aug 2018, 07:59

Nej det har vi ikke.....

Ellers så kan et reset hvor du ikke bruger en sikkerheds kopi være løsningen selvom det ikke er sjovt.

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9651
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Re: Iphone glemmer apple id?

Indlæg af Bofhenator » 31. aug 2018, 11:32

Slettet bruger skrev:
31. aug 2018, 07:59

Ellers så kan et reset hvor du ikke bruger en sikkerheds kopi være løsningen selvom det ikke er sjovt.
Jeg ved ikke noget om iphones, men hvis den fejler efter indlæst backup, så er din backup b0rked. Tag den forrige backup og prøv med den, arbejd dig baglæns i dine backupper til du har et system der virker. Det kan jo netop ende med en helt ren geninstallation.
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Iphone glemmer Apple ID?

Indlæg af PSindrup » 31. aug 2018, 11:52

Prøv at tage en ny frisk total backup til PC med iTunes, og lav en kontrolleret "reset to factory default" og start helt forfra med restore processen.

Peter

Besvar