Jeg har forbedret min Unifi US-16-150w switch køling

Alt om software, sikkerhed, kryptering m.m. Spørg og der er sikkert en der kan hjælpe.
Besvar
KenP
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 544
Tilmeldt: 18. nov 2013, 22:01
Interesser: Skydning
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 32 times
Been thanked: 70 times

Jeg har forbedret min Unifi US-16-150w switch køling

Indlæg af KenP » 22. mar 2020, 22:51

Hvis man som mig har en del stumper fra Ubiquiti, så har man måske stiftet bekendt skab med Us-16-150w

Den har en tendens til at løbe rimelig varm.... også starter blæsere som larmer som et ondt år (det er 30mm blæsere), som så køler den fra 70+ grader ned til ca. midt 60.

Jeg har flere gange læst denne tråd om at man kunne bruge en cpu køler som ikke var så høj... var lige ved at bestille en....

https://community.ui.com/stories/UniFi- ... 39b4979e3a


Men fik rodet i skuffen med gamle grafikkort, man smider ikke noget ud... fandt en vf900, den passede på ;-)... kun skruer under board, skulle lige modificeres....

At jeg har haft det grafikkort og køler liggende i 10 år er lige meget :rolf: også siger fruen at jeg aldrig har behov for det jeg har i de kasser...

Alle blæsere blev så sat på fanmate2 (også noget der lå og rodet), siden har jeg ikke hørt den kører, var eller begyndt at blive træt at at høre på den da den hos mig er oven på et skab... og under skabet er min 300l varmtvandsbeholder...
Senest rettet af Refraktorius 24. mar 2020, 11:28, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: overskrift suppleret.

Besvar