Jagt i danmark

Her kan alt om jagt, vildtpleje og naturoplevelser diskuteres og erfaringer udveksles.
Besvar
Brugeravatar
LapuaMagnum
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2039
Tilmeldt: 27. maj 2014, 19:23
Interesser: Jagt, IPSC langspyt
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 840 times
Been thanked: 266 times

Jagt i danmark

Indlæg af LapuaMagnum » 25. sep 2016, 11:19

Hej gutter og gutinder,

Er der nogen der i nord og østjylland (undskyld Sjælland) kender nogen som vil udleje noget jagt hvor det også er muligt at bare sidde og glo ud i naturen, ja jeg er klar over at man kan gøre det på enhver jagt :biggrin:

Som nogen ved er jeg ikke bosiddende i danmark men er dansk statsborger og har serviceret den danske stat engang i tidernes morgen, så vil ikke have opsyn med jagten hele tiden og vil også gerne være i stand til at tilbyde jagten til venner og bekendte hvis jeg ikke lige selv kan være der og holde stand imod dyrene :smile:

Jeg har kigget på jagtformidlingen, men er ikke interesseret i at betale 30-40 tusinde for et areal jeg ikke kan bruge alligevel. Ligeledes vil jeg gerne være enelejer, så jeg har mulighed for at bestemme hvad og hvornår der skal skydes i aftale med udlejer.

På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Kanonen, LM og .338 :rolf:
Hellere være neutral og kunne sit kram frem for at ligne en million og være uduelig!

BIG GUNS
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 132
Tilmeldt: 10. mar 2015, 13:32
Interesser: Jagt, våben og verdenshistorie
Geografisk sted: Sydlige Jylland
Has thanked: 22 times
Been thanked: 13 times

Re: Jagt i danmark

Indlæg af BIG GUNS » 25. sep 2016, 17:06

Du skal have fat i Kedde ved Gram slot - der er anparter, som koster 10000 kr og adgang til ca. 1300 Ha.
De dyr, som nedlægges, koster ikke mange kroner ..... vist nok 1500 kr for at nedlægge en hind.

Du kan også dyrke purchjagt der :smile:

Her kan Naturstyrelsen ikke være med rent prismæssigt :moon: :moon:

Ja, lidt udenfor det område du havde tænkt på, med E45 hjælper dig i den rigtige retning

Brugeravatar
LapuaMagnum
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2039
Tilmeldt: 27. maj 2014, 19:23
Interesser: Jagt, IPSC langspyt
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 840 times
Been thanked: 266 times

Re: Jagt i danmark

Indlæg af LapuaMagnum » 25. sep 2016, 18:09

BIG GUNS skrev:Du skal have fat i Kedde ved Gram slot - der er anparter, som koster 10000 kr og adgang til ca. 1300 Ha.
De dyr, som nedlægges, koster ikke mange kroner ..... vist nok 1500 kr for at nedlægge en hind.

Du kan også dyrke purchjagt der :smile:

Her kan Naturstyrelsen ikke være med rent prismæssigt :moon: :moon:

Ja, lidt udenfor det område du havde tænkt på, med E45 hjælper dig i den rigtige retning
Jeg takker, bukker og najer smat kigger på det :smile:

mvh
Hellere være neutral og kunne sit kram frem for at ligne en million og være uduelig!

Besvar