Hjælp til spørgeskemaundersøgelse om kvinder på jagt

Her kan alt om jagt, vildtpleje og naturoplevelser diskuteres og erfaringer udveksles.
TheDarkSide
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 17. okt 2010, 23:49
Interesser: Jagt, skydevåben...
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 259 times
Been thanked: 513 times

Re: Hjælp til spørgeskemaundersøgelse om kvinder på jagt

Indlæg af TheDarkSide » 15. aug 2012, 18:21

Selvom jeg ikke ligefrem har gået på journalisthøjskole, så vil jeg da mene at det spørgeskema er meget ringe. Der mangler mange svar muligheder og man skal jo svare på alt, selvom man ikke kan svare sandfærdigt. Det er udfyldt fra min side, men det er ikke alle korrekte svar, da der simpelthen mangler alt for mange muligheder.. Hvis jeg lavede sådan et spørgeskema da jeg havde kommunikation/it på HTX ville jeg da ikke få mere end 02 eller 4. Hvis det er standarten i dag så siger jeg sgu godt nok tak for kaffe!

Og om jeg ville sige det i virkeligheden, nej. Men nu kan jeg jo godt nok "gemme" mig her skærmen, men folk bør også have ren besked nogen gange. Havde det været en jeg kendte ville jeg blot have påpeget de manglende svarmuligheder, af den simple grund at jeg ikke gider blive uvenner over sådan noget..

Brugeravatar
DCP
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12. jan 2009, 20:12
Interesser: jagt, knivsmedning, lovgivning
Geografisk sted: København
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times

Re: Hjælp til spørgeskemaundersøgelse om kvinder på jagt

Indlæg af DCP » 20. aug 2012, 11:47

som et lille svar på alle kritiske kommentarer: jeg synes det er super fedt at i gider at engagere jer i det, for uden kritik bliver man aldrig bedre. Det er faktisk helt uden pis og uden ironi, for jeg synes det er fedt at folk går op i at gøre verden til et mere letlæseligt og gennemarbejdet sted. Og jeg sender naturligvis kritikken videre.

og nu er det jo ikke "hest og pony" forum, så jeg ved godt at sandheden ofte formuleres skarpt og præcist. så ingen kør på isen der.
DCP

- vil altid mere på jagt.

Besvar