Bukkejagt 2014

Her kan alt om jagt, vildtpleje og naturoplevelser diskuteres og erfaringer udveksles.
Brugeravatar
Renico12
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 954
Tilmeldt: 15. nov 2010, 13:24
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 32 times
Been thanked: 85 times

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af Renico12 » 26. maj 2014, 10:52

MadsenRex skrev:
Renico12 skrev:En buk kom ud på marken 200m væk 7min i lukketid. Jeg satte en hurtig pursch igang, og kom da også helt ind på 110 meter inden bukken kiggede op og løb væk. På det tidspunkt havde jeg 1min tilbage og var lige igang med at sætte skydestokken op. Bukken var hvad jeg lige nåede at se en spidsbuk omkring ørehøjde, så om jeg overhovedet ville have afgivet et skud ved jeg ikke. Men mon ikke jeg er at finde på samme plads snart igen :giggle:
Hvorfor skød du den ikke da den var på skudhold!?
For det første fordi da jeg var på 120m skulle jeg lige 20meter længere frem på grund af højt siv. Og for det andet skulle jeg så tæt på for at se hvad bukken var for en. Mit max er nok 120m, så kunne godt have skudt den, men da den ikke så ud til at have set mig så tænkte jeg at jeg godt kunne komme lidt tættere, men åbenbart ikke :giggle:

FilenC
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 124
Tilmeldt: 22. sep 2010, 19:13
Interesser: Jagt & fiskeri
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 6 times
Been thanked: 8 times

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af FilenC » 26. maj 2014, 20:34

Et stk. glad bukkejæger !

Ved ikke hvem af os der er mest stolt.

Billede
Billede
S202 6,5x55 LH
270win vekselpibe
Zeiss HT 3-12x56 ASV+
Stalon Whisper Lyddæmper
Browning 525 Game 12/76 71cm LH
Browning 725 Black Gold UK 20/76 76cm
Miruko 600 12/70 71cm LH
Baikal IJ27 12/76 m. chokes
Savage m.110 30.06 LH
Zeiss V 10x42 FL T* Lotutec

Brugeravatar
Reloadere
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 475
Tilmeldt: 21. maj 2010, 20:27
Interesser: genladning
Geografisk sted: østfyn
Has thanked: 108 times
Been thanked: 21 times

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af Reloadere » 26. maj 2014, 20:48

Tillykke med bukken :-D

Brugeravatar
Renico12
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 954
Tilmeldt: 15. nov 2010, 13:24
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 32 times
Been thanked: 85 times

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af Renico12 » 26. maj 2014, 21:30

Flot specielt trofæ :thumbup:

Claus1
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 294
Tilmeldt: 2. sep 2009, 17:04
Interesser: Riffeljagt
Geografisk sted: Højfyn
Has thanked: 60 times
Been thanked: 50 times

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af Claus1 » 27. maj 2014, 09:56

:razz: :razz: :razz:
Tillykke med den fine buk.
Det må godt sige BANG.

Brugeravatar
007
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 616
Tilmeldt: 5. aug 2013, 19:55
Interesser: Skydning
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 80 times
Been thanked: 27 times

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af 007 » 27. maj 2014, 16:34

Meget flot buk.

Skød du i raps? Skuddet sidder højt.
Mvh

MIg

FilenC
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 124
Tilmeldt: 22. sep 2010, 19:13
Interesser: Jagt & fiskeri
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 6 times
Been thanked: 8 times

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af FilenC » 27. maj 2014, 18:43

007 skrev:Meget flot buk.

Skød du i raps? Skuddet sidder højt.

Nu ved jeg ikke om det var mig du skrev til.
Men det er min far, som skød bukken igår 18.30.

Historien kort fortalt er, at han tog på jagt 16.10 og 16.30 var han på reviret.
Midt på marken er en lille klat fyr, som vi gerne sidder i spidsen af for at få lidt vinkel på skuddet ud til et levende hegn og et stykke med lave træer.
Da han drejede om, var der 2 harer der løb rundt og hyggede sig. Han kom lidt tættere på, så han et dyr ligge og ryste med ørene.
Det var en af de 2 bukke vi gik efter, så der stod han så og kiggede på ham.
Bukken drejede hovedet den anden vej for at kigge på harerne. Han gik 20m til højre for at få kuglefang i højen.
Der stod han så i 2 timer og ventede på bukken rejste sig fra skyggen.
Da bukken rejste sig, strake den sig. Først bagbenene og han var klar til at skyde. Lige da han trykkede strakte han kroppen tilbage.
Så et perfekt bladskud blev til et halsskud. Bukken faldt i knaldet heldigvis.

En fin 3 årig 6-ender.

I skulle se ham, da jeg kom derud for at bære bukken op til bilen. :thumbup:
S202 6,5x55 LH
270win vekselpibe
Zeiss HT 3-12x56 ASV+
Stalon Whisper Lyddæmper
Browning 525 Game 12/76 71cm LH
Browning 725 Black Gold UK 20/76 76cm
Miruko 600 12/70 71cm LH
Baikal IJ27 12/76 m. chokes
Savage m.110 30.06 LH
Zeiss V 10x42 FL T* Lotutec

Brugeravatar
Paw01
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 342
Tilmeldt: 20. apr 2010, 22:48
Interesser: Jagt og 4-WD
Geografisk sted: Fyn.
Has thanked: 12 times
Been thanked: 17 times

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af Paw01 » 27. maj 2014, 19:30

Tillykke til de mange der har været heldige... Det ser ud til der er nogle rigtig gode bukke imellem..

Men jeg synes ikke der er skudt så mange som der plejer.? Mon ikke det spiller lidt sammen med det meget tidlige forår.?

Når... Jeg har gået på bukke jagt i nu 6 sæsoner. Og der er det blevet til 4 bukke i det vestjyske,.. Det er ikke lykkes mig at få ram på en fynsk buk endnu. Og dog. Jeg fik min første fynske buk søndag d. 18 Maj. Det var dog bare en lille gaffelbuk som måler 11cm fra bund af rosenkrans og til tops. Nu skulle det være. I de 6 år der er gået har jeg kun haft chance til fynsk buk 2-3 gange uden resultat.
Jeg blev så her i weekenden 23-25 maj, inviteret til sydøst-sjælland på bukkejagt hos en kammerat..Han har rigtig meget råvildt og bukke gående og mente ikke han fik tid til rigtigt at skyde nogen selv. Så jeg tog derover med en stor forventning om at det nok skulle lykkedes, når nu de nærmest står skulder ved skulder derover..
Men jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig hvad der skulle lykkes for mig!!!

Jeg sidder mig i tårnet en halv time før skydetid, lørdag morgen, i et lille eng/brak og krat areal han har jagten på. Han vidste ikke helt hvad der gik af bukke dernede da der ikke havde været noget nævneværdigt på vildtkameraet. Så der kunne ske alt eller intet. Jeg når kun lige at få sat mig til rettte i tårnet og for stillet kaffen og sodavanden frem og lagt riflen fra mig, da er pludselig står en ræv på engen ca 30 meter fra mig. Jeg nød at sidde og se på hvordan den tumlede rundt der i skumringen..
2 min i åbningstid skriver min kammerat og spørger om jeg ser noget. Jeg svarer at der var den her ræv, men ellers var alt stille og putter så tilf i lommen igen. Jeg venter lidt og tager den op igen og konstatrerer at det nu er skydetid. I det jeg så putter den i lommen igen og kigger op, springer der pludselig en buk ud af krattet ca 50m fra tårnet. Jeg kan hurtigt og uden min Swarowski håndkikkert konstatere at det er en buk. Den ser ikke stor ud, men den er flot rød. Den forsvinder så ind i noget højt brak hvor jeg kan se at den står og fejer på nogle små buske. Der griber jeg så chancen til at få fat i riflen og ligge den op så den er klar, i tilfælle af at jeg vuderer bukken afskudsbar.

Bukken kommer så ud af det høje brak igen og går i en lige linie ned mod mig. Her går det så op for mig at det er en virkelig god buk!! Jeg bliver uhjælpeligt ramt af feberen og kan slet ikke holde riflen stille, men bukken fortsætter bare tættere og tættere på. Til sidst er den vel 25m fra tårnet og drejer så ind i det høje igen, men stopper op og fejer nogle buske. Jeg afsikrer riflen og vil egentlig skyde, men pga nogel små grene foran bladet(som ingenting betyder for min 12g Lapua 308W) belsutter jeg mig for at holde skuddet tilbage. Bukken vælger så at gå ind i det høje og forsvinder ud af syne. Pludselig begynder jeg at kunne skimte den lidt til venstre for mig igen, stadig på ca 25m. Den kommer så frem i et hul hvor jeg fløjter den op så den stopper og kigger på mig. Bang!!!!! Bukken forender i knaldet fra min Nielsen Sonic 45 lyddæmper med ekstra moduler og ligger nu fuldstændig stille.. Der er kun lige det ene bagben der bevæger sig i nogle sekunder!! Hvad jeg ikke ved endnu er, at jeg lige har skudt mit, indtil nu, livs buk!!!!

Jeg går ned og finder buken og ringer efter min kammerat som smider alt hvad han har i hænderne og drøner ud til mig og lykønsker mig.
Det er dog først i løbet af dagen at det går sådan rigtigt op for mig hvor stor bukken er... Og jeg er stadig ikke faldet ned over det endnu!!! Jeg tor ikke rigtigt jeg skal have skudt flere bukke i år!!
Den måler 22cm fra bund af rosenkrans og til top, Desuden havde den en enormt tyk hals og vejede 20kg brækket. Rosenkransene hænger også godt nede på siden af hovedet, så det nok en gammel knægt..
buk.jpg
buk.jpg (94.54 KiB) Vist 4760 gange
buk2.jpg
buk2.jpg (97.27 KiB) Vist 4760 gange
buk3.jpg
buk3.jpg (99.25 KiB) Vist 4760 gange
buk4.jpg
buk4.jpg (96.63 KiB) Vist 4760 gange
buk5.jpg
buk5.jpg (99.48 KiB) Vist 4760 gange
buk6.jpg
buk6.jpg (95.56 KiB) Vist 4760 gange
buk7.jpg
buk7.jpg (76.63 KiB) Vist 4760 gange
Herunder ses min Sjællandske buk sammen med min Fynske. Bare lige for at sætte tingene lidt i perspektiv..
buk8.jpg
buk8.jpg (98.89 KiB) Vist 4760 gange
Afstanden mellem en jægers eller lystfiskers hænder er ikke størrelsen på fisken eller trofæet, men derimod oplevelsens størrelse!

YoungDane
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 942
Tilmeldt: 17. okt 2008, 11:10
Interesser: Skydning, Jagt
Geografisk sted: Horsens
Has thanked: 141 times
Been thanked: 95 times
Kontakt:

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af YoungDane » 28. maj 2014, 10:31

Tillykke med den, og tak for en fin fortælling. Det der bukkefeber er noget satan har opfundet tror jeg :cry:

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11101
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 733 times
Been thanked: 2640 times

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af C-X » 28. maj 2014, 10:46

YoungDane skrev:Tillykke med den, og tak for en fin fortælling. Det der bukkefeber er noget satan har opfundet tror jeg :cry:
Er det ikke netop det der drive os derud? Bukkefeber, fiskefeber mm.? Ønsket om at genfinde os selv, efter en oplevelse der ryster os i vores grundvold og sætter livet i perspektiv, så vi en enkelt gang, kan trække vejret dybt og uden bekymringer, inden hverdagen rammer os igen?
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

TheDarkSide
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 17. okt 2010, 23:49
Interesser: Jagt, skydevåben...
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 259 times
Been thanked: 513 times

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af TheDarkSide » 28. maj 2014, 12:36

Ja, bukkefeberen er da en indikation af at det man laver er spændende! Jeg får ikke rigtig feber ved andet hjortevildt end rådyr. Selv hundyr kan få mig til at ryste..

5317
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 610
Tilmeldt: 11. feb 2009, 20:25
Interesser: skydning, genladning
Geografisk sted: Jylland-nordvest
Has thanked: 4 times
Been thanked: 25 times

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af 5317 » 28. maj 2014, 14:02

Hokiko skrev:Jeg glæder mig helt vildt til bukkejagten, selvom efterårssæsonen knap nok er slut.
Nu har jeg siddet og set alle mine bukkejagts film igennem og kan knap nok vente.
Jeg var ude og tjekke mine vildtkameraer i sidste weekend, desværre ingen bukke.
Hvad med jer andre glæder i jer også? Og har i fået noget godt på vildt kameraerne? :smile:

Ja nu er det jo nogle dage siden bukkejagten gik ind, jeg har været så heldig at have noget afspadsering at bruge af, så jeg har været af sted 5 morgener og en enkelt aften, samme sted hver gang i en hochsitz mest fordi det passede bedst med vinden, har set samme rå 4 gange og en enkelt meget lille buk, på grund af en tur til Norge var morgenjagten i dag sidste chance i et stykke tid, men viden var jo vendt, jeg bestemte mig dog for hochsitz'en igen selv om vinden blæste kraftigt i den helt forkerte retning, det blev nu noget koldt at sidde stille længe, så klokken kvart i seks kravlede jeg ned og gik mig en tur stadig med noget helt umulig vind, tilbage i tårnet klokken fem i seks - tænder en smøg
havde faktisk opgivet og tænkte så småt på at tage hjem da jeg ca. 250 meter vest for mig ser to dåhjorte, en halvskuffel og en stanghjort, de forsvinder dog hurtigt ind mellem træerne og er ude af syne, men halvskuffel'en dukker frem igen bare 35 meter vest for mig - i det samme aner jeg ud af øjenkrogen en bevægelse i skovkanten syd for mig
minsanten om ikke det er en seksender der lige har hovedet fremme bare 20 meter væk, den er dog hurtigt væk igen, men alligevel får jeg riflen op og afsikret, det kunne jo være - -

og jo helt utroligt - mindre end to minutter senere dukker bukken op påny i hel figur ude på skovvejen 30 meter væk hvor den stopper op med siden til - nemt skud og dyret blev da også på stedet
opsatsen er pæn uden dog at være prangende, dyret vejede 17,8 kilo brækket,

grunden til denne historie er at lige i dag gjorde jeg faktisk alt for ikke at få skudchance -

jeg sad forkert placeret for vinden, jeg bevægede mig og røg tobak, og alligevel dukker bukken op 30 meter fra mig, den kan slet ikke have undgået at kende til min tilstedeværelse,

Dianas stier er i sandhed uransagelige


knæk og bræk derude
Man skal ikke skyde bjørnen før skindet er solgt

YoungDane
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 942
Tilmeldt: 17. okt 2008, 11:10
Interesser: Skydning, Jagt
Geografisk sted: Horsens
Has thanked: 141 times
Been thanked: 95 times
Kontakt:

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af YoungDane » 28. maj 2014, 15:06

Ja, der findes vel også retarderede rådyr? :neutral:

Tillykke med den.

Jeg får sjældent bukkefeber på råvildt, før jeg skyder, men kan af og til opleve det bagefter.

Med ræve er det til gengæld helt anderledes, der kan jeg næsten få åndenød og dø - men det er nok fordi jeg syntes det er lidt mere udfordrende med rævene, der er mere på spil for mig, et rådyr kan jeg (groft sagt) altid skyde.

TheDarkSide
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 17. okt 2010, 23:49
Interesser: Jagt, skydevåben...
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 259 times
Been thanked: 513 times

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af TheDarkSide » 28. maj 2014, 15:21

YoungDane skrev:Ja, der findes vel også retarderede rådyr? :neutral:

Tillykke med den.

Jeg får sjældent bukkefeber på råvildt, før jeg skyder, men kan af og til opleve det bagefter.

Med ræve er det til gengæld helt anderledes, der kan jeg næsten få åndenød og dø - men det er nok fordi jeg syntes det er lidt mere udfordrende med rævene, der er mere på spil for mig, et rådyr kan jeg (groft sagt) altid skyde.
Ja, ræve giver også en del feber.. Jeg pürschede mig engang ind på 50 meter af en sovende ræv i absolut stille vejr gennem visne grene, dræn og træstubbe. Da jeg var ved at sætte skydestokken op løfter ræven hovedet og kigger lidt rundt og pludselig låser den sit blik på mig. Så står man der i den mest akavede stilling, med riflen i den ene hånd og skydestok i den anden hånd. Jeg tager næsten altid riflen ned fra skulderen med én hånd på pistolgrebet og svinger piben bagud og nedad, så jeg stod med 5 kg særdeles næsetung riffel i vandret, pegende bagud. Efter 30 sekunder havde jeg allerede kramper i armen, men jeg var jo godt klar over at hvis jeg bevægede mig en millimeter, så ville ræven smutte. Efter 3 minutters intens stirren besluttede ræven dog, at hun ikke kunne tage sig af det nye "grantræ" og lagde sig til at sove. Endelig kunne jeg liste riflen op i skydestokken og sende afsted :Pyyha:
Aldrig har jeg haft så meget feber og jeg var yderst taknemmelig for min 4-benede skydestok. Med sådan en kan det næsten ikke gå galt :bowdown:

Claus1
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 294
Tilmeldt: 2. sep 2009, 17:04
Interesser: Riffeljagt
Geografisk sted: Højfyn
Has thanked: 60 times
Been thanked: 50 times

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af Claus1 » 28. maj 2014, 16:04

Jeg får sjældent bukkefeber på råvildt, før jeg skyder, men kan af og til opleve det bagefter.

Med ræve er det til gengæld helt anderledes, der kan jeg næsten få åndenød og dø - men det er nok fordi jeg syntes det er lidt mere udfordrende med rævene, der er mere på spil for mig, et rådyr kan jeg (groft sagt) altid skyde.[/quote]

Troede kun det var mig der havde det sådan. :goodpost:
Det må godt sige BANG.

Brugeravatar
PeptoBizmo
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2010
Tilmeldt: 8. apr 2004, 14:51
Geografisk sted: Midtjylland.
Has thanked: 42 times
Been thanked: 183 times
Kontakt:

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af PeptoBizmo » 28. maj 2014, 20:33

Bukkejagt er godt nok ikke den jagt der siger mig allermest, men på en aften som i aften, er det lækkert at være ude, uanset årsagen. :smile:
Vedhæftede filer
rps20140528_202749.jpg
rps20140528_202749.jpg (65.76 KiB) Vist 4553 gange
At forsøge, er første betingelse for at lykkes.

Brugeravatar
308 W
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3590
Tilmeldt: 7. maj 2011, 20:27
Interesser: Jagt & Hundetræning
Geografisk sted: Midt/Vestjylland
Has thanked: 287 times
Been thanked: 301 times

Re: Sv: Bukkejagt 2014

Indlæg af 308 W » 28. maj 2014, 20:37

Det er rigtigt dejligt vejr her til aften i det midtjyske [emoji3]

Min første tur siden premieren. Billede

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Brugeravatar
Mosc5
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 289
Tilmeldt: 25. apr 2012, 14:12
Interesser: skydning, jagt, hund, kajak
Geografisk sted: Sydjylland
Has thanked: 40 times
Been thanked: 105 times

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af Mosc5 » 28. maj 2014, 22:46

Den 25. maj fik jeg min første buk. :razz: på Thygesminde ved Sdr. Stenderup
Jeg var på plads i stigen kl 5. og ville lige filme solen der lige var kommet op over engen, efter hele 5 minutters venten, kom et dyr smælende, løbende ud af juletræerne, og ned i kanten af marken. Jeg nåede lige at se at det var en lille buk. Jeg filmede videre, og først da bukken stod 25-30m. foran stigen, med siden til, så jeg at den her buk var ret speciel. Jeg kunne godt mærke at pulsen steg, lige da det gik op for mig, at den her buk skulle være min første. Jeg turde ikke bevæge mig, men fik listet kameraet i lommen, da den kortvarigt kiggede væk.
Da bukken gik ned bag et par graner, fik jeg hurtigt riflen klar, og nu var der helt ro på pulsen igen :biggrin: Da den kom frem på ca 50-60m. trådte den op på en forhøjning, og blottede siden. Jeg lod skuddet gå, og vidste den var ramt godt. :razz:
På trods af .308'erens 165grain tunge softpoint, løb den mod mig, og forbi, hvor den forendte i juletræerne ca. 80m. fra skudstedet.

Heldigvis fik jeg filmet lidt af denne skønne morgenjagt.

.http://youtu.be/vuCWWhyuywU
Senest rettet af Mosc5 30. maj 2014, 11:25, rettet i alt 1 gang.
If God didn't want us to eat animals, why did he make them out of meat?

Brugeravatar
Carsten Bo
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3171
Tilmeldt: 10. feb 2007, 16:28
Interesser: Jagt, Genladning
Geografisk sted: sydhavsøerne
Has thanked: 453 times
Been thanked: 354 times

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af Carsten Bo » 29. maj 2014, 06:28

Fed, fed oplevelse at se filmen. Mange gange tillykke. Det var spændende at se.
Bukken er helt klart gammel, måske 5år. Mandelformede øjne, tyk hals. Meget flot opsats. Speciel.



Via sky
Er udnævnt til Klodsmedjord.

I never feel guilty eating anything
Carsten

BTV
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 294
Tilmeldt: 22. dec 2009, 09:09
Interesser: Jagt og genladning
Geografisk sted: Roskilde
Has thanked: 11 times
Been thanked: 9 times

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af BTV » 29. maj 2014, 16:45

@ 300w

Nydelig udsigt :smile:

Hvilken dæmper har du monteret og hvad er diameteren på den?


/btv
“Today I will do what others won't, so tomorrow I can accomplish what others can't”

― Jerry Rice

Brugeravatar
Bessie4ever
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 3420
Tilmeldt: 31. maj 2011, 22:03
Interesser: rifler,hjemmeladning
Geografisk sted: Øvre Sydjylland
Has thanked: 86 times
Been thanked: 313 times

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af Bessie4ever » 29. maj 2014, 17:15

Tillykke med den fine buk og flot filmarbejde. Imponerende at den lød så langt med den kugleplacering.
Perfect! Thats is good enough for me

Brugeravatar
308 W
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3590
Tilmeldt: 7. maj 2011, 20:27
Interesser: Jagt & Hundetræning
Geografisk sted: Midt/Vestjylland
Has thanked: 287 times
Been thanked: 301 times

Re: Sv: Bukkejagt 2014

Indlæg af 308 W » 29. maj 2014, 17:31

BTV skrev:@ 300w

Nydelig udsigt :smile:

Hvilken dæmper har du monteret og hvad er diameteren på den?


/btv
Jeg går ud fra at det er mig [emoji57]

Sonic 45 på en 22 mm pibe

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Brugeravatar
MadsenRex
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 28. aug 2011, 11:12
Interesser: Jagt, ældre våben
Geografisk sted: Ullerup
Has thanked: 455 times
Been thanked: 376 times

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af MadsenRex » 29. maj 2014, 20:08

Så er det i morgen at Agamemnon og undertegnet tager på jagt. Og vi glæder os som de små børn vi er. Bofhenator tilgår dagen efter hvilket bare gør at der er dømt gigantiske historier om deltagelsen i div krige, tidligere nedlagte kvinder, og hvor fantastiske mænd vi er X 3!

Vi lover vi nok skal poste nedlagte dyr, og fiaskoerne bliver der behændigt talt uden om.

Knæk og bræk til jer alle andre!

Claus1
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 294
Tilmeldt: 2. sep 2009, 17:04
Interesser: Riffeljagt
Geografisk sted: Højfyn
Has thanked: 60 times
Been thanked: 50 times

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af Claus1 » 29. maj 2014, 20:32

MadsenRex skrev:Så er det i morgen at Agamemnon og undertegnet tager på jagt. Og vi glæder os som de små børn vi er. Bofhenator tilgår dagen efter hvilket bare gør at der er dømt gigantiske historier om deltagelsen i div krige, tidligere nedlagte kvinder, og hvor fantastiske mænd vi er X 3!

Vi lover vi nok skal poste nedlagte dyr, og fiaskoerne bliver der behændigt talt uden om.

Knæk og bræk til jer alle andre!

Get on with it guys.
All tv best. :Agents:
Det må godt sige BANG.

Claus1
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 294
Tilmeldt: 2. sep 2009, 17:04
Interesser: Riffeljagt
Geografisk sted: Højfyn
Has thanked: 60 times
Been thanked: 50 times

Re: Bukkejagt 2014

Indlæg af Claus1 » 29. maj 2014, 20:33

The best.
Sorry.
Det må godt sige BANG.

Besvar