Bukkejagt 2015 i Danmark

Her kan alt om jagt, vildtpleje og naturoplevelser diskuteres og erfaringer udveksles.
LFuppen
Banned
Banned
Indlæg: 2496
Tilmeldt: 10. jan 2012, 17:32
Interesser: Jagt, håndvåben og militærhist
Geografisk sted: Vestjylland
Has thanked: 371 times
Been thanked: 189 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af LFuppen » 27. maj 2015, 19:55

Jensen84 skrev:Det er ellers en god udsigt du har der Kruffe!
Og et rimeligt kuglefang :biggrin:
Utaknemmelighed er verdens løn!!!

Brugeravatar
Renico12
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 954
Tilmeldt: 15. nov 2010, 13:24
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 32 times
Been thanked: 85 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af Renico12 » 27. maj 2015, 23:19

Morten87 skrev:Kom til at tænke over hvor meget de forskellige bukke vejer i brækket vægt, min vejede 19,5kg hva med jeres :biggrin:
Min første buk fra bukkejagten 2012 vejede 24,5 kg brækket :smile: Husker det var en tung men dejlig slæbetur

YoungDane
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 942
Tilmeldt: 17. okt 2008, 11:10
Interesser: Skydning, Jagt
Geografisk sted: Horsens
Has thanked: 141 times
Been thanked: 95 times
Kontakt:

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af YoungDane » 4. jun 2015, 15:29

Er der ikke blevet skudt nogle bukker i en uges tid nu?

:???:

Bobo
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1301
Tilmeldt: 1. jun 2014, 15:04
Interesser: jagt, natur, vildt, hund, osv
Geografisk sted: sydjylland
Has thanked: 522 times
Been thanked: 234 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af Bobo » 4. jun 2015, 17:00

YoungDane skrev:Er der ikke blevet skudt nogle bukker i en uges tid nu?

:???:
Jo da, jeg har da startet grillen og børnene er kommet hjem og glæder sig.
det bliver nok med bagt kartoffel tror jeg :eek:
bon appetit
BOBO
Bobo ------ Igen uden billeder

TheDarkSide
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2970
Tilmeldt: 17. okt 2010, 23:49
Interesser: Jagt, skydevåben...
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 259 times
Been thanked: 511 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af TheDarkSide » 4. jun 2015, 17:51

YoungDane skrev:Er der ikke blevet skudt nogle bukker i en uges tid nu?

:???:
Jeg havde en for i morges, men det var før solopgang. Det var ellers den lille, aggressive gaffelbuk jeg gik efter. Den har ødelagt langt over 50 træer (heraf en del jeg har plantet i efteråret og foråret) og buske med sine to små benstumper i panden :mad:
Den ordnede lige en hyldebærbusk, mens jeg lavede sigteøvelser på den her til morgen.
Den har heldigvis en svaghed for en rå, så kan jeg lokke hende frem, så burde han jo også følge efter :sniper:

TheDarkSide
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2970
Tilmeldt: 17. okt 2010, 23:49
Interesser: Jagt, skydevåben...
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 259 times
Been thanked: 511 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af TheDarkSide » 4. jun 2015, 23:39

Nå så lykkedes det at få den lille arrige gaffelbuk. Den blev taget på fersk gerning, altså i fuld gang med at smadre et træ. Skudt 6 minutter før lukketid på 140 meter efter en lille kravletur. Kaliber 6,5x55 med 10.1 grams Mega. Høj bladkugle, der snittede ryghvirlerne, 2 cm udgangshul og naturligvis død i knaldet.
Lige et billede af bukken, selvom det ikke var for opsatsens skyld jeg skød ham:
20150604_220804.jpg
20150604_220804.jpg (93.04 KiB) Vist 8853 gange
Den vejede 17,5 kg brækket, hvilket må siges at være fint for en årsbuk.

LFuppen
Banned
Banned
Indlæg: 2496
Tilmeldt: 10. jan 2012, 17:32
Interesser: Jagt, håndvåben og militærhist
Geografisk sted: Vestjylland
Has thanked: 371 times
Been thanked: 189 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af LFuppen » 5. jun 2015, 03:28

Fint, du fik ram på den lille skadeforvoldere :thumbup:
Utaknemmelighed er verdens løn!!!

Overtroldmand
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 677
Tilmeldt: 25. apr 2012, 10:45
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Roskilde
Has thanked: 7 times
Been thanked: 90 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af Overtroldmand » 7. jun 2015, 10:27

Skød denne i morges kl 6.58... Var stille og roligt på vej tilbage til bilen gennem skoven (jeg har altid ladt min riffel til og fra bilen), så ham her stå og spise ved nogle buske i et åbent stykke. Mit problem var at det ikke var super kuglefang fra stien jeg kom på, og derfor måtte jeg snige mig tilbage, og parallelt ind mellem nogle buske for at få bedre en bedre vinkel på bukken til kuglefang. Stille og roligt sniger jeg mig mellem buskene og kommer ca 2-3 meter fra kanten til det åbne stykke, og kan se bukken stå på den anden side ca 30 meter væk med siden til. Jeg rejser mig langsomt helt op i fritstående skydestilling, og kører langsomt med sigtekikkerten op mod bladet, og skyder så snart jeg syntes sigtet er OK...Det var nogle pokkers spændende minutter, en af de flotteste bukke jeg har skudt, og den eneste jeg har skudt helt fritstående... :-)
Vedhæftede filer
buk07062015.jpg
buk07062015.jpg (58.43 KiB) Vist 8703 gange

TheDarkSide
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2970
Tilmeldt: 17. okt 2010, 23:49
Interesser: Jagt, skydevåben...
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 259 times
Been thanked: 511 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af TheDarkSide » 7. jun 2015, 15:07

Her er et rigtig trofæbillede :biggrin: :
20150607_135834.jpg
20150607_135834.jpg (97.84 KiB) Vist 8628 gange
En kølle udskåret i lårtunge, inderlår, småkød til stuvning/vildtgryde, "rumpsteak" (culotte, cuvette, tyksteg i et stykke), småkød til hak og yderlår :eating: Min favoritter er inderlår, "rumpsteak" og lårtunge stegt i gryde med et skvis porter til kernetemperaturen når 52-53°. Får det meget mere så er det næsten ødelagt..
Dyret har hængt et døgn i skuret og derefter lagt (i grovparteret tilstand) i køleskab i 1,5 døgn. Filetterne får lige et ekstra døgn i køleskabet.

Fikkelaj
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 191
Tilmeldt: 15. mar 2010, 12:05
Interesser: Jagt, buejagt
Geografisk sted: Jerslev
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af Fikkelaj » 7. jun 2015, 16:59

Jeg havde til aften den udsøgte fornøjelse af at kunne være med min bedste kammerat på bukkejagt. På mit revir endda. Han havde fået lov at skyde en buk imod at han hjalp i 4 timer med at save noget træ..
Til aften bestemte vi os for at sidde sammen, på trods af at jeg jo ellers gerne ville sidde med buen et andet sted.
Vi sad klar klokken 20:00 og efter kort tid kom en rå med lam gående, de blev der længe, yderligere et par dyr viste sig ganske kort.
Klokken 21:44 kom bukken sponsende ud, sprang over bækken og op for at feje på et træ. Ingen tvivl, den ville han gerne skyde.. Den stod skidt og begyndte så i høj fart at gå videre, jeg fløjtede 3-4 gange for at stoppe den, intet skete..... han måtte omrokere i tårnet og den havde stadig travlt, han sagde "sig noget højt" jeg bøvede en gang og den stoppe promte, BANG skuddet gik (21:45) bukken sprang og 40 meter senere lå den forendt for en fin lunge kugle. De første ord der kom ud var: "Ramte jeg?" "ja det væltede ud med blod, jeg har det på film" "fedt man!"
Nøj hvor er jeg pave stolt over at kunne være med, jeg havde mindst ligeså meget feber som han havde..

Billederne jeg har er desværre alt for store til at lægge ind her, men i får her filmen af det istedet!

https://www.youtube.com/watch?v=ZdLuH5DKxVg :numberone: :numberone: :DancingBanana:
silent killer.... buen er fantastisk!!!

LFuppen
Banned
Banned
Indlæg: 2496
Tilmeldt: 10. jan 2012, 17:32
Interesser: Jagt, håndvåben og militærhist
Geografisk sted: Vestjylland
Has thanked: 371 times
Been thanked: 189 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af LFuppen » 7. jun 2015, 17:26

Næste gang du skal have lavet noget fysisk arbejde, kan det være han er klar :biggrin:
Ryst nu ikke for meget på hånden
Utaknemmelighed er verdens løn!!!

dksith
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 638
Tilmeldt: 28. sep 2009, 16:50
Interesser: Jagt
Geografisk sted: silkeborg
Has thanked: 28 times
Been thanked: 31 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af dksith » 7. jun 2015, 17:38

Fikkelaj skrev:Jeg havde til aften den udsøgte fornøjelse af at kunne være med min bedste kammerat på bukkejagt. På mit revir endda. Han havde fået lov at skyde en buk imod at han hjalp i 4 timer med at save noget træ..
Til aften bestemte vi os for at sidde sammen, på trods af at jeg jo ellers gerne ville sidde med buen et andet sted.
Vi sad klar klokken 20:00 og efter kort tid kom en rå med lam gående, de blev der længe, yderligere et par dyr viste sig ganske kort.
Klokken 21:44 kom bukken sponsende ud, sprang over bækken og op for at feje på et træ. Ingen tvivl, den ville han gerne skyde.. Den stod skidt og begyndte så i høj fart at gå videre, jeg fløjtede 3-4 gange for at stoppe den, intet skete..... han måtte omrokere i tårnet og den havde stadig travlt, han sagde "sig noget højt" jeg bøvede en gang og den stoppe promte, BANG skuddet gik (21:45) bukken sprang og 40 meter senere lå den forendt for en fin lunge kugle. De første ord der kom ud var: "Ramte jeg?" "ja det væltede ud med blod, jeg har det på film" "fedt man!"
Nøj hvor er jeg pave stolt over at kunne være med, jeg havde mindst ligeså meget feber som han havde..

Billederne jeg har er desværre alt for store til at lægge ind her, men i får her filmen af det istedet!

https://www.youtube.com/watch?v=ZdLuH5DKxVg :numberone: :numberone: :DancingBanana:


:goodpost:

Brugeravatar
Morten87
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 232
Tilmeldt: 12. apr 2014, 17:06
Interesser: Teknik og jagt
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 6 times
Been thanked: 22 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af Morten87 » 8. jun 2015, 12:19

Øv bøv havde ellers skånet ham men ikke sådan når man er ung og ikke ser sig for når man går over vejen. Derfor alle unge stykker råvildt se jer for :director:
Vedhæftede filer
IMG_2660.jpg
IMG_2660.jpg (91.9 KiB) Vist 8552 gange
Den der sover, synder ikke... medmindre han burde arbejde :)

Brugeravatar
Mosc5
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 289
Tilmeldt: 25. apr 2012, 14:12
Interesser: skydning, jagt, hund, kajak
Geografisk sted: Sydjylland
Has thanked: 40 times
Been thanked: 105 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af Mosc5 » 8. jun 2015, 13:30

Morten87 skrev:Øv bøv havde ellers skånet ham men ikke sådan når man er ung og ikke ser sig for når man går over vejen. Derfor alle unge stykker råvildt se jer for :director:
Nedlagde du ham selv?? :giggle:
Hvor høj fart skal man op på en i en alm. familebil for at overholde de 800 Joule :what: Det er jo rart at vide om man skal bremse eller accellerere. :biggrin:
If God didn't want us to eat animals, why did he make them out of meat?

Rulab
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 922
Tilmeldt: 18. mar 2007, 15:14
Interesser: Hagljagt og flugtskydning
Geografisk sted: Vestjylland
Has thanked: 124 times
Been thanked: 164 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af Rulab » 8. jun 2015, 13:44

Mosc5 skrev:
Morten87 skrev:Øv bøv havde ellers skånet ham men ikke sådan når man er ung og ikke ser sig for når man går over vejen. Derfor alle unge stykker råvildt se jer for :director:
Nedlagde du ham selv?? :giggle:
Hvor høj fart skal man op på en i en alm. familiebil for at overholde de 800 Joule :what: Det er jo rart at vide om man skal bremse eller accellerere. :biggrin:
Ca. 4 km/t, men hvis du ikke bare skal skubbe bukken væk, var det nok en god ide at få den til at stille sig foran et kraftigt træ eller lign. :giggle:
Ud fra praktisk erfaring ved jeg dog at ca. 60 km/t med en 180 kg motorcykel er tilstrækkelig til både af aflive et rådyr effektivt og samtidig anskyde både mc og chauffør :axe
Senest rettet af Rulab 8. jun 2015, 20:26, rettet i alt 1 gang.

TheDarkSide
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2970
Tilmeldt: 17. okt 2010, 23:49
Interesser: Jagt, skydevåben...
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 259 times
Been thanked: 511 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af TheDarkSide » 8. jun 2015, 15:01

Mosc5 skrev:
Morten87 skrev:Øv bøv havde ellers skånet ham men ikke sådan når man er ung og ikke ser sig for når man går over vejen. Derfor alle unge stykker råvildt se jer for :director:
Nedlagde du ham selv?? :giggle:
Hvor høj fart skal man op på en i en alm. familebil for at overholde de 800 Joule :what: Det er jo rart at vide om man skal bremse eller accellerere. :biggrin:
Nu har Morten87 jo brugt en trillebør, så hvis den vejer 15 kg skal den have en anslagshastighed på godt 10 m/s eller 36 km/t.

Slettet bruger

MIN FØRSTE BUK OG SÅ EN EKSTRA

Indlæg af Slettet bruger » 8. jun 2015, 19:58

Så fik jeg endelig udbytte af mine forsøg på at nedlægge en buk, i hele 2014 jagtede jeg rundt på 20 Ha hestegræs med lidt søer og træbeplantninger uden at få en buk på skudhold efter at jeg tog jagttegn i 2013 november og riffeltegn 1 måned senere. jeg så da nogle stykker men fik aldrig nogen på skudhold.

i år på samme revir havde jeg en buk på skudhold den 16. som valgte at løbe sin vej 10 minutter før solopgang. og siden da har jeg ikke haft nogen på kornet udover en del hundyr, har i år set flere rådyr end sidste år, også bukke fx mens jeg kørte rundt og arbejdede på arealerne, som pludselig sprang op og løb, siden sidste år er der klart kommet flere bukke på reviret

Igår søndag kl 3:50 stod jeg op efter 2:50 søvn og gik på jagt så 2 hundyr ellers ikke noget, kl 6:30 gad jeg ikke mere og gik mod bilen, på vej derop kigger jeg lige hurtigt til højre, nok fordi jeg fornemmede der var noget, og der stod sku en buk ca 40 meter væk, den stod bare og kiggede på mig, jeg gik sådan lidt væk fra den på tværs, men jeg tænkte jeg går sku videre og over på den anden side af bakken foran mig og vender mig der om. Jeg kommer over på den anden side af den bakke jeg var på vej over og knæler og vender mig om, den står der stadig, tager riflen og skydestokken frem, og lægger an men bukken beslutter at jeg var alligevel lidt farlig, så den løber, "råbende" væk (ikke en dum beslutning set fra dens side). nå jeg må videre jeg skulle på roskidedyrskue med de gamle og min bror. 15:30 er vi er færdige i roskilde og på vej hjem, i bilen får jeg lige 50 minutter søvn, og kl 16:30 er jeg hjemme, og får hygget med min kone og søn, kl 19:20 er min søn lagt i seng, og jeg er på vej til reviret igen, sætter mig på lur et sted jeg ikke plejer pga vinden, men der kommer ikke noget, 20:20 beslutter jeg at gå til mit fortrukne sted, da jeg kommer derhen og sætter mig på jagtstolen osv. spotter jeg bevægelse ude til højre, op med riflen og bruge sigtekikkertern som kikkert, det sku en buk men den står med numsen mod mig. naah det var ikke lige mig vil gerne have den i siden, får målt mig frem til at der er ca 160 meter derover udfra de distancer jeg kender på reviret i forvejen, det giver mig et kuglefald på ca 6 cm, og lidt vind fra venstre, beslutter at holde 6 cm højere end normalt og 2-3 cm til venstre, men der går 15 minutter før den vender siden til efter at have græsset et stykke tid, det er en lille gafelbuk, men kødet så godt nok ud, jeg afsikrer, skyder, repeterer og kigger op den er væk så enten ligger den der i det høje græs eller også er den løbet 80 meter på 0,5 sekund, regner med at den ligger der, ser ude til højre endnu et rådyr som har rejst sig pga lyden formoder jeg, sigter, flot gafelbuk som står med siden til, kan godt bruge kødet, skyder, (ca 5 sekunder efter det første skud) repeterer og kigger, den ligger der, kan jeg se fordi der ikke er så højt græs der i forhold til det andet sted. Kigger over mod det der hvor den anden buk faldt, der står sørme en mere, jeg skal lige se den, sigter, konstaterer at det er også en flot stor en, men der skulle helst være nogen til at bedække rå’erne og jeg ved hvor lang tid mine 2 rå’er tog i vinters at rense skinne og partere. Så jeg sigter på den et par sekunder mere (kunne sagtens have skudt den havde jeg ville) og efter et par sekunder så løber den væk. Sikrer riflen. Cirka 15 sekunder fra første skud er der gået, pulsen er oppe og jeg er spændt på at se dem, og hvor de er ramt.
Fedt ikke mindre end 2 bukke endelig, og skal have en masse venner over til aftensmad på fredag så nu kan jeg stolt servere dyreryg og kølle.
Sider lige og venter lidt får, fundet ipaden frem med jagt appen så jeg kan måle afstanden præcist sætter min position ind og går så ned mod den første buk der hvor jeg mener den ligger, og da jeg kommer derned kan jeg se at den er faldet om og gledet lidt ned af bakken i det høje græs, lidt høj bladkugle så har nok holdt lidt for højt alligevel (senere rensning viser det sig at ryggen er skudt ligeover, henover lungerne og den må have været død på stedet på under 1 sekund gætter jeg på), det ligner for mig en 2 års buk, men hvis der er nogen der er klogere så sig det endelig vil hellere end gerne blive klogere tog et billede med telefonen kl 20:48 og sendte det til konen. Får sat min taske ved den så den er nem at finde igen og går så over mod buk nummer 2, finder den efter lige at gå lidt forkert til at starte med. Den ser lidt ældrer ud og gætter på 3 år igen hvis nogen er klogere så kom endelig frem. Den er ramt i hjerte lunge regionen (senere rensning viser at lungerne var skudt igennem lige hvor luftrøret går ind.
Nå tager et billede af den ene og et af den anden også med mig på mvh skydestok hvor kameraet kan monteres på. Det første dyr var på 148 meter og det andet på 101 meter. Skudt i vinkel ca. 10 grader ned af fra toppen af en bakke i nordlig retning. Første dyr vejede 16,5 kg brækket og det andet vejede 17 kg.
Den anden buk har haft brækket den ene opsats og havde også et øre med en gammel rift i.
Er hjemme med dyrene kl 21:10 og færdig med at rense, skinde, partere, pakke og ryde op kl 02:50. det var en lang dag, er pt i gang med at garve skindet med alun og koge trofæerne.
Senere i dag skal riben og hals skæres op til hundemad/godbider.
Har 2 hunde og de fik hver et hofteparti som hovedret i morges.

de skudt med 6,5x55 hjemmerullede med norma 204 42,4 grains, norma volkan 156 grains 74 mm lang, i norma hylster, giver normalt en spredning på ca 2 cm på 100 meter. i min mauser M03
Vedhæftede filer
1.JPG
1.JPG (83.02 KiB) Vist 8459 gange
2.JPG
2.JPG (82.16 KiB) Vist 8459 gange
3.JPG
3.JPG (92.59 KiB) Vist 8459 gange
4.JPG
4.JPG (78.51 KiB) Vist 8459 gange
5.JPG
5.JPG (80.67 KiB) Vist 8459 gange
6.JPG
6.JPG (57.24 KiB) Vist 8459 gange
7.JPG
7.JPG (54.72 KiB) Vist 8459 gange

Rulab
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 922
Tilmeldt: 18. mar 2007, 15:14
Interesser: Hagljagt og flugtskydning
Geografisk sted: Vestjylland
Has thanked: 124 times
Been thanked: 164 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af Rulab » 8. jun 2015, 20:32

Tillykke med bukkene, det må siges at være noget af en debut

TheDarkSide
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2970
Tilmeldt: 17. okt 2010, 23:49
Interesser: Jagt, skydevåben...
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 259 times
Been thanked: 511 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af TheDarkSide » 8. jun 2015, 23:03

Tillykke med bukkene!
Den første vil jeg vurdere til 1-2 år, men jeg hælder mest til 1 år (det er ca. sådan en typisk årsbuk ser ud på to af mine revirer).
Den anden derimod kunne godt have en del alder, måske endda være en returbuk over 6-7 år. Det er dog yderst svært at sige ud fra opsatsen, men det ligner at rosenkransene sidder meget tæt på kraniet og at de hælder meget ud til siderne. Jeg var faktisk på jagt efter en lignende buk sidste år. Jeg så den aldrig selv, men en skytte tegnede en skitse af en buk, der lignede din meget. Jeg fik den dog aldrig, selvom jeg tog ud i det område en del gange.
Men som sagt så er det med stor usikkerhed, da bukkeopsatser er så forskellige som de er, både i form og størrelse.

Brugeravatar
NielsM
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 363
Tilmeldt: 1. nov 2009, 19:11
Interesser: Jagt, natur, motorsport
Geografisk sted: Vestjylland
Has thanked: 241 times
Been thanked: 51 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af NielsM » 11. jun 2015, 12:31

Billede

223'er, 55gr lapua softpoint. 50m afstand.

Sendt via mine fede fingre.......
Pew pew pew.

Egelund123
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 47
Tilmeldt: 17. maj 2011, 11:59
Interesser: Riffelskydning
Geografisk sted: Sydfyn
Has thanked: 3 times
Been thanked: 7 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af Egelund123 » 12. jun 2015, 07:46

Billede

Billede

Skød denne fine buk i går ved Gudbjerg på Sydfyn. Det er jo ikke en type buk man ser ret mange af

24 kg inden jeg brækket den.

Tikka T3 Hunter, Sonic 45, 7x64, RWS hylster. Projektil Speer Deep Curl 175 gr. Krudtladning 48,5 grain Norma Urp

LFuppen
Banned
Banned
Indlæg: 2496
Tilmeldt: 10. jan 2012, 17:32
Interesser: Jagt, håndvåben og militærhist
Geografisk sted: Vestjylland
Has thanked: 371 times
Been thanked: 189 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af LFuppen » 12. jun 2015, 08:48

Meget speciel må jeg sige :smile:
Utaknemmelighed er verdens løn!!!

Slettet bruger

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af Slettet bruger » 12. jun 2015, 09:56

Ja det er noget sjældent at se sådan en opsats. Hvordan opmåler man dog sådan en.

Egelund123
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 47
Tilmeldt: 17. maj 2011, 11:59
Interesser: Riffelskydning
Geografisk sted: Sydfyn
Has thanked: 3 times
Been thanked: 7 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af Egelund123 » 12. jun 2015, 10:02

Mon det er en gen fejl eller en skade??

TheDarkSide
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2970
Tilmeldt: 17. okt 2010, 23:49
Interesser: Jagt, skydevåben...
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 259 times
Been thanked: 511 times

Re: Bukkejagt 2015 i Danmark

Indlæg af TheDarkSide » 12. jun 2015, 11:08

Slettet bruger skrev:Ja det er noget sjældent at se sådan en opsats. Hvordan opmåler man dog sådan en.
Det kan man vidst ikke.

Besvar