Jagt i Norge på egen hånd - HJÆLP

Her kan alt om jagt, vildtpleje og naturoplevelser diskuteres og erfaringer udveksles.
Besvar
Thomas123
Newbie
Newbie
Indlæg: 13
Tilmeldt: 23. dec 2012, 11:30
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 3 times

Jagt i Norge på egen hånd - HJÆLP

Indlæg af Thomas123 » 21. mar 2018, 22:20

Hej alle i kloge mennesker :smile:
Jeg er ved at undersøge muligheden for at komme til Norge, om ikke andet for at vandre rundt og se deres smukke natur. Og så kunne det da være fedt at kombinere dette med noget jagt og fiskeri. Ud fra hvad jeg selv har kunne finde, kan man vel i teorien anskaffe sig et Norsk jagttegn, købe et "jagtkort" til et bestemt område og så slå sig løs. Ret mig hvis ikke det er sådan !! Det jeg kunne være interesseret i er jagt på småvildt og så fiskeri, og det betyder ikke så meget om jeg hverken skyder eller fanger noget, bare muligheden er der :biggrin: Hvis nogen kunne hjælpe med områder ( både offentlige og private. Jeg vil godt betale lidt for det), eller måske bare lige sætte mig på rette vej, så vil jeg være meget taknemmelig.
Mvh Thomas

Brugeravatar
Toxophilos
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 99
Tilmeldt: 11. okt 2011, 21:24
Interesser: Våben, jakt, bue, gjenladning
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 39 times
Been thanked: 24 times

Re: Jagt i Norge på egen hånd - HJÆLP

Indlæg af Toxophilos » 21. mar 2018, 22:30

Thomas123 skrev:
21. mar 2018, 22:20
Hej alle i kloge mennesker :smile:
Jeg er ved at undersøge muligheden for at komme til Norge, om ikke andet for at vandre rundt og se deres smukke natur. Og så kunne det da være fedt at kombinere dette med noget jagt og fiskeri. Ud fra hvad jeg selv har kunne finde, kan man vel i teorien anskaffe sig et Norsk jagttegn, købe et "jagtkort" til et bestemt område og så slå sig løs. Ret mig hvis ikke det er sådan !! Det jeg kunne være interesseret i er jagt på småvildt og så fiskeri, og det betyder ikke så meget om jeg hverken skyder eller fanger noget, bare muligheden er der :biggrin: Hvis nogen kunne hjælpe med områder ( både offentlige og private. Jeg vil godt betale lidt for det), eller måske bare lige sætte mig på rette vej, så vil jeg være meget taknemmelig.
Mvh Thomas
Måske noget at starte med.
https://www.nordisk-forum.dk/viewtopic.php?f=72&t=59722

https://www.nordisk-forum.dk/viewtopic.php?f=2&t=59651

T :smile:
Mine våpen sier du? MOLON LAVE - Kom og ta dem.

Besvar