Så er vi igen i sæsonen prammene er slæbt på plads og det hele er som altid dejligt
præmieren i år var dog modsat sædvanligt IKKE en decideret succes
vi samledes nogle stykker som man nu plejer til spisning hos undertegnede
forud for seancen er parolen sendt ud i gruppechat og alle har meldt retur den er læst og forstået - so far so good
alle har pakket det fornødne og det hele går nogenlunde
"AND THEN CAME CHAD"
manden ankommer rygende oppe at køre nærmest kravlende på væggene og ved flere lejligheder forsøger at overtage styringen på alt trods manden er 300km hjemme fra og på bar bund
NÅ, men vi får lagt i får lagt ud og sat det hele op spist og sagt godnat - om morgenen lægger vi op og de sidste meldinger om skudvinkler mellem markeringsfugle (hvide svaner) blir meldt ud således det står friskt i hukommelsen at INGEN skyder højre eller venstre for svanelokkerne da de markerer sikre skudvinkler - fast regel når vi er fælles ude så intet nyt heller
her kommer så vigtig info... VI LIGGER DIREKTE OP AF FREDET OMRÅDE HVORFOR FUGLEFOLKET STÅR I DERES TÅRNE SYNLIGT OG KAN SE OS - vi er lovligt på den og må gerne jage der osv- intet der MEN som sagt der er 600m over til reservatet
20sekunder inde i skydetid og ALT HELVEDE BRYDER LØS PÅ FLØJEN
lys lyd og en kanonsalut der ville gøre selv en artillerist flov over tempoet

vi når tidspunkt hvor lyset dukker frem og alt er stille så vælger at tage en snak med manden om liiige at sætte farten ned og liiiige huske vinkler god skik osv. HER SKER DET SÅ i bunden af tossens pram finder jeg rottweil pakker med "bleischrot 5 " pureste paphylstre og DER TABTE FRUENS ELSKOVSPONY SQ TRÅDEN!

svret er kort han er skide lige glad og at det var ihvertfald stål osv. dvs man står og lyver lige ret i fjæset på mig hvilket om muligt er værre!
ikke nok med han med sin adfærd har dræbt alle chancer for både os og andre lokale jægere i området han har også valgt at bryde jagtloven med fuldt overlæg

meldingen herefter er kort PAK OG SMUT DU ER FÆRDIG HER

MODVILLIGT OG DEBATERENDE FÅR HAN PAKKET SAMMEN for så at STARTE MOTOREN I PRAMMEN - VISER SIG DET ER EN MOTORPRAM OG JA SEPTEMBER = FORBUDT UDEN DISP som manden ikke har
og ja HER KUNNE MAN TRO DET VAR SLUT men nej nej nej, i typisk for den type person vælger man så at sejle rundt og spille idiot INDE I RESERVATET MED VÅBEN OG MOTOR

og til sidst lægge sig for anker DIREKTE BAG LOKKERNE VI ALLE HAR UDE dvs. INGEN KAN NU JAGE UDEN AT SKYDE HAM...... og jeg må derefter stå til ansvar for foreningen jeg selv er medlem af for hvad faen der lige gik galt der nu fugle trak over os at han skulle dumme sig med det
needless to say han kommer ALDRIG MED UD IGEN og ALLE bånd er kappet til ham men jeg spørger nu OH FORUM AF FOLK KLOGERE OG MERE ERFARNE END JEG, burde jeg ha grebet anderledes an ?- kunne det ha været løst bedre og sidst men ikke mindst hvad ville DU have gjort ?