Hotspot til pramjagt i Randers fjord?

Her kan alt om jagt, vildtpleje og naturoplevelser diskuteres og erfaringer udveksles.
Besvar
Brugeravatar
KanonKenneth
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 227
Tilmeldt: 21. okt 2008, 23:32
Interesser: Jagt og alt der kan skyde.
Geografisk sted: Kronjylland
Has thanked: 35 times
Been thanked: 103 times

Hotspot til pramjagt i Randers fjord?

Indlæg af KanonKenneth » 7. okt 2021, 12:17

Ja det er jo tit et kilden emne når samtalen drejer sig om gode hemmelige steder til prammen.
Men jeg prøver nu alligevel.
Min bror og jeg har begge bosat os lige syd for Randers og har i er par år ledt lidt efter et par pletter at sætte prammene i.
Men vi har begge små børn og kommer maks. i prammen et par gange om året, så vi har ikke rigtig tid til at forsøge os frem.

Så er der en lokal som vil afsløre en plet eller to med rimelig chance for ænder vil jeg være meget taknemlig.
Helst syd for fjorden.

Vh Kenneth
.410
12/89
.22
6,5x55 AI
8x57 js
.45/70

Jepefr
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 148
Tilmeldt: 23. apr 2018, 09:44
Interesser: Riffelskydning, genladning.
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 22 times
Been thanked: 6 times

Re: Hotspot til pramjagt i Randers fjord?

Indlæg af Jepefr » 7. okt 2021, 17:05

KanonKenneth skrev:
7. okt 2021, 12:17
Ja det er jo tit et kilden emne når samtalen drejer sig om gode hemmelige steder til prammen.
Men jeg prøver nu alligevel.
Min bror og jeg har begge bosat os lige syd for Randers og har i er par år ledt lidt efter et par pletter at sætte prammene i.
Men vi har begge små børn og kommer maks. i prammen et par gange om året, så vi har ikke rigtig tid til at forsøge os frem.

Så er der en lokal som vil afsløre en plet eller to med rimelig chance for ænder vil jeg være meget taknemlig.
Helst syd for fjorden.

Vh Kenneth
Hej Kenneth,

Jeg bor også i Randers.

For 25 år siden giftede jeg mig ind i en fjordjæger familie, og er blevet med på Dronningborg bredning, Tjærby enge, Romalt krigshavn, skallebanken, pollene og hvad de gamle ellers kalder det derude på fjorden,100 vis af gange :biggrin:

Dengang "måtte" man godt bruge motor ud til pladsen og stage/ro rundt efter lokkerne og nedskudt vildt. Bare motoren lå i båden under en sæk fra lokkerne :oops:

Men tænker i at i skal stage/ro helt ud? Man må først skyde efter Dronningborg bredning.

Eller hvad tænker i ?

Skriv evt. En PB så vi kan udveksle tlf nr. Så kan vi tage den over tlf.

Mvh Peter.

Brugeravatar
KanonKenneth
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 227
Tilmeldt: 21. okt 2008, 23:32
Interesser: Jagt og alt der kan skyde.
Geografisk sted: Kronjylland
Has thanked: 35 times
Been thanked: 103 times

Re: Hotspot til pramjagt i Randers fjord?

Indlæg af KanonKenneth » 7. okt 2021, 19:58

Det er fornemt :smile:
PB sendt
.410
12/89
.22
6,5x55 AI
8x57 js
.45/70

Besvar