Jagt efterår 2007.

Her kan alt om jagt, vildtpleje og naturoplevelser diskuteres og erfaringer udveksles.
Brugeravatar
Zubra
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2119
Tilmeldt: 30. mar 2005, 01:00
Geografisk sted: Østhimmerland
Has thanked: 5 times
Been thanked: 9 times

Re: Jagt efterår 2007.

Indlæg af Zubra » 4. mar 2008, 12:22

rifle4fun skrev: Det var et par fine canadiere, Zubra - Tillykke med dem!
Jow tak!!
rifle4fun skrev:
Har i prøvet at tilberede nogle af gæssene - Er de værd at sætte tænderne i?
Ikke endnu, da det var to ældre fugle skar jeg brysterne af dem, og jeg vil se om jeg ikke kan få et par røget af dem. Slagteren skal ryge nogle edderfuglebryster og jeg regner med at de ryger med i samme ombæring.
rifle4fun skrev:
Jeg er inviteret på jagt i Sverige til weekenden (Drivjagt på ræv og anstand på vildsvin), men kone og børn mener ikke jeg har lyst :,.>(/
Surt!! men verden er fuld af forunderlige ting.
rifle4fun skrev:
Næste sæsons bukkepremiere i Sverige er allerede forplumret - Fruens søster skal giftes den 16. august :evil: Der er for f.... 366 dage i 2008, og så skal stodderen falde på knæ og vælge en "helligdag". Jeg tror vi er et par svogre, der skal tage revance for dette på gommens polterabend <+:
Arhhh---- hvad tænker sådan en mand på!!! Det kommer til at koste.
________
Zubra
Lev livet mens du er her, det gentages ikke!

rifle4fun
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 239
Tilmeldt: 9. sep 2007, 23:56
Geografisk sted: Nordjylland + København
Has thanked: 1 time

Re: Jagt efterår 2007.

Indlæg af rifle4fun » 4. mar 2008, 15:19

Zubra skrev:Ikke endnu, da det var to ældre fugle skar jeg brysterne af dem, og jeg vil se om jeg ikke kan få et par røget af dem. Slagteren skal ryge nogle edderfuglebryster og jeg regner med at de ryger med i samme ombæring.
Så er de jo i trygge hænder hos en med god forstand på bryster ;-) - Bliver de så røget med både Caminante og bøgeflis vædet i kaffe? <+:

Det bliver spændende at høre resultatet.

Hilsen R4F

Besvar