Der er stille herinde ????

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1352
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af SorenSD » 10. nov 2022, 19:17

Werecat skrev:
10. nov 2022, 18:49

Med heavies får jeg vist 305 -310 m/s.

-edit:

Men hele miseren startede med at jeg ville installere powerplenum på min M1'er. Jeg prøvede selv og efterlod den utæt og jeg var ikke i stand til at få den tunet. Den kunne ikke komme op i hastighed, og hastigheden toppede med et regulatortryk omkring 100.
Jeg sendte den til Krale, efter længerevarende forsøg på at finde en indenrigs reparatør. Jeg tror at powerplenum og M1 bare ikke er en god kombination og jeg skulle have ladet mit grejludergen sove så min iøvrigt ganske velskydende M1'er kunne fortsætte.
Er den optimale hastighed for JSB Heavy 10.34 gr ikke omkring 256 m/s og 265 m/s ???

Eller 840 FPS til 880 FPS :smile:
:smile: :thumbup:

Brugeravatar
Radis
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1698
Tilmeldt: 29. maj 2009, 10:22
Interesser: Pestcontrol,PCP,Pistolskydning
Geografisk sted: Skanderborg
Has thanked: 285 times
Been thanked: 248 times

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af Radis » 10. nov 2022, 22:08

Min Royale skubber 18grains jsb ud med 265m/s, til UG.

Explorer
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1204
Tilmeldt: 12. jan 2006, 22:04
Interesser: Jagt - Våben/PCP - Genladning
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 68 times
Been thanked: 53 times

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af Explorer » 11. nov 2022, 11:28

SorenSD skrev:
10. nov 2022, 11:19
Ikke meget aktivitet herinde ??!? :smile:

Er folk allerede gået i vinterhi ?! :giggle:

Jeg skyder hele året og nyder tørvejr og læ i mit lille skydeskur ude på landet :thumbup:
Nej den står på jawt, vinterhi blir der vist ikke meget af her :razz:

Og det er jo hovedsageligt de som skyder efter skive med 4,5mm / .177 der er aktive herinde, der er jeg også til de lidt større og afsted på jagt med dem, men skyder da også 4,5mm / .177

Jeg er også mere til slugs hvor det hovedsageligt er hagl herinde

Men så må man jo søge inspiration andet steds, hvilket er årsagen til at jeg er stille :razz:

Explorer
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1204
Tilmeldt: 12. jan 2006, 22:04
Interesser: Jagt - Våben/PCP - Genladning
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 68 times
Been thanked: 53 times

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af Explorer » 29. nov 2022, 10:50

Landbo skrev:
10. nov 2022, 13:22
Desværre er der nogle uheldige "medlemmer" der åbenbart vil ballade og derfor gider folk ikke mere skrive
Kunne det tænkes at det du opfatter som "ballade" blot er nogle som kommer med andre synspunkter end dine?

Er et forum egentlig ikke stedet hvor man udveksler synspunkter og erfaringer mm? :razz:

Brugeravatar
Christian G
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 214
Tilmeldt: 1. maj 2008, 15:38
Interesser: Pistolskydning,luftskydning,f1
Geografisk sted: Nykøbing Falster
Has thanked: 32 times
Been thanked: 23 times
Kontakt:

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af Christian G » 23. mar 2023, 23:08

Nu er der da så småt ved at ske noget herinde 😊
Personligt har jeg lige købt og modtaget en helt ny Fx Panthera 700 fra Krale bestilt i tirsdags og ankom idag. Så nu skal jeg bare ha sat noget kikkert på og ud at skyde lidt.... Men skal desværre på arbejde de næste 4 dage😭
It nice to be important but it is more important to be nice :blink:
FX Panthera 700 4.5 mm
RTI Arms Prophet Performance Edition 4.5 mm
Air Venturi Avenger 4.5 mm
Artemis M16 4.5 mm
Crosman Maximus 4.5 mm
Hatsan Airtact ed 4.5 mm

Brugeravatar
Lycon
Admin
Admin
Indlæg: 14304
Tilmeldt: 26. jan 2004, 11:56
Interesser: Special Operations Executive
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1736 times
Been thanked: 1265 times
Kontakt:

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af Lycon » 23. mar 2023, 23:18

Landbo skrev:
10. nov 2022, 13:22
SorenSD skrev:
10. nov 2022, 11:19
Ikke meget aktivitet herinde ??!? :smile:

Er folk allerede gået i vinterhi ?! :giggle:

Jeg skyder hele året og nyder tørvejr og læ i mit lille skydeskur ude på landet :thumbup:
Nej, er absolut ikke gået i vinterhi Søren. Desværre er der nogle uheldige "medlemmer" der åbenbart vil ballade og derfor gider folk ikke mere skrive. Sorry, men det er nok det der kommer nærmest sandheden. :mrgreen:

Hilsen Leif.
Hvis du kan sætte navn på de profiler så skriv en PB til en Moderator og vi kigger på sagen.
“My dear, it’s not how hard you hit them, but it’s where you hit them”
SOE agent Pearl Witherington

Brugeravatar
Lycon
Admin
Admin
Indlæg: 14304
Tilmeldt: 26. jan 2004, 11:56
Interesser: Special Operations Executive
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1736 times
Been thanked: 1265 times
Kontakt:

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af Lycon » 23. mar 2023, 23:22

Vi har mellem 3000 og 4000 unikke besøgende i døgnet, hvilket er er ret flot for et dansk forum af denne art. Men der er nok en del der lurerpassere. Hvis noget holder dem tilbage for at deltage aktivt hører vi gerne om det.
“My dear, it’s not how hard you hit them, but it’s where you hit them”
SOE agent Pearl Witherington

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1352
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af SorenSD » 23. mar 2023, 23:51

Lycon skrev:
23. mar 2023, 23:22

Vi har mellem 3000 og 4000 unikke besøgende i døgnet, hvilket er er ret flot for et dansk forum af denne art. Men der er nok en del der lurerpassere. Hvis noget holder dem tilbage for at deltage aktivt hører vi gerne om det.
Men du må også indrømme, at der er mange væk herindefra, der tidligere var meget aktive :smile:
:smile: :thumbup:

Brugeravatar
Lycon
Admin
Admin
Indlæg: 14304
Tilmeldt: 26. jan 2004, 11:56
Interesser: Special Operations Executive
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1736 times
Been thanked: 1265 times
Kontakt:

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af Lycon » 24. mar 2023, 15:45

SorenSD skrev:
23. mar 2023, 23:51
Lycon skrev:
23. mar 2023, 23:22

Vi har mellem 3000 og 4000 unikke besøgende i døgnet, hvilket er er ret flot for et dansk forum af denne art. Men der er nok en del der lurerpassere. Hvis noget holder dem tilbage for at deltage aktivt hører vi gerne om det.
Men du må også indrømme, at der er mange væk herindefra, der tidligere var meget aktive :smile:
Ja det er korrekt, nogle er gået og andre er blevet hjulpet på vej.
“My dear, it’s not how hard you hit them, but it’s where you hit them”
SOE agent Pearl Witherington

Landbo
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 410
Tilmeldt: 3. jun 2021, 16:41
Interesser: Målskydning
Geografisk sted: ThyLand
Has thanked: 141 times
Been thanked: 155 times

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af Landbo » 26. mar 2023, 20:03

Lycon skrev:
23. mar 2023, 23:18
Landbo skrev:
10. nov 2022, 13:22
SorenSD skrev:
10. nov 2022, 11:19
Ikke meget aktivitet herinde ??!? :smile:

Er folk allerede gået i vinterhi ?! :giggle:

Jeg skyder hele året og nyder tørvejr og læ i mit lille skydeskur ude på landet :thumbup:
Nej, er absolut ikke gået i vinterhi Søren. Desværre er der nogle uheldige "medlemmer" der åbenbart vil ballade og derfor gider folk ikke mere skrive. Sorry, men det er nok det der kommer nærmest sandheden. :mrgreen:

Hilsen Leif.
Hvis du kan sætte navn på de profiler så skriv en PB til en Moderator og vi kigger på sagen.
Nej, jeg vil ikke lave moderators arbejde men kun opfordre til modereringen drejer sig mere om almindelig moderering, end nidkært at rette overskrifter og rette i folks stavefejl. Hvis det skete ville man selv have fundet ud af hvad der foregår.

Jilsen Leif.

Brugeravatar
Lycon
Admin
Admin
Indlæg: 14304
Tilmeldt: 26. jan 2004, 11:56
Interesser: Special Operations Executive
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1736 times
Been thanked: 1265 times
Kontakt:

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af Lycon » 26. mar 2023, 20:58

Landbo skrev:
26. mar 2023, 20:03
Lycon skrev:
23. mar 2023, 23:18
Landbo skrev:
10. nov 2022, 13:22
SorenSD skrev:
10. nov 2022, 11:19
Ikke meget aktivitet herinde ??!? :smile:

Er folk allerede gået i vinterhi ?! :giggle:

Jeg skyder hele året og nyder tørvejr og læ i mit lille skydeskur ude på landet :thumbup:
Nej, er absolut ikke gået i vinterhi Søren. Desværre er der nogle uheldige "medlemmer" der åbenbart vil ballade og derfor gider folk ikke mere skrive. Sorry, men det er nok det der kommer nærmest sandheden. :mrgreen:

Hilsen Leif.
Hvis du kan sætte navn på de profiler så skriv en PB til en Moderator og vi kigger på sagen.
Nej, jeg vil ikke lave moderators arbejde men kun opfordre til modereringen drejer sig mere om almindelig moderering, end nidkært at rette overskrifter og rette i folks stavefejl. Hvis det skete ville man selv have fundet ud af hvad der foregår.

Jilsen Leif.
Hvis folk bliver fornærmet over at få tilrettet deres overskrifter eller rettet åbenlyse stavefejl, så syntes jeg faktisk det er fint de forlader NVF, det ser vi faktisk helst. Det er ment som en service til de øvrige 4000 daglige brugere, og ikke som en gene for posteren.

Jeg har altid undret mig over at folk kan opfører sig så infantilt som mange gør når de får tilrettet deres overskrifter, og tager de sådan på vej er de bedst tjent med at finde et andet forum, der nok af af dem derude. Jeg er selv på flere fora og det pisser mig helt vildt af at folk ikke har viljen til at formulere en overskrift så man ved hvad emnet drejer sig om. Vi har så valgt i stedet for at skose posteren, at hjælpe vedkommende på vej.
De helt grelle eksempler bliver slettet uden varsel.
“My dear, it’s not how hard you hit them, but it’s where you hit them”
SOE agent Pearl Witherington

ReneKJ
This member is
This member is
Indlæg: 3133
Tilmeldt: 25. jun 2015, 11:10
Interesser: Våbenrelateret information
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 323 times
Been thanked: 674 times

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af ReneKJ » 26. mar 2023, 21:53

:nolisten:
Landbo skrev:
26. mar 2023, 20:03
Nej, jeg vil ikke lave moderators arbejde men kun opfordre til modereringen drejer sig mere om almindelig moderering, end nidkært at rette overskrifter og rette i folks stavefejl. Hvis det skete ville man selv have fundet ud af hvad der foregår.

Jilsen Leif.
Arbejde? Hvad tror du mon timelønnen er for en NVF moderator? :smile:
Det er frivillige som ikke kan forventes decideret at leve på forummet.

Men der er en fiks lige rapporterings knap ved hver post som man kan bruge til at gøre moderatorteamet opmærksomme på problematiske indlæg.
Det tager max 10 sekunder og er vel nok til at overkomme.
Tænk ikke på det som at gøre nogens arbejde, du ringer vel også til politiet hvis du ser nogen kravle ud af naboens vindue med et stereoanlæg? :smile:

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1352
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af SorenSD » 26. mar 2023, 22:35

ReneKJ skrev:
26. mar 2023, 21:53

:nolisten:

Arbejde? Hvad tror du mon timelønnen er for en NVF moderator? :smile:

Det er frivillige, som ikke kan forventes decideret at leve på forummet.

Men der er en fiks lige rapporteringsknap ved hver post, som man kan bruge til at gøre moderatorteamet opmærksomme på problematiske indlæg.
Det tager max 10 sekunder og er vel nok til at overkomme.
Der er forhåbentlig ingen, der er i tvivl om, at dette forum er drevet af frivillige ?! :smile:

Jeg har da selv benyttet mig af den omtalte knap til rapportering af indlæg, der enten var malplaceret eller overskred nogle grænser, og det virker meget fint :thumbup:

Baggrunden for at starte dette indlæg var, at jeg syntes, at der var blevet meget stille herinde og ikke mange indlæg og derigennem nogle gode snakke / debatter :smile: Dette er ikke ment som en såkaldt "rød klud" for at provokere eller nogen kritik af teamet bag NVF :thumbup:
:smile: :thumbup:

Brugeravatar
Agamemnon
Moderator
Moderator
Indlæg: 3578
Tilmeldt: 6. jan 2008, 15:36
Interesser: Skydning genladning Etymologi
Geografisk sted: København
Has thanked: 566 times
Been thanked: 1055 times

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af Agamemnon » 26. mar 2023, 22:41

Landbo skrev:
26. mar 2023, 20:03

Nej, jeg vil ikke lave moderators arbejde men kun opfordre til modereringen drejer sig mere om almindelig moderering, end nidkært at rette overskrifter og rette i folks stavefejl. Hvis det skete ville man selv have fundet ud af hvad der foregår.

Jilsen Leif.
1)
Jeg ved ikke om du har bemærket, at du ikke bliver afkrævet betaling for dit NVF medlemskab.

Som en konsekvens heraf er der ingen penge til at betale moderatorerne løn for det "arbejde" som DU ikke vil udføre.

Jeg kan oplyse at det for vores alles vedkommende tager ret meget tid og at vi der udfører det, gør det gratis. Det gør vi så du og de øvrige brugere af NVF har et nogenlunde strømlinet og velreguleret forum at færdes på.

You're welcome, by the way.

2)
Regelsættet, herunder moderationslinjen er en præmis for at færdes på NVF.

Der står hver enkelt bruger fuldstændigt frit for at vurdere om denne præmis er til at leve med.

Kan man leve med den og efterlever man de henstillinger som man måtte få, så er man velkommen til at blive.

Kan man ikke leve med den, er man (som Lycon så smukt har påpeget det) tilsvarende velkommen til at drage den nødvendige konsekvens.
Vedhæftede filer
Screenshot_2023-03-26-22-40-55-17_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.

Edmund Burke, 1729-1797.

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af C-X » 27. mar 2023, 00:10

Der foregår skam også helt almindelig regulering, omend det ikke altid er synligt. Tro mig, jeg ved det :mrgreen:

Det er selvsagt naturligt, at man ikke altid bryder sig lige meget om dette og hint, men der må man gøre op med sig selv, hvad man ønsker af et sted, hvad man vil bidrage med, deltage i og have af udbytte.
Hvis man har rette mindset, så kan man få nogle rigtig gode oplevelser og muligheder med NVF. Et af mine bedste venskaber er skabt via kontakt herinde og jeg har adskillige telefonnumre, på andre venner og gode bekendte, som jeg har haft gode oplevelser og samtaler med.

Af noget der virker lukket og anonymt, så er der utroligt mange døre, der er åbne, hvis bare man banker høfligt på. Også hos mennesker, man på nogle områder er dybt uenig om rigtig meget med.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Landbo
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 410
Tilmeldt: 3. jun 2021, 16:41
Interesser: Målskydning
Geografisk sted: ThyLand
Has thanked: 141 times
Been thanked: 155 times

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af Landbo » 27. mar 2023, 07:09

Lycon skrev:
26. mar 2023, 20:58
Landbo skrev:
26. mar 2023, 20:03
Lycon skrev:
23. mar 2023, 23:18
Landbo skrev:
10. nov 2022, 13:22
SorenSD skrev:
10. nov 2022, 11:19
Ikke meget aktivitet herinde ??!? :smile:

Er folk allerede gået i vinterhi ?! :giggle:

Jeg skyder hele året og nyder tørvejr og læ i mit lille skydeskur ude på landet :thumbup:
Nej, er absolut ikke gået i vinterhi Søren. Desværre er der nogle uheldige "medlemmer" der åbenbart vil ballade og derfor gider folk ikke mere skrive. Sorry, men det er nok det der kommer nærmest sandheden. :mrgreen:

Hilsen Leif.
Hvis du kan sætte navn på de profiler så skriv en PB til en Moderator og vi kigger på sagen.
Nej, jeg vil ikke lave moderators arbejde men kun opfordre til modereringen drejer sig mere om almindelig moderering, end nidkært at rette overskrifter og rette i folks stavefejl. Hvis det skete ville man selv have fundet ud af hvad der foregår.

Jilsen Leif.
Hvis folk bliver fornærmet over at få tilrettet deres overskrifter eller rettet åbenlyse stavefejl, så syntes jeg faktisk det er fint de forlader NVF, det ser vi faktisk helst. Det er ment som en service til de øvrige 4000 daglige brugere, og ikke som en gene for posteren.

Jeg har altid undret mig over at folk kan opfører sig så infantilt som mange gør når de får tilrettet deres overskrifter, og tager de sådan på vej er de bedst tjent med at finde et andet forum, der nok af af dem derude. Jeg er selv på flere fora og det pisser mig helt vildt af at folk ikke har viljen til at formulere en overskrift så man ved hvad emnet drejer sig om. Vi har så valgt i stedet for at skose posteren, at hjælpe vedkommende på vej.
De helt grelle eksempler bliver slettet uden varsel.
Prøv og reagere på det der står sidst i budskabet i stedet for at puste dig op på den måde, det er venligt ment. :blink:

Hilsen Leif.

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af C-X » 27. mar 2023, 09:10

Landbo skrev:
27. mar 2023, 07:09
Prøv og reagere på det der står sidst i budskabet i stedet for at puste dig op på den måde, det er venligt ment. :blink:

Hilsen Leif.
Hvis man føler sig misforstået, så må man gøre sig mere umage. Det er afsenderen af budskabet, der bærer ansvaret for at det kan forstås af modtageren.

Du er meget lidt konkret i dine ytringer. Hvad er det præcis du er utilfreds med?

Og på en sidenote: er man en del af et fællesskab, så bærer man et medansvar for det fællesskab. At bruge lidt tid på at rapportere indlæg, der måske burde påkalde sig opmærksomhed fra en moderator, uanset om det er for at bevare en god tråd, eller standse en ulykke, så et det en lille indsats man yder.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Explorer
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1204
Tilmeldt: 12. jan 2006, 22:04
Interesser: Jagt - Våben/PCP - Genladning
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 68 times
Been thanked: 53 times

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af Explorer » 30. mar 2023, 12:28

C-X skrev:
27. mar 2023, 09:10
Hvis man føler sig misforstået
Hvis det skulle være tilfældet, så kan denne bog af den svenske adfædsforsker Thomas Erikson varmt anbefales, han forklarer meget godt hvorfor vi pga vores forskelligheder ofte misforstår hinanden, og hvad man kan gøre for bedre at forstå og blive forstået mm :razz:
Screenshot 2023-03-30 121953.jpg
Screenshot 2023-03-30 121953.jpg (39.66 KiB) Vist 1875 gange

Jeg vil på jagt
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 156
Tilmeldt: 16. okt 2019, 19:29
Interesser: Luftgevær og lystfiskeri
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 81 times
Been thanked: 40 times

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af Jeg vil på jagt » 21. apr 2023, 14:44

Jeg skyder også dagligt fra min simple bane i haven, både med min HW og min Crosman og sjovt at konstatere så hurtigt man bliver bedre til det..og der er igen lidt nyt på vej med posten, man bliver bidt af det ! :biggrin: …god weekend ! :razz:
War is when your government tells you who the enemy is….Revolution is when you figure it out by yourself..!

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1352
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af SorenSD » 21. apr 2023, 15:49

Jeg vil på jagt skrev:
21. apr 2023, 14:44

Jeg skyder også dagligt fra min simple bane i haven, både med min HW og min Crosman og sjovt at konstatere så hurtigt man bliver bedre til det..og der er igen lidt nyt på vej med posten, man bliver bidt af det ! :biggrin: …god weekend ! :razz:
Jeg skal på skydebanen imorgen og hygge sammen med et par stykker :smile:

Nyt løb til test ankommer nok tirsdag i næste uge og så skal jeg for alvor igang med at teste :biggrin:
:smile: :thumbup:

Explorer
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1204
Tilmeldt: 12. jan 2006, 22:04
Interesser: Jagt - Våben/PCP - Genladning
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 68 times
Been thanked: 53 times

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af Explorer » 22. apr 2023, 10:39

SorenSD skrev:
21. apr 2023, 15:49
Nyt løb til test ankommer nok tirsdag i næste uge og så skal jeg for alvor igang med at teste :biggrin:
Er det noget nyt spændende til DW? :razz:

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1352
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af SorenSD » 22. apr 2023, 17:34

Explorer skrev:
22. apr 2023, 10:39

Er det noget nyt spændende til DW? :razz:
Ja, hvis alt går vel med test, så kommer der noget nyt til Delta Wolf, Alpha Wolf og BRK Ghost :thumbup:
:smile: :thumbup:

Explorer
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1204
Tilmeldt: 12. jan 2006, 22:04
Interesser: Jagt - Våben/PCP - Genladning
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 68 times
Been thanked: 53 times

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af Explorer » 23. apr 2023, 14:02

Ja er lidt spændt på at se hvad de kommer med til AW og DW i .22 og .25 som kan skyde med slugs :razz:

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1352
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af SorenSD » 23. apr 2023, 16:14

Explorer skrev:
23. apr 2023, 14:02

Ja er lidt spændt på at se hvad de kommer med til AW og DW i .22 og .25 som kan skyde med slugs :razz:
De er i fuld gang med at teste :smile:
:smile: :thumbup:

Explorer
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1204
Tilmeldt: 12. jan 2006, 22:04
Interesser: Jagt - Våben/PCP - Genladning
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 68 times
Been thanked: 53 times

Re: Der er stille herinde ????

Indlæg af Explorer » 24. apr 2023, 08:42

Okay nu også med .22 og .25? :thumbup:

Besvar