Crosman 1377

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Besvar
Brugeravatar
Dunkelkrudt
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 37
Tilmeldt: 16. jan 2008, 15:01
Geografisk sted: Stevns, (på den rigtige side af åen)

Crosman 1377

Indlæg af Dunkelkrudt » 5. apr 2008, 19:45

Det hele startede den morgen på Folkets Plasticfabrik, da Den Kære Leder over radioen bekendtgjorde: KAMERATER!, Jeg har en dårlig nyhed, og en god nyhed Den dårlige er: Vi har ingen mad, I bliver nødt til at spise lort, den gode nyhed er: Vi har masser af lort!. Så tror pokker, efter sådan en nyhed, at det ikke har været nemt at lave noget ordentlig plastic til min Crosman 1377. Sigtekornet afviger med 1.5 mm fra den rette linje, grebene vakler, og det hele ser forfærdelig ud, men bortset fra det skyder den fremragende. Lige hvad jeg havde brug for. Der er to ting der skal rettes med det samme, aftrækkeren og plastikken, det er jeg i fuld gang med. Jeg købte pistolen ved http://www.luchtbuks.com/ for kr,- 856 leveret med det hele.
MVH
Steen

Brugeravatar
kt8
Banned
Banned
Indlæg: 670
Tilmeldt: 16. maj 2005, 19:09
Geografisk sted: NordJylland

Re: Crosman 1377

Indlæg af kt8 » 5. apr 2008, 23:15

Jeg havde jo sagt den består af 80% plastic :mrgreen:

På min er der 0% plastic tilbage, selv stemplet af plastic er nu rustfri stål, lavede et nyt løb i .22 og mange andre ting, hvis man gider pumpe, skyder den fint, der er ihvertfald power på min med 20-25 pump :cool:


Billede
"This is my BOOMSTICK"

Besvar