Et monster er ankommet til værkstedet

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Happy
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 312
Tilmeldt: 27. jul 2017, 23:21
Interesser: Luftvåben/Bue-skydning/Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 1185 times
Been thanked: 47 times

Re: Et monster er ankommet til værkstedet

Indlæg af Happy » 31. mar 2018, 00:18

Longrifle skrev:
27. feb 2009, 09:20
Ja ::-;<

Der er intet galt med AR1000´eren - tværtimod!

Rent faktisk et af de våben, der har taget bedst imod en simpel smøring og knapper, men for helvede.....Jeg har ikke tid til at skyde med alle de våben.

Er der ingen der gider ha´ den, lever jeg nu også fint med det. Jeg har den mistænkt for at være en fine langdistanceriffel, og den har fået et dampamount så nu holder den sigtepunktet fint.
Min Sag AR 1000 var/er nok den bedste billig (og Kina) luft-riffel-model, at jeg personligt har oplevet ! Mvh Happy :smile:
Kun Æreløse, Kujoner og Tosser - hævder - at slå ihjel - i "Guds Navn" ! Normale mennesker og mennesker med Selvrespekt - Står ved Deres Ansvar - for Egne Handlinger !

Happy
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 312
Tilmeldt: 27. jul 2017, 23:21
Interesser: Luftvåben/Bue-skydning/Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 1185 times
Been thanked: 47 times

Re: Et monster er ankommet til værkstedet

Indlæg af Happy » 31. mar 2018, 23:33

Oscar123 skrev:
26. feb 2009, 20:37
Hej Longrifle

HW er jo altid sublim kvalitet - men 80'eren ser alligevel ud til at være en heftig sag..<**>|
Kan du beskrive hvordan den skyder inden du begynder at splitte den ad..? Og, har du crono'et den...?

|#\
Oscar123
Langt det meste fra HW/Weihrauch er - ganske korrekt - af - en Fornuftig - kvalitet (men IKKE alt)...... Men bla HW 70 Luft-pistolen`s plast-skæfte - som flækkede under normalt brug - imponerede IKKE mig (Og jeg er vist ikke den eneste med den oplevelse).... Mvh Happy :smile:
Kun Æreløse, Kujoner og Tosser - hævder - at slå ihjel - i "Guds Navn" ! Normale mennesker og mennesker med Selvrespekt - Står ved Deres Ansvar - for Egne Handlinger !

Besvar