Jeg træder tilbage som talsmand.

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Besvar
Brugeravatar
Sort
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7589
Tilmeldt: 18. jul 2006, 23:22
Interesser: Kværulanteri og luftvåben
Geografisk sted: Aalborg Ø
Has thanked: 28 times
Been thanked: 463 times

Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af Sort » 14. maj 2012, 16:24

Fremover er Marius luftfolkets RT talsmand.
Faktisk prøvede jeg tilbage i 2010 at overdrage mine RT opgaver til anden side, fordi jeg var ved at flytte, blive far osv. Men der var jo ikke det store at lave alligevel så da ingen lige meldte sig blev jeg på posten.

Problemet med mit engagement i RT har altid været at jeg jo taler/skriver som almindelige enkeltpersoner anskuer (dem der er enige) tingene. Jeg er mere konfrontatorisk og generelt mere til det hurtige skarpe svar, end en organisation nødvendigvis har gavn af.

Det betyder feks at jeg indimellem har navn på to tekster om samme sag, hvor den ene er RT's polerede model og den anden er Sort/Bo's mere protest orienterede. NVF er en samling af våbeninteresserede og der er naturligvis grænser for hvad folk vil lægge navn til af holdninger og ytringer.

Så jeg er egentligt godt tilfreds med at komme ud udenfor RT og jeg sætter pris på de øvrige RT medlemmers tålmodighed med mig.

Men når nu man taler for sigselv igen:

Morten Bødskov beder om det han kalder "en hjælpende hånd", men for det første vil han have hele armen og modsat min tolkning af "lån", har han ingen intention om at betale tilbage.
Det skal ikke hedde sig at jeg ikke vil forhandle, så jeg vil da gerne strække en enkelt "hjælpende" finger som svar.
Kommunisme kan slå dit ufødte barn ihjel!

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af Timber » 14. maj 2012, 16:34

Sort skrev:Fremover er Marius luftfolkets RT talsmand.
Faktisk prøvede jeg tilbage i 2010 at overdrage mine RT opgaver til anden side, fordi jeg var ved at flytte, blive far osv. Men der var jo ikke det store at lave alligevel så da ingen lige meldte sig blev jeg på posten.

Problemet med mit engagement i RT har altid været at jeg jo taler/skriver som almindelige enkeltpersoner anskuer (dem der er enige) tingene. Jeg er mere konfrontatorisk og generelt mere til det hurtige skarpe svar, end en organisation nødvendigvis har gavn af.

Det betyder feks at jeg indimellem har navn på to tekster om samme sag, hvor den ene er RT's polerede model og den anden er Sort/Bo's mere protest orienterede. NVF er en samling af våbeninteresserede og der er naturligvis grænser for hvad folk vil lægge navn til af holdninger og ytringer.

Så jeg er egentligt godt tilfreds med at komme ud udenfor RT og jeg sætter pris på de øvrige RT medlemmers tålmodighed med mig.

Men når nu man taler for sigselv igen:

Morten Bødskov beder om det han kalder "en hjælpende hånd", men for det første vil han have hele armen og modsat min tolkning af "lån", har han ingen intention om at betale tilbage.
Det skal ikke hedde sig at jeg ikke vil forhandle, så jeg vil da gerne strække en enkelt "hjælpende" finger som svar.
He he, det skulle vel aldrig være mellemste finger du strækker?? :giggle:

Ej, det er da selvfølgelig kedeligt at du "render" fra posten, men samtidig meget fornuftig set ud fra familiær og personligt syn... Så stort cadeau til dig for det arbejde du har gjort, og god fornøjelse som "civil" debattør... :thumbup:

Og et stort :respekt: til Marius for at tage handsken op efter Sort....

M.v.h. Timber
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af Langenge » 14. maj 2012, 17:37

Sort skrev:Fremover er Marius luftfolkets RT talsmand.
Faktisk prøvede jeg tilbage i 2010 at overdrage mine RT opgaver til anden side, fordi jeg var ved at flytte, blive far osv. Men der var jo ikke det store at lave alligevel så da ingen lige meldte sig blev jeg på posten.

Problemet med mit engagement i RT har altid været at jeg jo taler/skriver som almindelige enkeltpersoner anskuer (dem der er enige) tingene. Jeg er mere konfrontatorisk og generelt mere til det hurtige skarpe svar, end en organisation nødvendigvis har gavn af.

Det betyder feks at jeg indimellem har navn på to tekster om samme sag, hvor den ene er RT's polerede model og den anden er Sort/Bo's mere protest orienterede. NVF er en samling af våbeninteresserede og der er naturligvis grænser for hvad folk vil lægge navn til af holdninger og ytringer.

Så jeg er egentligt godt tilfreds med at komme ud udenfor RT og jeg sætter pris på de øvrige RT medlemmers tålmodighed med mig.

Men når nu man taler for sigselv igen:

Morten Bødskov beder om det han kalder "en hjælpende hånd", men for det første vil han have hele armen og modsat min tolkning af "lån", har han ingen intention om at betale tilbage.
Det skal ikke hedde sig at jeg ikke vil forhandle, så jeg vil da gerne strække en enkelt "hjælpende" finger som svar.
Hrumff :mad:
Jeg syntes ellers du havde nogle fine holdninger, som jeg stort set kun kunne være enig i.
Men :respekt: :razz:
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Brugeravatar
Robse
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1902
Tilmeldt: 21. feb 2011, 11:29
Interesser: Skydevåben: Krudt & Luft
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 168 times
Been thanked: 222 times

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af Robse » 14. maj 2012, 17:41

Sort skrev:Fremover er Marius luftfolkets RT talsmand.
Faktisk prøvede jeg tilbage i 2010 at overdrage mine RT opgaver til anden side, fordi jeg var ved at flytte, blive far osv. Men der var jo ikke det store at lave alligevel så da ingen lige meldte sig blev jeg på posten.

Problemet med mit engagement i RT har altid været at jeg jo taler/skriver som almindelige enkeltpersoner anskuer (dem der er enige) tingene. Jeg er mere konfrontatorisk og generelt mere til det hurtige skarpe svar, end en organisation nødvendigvis har gavn af.

Det betyder feks at jeg indimellem har navn på to tekster om samme sag, hvor den ene er RT's polerede model og den anden er Sort/Bo's mere protest orienterede. NVF er en samling af våbeninteresserede og der er naturligvis grænser for hvad folk vil lægge navn til af holdninger og ytringer.

Så jeg er egentligt godt tilfreds med at komme ud udenfor RT og jeg sætter pris på de øvrige RT medlemmers tålmodighed med mig.

Men når nu man taler for sigselv igen:

Morten Bødskov beder om det han kalder "en hjælpende hånd", men for det første vil han have hele armen og modsat min tolkning af "lån", har han ingen intention om at betale tilbage.
Det skal ikke hedde sig at jeg ikke vil forhandle, så jeg vil da gerne strække en enkelt "hjælpende" finger som svar.
Hmmn.. Jeg synes nu ellers du har gjort det godt :respekt:
Vel mødt i kampen til Marius :biggrin:
Om Morten så skal have en finger eller arm er efterhånden "et fedt".
Senest svar fra JM til retsudvalget bærer tydeligt præg af inkompetence,
manglende interesse samt total ligegyldighed overfor samfundets udgifter
i forbindelse med lovændringen. Det virker nærmest som om at manden
har bidt sig fast i sin egen beslutning og agerer totalt blind for realiteter.
Man kan ikke andet end føle sig en smule dum når man fremkommer med
saglige og velfunderede synspunkter, argumenter og forslag, der dog blot
fejes af bordet med retoriske svar. Jeg tror ikke slaget kan vindes førend
JM kan overbevises om at slaget er tabt og kun kan vindes ved retræte.
You will be hollow. We shall squeeze you empty, and then we shall fill you with ourselves.
― George Orwell, 1984

Brugeravatar
C-SB
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1103
Tilmeldt: 20. nov 2008, 18:24
Interesser: Luftgevær skydning
Geografisk sted: Viborg
Has thanked: 55 times
Been thanked: 38 times
Kontakt:

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af C-SB » 14. maj 2012, 18:01

Trist at miste dig Sort, du har gjort et godt stykke arbejde :thumbup: .
God vind til Marius :respekt: .
:razz:
Claus

PBHorsens
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 75
Tilmeldt: 15. jan 2012, 21:58
Interesser: Luftvåben "PCP"
Geografisk sted: Østjylland

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af PBHorsens » 14. maj 2012, 18:47

Hej Sort ...
Trist du træder tilbage ... du har jo gjordt et stort stykke arbejde for os luftskyttere ... men det er fint med det private m.m. kræver dig mere :respekt: ... vi snakkes ved min ven ...
Håber din nye person du har vidre givet dit job til ... har samme arbejdsgejst som du min ven ... :10:
Sort skrev:Fremover er Marius luftfolkets RT talsmand.
Faktisk prøvede jeg tilbage i 2010 at overdrage mine RT opgaver til anden side, fordi jeg var ved at flytte, blive far osv. Men der var jo ikke det store at lave alligevel så da ingen lige meldte sig blev jeg på posten.

Problemet med mit engagement i RT har altid været at jeg jo taler/skriver som almindelige enkeltpersoner anskuer (dem der er enige) tingene. Jeg er mere konfrontatorisk og generelt mere til det hurtige skarpe svar, end en organisation nødvendigvis har gavn af.

Det betyder feks at jeg indimellem har navn på to tekster om samme sag, hvor den ene er RT's polerede model og den anden er Sort/Bo's mere protest orienterede. NVF er en samling af våbeninteresserede og der er naturligvis grænser for hvad folk vil lægge navn til af holdninger og ytringer.

Så jeg er egentligt godt tilfreds med at komme ud udenfor RT og jeg sætter pris på de øvrige RT medlemmers tålmodighed med mig.

Men når nu man taler for sigselv igen:

Morten Bødskov beder om det han kalder "en hjælpende hånd", men for det første vil han have hele armen og modsat min tolkning af "lån", har han ingen intention om at betale tilbage.
Det skal ikke hedde sig at jeg ikke vil forhandle, så jeg vil da gerne strække en enkelt "hjælpende" finger som svar.
Hatsan BT65 SB Cal.22 NS 4-12x42
Hatsan AT44-10 LONG EDITION Cal.22 NS 4-12x42
Hatsan AT44-10 WOOD Cal.22 NS 4-12x42
Hatsan AT44-10 Cal.177 NS 2-7x32

Brugeravatar
The Yeti
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 21. jun 2005, 22:36
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Malmø
Has thanked: 60 times
Been thanked: 140 times

Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af The Yeti » 14. maj 2012, 18:56

Tak for en stor indsats, og så ser jeg ellers frem til endnu flere af dine meget læsværdige indlæg


Sent from my iPad using Tapatalk

Mischa
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 311
Tilmeldt: 21. mar 2009, 19:00
Interesser: Luftskydning
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 15 times
Been thanked: 7 times

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af Mischa » 14. maj 2012, 19:24

Her er for det arbejde du har lagt :respekt: :bowdown: :numberone:

... og her er for du træder tilbage :cry: men også :razz: og :respekt:

LP Baikal IZH53M .177 & Weihrauch HW40 .177
LG-M Feinwerkbau 300S & Diana 60
LG-S Diana 22 & 35 (.177) & 31 Panther (.22)
LG-R Baikal IZH61M & Anschutz 275 4,40mm

Brugeravatar
Hansen123
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 134
Tilmeldt: 7. feb 2008, 23:46
Interesser: Luftvåben & Natur.
Geografisk sted: Odense
Geografisk sted: Fyn
Has thanked: 16 times
Been thanked: 1 time

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af Hansen123 » 14. maj 2012, 19:41

Hej Sort, tak for det store arbejde du har gjort. :respekt: :numberone: :thumbup:
Jeg syntes du har gjort det godt. :razz:
/Hansen123
--------------------
Weihrauch HW45 4.5 / Red Dot 1x40
Anschutz 335 4.5 / Korn kærv
Hatsan AT44W-10 Long Edition 5.5
Baikal MP 153 kal. 12/76 halvautomat

Brugeravatar
Keldda
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1448
Tilmeldt: 23. okt 2010, 22:57
Interesser: gamle Luftvåben/våben
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 32 times
Been thanked: 50 times

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af Keldda » 14. maj 2012, 20:27

Hold nu kæft tøser,han bliver her da og knevrer :rock: men alligevel skal han/du da have tak for indsatsen,som sikkert fortsætter i spor to :biggrin:
står man i lort til halsen skal man holde munden lukket

Brugeravatar
BentxBetjent
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3734
Tilmeldt: 22. mar 2012, 23:24
Interesser: Rifler, airguns
Geografisk sted: Udenfor Horsens
Has thanked: 644 times
Been thanked: 658 times

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af BentxBetjent » 14. maj 2012, 20:37

Keldda skrev:Hold nu kæft tøser,han bliver her da og knevrer :rock: men alligevel skal han/du da have tak for indsatsen,som sikkert fortsætter i spor to :biggrin:
Godt ord igen.. :rolf:

Selvom jeg kun har været kort tid her på forum, vil jeg alligevel tage hatten af i respekt for Sort... :respekt:
Har trevlet mange tråde op, og Sort har været på banen mange gange, altid klar i "mælet", altid med en frisk bemærkning hvis nogen var blevet for kradse...

:numberone:
Når statsmænd tyr til vold, er det menneskeheden der lider.
( ͡° ͜ʖ ͡°)


Det tager kun 2 minutter ..........

Brugeravatar
AirPellet
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 893
Tilmeldt: 13. jul 2010, 19:24
Interesser: Jagt, luftvåben
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Has thanked: 104 times
Been thanked: 32 times

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af AirPellet » 14. maj 2012, 20:49

Bare du ikke stopper med at kværulere! :giggle: - du har gjort det fint, nu er det en andens tur..... Tak for indsatsen på den brede front! :razz:
klagt nicht - kämpft

Brugeravatar
ARD
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 333
Tilmeldt: 22. sep 2008, 18:52
Geografisk sted: København
Been thanked: 21 times

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af ARD » 14. maj 2012, 21:07

Tag for de mange års tro tjeneste. Der bliver desværre mindre og mindre tid til skydning efter man stifter familie...

Claykiller
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 118
Tilmeldt: 22. apr 2012, 22:05
Interesser: Langbuer - krudt og kugler.
Geografisk sted: Odense
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af Claykiller » 14. maj 2012, 21:11

ARD skrev:Tag for de mange års tro tjeneste. Der bliver desværre mindre og mindre tid til skydning efter man stifter familie...
Det er bare en overgang -

Holmer
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 380
Tilmeldt: 9. nov 2009, 21:54
Interesser: Luftgevær PCP & Fjeder
Geografisk sted: Bornholm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af Holmer » 14. maj 2012, 22:34

tak for indsatsen :respekt:

og til Marius :thumbup: :thumbup:

MVH
HOLMER
HW 100 S 4,5
Falcon T50 10-50x60 field target scope

Flagg
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 145
Tilmeldt: 19. dec 2005, 21:24
Interesser: 4.5 mm. Plinking.
Geografisk sted: Vestjylland
Geografisk sted: Vestjylland
Been thanked: 34 times

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af Flagg » 15. maj 2012, 05:11

Tak for dit store arbejde...

Slettes3
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 3241
Tilmeldt: 16. aug 2004, 16:11
Interesser: Slettes
Geografisk sted: Danmark
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 656 times
Been thanked: 403 times

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af Slettes3 » 15. maj 2012, 08:15

Tak for din indsats Bo. Well done.Well done indeed!! :thumbup:

Brugeravatar
Kølle
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1087
Tilmeldt: 23. aug 2011, 15:00
Interesser: Våben-Foto.
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 80 times
Been thanked: 62 times

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af Kølle » 15. maj 2012, 09:22

Hej BO !
Hermed en stor TAK for det store og glimrende arbejde du har lagt for dagen i den tid du har
været talsmand for os i NVF det hart du gjort utroligt flot og altid med en utrolig ildhu,DU bliver svær at undvære
BO men selvfølgelig kommer familie og andre vigtige gøremål først, når det så er sagt så alt muligt held og lykke
til den nye talsmand MARIUS,det er flot af dig at du vil stille op på denne post,jeg ønsker dig god vind i sejlene
fremover.

KØLLE
Så, nu er der ikke et vådt øje tørt.

WEIHRAUCH HW97KT.MK II.cal.177+MCT Viper 6-24x56 IRS.
V-MACH Tunet-Longrifle Edition.
WEIHRAUCH HW35K Limited Edition cal.177
WEIHRAUCH HW 75 cal.177.

Brugeravatar
Frank P
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 646
Tilmeldt: 3. nov 2006, 12:03
Geografisk sted: København
Has thanked: 37 times
Been thanked: 70 times

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af Frank P » 15. maj 2012, 09:41

Ja, vi glæder os til at se Marius i fjerneren, he, he!
Frihed er lig med menneskelig autenticitet

Brugeravatar
Sort
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7589
Tilmeldt: 18. jul 2006, 23:22
Interesser: Kværulanteri og luftvåben
Geografisk sted: Aalborg Ø
Has thanked: 28 times
Been thanked: 463 times

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af Sort » 15. maj 2012, 10:48

Det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg måske indimellem har haft lidt svært ved at sidde stille imens RT lige fik lavet et samlet svar. Eller omvendt at RT som helhed måske ikke altid er helt gearet til at svare 2-10 journalister fornuftigt indenfor samme dag.

Der ligger nogle opgaver i at strukturere RT så gruppen i højere grad kan reagere umiddelbart, lige på det punkt er jeg nok for impulsiv og andre dele af RT måske lidt for tilbageholdende. Mit problem har altid været at på egen hånd ville jeg tale noget hårdere til feks Ole Hækkerup på TV og i det hele taget have en stil der i højere grad gik på retorik end på facts.

RT med sit udspring i NVF og vores høringssvar. Er på den anden side meget fact orienteret, hvilket er rigtigt fint fordi så undgår man at komme i konflikt med medlemmerne. Dvs man kan være uenig i RT's forslag eller holdninger, men de facts RT lægger ud er gangbare til enhver tid.

Jeg er så bare ikke helt den rette til lige netop bolden fremfor manden og det har jeg egentligt sagt fra starten. Men jeg er da klar over at der er mange der kan lide de ting jeg skriver og derfor mener at jeg taler for dem. Men det betyder jo så også at nogen er uenige med mig og dermed har vi en fløjdannelse, som våbeninteresser i danmark virkeligt ikke har brug for flere af.

Som "fri" debattør, skriver jeg mig naturligvis på RT's/Rixens liste over folk der kan komme med udtalelser (på egne vegne) Netop den liste er i øvrigt min egen opfindelse og jeg kom vist til at sætte Rixen igang uden at spørge RT først, hvilket bare er et eksempel på hvorfor jeg måske ikke er den bedste holdspiller.
Kommunisme kan slå dit ufødte barn ihjel!

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Indlæg: 8857
Tilmeldt: 13. feb 2004, 08:52
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 354 times
Been thanked: 1155 times
Kontakt:

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af Fast Fumble » 15. maj 2012, 11:23

Sort skrev:Det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg måske indimellem har haft lidt svært ved at sidde stille imens RT lige fik lavet et samlet svar. Eller omvendt at RT som helhed måske ikke altid er helt gearet til at svare 2-10 journalister fornuftigt indenfor samme dag.

Der ligger nogle opgaver i at strukturere RT så gruppen i højere grad kan reagere umiddelbart...
Vi er jo mange der har lært noget af den mediestorm vi lige var igennem :blink:

En gruppe som RT er en skrøbelig konstruktion. I gruppen sidder folk, mennesker, som alle har holdninger. Men RT er nødt til at udtale sig og agere så vi er sikre på at have bred opbakning fra NVF's medlemsskare. Det er ikke det store problem, når vi har god tid til at overveje, tilrettelægge, og trykprøve vore partsindlæg, så det har ikke været et problem i udarbejdelsen af fx høringssvarene. (Okay, det var et stort arbejde, og der blev trukket voldsomme veksler på flere folks private ressourcer).
Men når en mediestorm pludselig gør, at der skal artikler og udtalelser, og gudhjælpemig også TV optrædener til i større mængder i løbet af meget kort tid, så ... Ja, det var så ikke lige så let, og det afslørede nogle sprækker i det ellers tætte samarbejde i RT.

Nu gennemfører vi lige nogle justeringer i RT, med det formål at geare os bedre til den næste mediestorm, og til andre fremtidige situationer, hvor reaktionstiden skal være kort, for - ja, det var nok ikke udelukkende succes :blink:

Sort, tak for din store indsats! Vi har selvfølgelig aftalt at vi fortsat trækker på Sorts store indsigt (og hey - også på I andre der har ekspertise på området). Men vi danner altså også noget man måske kunne kalde RT's beredskab, og sætter lidt mere struktur på ledelse og talsmand.

Man fristes til at råbe: Kongen er død, Kongen længe leve!
(Men jeg håber nu du holder dig i live lidt endnu, Sort) :giggle:
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

S&W357Magnum
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 65
Tilmeldt: 28. aug 2009, 16:04
Interesser: luftvåben&pistolskydning
Geografisk sted: Hedehusene
Has thanked: 60 times
Been thanked: 3 times

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af S&W357Magnum » 16. maj 2012, 19:21

Bare et stort tak herfra, for det store og gode arbejde :rock: :razz:

Brugeravatar
Nova
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 139
Tilmeldt: 20. okt 2007, 09:26
Interesser: luftgevær.
Geografisk sted: Helsinge
Has thanked: 67 times
Been thanked: 3 times

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af Nova » 16. maj 2012, 21:15

:respekt: Tak for indsatsen.
Og så bliver der nok tid til flere sorte strøtanker :DancingBanana: .
Casper.
The only real wisdom is knowing you know nothing

Brugeravatar
AMU
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 68
Tilmeldt: 29. apr 2012, 11:48
Interesser: PCP og skydning generelt
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 103 times
Been thanked: 9 times

Re: Jeg træder tilbage som talsmand.

Indlæg af AMU » 28. maj 2012, 11:13

Hej Sort.

Ja jeg er jo også godt nok en "newbee", men i den korte tid jeg har været her inde vil jeg gerne have lov til at sige dig mange tak for din ilhu samt gode indslag m.m. :razz: :respekt: :numberone: er som så mange andrer jo også ked af at du har trukket dig, men her kan jeg også godt følge dig, men håber ikke vi mister dig herinde med dine gode kommentarer, indlæg og så videre.

Og så :welcome: til Marius og held og lykke med jobbet :blink: , håber vi alle kan være med til at få samme intensitet m.m. til at kæmpe for vores fælles sag - good luck :numberone: :razz:
Hatsan AT44W-10
Hatsan BS65 SB
Livet er som en rutchebane - det går op og ned - men man ved aldrig i hvad retning.

Besvar