FX våben, NVF prisaftale med Kr.O.Skov, read all about it!

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Brugeravatar
Erik the Viking
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 992
Tilmeldt: 12. maj 2005, 09:27
Geografisk sted: Jylland, Danmark
Been thanked: 1 time

FX våben, NVF prisaftale med Kr.O.Skov, read all about it!

Indlæg af Erik the Viking » 28. apr 2006, 13:42

..jamen jeg synes det er for åndsvagt at sende gode danske kroner til Sverige, derfor har jeg gået og pirket lidt til Kurt, og han var da også frisk da jeg ringede til ham ang. den Revo som jeg tilfældig så det ærede medlem, NTS overvejede at bestille i Sverige, det var dog en engangshandel og ikke nogen generel gældende pris.

Som jeg har forklaret Kurt, så vil der ikke blive lagt nogen handel af FX våben i Danmark fra købere der først har været været inde at vende på NVF og set hvilke priser der handles til i Sverige, f.eks. en let sag for en københavner at slå en svip over sundet og videresende fra danmark, så en særrabat til NVF medlemmer vil ikke betyde nogen nedgang i fortjenesten overhovedet, men tvært imod give mulighed for et ekstra salg.

Ligeledes har alle der har været inde at vende søgt råd og vejledning, så de fleste handler er ren bestilligsvare uden bøvl.

Sjovt nok, er de kataloger FX sender med til Danmark påført "Rekommenderade utpriser" i _Svenske_ kroner, det er så åbenbart den pris man (Danske forhandlere) normalt beregner sig i _Danske_ kroner..

De "Rekommenderade utpriser" ligger ved en hurtig sammenligning (når man tager et gennemsnit af alle priser i kataloget) ca. 7% over de priser de sælges til ved Vildmarkcity og luftvapen.se - altså stadig dyrere end i Sverige, men der er jo også lige fragten, og ikke alle Svenskere kan finde ud af at sende en luftbøsse...ahem! - desuden kunne det jo også ske der kom en ændring i våbenloven, så privat import blev for besværlig, f.eks. skal der erhverves tilladelse fra Svenske Polisan til 240 SEK for at udføre en Revo fra Sverige.

Men det var altså det vi blev enige om: at NVF medlemmer kan købe til - de Svenske "rekommenderade utpriser" omregnet til Danske kroner.

Nu er Kurt ikke lige til email og såen, så det var min plan at lave en komplet bestillingsliste med NVF logo, samtlige våben, varianter og tilbehør, nøglefærdig lige til at fluebene og faxe afsted (med venlig hjælp fra Hedegaard), desværre var prislisten ikke komplet, så jeg skrev lige til FX for at få seneste.

Det tog dem så lige 14 dage at svare at det havde de sandelig ikke, men jeg kunne henvende mig til Jaguargruppen.
..og Jaguargruppen svarede at prislisten fik de selvfølgelig fra FX fabrikken, jeg kunne jo sæl se de var på Svensk og i SEK ik?
Jeg fik så Kurt til at udbede sig en opdateret liste fra FX fabrikken, men han fik slet ikke svar!, så Kurt regner med at FX helt har opgivet at føre en vejledende prisliste.
Træls! - det havde ellers været det letteste med en liste der automatisk blev opdateret med nye modeller og priser.

I det hele taget har Kurt svært ved at finde ud af FX's priser og er ikke overbevist om at Danske netto priser er lig Svenske, tror nærmere at FX fra starten har forfordelt Svenske butikker og nu har et problem og derfor opgivet de vejledende udsalgspriser.

Men Kurt er en flinker fyr, så han har lovet at lave en komplet prisliste ved at sammenligne indkøbspriser med den tidligere vejledende prisliste og så skyde sig ind på resten.
..altså når han lige får tid - og tid har han heller ikke for meget af, så nedenstående er alt hvad vi har af priser indtil videre, når jeg får de sidste priser gør vi fax listen færdig og ligger den op til udprint.

Og hvem ved, hvis vi køber for en zillion kunne det jo være vi med tiden kunne få en lignende aftale med lækkerier i andre mærker, f.eks. Weihrauch HW97K, HW77K, HW30S, HW40PCA.

Så hvis det har interesse er fremgangsmåden indtil videre altså således: Ringe eller besøge Kr. O. Skov i Bording, tale med Kurt, nævne at i er medlem af NVF.
...og _ikke_ braldre op med disse priser i butikken over for andre kunder!
...og priserne er _ikke_ beregnet som et udgangspunkt for videre prutteri, de er nagelfaste for så vidt i vil købe i NVF's navn.

Foreløbig noget halvfærdigt misk-mask, but there you have it:

Kr. O. Skov A/S, Strædet 2, 7441 Bording
Tel: 8686-1177
Fax nr. 8686-2566
BG bank 9762-1393502 (åben 24-7)
http://www.koskov.dk/Butikker.htm


FX 2000 syntet: 6300,-SEK
FX 2000 W&S valnød: 6600,-SEK
FX 2000 RWS B 2-stjernet valnød: 7800,-SEK
FX 2000 RWS C 3-stjernet valnød: 8950,-SEK
FX 2000 RWS D 4-stjernet valnød: 10150,-SEK
FX Typhoon m. standard pibe: 3750,-SEK
FX Typhoon m. Matchpibe: 4350,-SEK

FX Cutlas: 7300,-SEK
FX Ultimate: 7300,-SEK
FX Cyclone syntetisk: 7000,-SEK
FX Cyclone S&L valnød: 7900,-SEK
FX Cyclone W&S valnød: 8250,-SEK
FX Gladiator –Double Air: 8450,-SEK
FX Gladiator –Pump Action: 8950,-SEK
Erik the Viking
"..Samtidig bør alle luftvåben ind under SKV ordningen, sådan at vi får bugt med dette "plinkeri"" (citat Arne)

Jacob K
Newbie
Newbie
Indlæg: 18
Tilmeldt: 25. apr 2006, 09:59
Geografisk sted: Vejle
Has thanked: 1 time

Indlæg af Jacob K » 28. apr 2006, 13:58

Hej Erik

Det lyder som en super ide......

Jeg glæder mig til at høre hvad en Revolution kan koste !!!!

Bare for at være helt sikker: Man skal tage den svenske pris og gange med valutakursen (idag 0,8104) og så har du prisen man skal af med ???


God weekend
Jacob

Brugeravatar
NTS
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 691
Tilmeldt: 11. maj 2005, 14:37
Interesser: Jagt og skydning
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

Indlæg af NTS » 28. apr 2006, 14:22

Det er sgu godt gået Erik! ;.;< ;.;<

:;_()

Brugeravatar
Erik the Viking
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 992
Tilmeldt: 12. maj 2005, 09:27
Geografisk sted: Jylland, Danmark
Been thanked: 1 time

Indlæg af Erik the Viking » 28. apr 2006, 14:39

Jacob K skrev:Hej Erik

Det lyder som en super ide......

Jeg glæder mig til at høre hvad en Revolution kan koste !!!!

Bare for at være helt sikker: Man skal tage den svenske pris og gange med valutakursen (idag 0,8104) og så har du prisen man skal af med ???
...lige præcis, 0,8104 x prisen i SEK.
kursen plejer dog at ligge lige under 0,80 og det er ikke sikkert Kurt gider at regne i flere decimaler.

..jamen jeg er også spændt på at høre hvad han vil sætte Revo'en til - som sagt var NTS´s pris en engangspris.

Der mangler også pris på Typhoon Twelve, jeg kom selv til at købe én derude og fik den til luftvapen.se pris <**>| , men osse at betragte som en èngangshandel (Kurt havde ikke selv modtaget faktura)

...kom osse til at købe en alm. Typhoon + bestille en Steyr i 0,22 :oops:
Erik the Viking
"..Samtidig bør alle luftvåben ind under SKV ordningen, sådan at vi får bugt med dette "plinkeri"" (citat Arne)

Brugeravatar
Tanteskrap
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 849
Tilmeldt: 5. jun 2005, 12:46
Geografisk sted: Danmark
Been thanked: 1 time

Indlæg af Tanteskrap » 28. apr 2006, 14:49

Erik the Viking skrev:..... bla bla .....

.... bestille en Steyr i 0,22 :oops:
Hvad var det lige for en Steyr? Og hvad var prisen?

[0*0*0]

Brugeravatar
Erik the Viking
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 992
Tilmeldt: 12. maj 2005, 09:27
Geografisk sted: Jylland, Danmark
Been thanked: 1 time

Indlæg af Erik the Viking » 28. apr 2006, 15:57

Den hedder svjh. LG110HP 24-36joule, og jeg har ikke spurgt på prisen.

...og lige for en ordens skyld: som sagt, det var det jeg bestilte, men som jeg osse sagde til kurt, hvis de endnu ikke har fået fingeren ud og lavet dén model, så er jeg villig til at nøjes med en LG110HP 16-24J i 0,177, så skal jeg fame nok selv blokke den ud.

Beklager, men jeg havde altså ikke tid til at skrive indlæg d. 1 april :lol:
Erik the Viking
"..Samtidig bør alle luftvåben ind under SKV ordningen, sådan at vi får bugt med dette "plinkeri"" (citat Arne)

Brugeravatar
Tanteskrap
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 849
Tilmeldt: 5. jun 2005, 12:46
Geografisk sted: Danmark
Been thanked: 1 time

Indlæg af Tanteskrap » 29. apr 2006, 21:38

Erik the Viking skrev:Den hedder svjh. LG110HP 24-36joule, og jeg har ikke spurgt på prisen.

...og lige for en ordens skyld: som sagt, det var det jeg bestilte, men som jeg osse sagde til kurt, hvis de endnu ikke har fået fingeren ud og lavet dén model, så er jeg villig til at nøjes med en LG110HP 16-24J i 0,177, så skal jeg fame nok selv blokke den ud.

Beklager, men jeg havde altså ikke tid til at skrive indlæg d. 1 april :lol:
Jeg har jo en 110HP 16 - 24Joule. Jeg har ikke hverken hørt eller læst at der skulle komme en .22. Men det er da spændende hvis der kommer sådan een.

Brugeravatar
Erik the Viking
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 992
Tilmeldt: 12. maj 2005, 09:27
Geografisk sted: Jylland, Danmark
Been thanked: 1 time

Indlæg af Erik the Viking » 30. apr 2006, 18:38

Tanteskrap skrev: Jeg har jo en 110HP 16 - 24Joule. Jeg har ikke hverken hørt eller læst at der skulle komme en .22. Men det er da spændende hvis der kommer sådan een.
..har ikke lige fulgt helt med, men kan godt huske du ville bestille en LG110 i 0.177 så derfor denne bette driller - fangede du ikke den med 1. april?? \x/

Nej der findes ikke en 0.22 udgave endnu, men jeg bad Skov om lige at tjekke om der var én på trapperne..

..men ellers er en 0,177 ok for mig, den skal bare bruges til at stable halg i samme hul, desuden skulle den være nem at modde til andre kalibre, hvis trangen skulle vise sig, svjv. er den med 16mm Weihrauch løb.

Ikke fordi jeg ikke har nok at skyde med, fik bare lyst til at prøve en regget model og et andet fabrikat, det hele skulle jo nødig ende i Svensk indavl. (hov, der mangler en cousin-humping smiley)
Erik the Viking
"..Samtidig bør alle luftvåben ind under SKV ordningen, sådan at vi får bugt med dette "plinkeri"" (citat Arne)

Brugeravatar
Niels
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2324
Tilmeldt: 20. maj 2004, 10:12
Interesser: Windows NT3.5
Geografisk sted: Esbjerg
Has thanked: 67 times
Been thanked: 212 times

Indlæg af Niels » 30. apr 2006, 21:21

Erik the Viking skrev:
Tanteskrap skrev: Jeg har jo en 110HP 16 - 24Joule. Jeg har ikke hverken hørt eller læst at der skulle komme en .22. Men det er da spændende hvis der kommer sådan een.
..har ikke lige fulgt helt med, men kan godt huske du ville bestille en LG110 i 0.177 så derfor denne bette driller - fangede du ikke den med 1. april?? \x/

Nej der findes ikke en 0.22 udgave endnu, men jeg bad Skov om lige at tjekke om der var én på trapperne..

..men ellers er en 0,177 ok for mig, den skal bare bruges til at stable halg i samme hul, desuden skulle den være nem at modde til andre kalibre, hvis trangen skulle vise sig, svjv. er den med 16mm Weihrauch løb.

Ikke fordi jeg ikke har nok at skyde med, fik bare lyst til at prøve en regget model og et andet fabrikat, det hele skulle jo nødig ende i Svensk indavl. (hov, der mangler en cousin-humping smiley)
Du kan roligt sætte et HW løb på den i .22 - de er fuldt ud ligesågode som .177 udgaverne. Og det siger en del.. >>::/

Jeg læste et sted om .177 løbene på HP versionerne, at de er lavet af anschütz, og at det er specielle løb som er lavet til barracuda haglene.
Men om det er sandt, det ved jeg ikke. HW's .177 løb lader ikke meget tilbage at ønske.
Vh
Niels

--
If it ain't Broke.....Fix it till it is!

Brugeravatar
Erik the Viking
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 992
Tilmeldt: 12. maj 2005, 09:27
Geografisk sted: Jylland, Danmark
Been thanked: 1 time

Indlæg af Erik the Viking » 30. apr 2006, 22:05

Niels skrev:Du kan roligt sætte et HW løb på den i .22 - de er fuldt ud ligesågode som .177 udgaverne. Og det siger en del.. >>::/

Jeg læste et sted om .177 løbene på HP versionerne, at de er lavet af anschütz, og at det er specielle løb som er lavet til barracuda haglene.
Men om det er sandt, det ved jeg ikke. HW's .177 løb lader ikke meget tilbage at ønske.
Tak for info, der står lidt om løb, twist og hagl i denne streng, senor Héctor har desuden skruet en sammen i 0,20
http://www.network54.com/Forum/79537/thread/1145579977/
Erik the Viking
"..Samtidig bør alle luftvåben ind under SKV ordningen, sådan at vi får bugt med dette "plinkeri"" (citat Arne)

Brugeravatar
Johnny
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 167
Tilmeldt: 21. sep 2004, 20:56
Geografisk sted: Ödsmål - Sverige
Kontakt:

Indlæg af Johnny » 30. apr 2006, 23:42

Kolla även hos ProGunner.

De förefaller ha Sveriges bästa priser just, gå in under deras specialrubrik - Danska Kunder.

http://www.progunner.se

Brugeravatar
Rahan
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1392
Tilmeldt: 10. aug 2006, 07:09
Interesser: Jagt og skydning.
Geografisk sted: Holstebro
Has thanked: 154 times
Been thanked: 101 times

Indlæg af Rahan » 11. aug 2006, 07:22

Johnny skrev:Kolla även hos ProGunner.

De förefaller ha Sveriges bästa priser just, gå in under deras specialrubrik - Danska Kunder.

http://www.progunner.se
Hvor pokker skal man kikke efter "DANSKA KUNDER" Kan ikke finde rubrikken :???:

Brugeravatar
Erik the Viking
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 992
Tilmeldt: 12. maj 2005, 09:27
Geografisk sted: Jylland, Danmark
Been thanked: 1 time

Indlæg af Erik the Viking » 11. aug 2006, 07:40

PerNielsen skrev:Hvor pokker skal man kikke efter "DANSKA KUNDER" Kan ikke finde rubrikken :???:
Tror ikke der er en speciel kø for Danske kunder, men der har under "nyheter" for et stykke tid siden stået lidt om at der selvfølgelig også sendes til Danmark og til en rimelig fragt.
Husk at det kan give bøvl hvis våbenet skal sendes tilbage under garantien og du har pillet plomben ud.
Men hvorfor ikke købe Dansk og holde moms og avance indenlands, så meget dyrere er det da heller not??
Erik the Viking
"..Samtidig bør alle luftvåben ind under SKV ordningen, sådan at vi får bugt med dette "plinkeri"" (citat Arne)

Brugeravatar
Joe_black
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 817
Tilmeldt: 4. feb 2004, 18:18
Geografisk sted: Jyllinge
Has thanked: 1 time

Indlæg af Joe_black » 13. aug 2006, 08:18

Erik the Viking skrev:Husk at det kan give bøvl hvis våbenet skal sendes tilbage under garantien og du har pillet plomben ud.
Jeg ved godt du har skrevet "kan" give bøvl, men jeg har nu selv sendt en fulpower skyder til fx i sverige, og fået det retur, og kender flere andre der har gjort det samme. Det behøver ikke være et problem.

Men kan man handle til samme pris i dk, er det da altid en fordel.

Så skal man bare huske, at hvis der opstår problemer og det skal sendes retur, skal man ikke bruge Post dk.
Tikka T3 / Zeiss 3-12X56

Brugeravatar
Erik the Viking
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 992
Tilmeldt: 12. maj 2005, 09:27
Geografisk sted: Jylland, Danmark
Been thanked: 1 time

Indlæg af Erik the Viking » 13. aug 2006, 12:12

Joe_black skrev:Jeg ved godt du har skrevet "kan" give bøvl, men jeg har nu selv sendt en fulpower skyder til fx i sverige, og fået det retur, og kender flere andre der har gjort det samme. Det behøver ikke være et problem.
Jeg tænker mest på det bøvl jeg havde med Hammerarms, han turde ikke sende min Revo til danmark, selv om han først spendere for 320SEK en eksporttilladelse specifik på min Revo med serienumer og hele svineriet fra Svenska Polisan.
Måtte selv bekoste yderligere 550DK til en Dansk fragtmand for at hente bæstet.
Så skal man bare huske, at hvis der opstår problemer og det skal sendes retur, skal man ikke bruge Post dk.
Nej det kan åbenbart give problemer, har dog selv modtaget 3 pakker med 5 luftpistoler fra Tyskland uden ditto.
Erik the Viking
"..Samtidig bør alle luftvåben ind under SKV ordningen, sådan at vi får bugt med dette "plinkeri"" (citat Arne)

Brugeravatar
Erik the Viking
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 992
Tilmeldt: 12. maj 2005, 09:27
Geografisk sted: Jylland, Danmark
Been thanked: 1 time

Indlæg af Erik the Viking » 13. aug 2006, 16:50

Erik the Viking skrev:Den hedder svjh. LG110HP 24-36joule, og jeg har ikke spurgt på prisen.
Steyr kan stadigvæk ikke finde ud af om de kan levere, så den ordre blev lagt på hylden indtil videre - så sulten er jeg sq heller ikke, og der er dukket mange andre sjove ting op i mellemtiden som heller ikke kan leveres, så det...
Erik the Viking
"..Samtidig bør alle luftvåben ind under SKV ordningen, sådan at vi får bugt med dette "plinkeri"" (citat Arne)

Brugeravatar
Tanteskrap
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 849
Tilmeldt: 5. jun 2005, 12:46
Geografisk sted: Danmark
Been thanked: 1 time

Indlæg af Tanteskrap » 17. aug 2006, 08:20

Niels
Jeg læste et sted om .177 løbene på HP versionerne, at de er lavet af anschütz, og at det er specielle løb som er lavet til barracuda haglene.
Løbet til HP110erens løb er lavet af Anschütz og til Barracudahaglene. Grunden er, at man ville have så megen anslagsenergi og præcision ud af riflen uden at ændre den i forhold til konkurrence- og FT-versionerne. Det eneste hagl som leverer begge dele indtil nu, er Barracudaerne.

Men skruer man lidt op for trykket (i forhold til det tryk barracudaerne (10.6 grains) kræver) så er den faktisk mere præcis med NVF Heavy (10.33 grains 4.52 (Måske vil 4.51 være bedre da 4.52 går lidt stramt i løbet)).

Er man ligeglad med anslagsenergien, så kan man skrue ned for trykket og få maksimal præcision og flere skud på en tank med NVF.

Vil man have mere præcision end dette, så skal man købe konkurrenceversionen (eller skrue endnu mere ned for trykket i HP'en) og lade sig nøje med en udgangshastighed på 175ms med HN Finale Match wadcutter.

Stigningen på riflingen er forskellig på konkurrenceversionen og de andre versioner. Så er man kun til præcision, så skal man ikke købe HP'en. Den er ikke så præcis med de lette hagl som konkurrenceversionen, som jo er konstrueret til de lette hagl.

En HP110 koster 7,8K hos karlslundesport.dk, konkurrenceversionen koster knap 11k.

Brugeravatar
Michael Lind Hansen
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 162
Tilmeldt: 1. mar 2005, 20:14
Interesser: ? gid jeg vidste det.
Geografisk sted: Djursland

Indlæg af Michael Lind Hansen » 16. jan 2007, 21:51

Gælder dette hersens stadigvæk hvis man skulle få lyst til at anskaffe sig en FX????
nøgen hår pullet vid mon cumpoter....... :-(

Horteum vulgare + Humulus lupulus = Pleasure!!!!

Brugeravatar
Yamamoto
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1706
Tilmeldt: 27. jul 2006, 21:50
Geografisk sted: København
Been thanked: 6 times

Indlæg af Yamamoto » 16. jan 2007, 23:44

Michael Lind Hansen skrev:Gælder dette hersens stadigvæk hvis man skulle få lyst til at anskaffe sig en FX????
Så vidt vides gælder det stadig. Der var i det mindste en som brugte aftalen til sin nye Monsoon for nyligt uden problemer.

Brugeravatar
Erik the Viking
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 992
Tilmeldt: 12. maj 2005, 09:27
Geografisk sted: Jylland, Danmark
Been thanked: 1 time

Indlæg af Erik the Viking » 17. jan 2007, 10:49

Yamamoto skrev:
Michael Lind Hansen skrev:Gælder dette hersens stadigvæk hvis man skulle få lyst til at anskaffe sig en FX????
Så vidt vides gælder det stadig. Der var i det mindste en som brugte aftalen til sin nye Monsoon for nyligt uden problemer.
...jeps, har lige fonet Kurt for at høre NVF prisen på Monsoon som jeg ikke helt fik fat i (havde kun øje for min nye baby), han siger en forsigtigt kr. 8000 til NVF'ere only, men sig det endeligt ikke til andre, han modtager flak nok i forvejen fra andre forhandlere pga. vores spec. prisaftale.

..og en af argumentet for en god prisaftale var bla.a. at spørgsmål og rådgivning foregik herfra NVF, så vær venligst rimelig afklaret ved køb og stil ikke Kurt alt for mange forvirrende spørgsmål ang. Fx våben, andet tilbehør er han selvfølgelig gerne behjælpelig med at rådgive om.
Erik the Viking
"..Samtidig bør alle luftvåben ind under SKV ordningen, sådan at vi får bugt med dette "plinkeri"" (citat Arne)

Brugeravatar
Yamamoto
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1706
Tilmeldt: 27. jul 2006, 21:50
Geografisk sted: København
Been thanked: 6 times

Indlæg af Yamamoto » 17. jan 2007, 13:10

Erik the Viking skrev: ...jeps, har lige fonet Kurt for at høre NVF prisen på Monsoon som jeg ikke helt fik fat i (havde kun øje for min nye baby), han siger en forsigtigt kr. 8000 til NVF'ere only, men sig det endeligt ikke til andre, han modtager flak nok i forvejen fra andre forhandlere pga. vores spec. prisaftale.
De andre forhandlere kan jo bare komme med en lige så god (eller bedre) rabat-aftale til NVF medlemmer. I denne sammenhæng er NVF jo 'bare' en indkøbsforening som så mange andre der gives rabat til. Iflg lovgivningen skal butikker skilte med hvilke indkøbsforeninger man giver rabat til og på foranledning oplyse hvor meget rabat der gives, men der er rigtigt mange butikker som ikke overholder denne lovgivning.

Det er i øvrigt min erfaring at man de fleste steder kan forhandle sig til rabatter når man handler større ting, har præsteret at prutte en gang kamera-udstyr over 25% ned i pris. Ok, da vi så kom til blitzen ville han ikke give rabat på den, så den blev ikke købt der.

Lundgaard
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 30
Tilmeldt: 26. jun 2004, 13:49
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: FX våben, NVF prisaftale med Kr.O.Skov, read all about it!

Indlæg af Lundgaard » 20. apr 2009, 15:27

Har gennem længere tid fuldt med i dette forum, og nu er beslutningen truffet: Jeg er nødt til at ha' mig en FX T12 med syntetisk skæfte.

Hvordan ligger landet lige med hensyn til denne prisaftale med K.O. Skov: Er den stadigvæk i kraft, og hvad er i givet fald de aktuelle priser?

Mvh
Lundgaard

Brugeravatar
CarstenV
Banned
Banned
Indlæg: 683
Tilmeldt: 2. jul 2007, 15:43
Geografisk sted: Kbh

Re: FX våben, NVF prisaftale med Kr.O.Skov, read all about it!

Indlæg af CarstenV » 20. apr 2009, 18:34

Jeg vil helt klart holde mig væk fra Fx modellerne og købe mig en Air Arms 410 xtra High power,eller en Gunpower model hos http://www.sonos.dk når jeg får sparet lidt moneter sammen igen. >>::/ Synes også jeg har set at Air Arms har fået bedre anmeldelser end FX modellerne.
Nikko Sterling Gold Crown Airking 4.5-14x50 AO mil-dot
Hatsan AT44-W 10 Skuds PCP 5.5mm.
Hatsan AT44-PA PUMP-ACTION 10 Skuds PCP 5.5mm.

Brugeravatar
PWS
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 406
Tilmeldt: 29. aug 2007, 01:54
Geografisk sted: 3050
Has thanked: 42 times
Been thanked: 13 times

Re: FX våben, NVF prisaftale med Kr.O.Skov, read all about it!

Indlæg af PWS » 20. apr 2009, 18:43

CarstenV skrev:Jeg vil helt klart holde mig væk fra Fx modellerne ...
Hvorfor? T12'eren er en fortræffelig skyder.

Brugeravatar
kapperman
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 58
Tilmeldt: 18. feb 2008, 22:14
Geografisk sted: Broby, Fyn
Has thanked: 3 times

Re: FX våben, NVF prisaftale med Kr.O.Skov, read all about it!

Indlæg af kapperman » 20. apr 2009, 19:18

PWS skrev:
CarstenV skrev:Jeg vil helt klart holde mig væk fra Fx modellerne ...
Hvorfor? T12'eren er en fortræffelig skyder.
Tja det vil jeg egentligt også gerne have en god forklaring på >>_:

Vil gerne selv have en s410, men det er da kun fordi jeg vil prøve noget nyt. Og forventer nu ikke at præcisionen er bedre i den, end i min cyclon. Som i øvrigt er en fantisktask luftpuster, og i lækker kvali, som jeg aldrig har haft problemer med. >>::/
FX Cyclon .22 m. MTC viper 4-16x50 IRS SCB

Besvar