Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
StefanK
Newbie
Newbie
Indlæg: 11
Tilmeldt: 20. jun 2013, 23:09
Interesser: Aut. Dåsevælter
Geografisk sted: Outside US/CA

Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af StefanK » 12. jan 2014, 18:12

Hej NVF.

Nu må jeg drage til jer endnu en gang.

Jeg spurgte jer til råds her for noget tid siden omkring valg af luftgevær, og vi kom sammen frem til HW77.
Jeg udsatte købet fordi jeg havde spekulationer om jeg kunne/turde hive et våben hjem til Danmark. Import regler osv.


Nu har min far og jeg så lånt et luftgevær af en ven, som havde en til overs. Det drejer sig om et Diana 35 Sport (hvidt skæfte) 4,5mm fra 1988 med et Gamo Red Dot Sight monteret. Det har fået monteret en ny fjeder for nogle år tilbage som øger dens kraft ganske betydeligt.

Vedkommende forlanger i omegnen af 1200-1600 kroner for dette gevær.

Jeg har bare visse betænkeligheder ved at købe et 25 år gammel bevær når man til 2600 kroner ( http://www.target-master.nl/product_inf ... s_id=20555 ) kan hive et nyt Weihrauch HW77K hjem fra Holland.

Jeg skal primært bruge den til haveskydning på 15-40 meter. (Vi har faciliteterne til mere)

Kan et 25 år gammelt Diana 35 med brugskader, men ellers virker til at skyde nogen lunde, koste 1400 kroner? Mht. præcisionen, så mangler det fin instilling men den virker til at den er præcis nok :)

AKWRater
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 121
Tilmeldt: 25. maj 2013, 22:55
Interesser: Jagt, tennis og astronomi
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af AKWRater » 12. jan 2014, 19:51

StefanK skrev:Hej NVF.

Nu må jeg drage til jer endnu en gang.

Jeg spurgte jer til råds her for noget tid siden omkring valg af luftgevær, og vi kom sammen frem til HW77.
Jeg udsatte købet fordi jeg havde spekulationer om jeg kunne/turde hive et våben hjem til Danmark. Import regler osv.


Nu har min far og jeg så lånt et luftgevær af en ven, som havde en til overs. Det drejer sig om et Diana 35 Sport (hvidt skæfte) 4,5mm fra 1988 med et Gamo Red Dot Sight monteret. Det har fået monteret en ny fjeder for nogle år tilbage som øger dens kraft ganske betydeligt.

Vedkommende forlanger i omegnen af 1200-1600 kroner for dette gevær.

Jeg har bare visse betænkeligheder ved at købe et 25 år gammel bevær når man til 2600 kroner ( http://www.target-master.nl/product_inf ... s_id=20555 ) kan hive et nyt Weihrauch HW77K hjem fra Holland.

Jeg skal primært bruge den til haveskydning på 15-40 meter. (Vi har faciliteterne til mere)

Kan et 25 år gammelt Diana 35 med brugskader, men ellers virker til at skyde nogen lunde, koste 1400 kroner? Mht. præcisionen, så mangler det fin instilling men den virker til at den er præcis nok :)
Mange ældre luftgeværer, især dem fra velrenommerede mærker, var ofte bedre bygget med højere forståelse for kvalitet end de nye er.

Det betyder dog ikke, at de nye våben er dårligere, men jeg turde godt købe et ældre gevær - især fra Diana. En god ven har en far, der købte en Diana for over 40 år siden til 2500 kr (mange penge dengang) og den skyder stadig ultrapræcist, skæftet er af lækkert valnøddetræ fra England og selve mekanikken fungerer gnidningsfrit. (Selvsagt, at geværet har været vedligeholdt fornuftigt gennem årene.

Uldsok
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 21. jan 2013, 13:18
Interesser: Genladning, skydning, fiskeri
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 28 times
Been thanked: 52 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Uldsok » 12. jan 2014, 19:58

Nu er jeg ikke sikker på hvad betegnelsen sport dækker over i denne forbindelse (formoder det er et opgraderet skæfte), men en almindelig Diana 35 i god stand, har en værdi i omegnen af ca. 800 kr. vil jeg mene.
Dertil skal lægges prisen for et eventuelt sportsskæfte? - plus værdien af sigtet og så kan du ellers selv regne det sammen og se om prisen er rimelig.

Om du så foretrækker at købe nyt eller brugt er en smagssag, dog bør du ikke være bange for at købe en brugt Diana. 25 år for et kvalitetsvåben som en Diana 35 er ingenting.
Jeg ejer selv 3 Diana luftvåben (inkl. en 35'er), de er henholdsvis 8, 28 og 55 år gamle og de er alle mere eller mindre som nye og hvis den påtænkte model ellers ikke har lidt overlast,ville jeg ikke betænke mig på at købe den.
Du kan stadig få reservedele til det hvis det skulle vise sig at blive nødvendigt på et tidspunkt.

Brugeravatar
Natuglen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 365
Tilmeldt: 6. maj 2012, 18:09
Interesser: Naturen
Geografisk sted: >Fyn<
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Natuglen » 12. jan 2014, 20:38

Tja jeg ville ikke give den pris for det, så heller købe et nyt.

Brugeravatar
Holmgren
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 192
Tilmeldt: 5. nov 2013, 08:43
Interesser: Nnnn
Geografisk sted: Nnnn
Has thanked: 5 times
Been thanked: 13 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Holmgren » 12. jan 2014, 21:59

Jeg ville synes 900 ville være passende
...

Brugeravatar
Raptor357
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7568
Tilmeldt: 26. mar 2010, 23:27
Interesser: At skyde og ramme
Geografisk sted: Stor Kbh
Has thanked: 451 times
Been thanked: 909 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Raptor357 » 12. jan 2014, 22:10

Meget kan siges, men et rødpunkt som ikke er i super kvalitet trækker ned, ikke op. original sigtet med korn og kærv er rigtigt fint og meget præcist. Skal man noget skal man have en kikkert på. hvis det vigtigste er præcision så er en stram fjeder ikke sagen, hellere en lidt blød en så geværet ikke spræller så meget, rekyl kommer jo før skud på en luft riffel.
Kun mængden af varm luft er begrænsningen på hvor højt politikerne stiger til vejrs

Brugeravatar
Keldda
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1448
Tilmeldt: 23. okt 2010, 22:57
Interesser: gamle Luftvåben/våben
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 32 times
Been thanked: 50 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Keldda » 12. jan 2014, 22:17

du siger hvidt skæfte ,. hvorfor er det hvidt ? jeg har ikke set et originalt hvidt skæfte (heldigvis) :smile: Red dot er ikke noget værd .
25 år er lige meget for en diana hvis den er behandlet godt , min ældste diana 35 er fra 1927 og skyder udmærket , den næstældste 1939 220ms , så skide være med alder.
ca 1000kr eller mindre er fair medmindre skæftet er malet hvidt , så ville jeg ikke gi meget for den.
Diana er bare en anden måde at stave kvalitet på :biggrin: du kan sikkert finde en anden bedre/billigere i blå avis
står man i lort til halsen skal man holde munden lukket

StefanK
Newbie
Newbie
Indlæg: 11
Tilmeldt: 20. jun 2013, 23:09
Interesser: Aut. Dåsevælter
Geografisk sted: Outside US/CA

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af StefanK » 13. jan 2014, 18:14

Fantastisk svar rate som altid :)

Her er et billede af våbnet:
Billedev

Det hvide skæfte er originalt formoder jeg - men som en anden skrev, kønt er det ikke. Ikke ift. valnødsskæfte eller mange andre træsorter. Eller bare kunststof. :b

Jeg kan høre, at der slet ikke er noget problem med at have et gammelt gevær - bare den er vedligeholdt ordenligt. Det er her jeg tænker, fordi selvom den er købt for nogle år tilbage for 1600 kroner (hvilket er i den højere ende for et dengang 21 årigt gevær som måske vidner om godt vedlighold) så har den fået monteret en kraftigere fjeder, hvilket ikke tilføjer til præcisionen - snarere tværtimod.

Jeg forsøger at få skudt den ordentligt ind når jeg kan komme hjem mens der stadig er dagslys og øge afstanden, og se om den holder distancen.


Jeg forhørte mig med target-master og de har HW77K i 4,5mm på lager (2600,-) og kan sende den i morgen, hvis det var - og de forsikrede mig at de ikke har noget problem med at sende til Danmark fordi de sender med GLS. Og det gør ikke valget nemmere. :b

Brugeravatar
Taxen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 400
Tilmeldt: 7. dec 2011, 10:03
Interesser: Gamle Luftgevære og Gravhunde
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 4 times
Been thanked: 81 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Taxen » 13. jan 2014, 19:13

Jeg købte en i Vandel for 450 kr. Fin over alt. 10 mdr. 1979. Men var så lige ude at prøve den forleden og det viser sig at den ikke rigtig ville skyde så den skal nok kigges efter indvendig på et tidspunkt. Så hvis det er til at skyde med vil jeg personlig sparre sammen og købe noget nyt. når man er samler er det noget andet
Taxen

Brugeravatar
Kølle
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1087
Tilmeldt: 23. aug 2011, 15:00
Interesser: Våben-Foto.
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 80 times
Been thanked: 62 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Kølle » 13. jan 2014, 22:00

Ja jeg må holde med Taxen, køb et nyt gevær og som du selv skriver
kan du købe en HW77 for 2600 kr.ville jeg gøre det hvis jeg var dig.

/ KØLLE
Så, nu er der ikke et vådt øje tørt.

WEIHRAUCH HW97KT.MK II.cal.177+MCT Viper 6-24x56 IRS.
V-MACH Tunet-Longrifle Edition.
WEIHRAUCH HW35K Limited Edition cal.177
WEIHRAUCH HW 75 cal.177.

Uldsok
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 21. jan 2013, 13:18
Interesser: Genladning, skydning, fiskeri
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 28 times
Been thanked: 52 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Uldsok » 13. jan 2014, 22:02

En af forskellene er også, at køber man brugt (til en fair pris) og fortryder handlen, kan man som regel få de samme penge ind igen, hvilket man ikke kan hvis man køber nyt.
Når det så er sagt, er jeg selv mest til nye varer, men det skyldes udelukkende, at jeg selv passer på mine ting og ikke vil købe og eje noget der ikke er 100% i orden.

Jeg holder stadig fast i min "værdiansættelse" på ca. 800 kr. for et godt og sundt eksemplar af en Diana 35 i sjællandske priser, handler du på fastlandet kan du måske få det lidt billigere.
Ps: Efter at have set "sportsskæftet", er prisen nu 800 minus skæfte plus sigte :smile:

Brugeravatar
Keldda
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1448
Tilmeldt: 23. okt 2010, 22:57
Interesser: gamle Luftvåben/våben
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 32 times
Been thanked: 50 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Keldda » 13. jan 2014, 22:42

StefanK skrev:Fantastisk svar rate som altid :)

Her er et billede af våbnet

Det hvide skæfte er originalt formoder jeg - men som en anden skrev, kønt er det ikke. Ikke ift. valnødsskæfte eller mange andre træsorter. Eller bare kunststof. :b

Jeg kan høre, at der slet ikke er noget problem med at have et gammelt gevær - bare den er vedligeholdt ordenligt. Det er her jeg tænker, fordi selvom den er købt for nogle år tilbage for 1600 kroner (hvilket er i den højere ende for et dengang 21 årigt gevær som måske vidner om godt vedlighold) så har den fået monteret en kraftigere fjeder, hvilket ikke tilføjer til præcisionen - snarere tværtimod.

Jeg forsøger at få skudt den ordentligt ind når jeg kan komme hjem mens der stadig er dagslys og øge afstanden, og se om den holder distancen.


Jeg forhørte mig med target-master og de har HW77K i 4,5mm på lager (2600,-) og kan sende den i morgen, hvis det var - og de forsikrede mig at de ikke har noget problem med at sende til Danmark fordi de sender med GLS. Og det gør ikke valget nemmere. :b
Helt sikkert originalt , har set skæfte typen før men ikke i hvidt , sikkert fra noget jubilæums noget , der laver de tit noget underligt , ser i øvrigt velholdt ud.
Jeg ved ikke hvad du mener med "kraftigere" fjeder , der kan ikke købes fjedre til 35 som giver over 220-240 ms , og det ødelægger ingen præcision det gør rødpunkt sigtet derimod , jeg har ikke prøvet et der fungerer ordentlig i hvertfald .
står man i lort til halsen skal man holde munden lukket

Brugeravatar
Holmgren
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 192
Tilmeldt: 5. nov 2013, 08:43
Interesser: Nnnn
Geografisk sted: Nnnn
Has thanked: 5 times
Been thanked: 13 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Holmgren » 13. jan 2014, 23:48

Speciel er den da i hvertfald. Hvis det er en ox-fjeder der er sat i, så det nok en god ide at sætte en original fjeder i igen - efter du har tjekket, at alt stadig er som det skal være :neutral:
...

Amatoeren
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 406
Tilmeldt: 8. mar 2013, 22:32
Interesser: Marksmanship
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 2 times
Been thanked: 47 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Amatoeren » 14. jan 2014, 00:03

Jeg har præcist den samme diana blot med et gult skæfte, og det er et fantastisk stykke kvalitetsvåben.
Hvis du kunne handle den ned i ~1100kr mener jeg det er en udemærket handel.
HW'en er helt sikkert kønnere og muligvis en lille lille lille bitte smule mere præcis (fixed barrel), men 1500kr kan man få en dejlig kikkert for :smile:
PS: Den er pænt hård ved monterede kikkerter, så hvis du skifter reddot sigtet ud, så sørg for at få en ordentlig fjederrated kikkert

Den har mere rekyl end de fleste luftbøsser (på godt og ondt)
-Amatoeren

Gamo CFR whisper IGT .177 m. Gamo Matrik 4-16x50
HW100T F.S.B .22 m. Hawke Sidewinder 30 SF 6-24x56
Diana 34 Sport .177 m. Nikko Sterling Airking 4-12x42

Om facebook Generationen:
George Orwell tog fejl. Deres største frygt er ikke at blive overvåget, men at blive overset.

Brugeravatar
Robse
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1902
Tilmeldt: 21. feb 2011, 11:29
Interesser: Skydevåben: Krudt & Luft
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 168 times
Been thanked: 222 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Robse » 14. jan 2014, 00:05

Lige netop den der har jeg set sat til salg på den blå i flere måneder, tror næsten der er over et helt år.
Jeg ville ikke eje sådan et hvidmalet træskæfte, så hellere noget syntetisk crap, eller den ægte vare.
men sådan kan smag jo diskuteres. Bortset fra det; Kvaliteten af denne skyder er der ingen tvivl om.
Det er en gammel Diana, og kan du få den for 800 - 900 kr. er der råd til en original fjeder og ordentlige
sigtemidler. Og så har du et rigtigt godt gevær der holder værdien i mange år.... hmmmn... på nær
det dersens skæfte :blink:
You will be hollow. We shall squeeze you empty, and then we shall fill you with ourselves.
― George Orwell, 1984

Brugeravatar
Kølle
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1087
Tilmeldt: 23. aug 2011, 15:00
Interesser: Våben-Foto.
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 80 times
Been thanked: 62 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Kølle » 14. jan 2014, 11:32

Ang. skæftet så slib det ned(hvis det er træ) og giv det den farve du kan lide,
så er du ude af det problem.

/ KØLLE
Så, nu er der ikke et vådt øje tørt.

WEIHRAUCH HW97KT.MK II.cal.177+MCT Viper 6-24x56 IRS.
V-MACH Tunet-Longrifle Edition.
WEIHRAUCH HW35K Limited Edition cal.177
WEIHRAUCH HW 75 cal.177.

Brugeravatar
Longrifle
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3606
Tilmeldt: 28. maj 2005, 20:16
Interesser: skydning
Geografisk sted: Region Hovedstaden
Has thanked: 82 times
Been thanked: 364 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Longrifle » 15. jan 2014, 13:50

Diana 35 er en gammel dame....

Læderpakning (der kan være tørret ind,og dermed ikke særlig tæt) og en lidt primitiv aftrækker, der gør adskillelse en smule besværlig. Og så bliver det aldrig nogen hi power kanon efter nutidens standard. Men ellers et fint luftvåben.
Handle so, dass die Maxime deines Willens jederzeit zugleich als Prinzip einer allgemeinen Gesetzgebung gelten könne.

Uldsok
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 21. jan 2013, 13:18
Interesser: Genladning, skydning, fiskeri
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 28 times
Been thanked: 52 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Uldsok » 15. jan 2014, 15:58

Min søns Diana 35 er fra 86 og har alm. gummipakning. Tror faktisk man skal meget længere tilbage i tiden før man brugte læderpakninger.
Aftrækkeren oplever jeg ikke dårligere end T05 & T06 som er på de nyere våben fra Diana, hvordan aftrækkeren er på en HW aner jeg dog ikke.

Brugeravatar
Keldda
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1448
Tilmeldt: 23. okt 2010, 22:57
Interesser: gamle Luftvåben/våben
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 32 times
Been thanked: 50 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Keldda » 15. jan 2014, 16:19

Dego skrev:Min søns Diana 35 er fra 86 og har alm. gummipakning. Tror faktisk man skal meget længere tilbage i tiden før man brugte læderpakninger.
Aftrækkeren oplever jeg ikke dårligere end T05 & T06 som er på de nyere våben fra Diana, hvordan aftrækkeren er på en HW aner jeg dog ikke.
Der KAN købes kunststof pakning til diana 35 .men selv 35S som er nyeste model er født med læder , gummi har de aldrig brugt.
står man i lort til halsen skal man holde munden lukket

Uldsok
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 21. jan 2013, 13:18
Interesser: Genladning, skydning, fiskeri
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 28 times
Been thanked: 52 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Uldsok » 15. jan 2014, 16:34

Mærkeligt, jeg har lige checket efter og i min 35'er (fra 86) sidder der en gummipakning.
Den forrige ejer har haft det fra nyt og har stort et ikke anvendt våbnet, så pakningen burde ikke være blevet udskiftet, men det kan man jo aldrig vide med sikkerhed.

Min gamle model 25 har derimod læderpakning!

Brugeravatar
Longrifle
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3606
Tilmeldt: 28. maj 2005, 20:16
Interesser: skydning
Geografisk sted: Region Hovedstaden
Has thanked: 82 times
Been thanked: 364 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Longrifle » 15. jan 2014, 18:25

Snakker vi løbspakning eller stempelpakning??

Stempelpakningen er af presset læder, men konverteringskit kan købes.
Handle so, dass die Maxime deines Willens jederzeit zugleich als Prinzip einer allgemeinen Gesetzgebung gelten könne.

Uldsok
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 21. jan 2013, 13:18
Interesser: Genladning, skydning, fiskeri
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 28 times
Been thanked: 52 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Uldsok » 15. jan 2014, 19:04

Jeg snakker løbspakning, men du og Keldda mener nok stempelpakning fornemmer jeg...
Under alle omstændigheder har trådstarterens påtænkte bøsse fået udskiftet fjederen og da den tilsyneladende skyder ok, har den måske fået udskiftet stempelpakningen på samme tidspunkt?

Hverken min 25'er eller 35'er har været åbnet endnu, men begge burde altså være original monteret med stempelpakning i læder?

Brugeravatar
Longrifle
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3606
Tilmeldt: 28. maj 2005, 20:16
Interesser: skydning
Geografisk sted: Region Hovedstaden
Has thanked: 82 times
Been thanked: 364 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Longrifle » 15. jan 2014, 19:10

Ja
Handle so, dass die Maxime deines Willens jederzeit zugleich als Prinzip einer allgemeinen Gesetzgebung gelten könne.

Brugeravatar
Keldda
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1448
Tilmeldt: 23. okt 2010, 22:57
Interesser: gamle Luftvåben/våben
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 32 times
Been thanked: 50 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Keldda » 15. jan 2014, 19:45

Dego skrev:Jeg snakker løbspakning, men du og Keldda mener nok stempelpakning fornemmer jeg...
Under alle omstændigheder har trådstarterens påtænkte bøsse fået udskiftet fjederen og da den tilsyneladende skyder ok, har den måske fået udskiftet stempelpakningen på samme tidspunkt?

Hverken min 25'er eller 35'er har været åbnet endnu, men begge burde altså være original monteret med stempelpakning i læder?
jeps :biggrin: løbspakninger i læder ligger langt tilbage , somme tider snakker en i øst og en anden i vest :razz:
står man i lort til halsen skal man holde munden lukket

Uldsok
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 21. jan 2013, 13:18
Interesser: Genladning, skydning, fiskeri
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 28 times
Been thanked: 52 times

Re: Prisen på Diana 35. Skal jeg bare lade den ligge?

Indlæg af Uldsok » 15. jan 2014, 20:10

:razz:
Så er det måske slet ikke læder der er i løbspakningen på min 25'er?
Pakningen er flad og hård (virker ikke slidt) og en anelse fint mikro flosset, men alligevel helt tæt.
Nærmere studeret under skarpt lys ligner den snarere bakkelit, men det kan vel ikke passe?

Besvar