Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Kino
Newbie
Newbie
Indlæg: 7
Tilmeldt: 9. mar 2015, 19:47
Interesser: Luftgevær
Geografisk sted: Østjylland

Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Kino » 12. mar 2016, 23:30

Jeg har sat mig for, at jeg vil købe et Weihrauch HW 97 luftgevær 4,5mm . Men jeg vil gerne vide om der er forskel på de forskellige typer HW 97 geværer eller det bare er et spørgsmål om design.
Er der en kanal til at ligge haglet i under ladningen af en HW 97 ,ligesom der er på Gamo Cfx Royal , eller er det bare et hul man stikker det ind i ligesom på HW 77. ?
Mvh.
Kino

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Timber » 13. mar 2016, 00:13

Der er h.h.v. en kort og en lang model. Samt forskellige skæftetyper. Men mekanikken er den samme i dem alle... Kan ikke lige huske målene på dem, men den korte model er så vidt jeg ved, mest udbredt..

Og en 77'er og en 97'er er egentlig også det samme gevær, pånær at 77'eren har faste sigtemidler.. Så det er udelukkende et spørgsmål om æstetik, hvilken type man er til...

Og :welcome: til forøvrigt... :razz:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Brugeravatar
Lycon
Admin
Admin
Indlæg: 14306
Tilmeldt: 26. jan 2004, 11:56
Interesser: Special Operations Executive
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1736 times
Been thanked: 1265 times
Kontakt:

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Lycon » 13. mar 2016, 00:23

Kino skrev: Er der en kanal til at ligge haglet i under ladningen af en HW 97 ,ligesom der er på Gamo Cfx Royal , eller er det bare et hul man stikker det ind i ligesom på HW 77 ?
Ja det er et hul akkurat som på HW77.
Billede
“My dear, it’s not how hard you hit them, but it’s where you hit them”
SOE agent Pearl Witherington

Kino
Newbie
Newbie
Indlæg: 7
Tilmeldt: 9. mar 2015, 19:47
Interesser: Luftgevær
Geografisk sted: Østjylland

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Kino » 13. mar 2016, 00:27

Tak for dit hurtigt svar Timber
Er Weihrauch HW 97 og Gamo Cfx Royal ens mht. Præcision ?
Mvh.
Kino.

Brugeravatar
Lycon
Admin
Admin
Indlæg: 14306
Tilmeldt: 26. jan 2004, 11:56
Interesser: Special Operations Executive
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1736 times
Been thanked: 1265 times
Kontakt:

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Lycon » 13. mar 2016, 00:36

Kino skrev: Er Weihrauch HW 97 og Gamo Cfx Royal ens mht. Præcision?
:fun: :rolf: :giggle: :NVFguys: Good one Kino :numberone:
“My dear, it’s not how hard you hit them, but it’s where you hit them”
SOE agent Pearl Witherington

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Timber » 13. mar 2016, 00:41

Kino skrev:Tak for dit hurtigt svar Timber
Er Weihrauch HW 97 og Gamo Cfx Royal ens mht. Præcision ?
Mvh.
Kino.
Jeg tror Lyc's ovenstående svar er meget fyldestgørende... :blink: :fun: :fun:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Kino
Newbie
Newbie
Indlæg: 7
Tilmeldt: 9. mar 2015, 19:47
Interesser: Luftgevær
Geografisk sted: Østjylland

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Kino » 13. mar 2016, 01:24

Når du nu har fået grinet af Lycon , har du så et mere seriøst svar . På 15m kan jeg sætte 10 skud inden for ca. en 1 krone med både HW 77 og Royal Cfx men ved ikke hvordan de virker på de lange afstande ? Luftgeværer er en ny verden for mig . Har kun erfaring med grovere kaliber.
Kino

Fanastril
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 216
Tilmeldt: 30. jan 2013, 17:59
Interesser: plinking
Geografisk sted: Øresund
Has thanked: 16 times
Been thanked: 21 times

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Fanastril » 13. mar 2016, 01:49

Hvorfor hw97?

Hvorfor ik hw95 eller 98?

Knækløb er langt nemmere at lade end fastløb, og præcision er lige god.

Så hvorfor ik vurdere Weihrauchs knækløbmodeller?

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af C-X » 13. mar 2016, 08:36

Det kan sagtens være mig der husker galt, men jeg erindrer at en bruger herinde havde fremvist nogle ret flotte resultater med en CFX Royal - jeg kan bare ikke liiiige finde det.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Kino
Newbie
Newbie
Indlæg: 7
Tilmeldt: 9. mar 2015, 19:47
Interesser: Luftgevær
Geografisk sted: Østjylland

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Kino » 13. mar 2016, 09:00

CFX Royal har jo netop denne geniale rille til indføring af haglet , og da jeg selv har prøvet at stå og fumle med ladningen af HW 97 bliver det jo præcisionen på de længere afstande ( 40-50m ) der bliver afgørende for mit valg .
Kino

Amatoeren
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 406
Tilmeldt: 8. mar 2013, 22:32
Interesser: Marksmanship
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 2 times
Been thanked: 47 times

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Amatoeren » 13. mar 2016, 09:10

Ja altså jeg har Gamo CFR IGT (den nye gasram udgave af CFX Royal), og selvom udførelseskvaliteten slet ikke når HW'erne til sokkeholderne, så fejler præcisionen intet.
Jeg kan sagtens holde 10 skud inden for en 1kr på 30m med den.
Det tog sin tid at komme dertil, og jeg har Skiftet aftrækker i processen fordi Gamo aftrækkerne er noget tjald. Men den skyder edderbankme godt.

Så det er nu ikke rent til grin.
-Amatoeren

Gamo CFR whisper IGT .177 m. Gamo Matrik 4-16x50
HW100T F.S.B .22 m. Hawke Sidewinder 30 SF 6-24x56
Diana 34 Sport .177 m. Nikko Sterling Airking 4-12x42

Om facebook Generationen:
George Orwell tog fejl. Deres største frygt er ikke at blive overvåget, men at blive overset.

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Timber » 13. mar 2016, 11:36

Amatoeren skrev:Ja altså jeg har Gamo CFR IGT (den nye gasram udgave af CFX Royal), og selvom udførelseskvaliteten slet ikke når HW'erne til sokkeholderne, så fejler præcisionen intet.
Jeg kan sagtens holde 10 skud inden for en 1kr på 30m med den.
Det tog sin tid at komme dertil, og jeg har Skiftet aftrækker i processen fordi Gamo aftrækkerne er noget tjald. Men den skyder edderbankme godt.

Så det er nu ikke rent til grin.
Nej, selvfølgelig kan den da godt ramme nogenlunde... Men selvom stort set alle luftgeværer i dag er rimelig præcise, vil jeg stadig mene der er er en forskel, når du kommer op i tysk og engelsk kvalitet. Specielt out of the box.. Og det er muligt den er lille, men den er der(som jeg plejer at sige til fruen :oops: )....

For ikke at tale om lækkerheden m.h.t. kvalitet og udførsel...
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Brugeravatar
ThomasRJ
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 890
Tilmeldt: 1. aug 2011, 19:03
Interesser: Jagt/Skydevåben/Knive
Geografisk sted: Vestjylland
Has thanked: 9 times
Been thanked: 43 times

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af ThomasRJ » 13. mar 2016, 15:48

Kino skrev:CFX Royal har jo netop denne geniale rille til indføring af haglet , og da jeg selv har prøvet at stå og fumle med ladningen af HW 97 bliver det jo præcisionen på de længere afstande ( 40-50m ) der bliver afgørende for mit valg .
Kino
Tror det er første gang jeg har oplevet nogen omtale lademekanismen på en cfx som genial. I mit hoved er det noget værre skrammel. Hvis ikke man får stoppet haglet helt ind, så har den tendens til at klippe/ bøje skørtet på haglet. Har en kammerat som engang havde en cfx, og han havde lidt nogle pøsefingre, så han var nødt til altid at have en "pind" med for at kunne få haglet skubbet helt i bund hver gang. Jeg ser på ingen måde en hw97 som værende bøvlet at lade. Jeg har fint plads til at få mine pølser ned i hullet og skubbe et hagl i løbet på den.

Rust
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 112
Tilmeldt: 6. feb 2015, 20:18
Interesser: Veteranbiler
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Rust » 13. mar 2016, 19:59

Jeg har dem begge, og der er en verden i forskel...

Jeg fik Gamo'en men har altid syntes at det er noget billigt knald... Der er ingen vægt i, aftrækket er Sindsygt dårligt! Ladningen er bøvlet og jeg lavede en maler rørepind om til lige at skubbe haglet helt ind, fordi at hvis man drejer lukningen uden, så bøjer man skørtet og så rammer du ikke.

Og når det så skyder, så mærker man alt... Det føles som at stå med fjederen i hånden...

Skal det have noget positivt så rammer det nu ok... Og det er meget lettere at stå med i stående skydning. Og det virker som om at der er mere smæk på end hw97.


Jeg fik det umiddelbart sammen med at jeg købte mit hw97 K Black Line... Men jeg gider ikke at bruge det efter at have prøvet HW... Kvaliteten er langt bedre, og det er meget nemmere at lade, aftrækket kan justeres så man næsten ikke kan mærke hvor det går af, og geværet er roligt og stabilt når det skyder.

Negativt så er hw97 eddermame tungt til stående skydning uden støtte!! Og sikringen er lidt belastende...

Kino
Newbie
Newbie
Indlæg: 7
Tilmeldt: 9. mar 2015, 19:47
Interesser: Luftgevær
Geografisk sted: Østjylland

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Kino » 13. mar 2016, 23:51

Tusind tak allesammen. Nu er jeg blevet overbevist om ,at der er ikke noget forgjort ved at anskaffe mig en HW 97k med et Nikko
Golden airking 3-9+42. Så det bliver nok det som det ender med .
PS. Er der nogen steder hvor der afholdes luftgevær / pistol træf og skydning engang imellem , eller er det ønsketænkning ?
Mvh.
Kino

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Timber » 14. mar 2016, 16:25

Kino skrev:Tusind tak allesammen. Nu er jeg blevet overbevist om ,at der er ikke noget forgjort ved at anskaffe mig en HW 97k med et Nikko
Golden airking 3-9+42. Så det bliver nok det som det ender med .
PS. Er der nogen steder hvor der afholdes luftgevær / pistol træf og skydning engang imellem , eller er det ønsketænkning ?
Mvh.
Kino
Det er i hvert fald en rigtig god kombo du har valgt.... :thumbup: :thumbup:

Og m.h.t arrangementer plejer der da at blive afholdt nogle stykker på Jyllandssiden... Vi herover på den rigtige side af broen, er lidt mere sløve med det desværre..

Romvig plejer at lave en til sommer, og Bentxbetjent laver også af og til træf. Jeg ved ikke helt om det træf Jesper laver i Tønder er helt dødt. Der kom vist noget i vejen med den skydebane vi plejede at skyde på...

Åh ja, og i al beskedenhed lavede jeg selv et rimeligt succesfuldt arrangement sidste sommer, som jeg regner med at gentage i år hvis der er stemning for det, hernede på Møn...
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Langenge » 14. mar 2016, 17:33

Jeg har selv omkring 10 luftgeværer, der i blandt en HW-97K (dog i 5,5 og med Maccari fjeder og lidt andre småting) med en Nikko Gold Crown 3-9 x 42.
Jeg kan garantere for, at det er det mest præcise luftgevær jeg har. Min gamle Diana 48/52 var (næsten, hvis jeg tør sige "næsten" uden at starte en religionskrig) lige så præcis, men den mistede jeg desværre i forbindelse med et indbrud i min bil for mange år siden.

EDIT: Kikkerten er i øvrigt så dejlig, at jeg af og til lige låner den til en af mine salonrifler :smile:
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Jesper5036
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 384
Tilmeldt: 21. jan 2012, 20:15
Interesser: luftriffel
Geografisk sted: Tønder
Has thanked: 2 times
Been thanked: 114 times

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Jesper5036 » 15. mar 2016, 09:00

" Timber skrev" ved ikke helt om det træf Jesper laver i Tønder er helt dødt. Der kom vist noget i vejen med den skydebane vi plejede at skyde på...

"Jesper"
Jeg kan desværre ikke længere afholde skydetræf, da skydebanen er blevet lukket (dårlig stand) :cry:

Mvh Jesper
AA tx 200 med MTC Viper

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Timber » 15. mar 2016, 15:19

Jesper5036 skrev:" Timber skrev" ved ikke helt om det træf Jesper laver i Tønder er helt dødt. Der kom vist noget i vejen med den skydebane vi plejede at skyde på...

"Jesper"
Jeg kan desværre ikke længere afholde skydetræf, da skydebanen er blevet lukket (dårlig stand) :cry:

Mvh Jesper
Jeg kan godt huske du snakkede noget om et eller andet, bare ikke hvad, sidste gang jeg var dernede... Men det er da pokkers ærgerligt. Det var da altid hyggeligt at komme en tur derned... :razz:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Brugeravatar
Fritze
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 507
Tilmeldt: 15. jun 2012, 11:02
Interesser: Luftvåben
Geografisk sted: Lige syd for Aalborg
Has thanked: 3 times
Been thanked: 20 times

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Fritze » 30. mar 2016, 08:57

Jesper5036 skrev:Jeg kan desværre ikke længere afholde skydetræf, da skydebanen er blevet lukket (dårlig stand) :cry:

Mvh Jesper
Jeg huskede også noget lignende, men det er bare super-nederen. Det var virkelig en god bane at hyggeskyde på. Mest når solen skinnede, men det var en mindre ting. :razz:

Jeg får skudt alt for sjældent for tiden...
/Kim
  • Weihrauch HW100T 4,5mm - Hawke Sidewinder 30 Tactical 6,5-20x42
  • Weihrauch HW100S FSB 4,5mm - Hawke Sidewinder 30 Tactical 6,5-20x42
  • Benjamin Trail NP All Weather 4,5mm - Crosman 3-9x40
  • Baikal MP-61 4,5mm

Amatoeren
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 406
Tilmeldt: 8. mar 2013, 22:32
Interesser: Marksmanship
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 2 times
Been thanked: 47 times

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Amatoeren » 30. mar 2016, 16:05

Fritze skrev:Jeg får skudt alt for sjældent for tiden...
Jeg falder desværre i helt den samme gruppe... Glæder mig så meget til foråret og noget hyggeskydning i haven :numberone:
Og hvis nu der også kommer et NVF træf så bliver det ikke bedre :eek: :rock: :bowdown:
-Amatoeren

Gamo CFR whisper IGT .177 m. Gamo Matrik 4-16x50
HW100T F.S.B .22 m. Hawke Sidewinder 30 SF 6-24x56
Diana 34 Sport .177 m. Nikko Sterling Airking 4-12x42

Om facebook Generationen:
George Orwell tog fejl. Deres største frygt er ikke at blive overvåget, men at blive overset.

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Timber » 30. mar 2016, 17:35

Amatoeren skrev:
Fritze skrev:Jeg får skudt alt for sjældent for tiden...
Jeg falder desværre i helt den samme gruppe... Glæder mig så meget til foråret og noget hyggeskydning i haven :numberone:
Og hvis nu der også kommer et NVF træf så bliver det ikke bedre :eek: :rock: :bowdown:
Ja, det kunne da være lidt rart hvis ham tossen nede fra Møn snart fik nosset sig sammen til at komme med en dato til det næste træf... :mrgreen:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Amatoeren
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 406
Tilmeldt: 8. mar 2013, 22:32
Interesser: Marksmanship
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 2 times
Been thanked: 47 times

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Amatoeren » 30. mar 2016, 20:30

Timber skrev:
Amatoeren skrev:
Fritze skrev:Jeg får skudt alt for sjældent for tiden...
Jeg falder desværre i helt den samme gruppe... Glæder mig så meget til foråret og noget hyggeskydning i haven :numberone:
Og hvis nu der også kommer et NVF træf så bliver det ikke bedre :eek: :rock: :bowdown:
Ja, det kunne da være lidt rart hvis ham tossen nede fra Møn snart fik nosset sig sammen til at komme med en dato til det næste træf... :mrgreen:
Ah det var nok et lidt forkert udlæg af min tanker :-)
Men er du gal en kæmpe succes du stod for sidste sommer, så det er nogle store sko du skal tage på :bowdown:
-Amatoeren

Gamo CFR whisper IGT .177 m. Gamo Matrik 4-16x50
HW100T F.S.B .22 m. Hawke Sidewinder 30 SF 6-24x56
Diana 34 Sport .177 m. Nikko Sterling Airking 4-12x42

Om facebook Generationen:
George Orwell tog fejl. Deres største frygt er ikke at blive overvåget, men at blive overset.

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Timber » 30. mar 2016, 20:35

Amatoeren skrev:
Timber skrev:
Amatoeren skrev:
Fritze skrev:Jeg får skudt alt for sjældent for tiden...
Jeg falder desværre i helt den samme gruppe... Glæder mig så meget til foråret og noget hyggeskydning i haven :numberone:
Og hvis nu der også kommer et NVF træf så bliver det ikke bedre :eek: :rock: :bowdown:
Ja, det kunne da være lidt rart hvis ham tossen nede fra Møn snart fik nosset sig sammen til at komme med en dato til det næste træf... :mrgreen:
Ah det var nok et lidt forkert udlæg af min tanker :-)
Men er du gal en kæmpe succes du stod for sidste sommer, så det er nogle store sko du skal tage på :bowdown:
Hi hi, jeg var godt klar over det var generelt du mente.. Men mere seriøst, så håber jeg da det flasker sig igen i år.. Det var da megahygge, og sjovt at arrangere.. Og jeg bruger 45-46, så jeg bør ikke lige sådan vælte.... :fun:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Langenge » 30. mar 2016, 20:45

Timber skrev:
Amatoeren skrev:
Timber skrev:
Amatoeren skrev:
Fritze skrev:Jeg får skudt alt for sjældent for tiden...
Jeg falder desværre i helt den samme gruppe... Glæder mig så meget til foråret og noget hyggeskydning i haven :numberone:
Og hvis nu der også kommer et NVF træf så bliver det ikke bedre :eek: :rock: :bowdown:
Ja, det kunne da være lidt rart hvis ham tossen nede fra Møn snart fik nosset sig sammen til at komme med en dato til det næste træf... :mrgreen:
Ah det var nok et lidt forkert udlæg af min tanker :-)
Men er du gal en kæmpe succes du stod for sidste sommer, så det er nogle store sko du skal tage på :bowdown:
Hi hi, jeg var godt klar over det var generelt du mente.. Men mere seriøst, så håber jeg da det flasker sig igen i år.. Det var da megahygge, og sjovt at arrangere.. Og jeg bruger 45-46, så jeg bør ikke lige sådan vælte.... :fun:
Hmmmmmmm, jeg er jo på Lolland en uges tid hvert år i sommeren........... Kunne da være hyggeligt. (bruger selv 46)
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Besvar