Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Hvilken Weihrauch skal jeg vælge ?

Indlæg af Timber » 30. mar 2016, 20:49

Langenge skrev:
Timber skrev:
Amatoeren skrev:
Timber skrev:
Amatoeren skrev:
Fritze skrev:Jeg får skudt alt for sjældent for tiden...
Jeg falder desværre i helt den samme gruppe... Glæder mig så meget til foråret og noget hyggeskydning i haven :numberone:
Og hvis nu der også kommer et NVF træf så bliver det ikke bedre :eek: :rock: :bowdown:
Ja, det kunne da være lidt rart hvis ham tossen nede fra Møn snart fik nosset sig sammen til at komme med en dato til det næste træf... :mrgreen:
Ah det var nok et lidt forkert udlæg af min tanker :-)
Men er du gal en kæmpe succes du stod for sidste sommer, så det er nogle store sko du skal tage på :bowdown:
Hi hi, jeg var godt klar over det var generelt du mente.. Men mere seriøst, så håber jeg da det flasker sig igen i år.. Det var da megahygge, og sjovt at arrangere.. Og jeg bruger 45-46, så jeg bør ikke lige sådan vælte.... :fun:
Hmmmmmmm, jeg er jo på Lolland en uges tid hvert år i sommeren........... Kunne da være hyggeligt. (bruger selv 46)
Ja for pokker da... Det kunne det da.. Og jeg arrangere det jo også sådan at der er mulighed for overnatning. Specielt til jer der komme langvejs fra.. Men skal nok få meldt ud hurtigst muligt, så der er mulighed for at planlægge tingene.. :thumbup:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Besvar