Køb af luftpistol?

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Besvar
AirgunsAreFun
Newbie
Newbie
Indlæg: 22
Tilmeldt: 18. apr 2019, 14:18
Interesser: luftpistoler og luftgevær
Geografisk sted: vejle
Been thanked: 2 times

Køb af luftpistol?

Indlæg af AirgunsAreFun » 18. apr 2019, 14:29

Hej alle sammen.

Jeg er ny bruger herinde jeg tænkte jeg lige ville introducere mig selv kort inden mit spørgsmål.

Jeg har været tilknyttet en skytteklub i cirka et års tid , skød kun med salonriffel og har altid skudt med luftgevær siden jeg var barn bare sådan lidt plinking men ikke noget seriøst.

Jeg har ikke været medlem af skytteklub i lang tid men vil gerne til at skyde med luftpistol på skiver hjemme i haven og har ledt efter en god pistol og står så for at skal købe mig en HW45 .

Jeg har en billig maxranger fra Harald Nyborg og den skal min ven have så vi kan skyde lidt sammen i haven her til sommer.

Jeg har lidt svært ved at finde ud af forskellen på de forskellige HW45 modeller og der ikke rigtigt nogen steder jeg kan sammenligne pris og kvalitet osv på de forskellige HW modeller men da det er en dyr pistol jeg sparet sammen til og gerne vil have en model jeg bliver glad for og kan beholde mange år vil jeg gerne høre fra andre herinde der ejer en af de forskellige modeller hvad i siger til dem.

Jeg har også kigget på andre pistoler men jeg blev bare anbefalet enten hw40 eller HW45 til at træne med da jeg kunne måske godt tænke mig at begynde i skytteklub igen og træne med pistol hvis der er åben for tilgang dernede her til sommer og det er også en fed pistol der ser ud til at være rigtigt god kvalitet.

Jeg har svært ved at finde en fysisk butik der handler med dem så jeg skal bestille en uden at have mulighed for at se den eller prøve at holde den eller vide mere om den end hvad jeg kan finde på nettet og Youtube videoer.

Kan i fortælle mig lidt om de forskellige versioner af de her modeller og ellers bare fortælle lidt om dem hvis I ejer en?

Mange tak, og god påske iøvrigt.

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1352
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: køb af luftpistol

Indlæg af SorenSD » 18. apr 2019, 21:30

Hej og velkommen til :smile:

Udover HW40 og HW45, burde du også kigge på Zoraki HP-01 :thumbup:

Sådan een har jeg rigtigt gode erfaringer med - Skyder hårdt og præcist og kan pumpes 1-3 gange.

Jeg har uden besvær skudt dåser ude på 40-50 meters afstand og den laver meget fine skiver på 25 meter :biggrin:
:smile: :thumbup:

AirgunsAreFun
Newbie
Newbie
Indlæg: 22
Tilmeldt: 18. apr 2019, 14:18
Interesser: luftpistoler og luftgevær
Geografisk sted: vejle
Been thanked: 2 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af AirgunsAreFun » 18. apr 2019, 21:55

mange tak.

jeg kender ikke den der pistol du nævner jeg er ikke erfaren i luftvåben på den måde men den ser fed nok ud. jeg er ret ny til luftpistol skydning. jeg har mest skudt luftgevær og så salonriffel i skytteklub og er ikke så meget inde det endu men det er spændene .

ReneKJ
This member is
This member is
Indlæg: 3133
Tilmeldt: 25. jun 2015, 11:10
Interesser: Våbenrelateret information
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 323 times
Been thanked: 674 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af ReneKJ » 19. apr 2019, 11:09

Jeg har selv en HW40, men har ikke prøvet de andre du nævner.

Efter min mening er den fin til "hjemmetræning" da den er præcis og har et godt aftræk, så de aftræksfejl som du laver med en .22 pistol kan du også se når du øver med hw40.
Til gengæld er den ikke voldsomt kraftigt, så hvis du også gerne vil gennemskyde øldåser på lang afstand er det måske noget andet du skal kigge efter.
Jeg har mest brugt den på under 10m mod skiver.

Vær forresten opmærksom på at nogle af pistolerne sælges både i 4.5 og 5.5 mm, det er kun 4.5mm der er lovlig uden tilladelse.

Avensis
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 188
Tilmeldt: 8. feb 2013, 12:07
Interesser: Luft og jagt
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 14 times
Been thanked: 20 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af Avensis » 19. apr 2019, 12:59

Hej jeg har haft flere HW45 og HW40. En 40 er lettere at ramme med og jeg tror derfor den er sjovest for de fleste. En 45 er noget mere udfordrende pga. det er en fjederskyder. Skulle du beslutte dig for en 45 så findes dem i flere udgaver, den gamle standard version er bedst til store hænder.

Brugeravatar
FrederikF
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 5. jan 2015, 21:25
Interesser: Våben, ammunition, jagt
Geografisk sted: Gentofte
Has thanked: 304 times
Been thanked: 616 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af FrederikF » 19. apr 2019, 13:14

Har en hw45. Der er mange pistoler jeg rammer bedre med. Men imho er denne pistol tættest på at simulere rekyl som i en alm pistol (fjederkraften bevæger sig bagud). Dette rekyl gør at man skal koncentrere sig om at holde ensartet fast i pistolen og at man skal være fokuseret på aftræk (efteraftræk).
Jeg oplever det som “fedt” at der skal koncentration og ensartethed til for at ramme dåser på 40m

Pistolen har et fint aftræk og skyder fremragende (hvis skytten gør sit).

AirgunsAreFun
Newbie
Newbie
Indlæg: 22
Tilmeldt: 18. apr 2019, 14:18
Interesser: luftpistoler og luftgevær
Geografisk sted: vejle
Been thanked: 2 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af AirgunsAreFun » 19. apr 2019, 13:55

ReneKJ skrev:
19. apr 2019, 11:09
Jeg har selv en HW40, men har ikke prøvet de andre du nævner.

Efter min mening er den fin til "hjemmetræning" da den er præcis og har et godt aftræk, så de aftræksfejl som du laver med en .22 pistol kan du også se når du øver med hw40.
Til gengæld er den ikke voldsomt kraftigt, så hvis du også gerne vil gennemskyde øldåser på lang afstand er det måske noget andet du skal kigge efter.
Jeg har mest brugt den på under 10m mod skiver.

Vær forresten opmærksom på at nogle af pistolerne sælges både i 4.5 og 5.5 mm, det er kun 4.5mm der er lovlig uden tilladelse.
jeg ved godt at det kun er 4.5 som jeg må købe og besidde. det er også den model jeg har spurgt ind på hunters house og skal se om jeg har råd til næste månded

de anbefaler faktisk hw40 og jeg tænker lidt over hvad model jeg vil have for heller bruge mine penge på en god pistol jeg bliver glad for og kommer til at holde af og bruge meget end på en model som jeg ikke er helt tilfreds med og ender med at købe en anden senerhen.

mig og min ven skyder på cirka fem meters afstand i haven på skiver med den her max ranger og vi afliver dåser og kål og enkle skydeskiver for sjov men har cirka 15 til 20 meter når vi skyder med min hatsan striker 1000x efter skiver.

det er stadig på hobby plan men det jeg gerne vil have er en fin pistol der er i metal og i en kvalitet hvor jeg ikke kommer til at savne noget andet for hurtigt eller hvad skal man sige.

den her max ranger har jeg købt sidste månded og skudt næsten to bøtter hagl af med så det er tæt på 900 skud vi har brugt allerede og jeg vil bare gerne have noget lidt bedre så jeg kan lære at skyde ordenligt med pistol.

AirgunsAreFun
Newbie
Newbie
Indlæg: 22
Tilmeldt: 18. apr 2019, 14:18
Interesser: luftpistoler og luftgevær
Geografisk sted: vejle
Been thanked: 2 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af AirgunsAreFun » 19. apr 2019, 14:04

FrederikF skrev:
19. apr 2019, 13:14
Har en hw45. Der er mange pistoler jeg rammer bedre med. Men imho er denne pistol tættest på at simulere rekyl som i en alm pistol (fjederkraften bevæger sig bagud). Dette rekyl gør at man skal koncentrere sig om at holde ensartet fast i pistolen og at man skal være fokuseret på aftræk (efteraftræk).
Jeg oplever det som “fedt” at der skal koncentration og ensartethed til for at ramme dåser på 40m

Pistolen har et fint aftræk og skyder fremragende (hvis skytten gør sit).
det at den har rekyl og er af metal og er i en rigtigt god kvalitet er også grunden til jeg gerne vil have hw45 modellen. jeg skal slet ikke op på 40 meters afstand lige pt det har jeg ikke mulighed for hvor vi skyder .

som jeg læser anmeldeser af den kan den bruges til af aflive rotter (helst 5.5 modellen ) og den har muligheder for at man kan bygge lidt på den med kikkertsigte og skæfte og andre småting og der er reservedele til den og den skal være i en kvalitet hvor man kan forvente den holder meget lang tid og den er egnet til mere seriøs træning samt den skyder præcis men brokker sig over dårlige hagl og i forhold til så mange andre pistoler nok ikke så kraftigt .

til mit nuværende brug er den rigelig kraftig , til sammenligning så den max ranger jeg har købt sidste månded skyder 95 meter i sekundet og er upræcis men ligner en rigtig pistol og vejer cirka et kilo og koster fem hundred kroner med skydeskiver og hagl og en skydekasse så det var et stykke begynder legetøj der har antændt en gnist til at finde en god kvalitets pistol jeg faktisk kan lære at skyde med ordentligt som holder i et par år og kan laves igen hvis den går i stykker.

Øboen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 393
Tilmeldt: 1. apr 2013, 23:00
Interesser: IPSC, jagt, genladning og luft
Geografisk sted: Bornholm
Has thanked: 264 times
Been thanked: 87 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af Øboen » 19. apr 2019, 14:26

AirgunsAreFun, hvis du er interesseret, så har jeg en Weihrauch HW45 black Star 4.5mm luftpistol jeg ikke bruger længere. Den er nærmest som ny, og er ikke blevet brugt meget. Prisen er 1600 kr + forsendelse.

AirgunsAreFun
Newbie
Newbie
Indlæg: 22
Tilmeldt: 18. apr 2019, 14:18
Interesser: luftpistoler og luftgevær
Geografisk sted: vejle
Been thanked: 2 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af AirgunsAreFun » 19. apr 2019, 14:53

Øboen skrev:
19. apr 2019, 14:26
AirgunsAreFun, hvis du er interesseret, så har jeg en Weihrauch HW45 black Star 4.5mm luftpistol jeg ikke bruger længere. Den er nærmest som ny, og er ikke blevet brugt meget. Prisen er 1600 kr + forsendelse.
det er jeg helt sikkert. jeg har også sat en annonce i her på siden. kan du sende en PB til mig.

jeg har faktisk de penge på opsparingskontoen så vi skal bare over påsken så jeg kan hæve penge.

det ville være en stor hjælp da jeg har ledt med lys og lygte efter en fysisk butik og ledt efter den billigeste webshop igennem en uges tid.

Brugeravatar
Johs
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 588
Tilmeldt: 30. dec 2004, 17:03
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 5 times
Been thanked: 23 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af Johs » 19. apr 2019, 17:33

I skal også købe noget "krudt", og i har vist et pænt forbrug.

Kvalitets hagl er faktisk billiger end Harald's kineser hagl.
Link: https://www.sonos.dk/shop/33-hagl-skive ... etaldaase/
– hilsen Johs

Øboen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 393
Tilmeldt: 1. apr 2013, 23:00
Interesser: IPSC, jagt, genladning og luft
Geografisk sted: Bornholm
Has thanked: 264 times
Been thanked: 87 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af Øboen » 19. apr 2019, 17:38

PB sendt.

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af Timber » 19. apr 2019, 17:53

Johs skrev:
19. apr 2019, 17:33
I skal også købe noget "krudt", og i har vist et pænt forbrug.

Kvalitets hagl er faktisk billiger end Harald's kineser hagl.
Link: https://www.sonos.dk/shop/33-hagl-skive ... etaldaase/
+1 til dem... Fine grupper op til i hvert fald 30-40 meter.. Dåseplink kan man sagtens ud til 50 meter..
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

AirgunsAreFun
Newbie
Newbie
Indlæg: 22
Tilmeldt: 18. apr 2019, 14:18
Interesser: luftpistoler og luftgevær
Geografisk sted: vejle
Been thanked: 2 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af AirgunsAreFun » 20. apr 2019, 01:12

Johs skrev:
19. apr 2019, 17:33
I skal også købe noget "krudt", og i har vist et pænt forbrug.

Kvalitets hagl er faktisk billiger end Harald's kineser hagl.
Link: https://www.sonos.dk/shop/33-hagl-skive ... etaldaase/
ja vi har et rimeligt godt forbrug men det skyldes jeg skyder dagligt omkring ti til tyve skud og min ven skyder også ofte så vi er to der på fjorten dage har skudt en bøtte med 500 hagl af.

jeg brugte bare de max ranger hagl der fulgte med pistolen og købte en ekstra dåse og vi har lidt under en dåse tilbage så vi har gået godt til den .

jeg har også købt nogen gamo g buffalo spidshagl til mit hatsan striker 1000x luftgevær men de er tunge og duer ikke i pistolen.

jeg tror det ser ud som at jeg er heldig at få en brugt hw45 købt og jeg mener at have læst at den er lidt kræsen med hvilken hagl man bruger i den så jeg vil lige prøve nogen forskellige hagl af og se hvad der skyder bedst og er billigt at skyde med til dagligt.

AirgunsAreFun
Newbie
Newbie
Indlæg: 22
Tilmeldt: 18. apr 2019, 14:18
Interesser: luftpistoler og luftgevær
Geografisk sted: vejle
Been thanked: 2 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af AirgunsAreFun » 20. apr 2019, 08:45

et spørgsmål til jer omkring hagl ?

jeg kan godt se de hagl der blev linket til er vist ganske gode og meget billige hvis man køber mange af gangen og det vil jeg helt sikkeret også investere i.

men hvad hagl synes i der virker bedst i jeres hw45 ?

jeg køber gerne forskellige hagl til både geværet og pistolen og nogengange skyder vi på hvidkål pålægspakker dåser styrthjelme og stegepander bare for se om det kan gå igennem så der bruger vi de der gamo spidshagl ,. de er lidt dyre og pistolen kan ikke bruge dem de er kort og godt for tunge , den der max ranger er billigt legetøj men det er sjovt nok til at skyde dåser med men jeg glæder mig som et lille barn til at få en god luftpistol og prøve at skyde med.

pistolen vil jeg så nøjes med at skyde skiver og måske en enkelt dåse her og der. det er for at lære at blive god til at skyde jeg vil have den.

AirgunsAreFun
Newbie
Newbie
Indlæg: 22
Tilmeldt: 18. apr 2019, 14:18
Interesser: luftpistoler og luftgevær
Geografisk sted: vejle
Been thanked: 2 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af AirgunsAreFun » 24. apr 2019, 15:47

jeg er nu blevet den lykkelige ejer af en hw45 i meget pæn stand så nu skal der skydes nogen hagl af ;)

AirgunsAreFun
Newbie
Newbie
Indlæg: 22
Tilmeldt: 18. apr 2019, 14:18
Interesser: luftpistoler og luftgevær
Geografisk sted: vejle
Been thanked: 2 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af AirgunsAreFun » 24. apr 2019, 20:35

jeg har været ude og skyde lidt med den. ganske fin pistol men vi kommer til at mangle hagl så jeg tænke sker der noget ved at bruge gamo spidshagl til den eller kan den holde til det ?

der står i manualen man skal bruge diabolo hagl eller fladhagl og de her spidshagl er altså lidt tunge de vejer et gram så jeg vil ikke prøve det af uden at vide med sikkerhed om jeg kan skade pistolen ligefrem.

jeg får nogen nye hagl i en fart men jeg har skudt tyve hagl af i dag med den. meget sjovt men kræver lidt tilvænning.

Sommerglad
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 56
Tilmeldt: 11. aug 2016, 18:27
Interesser: Natur
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 24 times
Been thanked: 26 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af Sommerglad » 26. apr 2019, 19:10

Der sker ikke noget slemt for din fine HW45 ved at bruge spidshagl (så længe det ikke er kineserhagl lavet af genbrugsjern).

Du får til gengæld langt mere fornøjelse af de nævnte H&N Sport fladhagl hvis du skal sammenligne resultat med en makker. Fladhagl skærer et perfekt hul i skiven og H&N Sport er, på de afstande som er interessant med en luftpistol, bedre end prisen umiddelbart antyder = Køb nu bare og smid overskydende Harald Nyborg (ikke at forveksle med H&N) kinøjserhagl ud.

Min HW40 (som er noget langsommere end din HW45) elsker H&N Sport - Med mindre jeg skal skyde over 25m er det også det jeg fodrer mine geværer med.

AirgunsAreFun
Newbie
Newbie
Indlæg: 22
Tilmeldt: 18. apr 2019, 14:18
Interesser: luftpistoler og luftgevær
Geografisk sted: vejle
Been thanked: 2 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af AirgunsAreFun » 27. apr 2019, 21:03

Sommerglad skrev:
26. apr 2019, 19:10
Der sker ikke noget slemt for din fine HW45 ved at bruge spidshagl (så længe det ikke er kineserhagl lavet af genbrugsjern).

Du får til gengæld langt mere fornøjelse af de nævnte H&N Sport fladhagl hvis du skal sammenligne resultat med en makker. Fladhagl skærer et perfekt hul i skiven og H&N Sport er, på de afstande som er interessant med en luftpistol, bedre end prisen umiddelbart antyder = Køb nu bare og smid overskydende Harald Nyborg (ikke at forveksle med H&N) kinøjserhagl ud.

Min HW40 (som er noget langsommere end din HW45) elsker H&N Sport - Med mindre jeg skal skyde over 25m er det også det jeg fodrer mine geværer med.
tak .
jeg har også tænkt mig at købe de der h&n hagl og så give min ven som har fået min max ranger pistol en bøtte eller to. vi har skudt alle tusind harald nyborg hagl af i går så jeg har kun spidshagl tilbage .

jeg køber nok flere dåser af dem. vi har et rimeligt højt forbrug dvs jeg skyder cirka ti femten skud daglig og når vi keder os laver vi en match med fem skud på skive hver og så tæller vi op og tager fem skud til og så slutter af med at skyde dåser eller prøve at stille en golfbold op på en dåse og se hvem af os der kan ramme den.

vi har skudt meget i den her månded og jeg købte max rangeren den første sidste månded som et impuls køb med to dåser hagl med femhundred i som vi har brugt allerede.

jeg er meget glad for min hw45 og jeg har også skudt en del med hver dag siden jeg fik den.

Sommerglad
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 56
Tilmeldt: 11. aug 2016, 18:27
Interesser: Natur
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 24 times
Been thanked: 26 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af Sommerglad » 28. apr 2019, 19:12

Nice...
Fra
AirgunsAreFun skrev: Jeg har ikke været medlem af skytteklub i lang tid men vil gerne til at skyde med luftpistol på skiver hjemme i haven og har ledt efter en god pistol og står så for at skal købe mig en HW45 .
For kort efter at ende med:
AirgunsAreFun skrev:
27. apr 2019, 21:03
jeg er meget glad for min hw45 og jeg har også skudt en del med hver dag siden jeg fik den.
Så kan det jo bare ikke blive bedre - Tillykke med at første intuition holdt hele vejen :thumbup:

AirgunsAreFun
Newbie
Newbie
Indlæg: 22
Tilmeldt: 18. apr 2019, 14:18
Interesser: luftpistoler og luftgevær
Geografisk sted: vejle
Been thanked: 2 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af AirgunsAreFun » 28. apr 2019, 19:18

Sommerglad skrev:
28. apr 2019, 19:12
Nice...
Fra
AirgunsAreFun skrev: Jeg har ikke været medlem af skytteklub i lang tid men vil gerne til at skyde med luftpistol på skiver hjemme i haven og har ledt efter en god pistol og står så for at skal købe mig en HW45 .
For kort efter at ende med:
AirgunsAreFun skrev:
27. apr 2019, 21:03
jeg er meget glad for min hw45 og jeg har også skudt en del med hver dag siden jeg fik den.
Så kan det jo bare ikke blive bedre - Tillykke med at første intuition holdt hele vejen :thumbup:
ja det var heldigt der lige var en venlig sjæl som kunne hjælpe mig med at skaffe en :)

Happy
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 312
Tilmeldt: 27. jul 2017, 23:21
Interesser: Luftvåben/Bue-skydning/Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 1185 times
Been thanked: 47 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af Happy » 10. maj 2019, 04:03

AirgunsAreFun skrev:
18. apr 2019, 14:29
Hej alle sammen.

Jeg er ny bruger herinde jeg tænkte jeg lige ville introducere mig selv kort inden mit spørgsmål.

Jeg har været tilknyttet en skytteklub i cirka et års tid , skød kun med salonriffel og har altid skudt med luftgevær siden jeg var barn bare sådan lidt plinking men ikke noget seriøst.

Jeg har ikke været medlem af skytteklub i lang tid men vil gerne til at skyde med luftpistol på skiver hjemme i haven og har ledt efter en god pistol og står så for at skal købe mig en HW45 .

Jeg har en billig maxranger fra Harald Nyborg og den skal min ven have så vi kan skyde lidt sammen i haven her til sommer.

Jeg har lidt svært ved at finde ud af forskellen på de forskellige HW45 modeller og der ikke rigtigt nogen steder jeg kan sammenligne pris og kvalitet osv på de forskellige HW modeller men da det er en dyr pistol jeg sparet sammen til og gerne vil have en model jeg bliver glad for og kan beholde mange år vil jeg gerne høre fra andre herinde der ejer en af de forskellige modeller hvad i siger til dem.

Jeg har også kigget på andre pistoler men jeg blev bare anbefalet enten hw40 eller HW45 til at træne med da jeg kunne måske godt tænke mig at begynde i skytteklub igen og træne med pistol hvis der er åben for tilgang dernede her til sommer og det er også en fed pistol der ser ud til at være rigtigt god kvalitet.

Jeg har svært ved at finde en fysisk butik der handler med dem så jeg skal bestille en uden at have mulighed for at se den eller prøve at holde den eller vide mere om den end hvad jeg kan finde på nettet og Youtube videoer.

Kan i fortælle mig lidt om de forskellige versioner af de her modeller og ellers bare fortælle lidt om dem hvis I ejer en?

Mange tak, og god påske iøvrigt.
Min Personlige Mening - En Standard HW 45 går du aldrig galt i byen med at købe :smile: Mvh Happy
Kun Æreløse, Kujoner og Tosser - hævder - at slå ihjel - i "Guds Navn" ! Normale mennesker og mennesker med Selvrespekt - Står ved Deres Ansvar - for Egne Handlinger !

AirgunsAreFun
Newbie
Newbie
Indlæg: 22
Tilmeldt: 18. apr 2019, 14:18
Interesser: luftpistoler og luftgevær
Geografisk sted: vejle
Been thanked: 2 times

Re: Køb af luftpistol?

Indlæg af AirgunsAreFun » 1. jul 2019, 14:30

jeg er meget meget glad for min hw45 blackstar. den har også affyret over tusind skud per månded siden jeg fik den.

jeg indstilled sigtekorn på den og bruger den dagligt. omkring 20 skud hver dag. har købt 1000 hagl to gange siden jeg fik den.

det er en meget fin luftpistol ;)

Besvar