Daystate Delta Wolf

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Besvar
Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1353
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Daystate Delta Wolf

Indlæg af SorenSD » 6. mar 2020, 21:00

Så kom den endligt ventet introduktionsvideo af Daystate Delta Wolf :smile:

Ligner de andre taktiske rifler på markedet, men så stopper det vist også der :biggrin:

Den er PAKKET med nye features, der aldrig før er set i hverken krudt- eller luftvåben :thumbup:


youtu.be/GDiJHILp-Cw
Vedhæftede filer
Daystate Delta Wolf 01.png
:smile: :thumbup:

Brugeravatar
Depecheyawl
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 608
Tilmeldt: 17. jul 2011, 09:14
Interesser: jagt of ting der siger "Bang."
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 130 times
Been thanked: 160 times

Re: Daystate Delta Wolf

Indlæg af Depecheyawl » 6. mar 2020, 21:38

3 ord....Den er grim!
Sikkert præcis og fantastisk og so on, men helt vild grim...
Lyder næsten som en skidt kontaktannonce :blink:

Edit: Start pris på 2.450.- £ :rolf:

DrBruun
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 42
Tilmeldt: 3. aug 2019, 00:24
Interesser: Luftgevær, riffel, langdistanc
Geografisk sted: Randers
Has thanked: 11 times
Been thanked: 11 times

Re: Daystate Delta Wolf

Indlæg af DrBruun » 6. mar 2020, 23:54

Jeg synes den er fed. Spændende hvad den kommer til at koste.
Remington LTR
Artemis M16
Artemis P15
Artemis 750
Diana bandit aka Artemis PP800
FX Maverick

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1353
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: Daystate Delta Wolf

Indlæg af SorenSD » 7. mar 2020, 10:11

:smile: :thumbup:

Brugeravatar
Werecat
This member is
This member is
Indlæg: 726
Tilmeldt: 19. jul 2007, 13:33
Interesser: Skydning
Geografisk sted: Odense
Has thanked: 103 times
Been thanked: 562 times

Re: Daystate Delta Wolf

Indlæg af Werecat » 7. mar 2020, 17:14

Man kan godt se at impacten har gjort meget for luftverdenen.

Jeg tror ikke at min absolut-ikke-våbeninteresserede kone ville kunne se forskel.

Når det så er sagt, så tænker jeg at hvis man smider en fx smooth twist x pibe på den ville den nok være pænt über :rock:
Caspian1911 skrev:
12. jul 2020, 15:27
Refraktorius. Agressiv? Ja. Let forståelig? Ja
4151

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1353
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: Daystate Delta Wolf

Indlæg af SorenSD » 7. mar 2020, 17:40

Werecat skrev:
7. mar 2020, 17:14

Man kan godt se at impacten har gjort meget for luftverdenen.

Jeg tror ikke at min absolut-ikke-våbeninteresserede kone ville kunne se forskel.

Når det så er sagt, så tænker jeg at hvis man smider en fx smooth twist x pibe på den ville den nok være pænt über :rock:
Nu var FX Impact jo absolut IKKE den første riffel med taktisk udseende :fun:

Tror nu at det LW polygon ART løb, sagtens kan skyde mindst lige så godt, som FX smooth twist X :thumbup:

Fordelen med LW polygon ART løb er, at de skyder både hagl og slugs rigtigt godt :smile:

Bliver spændende at se, hvad alle de nye features, der aldrig før er lavet i en riffel, kommer til at betyde !

Matt Dubber var meget imponeret over de ting, som Daystate havde fået udviklet igennem 2 år til denne nye riffel :smile:
:smile: :thumbup:

Brugeravatar
Werecat
This member is
This member is
Indlæg: 726
Tilmeldt: 19. jul 2007, 13:33
Interesser: Skydning
Geografisk sted: Odense
Has thanked: 103 times
Been thanked: 562 times

Re: Daystate Delta Wolf

Indlæg af Werecat » 7. mar 2020, 18:12

SorenSD skrev: Nu var FX Impact jo absolut IKKE den første riffel med taktisk udseende :fun:
Nej, men den første bullpup uden for mange dikkedarer der lagde sig meget tæt op af AR-15 looket, det var den mig bekendt.
SorenSD skrev: Tror nu at det LW polygon ART løb, sagtens kan skyde mindst lige så godt, som FX smooth twist X :thumbup:

Fordelen med LW polygon ART løb er, at de skyder både hagl og slugs rigtigt godt :smile:
Tjooh, jeg læser andet på de internationale fora så det må vi se ad med..... Og STX løbene dur jo også til begge dele, og så kan man skifte sleeve så stigningen passer til de tungere slugs (ihvertfald i kalibre over 4,5.... :evil: ).
SorenSD skrev: Bliver spændende at se, hvad alle de nye features, der aldrig før er lavet i en riffel, kommer til at betyde !

Matt Dubber var meget imponeret over de ting, som Daystate havde fået udviklet igennem 2 år til denne nye riffel :smile:
Man kan sige meget godt om Matt, men han har været industruens bitch i lang tid (men fåårk han laver gode videoer), det har jo godt nok indtil videre været FX og NF, men jeg tager ham ikke som en objektiv kilde når han udtaler sig. Men når det er sagt, må jeg også sige at hvis det fungere som reklameret er den Nice (jep, stort N nice)!

Industrien har forstået at man får mere salg per krone ved at støtte influencers. Det skal man også tænke på. Og jeg må sgu indrømme at siden du har skrevet at du samarbejder lidt med daystate (og har evnerne og lysten til at tage nogle flotte billeder og videoer, samt poster dem online, så du nok har et vist influencer potentiale set fra daystates synspunkt), tager jeg også din optimisme med et gran salt.

Lad os se top ti listerne fra div. konkurrencer i løbet af året.
Caspian1911 skrev:
12. jul 2020, 15:27
Refraktorius. Agressiv? Ja. Let forståelig? Ja
4151

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1353
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: Daystate Delta Wolf

Indlæg af SorenSD » 7. mar 2020, 19:02

Werecat skrev:
7. mar 2020, 18:12
SorenSD skrev: Nu var FX Impact jo absolut IKKE den første riffel med taktisk udseende :fun:
Nej, men den første bullpup uden for mange dikkedarer der lagde sig meget tæt op af AR-15 looket, det var den mig bekendt.
SorenSD skrev: Tror nu at det LW polygon ART løb, sagtens kan skyde mindst lige så godt, som FX smooth twist X :thumbup:

Fordelen med LW polygon ART løb er, at de skyder både hagl og slugs rigtigt godt :smile:
Tjooh, jeg læser andet på de internationale fora så det må vi se ad med..... Og STX løbene dur jo også til begge dele, og så kan man skifte sleeve så stigningen passer til de tungere slugs (ihvertfald i kalibre over 4,5.... :evil: ).
SorenSD skrev: Bliver spændende at se, hvad alle de nye features, der aldrig før er lavet i en riffel, kommer til at betyde !

Matt Dubber var meget imponeret over de ting, som Daystate havde fået udviklet igennem 2 år til denne nye riffel :smile:
Man kan sige meget godt om Matt, men han har været industruens bitch i lang tid (men fåårk han laver gode videoer), det har jo godt nok indtil videre været FX og NF, men jeg tager ham ikke som en objektiv kilde når han udtaler sig. Men når det er sagt, må jeg også sige at hvis det fungere som reklameret er den Nice (jep, stort N nice)!

Industrien har forstået at man får mere salg per krone ved at støtte influencers. Det skal man også tænke på. Og jeg må sgu indrømme at siden du har skrevet at du samarbejder lidt med daystate (og har evnerne og lysten til at tage nogle flotte billeder og videoer, samt poster dem online, så du nok har et vist influencer potentiale set fra daystates synspunkt), tager jeg også din optimisme med et gran salt.

Lad os se top ti listerne fra div. konkurrencer i løbet af året.
RTI Priest blev udviklet før FX Impact og de ligner da hinanden pænt meget ! :smile:

Jeg er IKKE tilknyttet Daystate på nogen måde - Jeg har testet min .177 med slugs i samarbejde med een af deres folk, der tester løb for dem og længere er det "samarbejde" ikke :thumbup:

Jeg er MEGET tilfreds med min Daystate Red Wolf .177 HP :biggrin:

Jeg synes, at umiddelbart bliver Delta Wolf alt for dyr i forhold til, hvad der ellers er på markedet idag. De kommer med helt ny teknologi og det bliver spændende at se, hvordan resultatet bliver - Jeg ser frem til anmeldelser og test af den nye riffel ! :smile:
:smile: :thumbup:

Brugeravatar
Werecat
This member is
This member is
Indlæg: 726
Tilmeldt: 19. jul 2007, 13:33
Interesser: Skydning
Geografisk sted: Odense
Has thanked: 103 times
Been thanked: 562 times

Re: Daystate Delta Wolf

Indlæg af Werecat » 7. mar 2020, 19:22

Hmm jeg husker det som om priesten kom ganske kort tid efter impacten, men jeg kan da ikke udelukke at jeg blot opdagede den efter impacten.

Ok.
Caspian1911 skrev:
12. jul 2020, 15:27
Refraktorius. Agressiv? Ja. Let forståelig? Ja
4151

Brugeravatar
Tangloppen
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2029
Tilmeldt: 17. mar 2007, 13:45
Interesser: Dimser der ser i mørket...
Geografisk sted: Odense.
Has thanked: 59 times
Been thanked: 337 times

Re: Daystate Delta Wolf

Indlæg af Tangloppen » 7. mar 2020, 20:08

Er du sponseret af Daystate SorenSD?
Rigtige mænd skyder med 76 mm luftgevær!
Spejlhjerne af Guds nåde!

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1353
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: Daystate Delta Wolf

Indlæg af SorenSD » 7. mar 2020, 20:09

Werecat skrev:
7. mar 2020, 18:12

Industrien har forstået at man får mere salg per krone ved at støtte influencers. Det skal man også tænke på. Og jeg må sgu indrømme at siden du har skrevet at du samarbejder lidt med daystate (og har evnerne og lysten til at tage nogle flotte billeder og videoer, samt poster dem online, så du nok har et vist influencer potentiale set fra daystates synspunkt), tager jeg også din optimisme med et gran salt.
Nu er jeg IKKE støttet af Daystate på nogen måde ! :smile:

Jeg køber selv mine luftrifler og mit udstyr.

Jeg har valgt at dele mine oplevelser og resultater med min Daystate Red Wolf .177 HP herinde, da jeg tænkte, at det måske havde lidt interesse for andre :thumbup:

Over 68.000 har læst mit indlæg, så tænker, at det er helt fint :smile:

Ligeledes har jeg delt det samme med min Air Arms TX200 MK3 .177 FAC - Det gør mig heller ikke til "influencer" på vegne af Air Arms på nogen måde :fun:

Jeg deler ud af mine erfaringer og oplevelser med diverse luftrifler ! Tidligere var det faktisk flere forskellige FX rifler det gjaldt :biggrin:
:smile: :thumbup:

Brugeravatar
Tangloppen
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2029
Tilmeldt: 17. mar 2007, 13:45
Interesser: Dimser der ser i mørket...
Geografisk sted: Odense.
Has thanked: 59 times
Been thanked: 337 times

Re: Daystate Delta Wolf

Indlæg af Tangloppen » 7. mar 2020, 20:12

Tænker at din invitation til IWA2020 af Daystate næppe heller skader din entusiasme...
Rigtige mænd skyder med 76 mm luftgevær!
Spejlhjerne af Guds nåde!

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1353
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: Daystate Delta Wolf

Indlæg af SorenSD » 7. mar 2020, 20:25

Tangloppen skrev:
7. mar 2020, 20:12

Tænker at din invitation til IWA2020 af Daystate næppe heller skader din entusiasme...
Tjaaaaa nu var jeg også inviteret af JSB og Edgun for den sags skyld :smile:
:smile: :thumbup:

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1353
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: Daystate Delta Wolf

Indlæg af SorenSD » 7. mar 2020, 20:27

SorenSD skrev:
7. mar 2020, 19:02

Jeg synes, at umiddelbart bliver Delta Wolf alt for dyr i forhold til, hvad der ellers er på markedet idag. De kommer med helt ny teknologi og det bliver spændende at se, hvordan resultatet bliver - Jeg ser frem til anmeldelser og test af den nye riffel ! :smile:
Nu er det ikke fordi, at jeg bare kun er totalt tilfreds med Daystate :smile:
:smile: :thumbup:

Lanojo
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 221
Tilmeldt: 14. aug 2019, 19:08
Interesser: luftvåben
Geografisk sted: BILLUND
Has thanked: 2 times
Been thanked: 55 times

Re: Daystate Delta Wolf

Indlæg af Lanojo » 7. mar 2020, 20:54

Jeg overtager gerne den fra jsb :biggrin: :DancingBanana:

Brugeravatar
Raptor357
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7568
Tilmeldt: 26. mar 2010, 23:27
Interesser: At skyde og ramme
Geografisk sted: Stor Kbh
Has thanked: 451 times
Been thanked: 909 times

Re: Daystate Delta Wolf

Indlæg af Raptor357 » 7. mar 2020, 21:34

Tangloppen skrev:
7. mar 2020, 20:12
Tænker at din invitation til IWA2020 af Daystate næppe heller skader din entusiasme...
Der skal ikke meget til for at blive inviteret, og jeg tror gerne at en dansk importør inviterer dig hvis du spørger. Jeg fornemmer at invitationerne sendes ud i rå mængder.

Og så er riflen da egentligt fed nok. Det at man kan få vekselsæt så man (?let?) kan skifte mellem .177 og .22, tiltaler mig.
Samme riffel til jagt og hygge skydning med famillien.
Kun mængden af varm luft er begrænsningen på hvor højt politikerne stiger til vejrs

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1353
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: Daystate Delta Wolf

Indlæg af SorenSD » 7. mar 2020, 22:02

Raptor357 skrev:
7. mar 2020, 21:34
Tangloppen skrev:
7. mar 2020, 20:12
Tænker at din invitation til IWA2020 af Daystate næppe heller skader din entusiasme...
Der skal ikke meget til for at blive inviteret, og jeg tror gerne at en dansk importør inviterer dig hvis du spørger. Jeg fornemmer at invitationerne sendes ud i rå mængder.

Og så er riflen da egentligt fed nok. Det at man kan få vekselsæt så man (?let?) kan skifte mellem .177 og .22, tiltaler mig.
Samme riffel til jagt og hygge skydning med famillien.
Præcis ! :thumbup: Hvis man spørger pænt, kan man sagtens blive inviteret til fagmessen :smile:
:smile: :thumbup:

Besvar