Billig PCP fra H. Nyborg - Hvad tror I, er det en billig klon?

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Gerdson39
This member is
This member is
Indlæg: 489
Tilmeldt: 22. maj 2021, 11:36
Interesser: Jagt- og riffelskydning
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 125 times
Been thanked: 110 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af Gerdson39 » 8. jun 2021, 21:57

På et luftgevær findes den slags krav? Til min lå den løs med i papkassen. Den havde jeg slet ikke regnet med.
Fik ellers uden videre udbetalt det jeg havde betalt for meget ( og tog lige deres PCP pumpe med, efter jeg lige var blevet klog nok til at forstå at en almindelig kompressor ikke helt ville leve op til dette krav... :oops:
“…a short, light, handy, versatile, utility rifle.” Cooper called his idea of this conceptualized carbine a “scout rifle.”

Landbo
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 410
Tilmeldt: 3. jun 2021, 16:41
Interesser: Målskydning
Geografisk sted: ThyLand
Has thanked: 141 times
Been thanked: 155 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af Landbo » 8. jun 2021, 22:57

KasperBoLarsen skrev:
8. jun 2021, 20:49
Landbo skrev:
5. jun 2021, 23:13
JDam skrev:
5. jun 2021, 22:57

Jo tak - tog aftræk på parkeringspladsen, for lige at tjekke. Det sagde lidt højere "puf!" end jeg havde forventet :P

Er det denne model du omtaler? https://www.harald-nyborg.dk/produkt/ma ... skydekasse
Uha, turde ikke selv stå og pumpe op samt afgive en blank på en offentlig parkeringsplads. Den handling var der sikkert mange der kunne misforstå !!!

Nope, denne her til alm papskiver: https://www.harald-nyborg.dk/produkt/skydekasse-metal
Den med rapænderne, formoder jeg du ret hurtigt vil skyde sønder og sammen også.

Hilsen Leif.
Den skydekasse er ikke værst. Jeg købte en 3-4 stykker og fyldte dem med unigum, og de to mest benyttede er ved at være skudt i stykker nu efter 1 1/2 år brug med en 28 J PCP
Tak for oplysningen, så kunne det måske hænde der blev hentet en hjem en dag til lidt plingeri, omend vi finder det en smule trivielt bare og skyde 1-2-3-4 og så forløsningen om og om igen. :smile:

Hilsen Leif.

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af PSindrup » 9. jun 2021, 08:27

KasperBoLarsen skrev:
8. jun 2021, 21:19
Fra HNs websitet : Luftgeværet har integreret lyddæmper, som er aftagelig, så man også kan skyde uden."

Hvordan hulen går den i forhold til reglerne om lyddæmpere? Jeg havde forstået at en evt lyddæmper skal være FAST monteret ellers vil det kræve en tilladelse?
Der kræves ikke længere selvstændige tilladelser til dæmpere til rifler der kræver våbentilladelse.
Våbentilladelsen (eller de fremtidige våbentilladelser) hedder "tilladelse til riffel X, inklusiv dæmper"
Så mon ikke noget tilsvarende er tilfældet for luftvåben der ikke kræver tilladelse?

Peter

Cpt
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 632
Tilmeldt: 6. apr 2014, 22:26
Interesser: Pistol og revolver
Geografisk sted: Køge egnen
Has thanked: 61 times
Been thanked: 78 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af Cpt » 9. jun 2021, 08:44

PSindrup skrev:
9. jun 2021, 08:27
KasperBoLarsen skrev:
8. jun 2021, 21:19
Fra HNs websitet : Luftgeværet har integreret lyddæmper, som er aftagelig, så man også kan skyde uden."

Hvordan hulen går den i forhold til reglerne om lyddæmpere? Jeg havde forstået at en evt lyddæmper skal være FAST monteret ellers vil det kræve en tilladelse?
Der kræves ikke længere selvstændige tilladelser til dæmpere til rifler der kræver våbentilladelse.
Våbentilladelsen (eller de fremtidige våbentilladelser) hedder "tilladelse til riffel X, inklusiv dæmper"
Så mon ikke noget tilsvarende er tilfældet for luftvåben der ikke kræver tilladelse?

Peter
Gælder den regl ikke kun jagt rifler? SKV rifler har man jo ikke måtte købe dæmper til..

LJ
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1699
Tilmeldt: 14. apr 2017, 11:16
Interesser: Jagt og flugtskydning.
Geografisk sted: Sjælland. Heldigvis!
Has thanked: 115 times
Been thanked: 398 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af LJ » 9. jun 2021, 08:53

PSindrup skrev:
9. jun 2021, 08:27
KasperBoLarsen skrev:
8. jun 2021, 21:19
Fra HNs websitet : Luftgeværet har integreret lyddæmper, som er aftagelig, så man også kan skyde uden."

Hvordan hulen går den i forhold til reglerne om lyddæmpere? Jeg havde forstået at en evt lyddæmper skal være FAST monteret ellers vil det kræve en tilladelse?
Der kræves ikke længere selvstændige tilladelser til dæmpere til rifler der kræver våbentilladelse.
Våbentilladelsen (eller de fremtidige våbentilladelser) hedder "tilladelse til riffel X, inklusiv dæmper"
mon ikke noget tilsvarende er tilfældet for luftvåben der ikke kræver tilladelse?

Peter
"Mon ikke" er en farlig leg, når man har med våbenloven at gøre. En overtrædelse af våbenloven gør at politiet inddrager dit samtykke/vandelsgodkendelse på en sigtelse alene, inden du kan nå at sige "jamen jeg troede..."

Tilladelse til lyddæmper til 4,5mm luftvåben skal søges separat.
Det er gratis.
Åndssvagt? Ja, fuldstændig!

Brugeravatar
Kode1303
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 685
Tilmeldt: 17. maj 2010, 19:09
Interesser: Ammunition og skydning.
Geografisk sted: Holstebro
Has thanked: 86 times
Been thanked: 150 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af Kode1303 » 9. jun 2021, 09:52

LJ skrev:
9. jun 2021, 08:53
PSindrup skrev:
9. jun 2021, 08:27
KasperBoLarsen skrev:
8. jun 2021, 21:19
Fra HNs websitet : Luftgeværet har integreret lyddæmper, som er aftagelig, så man også kan skyde uden."

Hvordan hulen går den i forhold til reglerne om lyddæmpere? Jeg havde forstået at en evt lyddæmper skal være FAST monteret ellers vil det kræve en tilladelse?
Der kræves ikke længere selvstændige tilladelser til dæmpere til rifler der kræver våbentilladelse.
Våbentilladelsen (eller de fremtidige våbentilladelser) hedder "tilladelse til riffel X, inklusiv dæmper"
mon ikke noget tilsvarende er tilfældet for luftvåben der ikke kræver tilladelse?

Peter
"Mon ikke" er en farlig leg, når man har med våbenloven at gøre. En overtrædelse af våbenloven gør at politiet inddrager dit samtykke/vandelsgodkendelse på en sigtelse alene, inden du kan nå at sige "jamen jeg troede..."

Tilladelse til lyddæmper til 4,5mm luftvåben skal søges separat.
Det er gratis.
Åndssvagt? Ja, fuldstændig!
På Gunpit.dk mener man, at forskellen er, om dæmperen er fastmonteret:
Hvad siger reglerne om lyddæmpere?

Våbenloven kræver, at man indhenter tilladelse hos politiet til lyddæmpere, hvis de er konstrueret til montering på skydevåben. (Bekendtgørelse om våben og ammunition m.v. §5, stk. 5) Som det er formuleret, så betyder det, at der er tale om løse lyddæmpere og IKKE integrerede lyddæmpere.

Kigger man nærmere i cirkulære om våben og ammunition m.v. §7, ses det yderligere, at personer, som lovligt besidder luftgeværer kan gives tilladelse til løse lyddæmpere, der er konstrueret til montering op det pågældende skydevåben. Det betyder altså, at alle også kan opnå en tilladelse til at besidde og anvende løse lyddæmpere - der skal blot søges om det.

Med hensyn til opbevaring, så er det ikke påkrævet, at lyddæmperne skal låse inde i et våbenskab, men det er nok at de opbevares utilgængeligt for uvedkommende.
Make mine a carbine.

LJ
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1699
Tilmeldt: 14. apr 2017, 11:16
Interesser: Jagt og flugtskydning.
Geografisk sted: Sjælland. Heldigvis!
Has thanked: 115 times
Been thanked: 398 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af LJ » 9. jun 2021, 10:26

Kode1303 skrev:
9. jun 2021, 09:52
LJ skrev:
9. jun 2021, 08:53
PSindrup skrev:
9. jun 2021, 08:27
KasperBoLarsen skrev:
8. jun 2021, 21:19
Fra HNs websitet : Luftgeværet har integreret lyddæmper, som er aftagelig, så man også kan skyde uden."

Hvordan hulen går den i forhold til reglerne om lyddæmpere? Jeg havde forstået at en evt lyddæmper skal være FAST monteret ellers vil det kræve en tilladelse?
Der kræves ikke længere selvstændige tilladelser til dæmpere til rifler der kræver våbentilladelse.
Våbentilladelsen (eller de fremtidige våbentilladelser) hedder "tilladelse til riffel X, inklusiv dæmper"
mon ikke noget tilsvarende er tilfældet for luftvåben der ikke kræver tilladelse?

Peter
"Mon ikke" er en farlig leg, når man har med våbenloven at gøre. En overtrædelse af våbenloven gør at politiet inddrager dit samtykke/vandelsgodkendelse på en sigtelse alene, inden du kan nå at sige "jamen jeg troede..."

Tilladelse til lyddæmper til 4,5mm luftvåben skal søges separat.
Det er gratis.
Åndssvagt? Ja, fuldstændig!
På Gunpit.dk mener man, at forskellen er, om dæmperen er fastmonteret:
Hvad siger reglerne om lyddæmpere?

Våbenloven kræver, at man indhenter tilladelse hos politiet til lyddæmpere, hvis de er konstrueret til montering på skydevåben. (Bekendtgørelse om våben og ammunition m.v. §5, stk. 5) Som det er formuleret, så betyder det, at der er tale om løse lyddæmpere og IKKE integrerede lyddæmpere.

Kigger man nærmere i cirkulære om våben og ammunition m.v. §7, ses det yderligere, at personer, som lovligt besidder luftgeværer kan gives tilladelse til løse lyddæmpere, der er konstrueret til montering op det pågældende skydevåben. Det betyder altså, at alle også kan opnå en tilladelse til at besidde og anvende løse lyddæmpere - der skal blot søges om det.

Med hensyn til opbevaring, så er det ikke påkrævet, at lyddæmperne skal låse inde i et våbenskab, men det er nok at de opbevares utilgængeligt for uvedkommende.
Der skelnes mellem f.eks. en frontmonteret SAK med unf gevind og en Shroud. Sidstnævnte er ikke flytbar til andre våben uden betragtelig indsats.

Man skal være overordentlig påpasselig. Jeg kender til eksempler hvor en fabrikant leverer den yderste del uden indhold, dvs. det der svarer til en lyddæmper men uden indmad og at sammenligne med et rør/løbsvægt, som kostede vandelsgodkendelsen at eje!
Politiet er enerådende, hvad angår tilbagetrækkelse af samtykke og deres tilgang er næsten uden undtagelse at man er skyldig indtil man er fundet uskyldig i en ret....for selv derefter at nøle og trække på skuldrene over de enorme og irreversible konsekvenser de uretmæssigt måtte have påført pågældende.
Sorry for o/t. Det er lidt et sidespor, blot skal man være opmærksom på hvad man køber!

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af C-X » 9. jun 2021, 10:39

HW 97 leveres med en fast løbsvægt, der er hul. Fylder man den ud, så har man reelt en lyddæmper. Sikkert ganske ringe, men stadig en lyddæmper. Et sådant fyld findes endda på det tyske marked. Det skal man ikke lade sig friste af.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Gerdson39
This member is
This member is
Indlæg: 489
Tilmeldt: 22. maj 2021, 11:36
Interesser: Jagt- og riffelskydning
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 125 times
Been thanked: 110 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af Gerdson39 » 9. jun 2021, 14:29

Det er jo nu vigtigt - så jeg er straks gåed ind i politiet's side for at ansøge om tilladelse til denne "aftagelige lysddæmper" der blev leveret sammen med dette våben. Og rigtig nok, i processen dukker der så på et tidspunkt op:
Skal lyddæmperen fx sættes på et luftgevær, så skal du gennemføre ansøgningen.
Så mange tak for at henvise til dette, faktisk burde Harald Nyborg gøre dette i forbindelse med dette tilbud.
“…a short, light, handy, versatile, utility rifle.” Cooper called his idea of this conceptualized carbine a “scout rifle.”

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af C-X » 9. jun 2021, 14:42

Hold inde!

Du søger vel ikke til en lyddæmper du allerede er i besiddelse af, vel? I så fald er du i ulovlig våbenbesiddelse. Måske du lige skal vende skråen.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Landbo
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 410
Tilmeldt: 3. jun 2021, 16:41
Interesser: Målskydning
Geografisk sted: ThyLand
Has thanked: 141 times
Been thanked: 155 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af Landbo » 9. jun 2021, 14:46

Ser lige at Onkel Haralds gevær er sat ned til kr 999 og pistolen til kr 799 i det katalog der er gældende fra den 10 Juni her på Thistedegnen. PCP pumpen ser det dog ikke ud til de kan finde ud af og slå af på. :mrgreen:

Hilsen Leif.
Senest rettet af Landbo 9. jun 2021, 14:49, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1352
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af SorenSD » 9. jun 2021, 14:46

KasperBoLarsen skrev:
8. jun 2021, 21:19

Fra HNs websitet : Luftgeværet har integreret lyddæmper, som er aftagelig, så man også kan skyde uden."

Hvordan hulen går den i forhold til reglerne om lyddæmpere? Jeg havde forstået at en evt lyddæmper skal være FAST monteret ellers vil det kræve en tilladelse?
Hvis den kan afmonteres, så kræves tilladelse ! :thumbup:
:smile: :thumbup:

LJ
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1699
Tilmeldt: 14. apr 2017, 11:16
Interesser: Jagt og flugtskydning.
Geografisk sted: Sjælland. Heldigvis!
Has thanked: 115 times
Been thanked: 398 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af LJ » 9. jun 2021, 15:01

SorenSD skrev:
9. jun 2021, 14:46
KasperBoLarsen skrev:
8. jun 2021, 21:19

Fra HNs websitet : Luftgeværet har integreret lyddæmper, som er aftagelig, så man også kan skyde uden."

Hvordan hulen går den i forhold til reglerne om lyddæmpere? Jeg havde forstået at en evt lyddæmper skal være FAST monteret ellers vil det kræve en tilladelse?
Hvis den kan afmonteres, så kræves tilladelse ! :thumbup:
Ja, det er allerede slået helt fast :smile:

Gerdson39
This member is
This member is
Indlæg: 489
Tilmeldt: 22. maj 2021, 11:36
Interesser: Jagt- og riffelskydning
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 125 times
Been thanked: 110 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af Gerdson39 » 9. jun 2021, 15:13

C-X skrev:
9. jun 2021, 14:42
Hold inde!

Du søger vel ikke til en lyddæmper du allerede er i besiddelse af, vel? I så fald er du i ulovlig våbenbesiddelse. Måske du lige skal vende skråen.
Tak for det: :nutkick:

Jo da. For at have den liggende herhjemme, ulovligt, er jo heller ikke spor bedre... jeg opdagede jo først derhjemme, at den ligger løst i papkassen, så jeg satser meget på deres forståelse. Hvis du kigger på det billede ude på papkassen, så virker den fast monteret, og HN i Søderborg havde virkelig ingen i udstilling, det var blind køb. :getout:
“…a short, light, handy, versatile, utility rifle.” Cooper called his idea of this conceptualized carbine a “scout rifle.”

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af PSindrup » 9. jun 2021, 15:15

SorenSD skrev:
9. jun 2021, 14:46
KasperBoLarsen skrev:
8. jun 2021, 21:19

Fra HNs websitet : Luftgeværet har integreret lyddæmper, som er aftagelig, så man også kan skyde uden."

Hvordan hulen går den i forhold til reglerne om lyddæmpere? Jeg havde forstået at en evt lyddæmper skal være FAST monteret ellers vil det kræve en tilladelse?
Hvis den kan afmonteres, så kræves tilladelse ! :thumbup:
Kan man ansøge om tilladelse til dæmper til 4,5mm luft uden at have jagttegn?

Hvis ja, så er det jo bare at gøre det.

Peter

Gerdson39
This member is
This member is
Indlæg: 489
Tilmeldt: 22. maj 2021, 11:36
Interesser: Jagt- og riffelskydning
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 125 times
Been thanked: 110 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af Gerdson39 » 9. jun 2021, 15:16

P.S. måske er det derfor de prøver at komme af med det hele så billigt. :giggle:
“…a short, light, handy, versatile, utility rifle.” Cooper called his idea of this conceptualized carbine a “scout rifle.”

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af C-X » 9. jun 2021, 15:16

Lever den tilbage. Du skal ikke forvente forståelse, hvis du indsender en ansøgning om tilladelse til noget du godt ved, du skal søge på forkant. Det svarer til en tilståelse.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Gerdson39
This member is
This member is
Indlæg: 489
Tilmeldt: 22. maj 2021, 11:36
Interesser: Jagt- og riffelskydning
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 125 times
Been thanked: 110 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af Gerdson39 » 9. jun 2021, 15:24

God pointe. Pis. Det ville jo virkelig ikke være sjovt hvis de så afhenter det hele, og det eneste der så står tilbage er det der lorte luftgevær.
Men - for at være helt ærligt - det afventer jeg nu.
“…a short, light, handy, versatile, utility rifle.” Cooper called his idea of this conceptualized carbine a “scout rifle.”

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af C-X » 9. jun 2021, 15:28

Men du har rifler, ser jeg i din signatur, og derfor har du også allerede tilladelse til lyddæmper, implicit, og skulle derfor ikke søge en tilladelse.
Måske det er en redning. Man skal virkelig tænke sig rigtig godt om, for fanger bordet først, så er konsekvenserne store
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brugeravatar
HenrikFS
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 59
Tilmeldt: 13. jan 2017, 13:53
Interesser: Baneskydning, luftvåben, knive
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 104 times
Been thanked: 17 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af HenrikFS » 9. jun 2021, 15:33

C-X skrev:
9. jun 2021, 15:28
Men du har rifler, ser jeg i din signatur, og derfor har du også allerede tilladelse til lyddæmper, implicit, og skulle derfor ikke søge en tilladelse.
Måske det er en redning. Man skal virkelig tænke sig rigtig godt om, for fanger bordet først, så er konsekvenserne store
:offtopic:
Jeg har søgt tilladelse til lyddæmper til min HW 44.
Det har foreløbig taget 4 uger. Det er dog stadig inden for rammen af de 4-6 uger jeg fik stillet i udsigt.
Otterup M.77
HW 35E, Maccari Ultra Pro MK2 Kit by Longrifle,
Hawke Vantage IR 3-9X40 AO,
HW 44
Zoraki HP 01

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af C-X » 9. jun 2021, 15:35

PSindrup skrev:
9. jun 2021, 15:15
SorenSD skrev:
9. jun 2021, 14:46
KasperBoLarsen skrev:
8. jun 2021, 21:19

Fra HNs websitet : Luftgeværet har integreret lyddæmper, som er aftagelig, så man også kan skyde uden."

Hvordan hulen går den i forhold til reglerne om lyddæmpere? Jeg havde forstået at en evt lyddæmper skal være FAST monteret ellers vil det kræve en tilladelse?
Hvis den kan afmonteres, så kræves tilladelse ! :thumbup:
Kan man ansøge om tilladelse til dæmper til 4,5mm luft uden at have jagttegn?

Hvis ja, så er det jo bare at gøre det.

Peter
Som det fremgår, ja, det kan man.
Men man kan ikke søge en tilladelse til noget man er i ulovlig besiddelse af, hvis det skulle være tilfældet. De kommer ikke på bagkanten, kun forkant.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brugeravatar
Taipan
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 51
Tilmeldt: 9. okt 2012, 21:12
Interesser: målskydning-våben
Geografisk sted: Hornsyld
Geografisk sted: Hornsyld
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af Taipan » 9. jun 2021, 17:01

tag din lyddæmper og deponer den hos Harald Nyborg ,forklar dem hvorfor, og søg derefter en tilladelse, så er du på den sikre side med våbenloven.

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1352
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af SorenSD » 9. jun 2021, 17:08

Taipan skrev:
9. jun 2021, 17:01

tag din lyddæmper og deponer den hos Harald Nyborg ,forklar dem hvorfor, og søg derefter en tilladelse, så er du på den sikre side med våbenloven.
Gad vide om Harald Nyborg er godkendt til at sælge våbendele ??? :???:

Ved at man skal være godkendt våbenhandler af Politi, PAC !
:smile: :thumbup:

Brugeravatar
Taipan
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 51
Tilmeldt: 9. okt 2012, 21:12
Interesser: målskydning-våben
Geografisk sted: Hornsyld
Geografisk sted: Hornsyld
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af Taipan » 9. jun 2021, 17:23

UPS, er vi kommet til at rode i et hvepsebo :prisoner:

LJ
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1699
Tilmeldt: 14. apr 2017, 11:16
Interesser: Jagt og flugtskydning.
Geografisk sted: Sjælland. Heldigvis!
Has thanked: 115 times
Been thanked: 398 times

Re: Billig PCP fra H. Nyborg

Indlæg af LJ » 9. jun 2021, 17:26

Taipan skrev:
9. jun 2021, 17:23
UPS, er vi kommet til at rode i et hvepsebo :prisoner:
Sikkert men et som det åbenbart var nødvendigt at rode i, inden der var nogen der kom i fedtefadet! :smile:

Besvar