Er der måske en venlig Sjæl herinde der gider at købe et luftgevær med fra Harald Nyborg

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Besvar
Duemose
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 30
Tilmeldt: 22. okt 2021, 13:51
Interesser: Luftgevær
Geografisk sted: Allinge
Has thanked: 3 times
Been thanked: 14 times

Er der måske en venlig Sjæl herinde der gider at købe et luftgevær med fra Harald Nyborg

Indlæg af Duemose » 7. dec 2021, 23:25

Havde totalt planlagt julegaven

og jeg var i den heldige situation at mine venner

gerne vil købe mig den lange sorte m25 til 1500 på udsalg i sidste måned .

Problemet opstår Fordi et sindssyg kvindemenneske har givet mit luftgevær til overboen og han nægter at give det tilbage

Og det kunne åbenbar ikke få lov til at værre i hendes lejlighed til dagen efter hvor der skulle komme en og hente det.

Så nu står jeg og mangler en julegave, Vi har desværre kun fået tilladelse Men de er ikke begynder at bygge Harald Nyborg her over på Bornholm i nu

tcdk3200
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 88
Tilmeldt: 19. sep 2021, 16:38
Interesser: luftvåben
Geografisk sted: Vejby
Has thanked: 119 times
Been thanked: 35 times

Re: Er der måske en venlig Sjæl herinde der gider at købe et luftgevær med fra Harald Nyborg

Indlæg af tcdk3200 » 8. dec 2021, 02:30

Du må finde nye 0g bedre kvindelige venner
Men generel kan du st0le bedre på din tr0fase hund end kvindelige venner/kærester.
Tr0 mig, jeg svarer udfra pers0nlige erfaringer.
Jeg foretrækker af samme årsag hunde/dyre selskab frem f0r kvindeligt, medmindre hun virkeligt
er i sand til a bryde f0rd0mmende p0sitivt.

Landbo
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 410
Tilmeldt: 3. jun 2021, 16:41
Interesser: Målskydning
Geografisk sted: ThyLand
Has thanked: 141 times
Been thanked: 155 times

Re: Er der måske en venlig Sjæl herinde der gider at købe et luftgevær med fra Harald Nyborg

Indlæg af Landbo » 8. dec 2021, 08:47

Duemose skrev:
7. dec 2021, 23:25
Havde totalt planlagt julegaven

og jeg var i den heldige situation at mine venner

gerne vil købe mig den lange sorte m25 til 1500 på udsalg i sidste måned .

Problemet opstår Fordi et sindssyg kvindemenneske har givet mit luftgevær til overboen og han nægter at give det tilbage

Og det kunne åbenbar ikke få lov til at værre i hendes lejlighed til dagen efter hvor der skulle komme en og hente det.

Så nu står jeg og mangler en julegave, Vi har desværre kun fået tilladelse Men de er ikke begynder at bygge Harald Nyborg her over på Bornholm i nu
Øh, det lyder som om der nu er en rigtig god grund til at politiet bliver jaget ud fra kaffestuen, da det ifølge Dansk lovgivning ikke er tilladt og tilegne sig andres ejendele. :blink:

Hilsen Leif.

Duemose
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 30
Tilmeldt: 22. okt 2021, 13:51
Interesser: Luftgevær
Geografisk sted: Allinge
Has thanked: 3 times
Been thanked: 14 times

Re: Er der måske en venlig Sjæl herinde der gider at købe et luftgevær med fra Harald Nyborg

Indlæg af Duemose » 8. dec 2021, 11:50

Ja jeg havde selv samme tanke, så Jeg kontaktede politiet, for at få en hånd og de vil ikke en gøre skid 😢

Cp-Medic
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1451
Tilmeldt: 23. jan 2011, 15:05
Interesser: Buejagt
Geografisk sted: Kbh nv
Has thanked: 20 times
Been thanked: 138 times

Re: Er der måske en venlig Sjæl herinde der gider at købe et luftgevær med fra Harald Nyborg

Indlæg af Cp-Medic » 8. dec 2021, 14:24

de skal jo tage imod din anmeldelse

Brugeravatar
RVAL
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 106
Tilmeldt: 20. nov 2020, 11:38
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Nuuk
Has thanked: 259 times
Been thanked: 141 times

Re: Er der måske en venlig Sjæl herinde der gider at købe et luftgevær med fra Harald Nyborg

Indlæg af RVAL » 8. dec 2021, 16:17

Ja, det skal de.. det er vist kun på fyn de er gået på juleferie.. :giggle:

Besvar