Glenn Miller’s Airplane Possibly Found

Et forum for folk med interesse i våben & munition anvendt under de sidste verdenskrige.
Besvar
Brugeravatar
Lycon
Admin
Admin
Indlæg: 14304
Tilmeldt: 26. jan 2004, 11:56
Interesser: Special Operations Executive
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1736 times
Been thanked: 1265 times
Kontakt:

Glenn Miller’s Airplane Possibly Found

Indlæg af Lycon » 17. jan 2019, 22:08

Spændende om de får klarlagt om det er den maskine han forsvandt i.
Glenn Miller’s Airplane Possibly Found Decades After Famed Bandleader Vanished During WWII
“My dear, it’s not how hard you hit them, but it’s where you hit them”
SOE agent Pearl Witherington

ReneKJ
This member is
This member is
Indlæg: 3133
Tilmeldt: 25. jun 2015, 11:10
Interesser: Våbenrelateret information
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 323 times
Been thanked: 674 times

Re: Glenn Miller’s Airplane Possibly Found

Indlæg af ReneKJ » 18. jan 2019, 06:50

Lycon skrev:
17. jan 2019, 22:08
Spændende om de får klarlagt om det er den maskine han forsvandt i.
Glenn Miller’s Airplane Possibly Found Decades After Famed Bandleader Vanished During WWII
Er det ikke en meget, meget tynd historie de har brygget sammen der?
En fisker fik for 32 år siden noget i nettet der måske har været et flyvrag.

Den engelske kanal må være proppet med flyvrag, og der er ikke noget i historien der siger at det fiskeren fandt var bemærkelsesværdigt, kun at hvis de kan undersøge det nærmere så kan de kigge efter visse kendetegn.

Er det ikke de samme folk som søger efter Amelia Earhart?
Jeg syntes at de basere for meget på minimale indicier.

Rigsby
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 669
Tilmeldt: 8. jul 2012, 08:23
Interesser: Ammunition
Geografisk sted: Sydsjælland
Has thanked: 18 times
Been thanked: 109 times

Re: Glenn Miller’s Airplane Possibly Found

Indlæg af Rigsby » 18. jan 2019, 17:35

Ikke for at overtage tråden, men det er en gang BS.....

Jeg har fulgt eftersøgningerne af Emelia Earhart siden først i firserne, og mistede fuldstændig interessen da TIGHAR kom ind i billedet.

På det tidspunkt hvor jeg mistede interessen var det viste billede af "Earhart og Noonan" allerede kommet frem som en kanin op af en hat og samtidig påstod de at de havde fundet et vrag som lå på tværs af et koralrev som var ved at glide i dybet, TIGHAN kunne kun redde det hvis de kunne "Crowdfundes" (det hed det nok ikke dengang) og der blev aldrig en lugtende prut mere ud af det. TIGHAR var direkte i modstrid med sig selv om hvilken hest som skulle skamrides.

Den historie er lige så tynd som en historie om at Hitler (på æresord) sidder som mumie i en bunker på vestkysten............

Kanalen er nok den største flykirkegård i verden og hvem kan tro på en historie fra en fisker som hedder Fisher og som påstår at han gennemskuede mysteriet i det samme øjeblik som han trak vragdelene op af suppen og LIGE have åndsnærværelse nok til at notere koordinaterne så vi her 400 år efter bare lige kan fiske Glenn Miller op af kanalen stadigvæk klamrende sig til sin Cornet................. Bah Det tror jeg nu ikke!
"Hvis det virker som om jeg ikke ved hvad jeg snakker om, kan det skyldes at jeg igennem alt for mange år har dykket på alt for mager blanding"

Besvar