Surefire

Her kan du stille spørgsmål eller give gode råd om kikkerter, sigtemidler, Kamera & andet hardware.
Besvar
Brugeravatar
Madmax
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 54
Tilmeldt: 22. jan 2007, 09:15
Interesser: Våben/biler og teknik
Geografisk sted: Nordjylland

Surefire

Indlæg af Madmax » 18. nov 2007, 12:37

Jeg har kik på en surefire G2 LED lygte er der nogle af jer der har erfaring med denne model og er LED lige så efektiv som en tilsvarende med alm pære. jeg kan da udlede at den er noget billigere i strøm forbrug.
GLORIA FINIS

Brugeravatar
kt8
Banned
Banned
Indlæg: 670
Tilmeldt: 16. maj 2005, 19:09
Geografisk sted: NordJylland

Re: Surefire

Indlæg af kt8 » 18. nov 2007, 14:05

Jeg har lige købt en Fenix L2t V2.0..den yder 140 lumens på høj eller 15 lumens på lav, med den nyeste LED teknologi..Luxeon Rebel ;-)
Den bruger 2 stk. alm. AA batterier og kører 2,5time på et sæt opladelige.
http://www.xtragrej.dk/product.asp?prod ... 341&page=1

Her er et billede ved siden af en minimag, den er samme størrelse, men nok 10 gange så kraftig :mrgreen:





Billede



Kender ikke så meget til surefires modeller, men er sikker på de er fede, det er prisen ihvertfald ::-;<
LED giver et andet, mere hvidt lys end alm. pærer, det er ikke alle der kan vænne sig til, jeg foretrækker selv LED, nu hvor jeg har brugt det et stykke tid.
"This is my BOOMSTICK"

Brugeravatar
Fox
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 32
Tilmeldt: 8. feb 2004, 00:41
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1 time

Re: Surefire

Indlæg af Fox » 18. nov 2007, 15:54

Madmax skrev:Jeg har kik på en surefire G2 LED lygte er der nogle af jer der har erfaring med denne model og er LED lige så efektiv som en tilsvarende med alm pære. jeg kan da udlede at den er noget billigere i strøm forbrug.
Jeg har for nogle måneder købt G2 LED udgaven i USA og den overstiger langt mine forventninger.

Det er den sædvanlige Surefire kvalitet der er tale om, den er fuldstændig lig G2 Nitrolon udgaven og lysstyrken er imponerende (den yder hele 80 lumen i 12 timer).

Jeg har selv i mange år brugt den gode gamle velkendte 6P der yder 65 lumen men syntes at tiden var inde til en værdig afløser.

G2 LED er ikke billig- i USA koster den 65 USD og jeg var så heldig at der gratis fulgte et "V 70 speed holster" med, som er god hvis man i dagligdagen har brug for hurtigt at kunne komme til sin lygte.

Sammenfattende kan jeg kun på det varmeste anbefale dig at investere i G2 LED lygten. :D

Mvh
FOX

World Travler
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 29
Tilmeldt: 11. nov 2005, 07:02
Geografisk sted: snake town

Re: Surefire

Indlæg af World Travler » 19. nov 2007, 09:15

KØB DEN - Jeg er desværrebidt afen gal lygte og må tilstå at jeg næste ejer alle Surefire modellerne. Skulle jeg anbefale en af dem ville det klart blive den...... :D

Besvar