Konen ser ikke så godt længere

Her kan du stille spørgsmål eller give gode råd om kikkerter, sigtemidler, Kamera & andet hardware.
Besvar
Brugeravatar
Holmux
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 213
Tilmeldt: 13. aug 2007, 06:05
Interesser: Jagt (Big Game), IPSC, Skeet
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 25 times
Been thanked: 22 times

Konen ser ikke så godt længere

Indlæg af Holmux » 16. aug 2013, 23:43

Nu er konen kommet i den alder hvor der bruges læsebriller og hun døjer med at se sigtekornet, så det har været hendes undskyldning her på det sidste for at blive hjemme på sofaen i steddet for at komme med på skydebanen, så jeg måtte ind i bunden af skabet og se om der var noget der kunne bruges !!
Det kan godt være det er lidt overkill, men jeg havde et Millett Redot SP2 til at lægge og monterede det på hendes U22, det er nok lidt i den tunge ende, men problemet løst :blink:
Men hun er egentlig ganske tilfreds og den ekstra vægt lader ikke til at genere hende, tvært imod mener hun det giver en mere rolig hånd, så nu er der ingen undskyldning mere for at lægge på sofane :biggrin:
Vedhæftede filer
IMG_3681.JPG
IMG_3681.JPG (76.25 KiB) Vist 3021 gange
Holmux

Brugeravatar
Zax85
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 57
Tilmeldt: 20. apr 2012, 21:30
Interesser: Historisk- og kombi skydning
Geografisk sted: Sjælland
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 2 times
Kontakt:

Re: Konen ser ikke så godt længere

Indlæg af Zax85 » 16. aug 2013, 23:47

Nice... Ser da meget harmonisk ud :thumbup:

Skal også ha' lokket min bedre halvdel med på banen engang :krydsser:
"The gun has played a critical role in history. An invention which has been praised and denounced...
Served hero and villain alike... And carries with it moral responsibility. To understand the gun is to better understand history."

Besvar