En god oplevelse med køb af montage

Her kan du stille spørgsmål eller give gode råd om kikkerter, sigtemidler, Kamera & andet hardware.
Besvar
High Standard
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 761
Tilmeldt: 9. jan 2009, 10:38
Interesser: Pistolskydning
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 170 times
Been thanked: 124 times

En god oplevelse med køb af montage

Indlæg af High Standard » 11. jun 2018, 09:30

Hej,

Jeg vil gerne dele en rigtig god oplevelse som jeg har haft i forbindelse med køb af en montage fra Tier One. I et stykke tid har jeg overvejet køb af ny montage og valget faldt i sidste ende på en long-saddle monomount fra Tier One. Det billigste sted jeg kunne finde dem var på Tier Ones hjemmeside og min forventning var minimum en måneds ventetid. Det der sket var i midlertid noget helt andet. Samme dag, som jeg havde bestilt, fik jeg besked fra DHL om at der ville komme en pakke den følgende hverdag, hvilket var næste dag. Den holdt så ikke vand helt, men jeg fik omgående besked om forsinkelsen, og montagen ankom den følgende dag altså to dage efter at jeg havde bestilt den i England - det er jeg imponeret over :smile:

Hilsen

High Standard

Brugeravatar
Usthomsen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 299
Tilmeldt: 5. aug 2014, 16:59
Interesser: Jagt, klatring, mc sport
Geografisk sted: Næstved
Has thanked: 2 times
Been thanked: 24 times

Re: En god oplevelse med køb af montage

Indlæg af Usthomsen » 12. jun 2018, 09:47

Jeg købte en Picatinny rail fra dem. Min oplevelse er den samme som din. God kundeservice og hurtig forsendelse. Tilmed er produktet af høj kvalitet.
Lanber 2087 hunter Lux 12/76
Gamo Big cat 1250 5,5mm

High Standard
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 761
Tilmeldt: 9. jan 2009, 10:38
Interesser: Pistolskydning
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 170 times
Been thanked: 124 times

Re: En god oplevelse med køb af montage

Indlæg af High Standard » 12. jun 2018, 22:13

Godt at høre at det ikke blot var en enlig svale med min gode oplevelse :smile: Enig i at produktkvaliteten er i top, helt i tråd med det der beskrives på hjemmesiden.
Jeg så i øvrigt at de nu er ved at barsle med en ny bipod, som det dog ser ud til kun kan gå på en picatinny rail og ikke en rembøjlestuds hvilket er lidt træls - endnu mere træls bliver det at det formentlig bliver både dyrere og mere besværligt at handle med dem, når nu UK forlader EU, men det er jo sådan de har valgt det og der er heldigvis andre gode leverandører hvis det bliver for træls med de kære Englændere :smile:

Hilsen

High Standard

Besvar