Leupolds service er fremragende.

Her kan du stille spørgsmål eller give gode råd om kikkerter, sigtemidler, Kamera & andet hardware.
Besvar
Brugeravatar
Caspian1911
Moderator
Moderator
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 1. nov 2006, 16:59
Interesser: IPSC, gamle danske våben
Geografisk sted: Djursland
Has thanked: 565 times
Been thanked: 369 times

Leupolds service er fremragende.

Indlæg af Caspian1911 » 1. okt 2018, 18:05

I januar måned i år købte jeg en Leupold VX-6HD 3-18x50 Illum TMOA, og monterer den i Leupold QRW montage på min T3 CTR. Under en jagttur til Sverige i august falder jeg med riflen på ryggen og slår kikkerten hårdt med klipperne. Det resulterede i en pæn skramme helt forrest på linsehuset.

Da jeg stadig skulle være på jagt nogle dage med den beskadigede kikkert, ville jeg lige kontrolskyde for at se, om den havde slået sig. Det viste sig, at den skulle have 40 klik ned og 18 til venstre for at komme tilbage på sporet, men holde sigtet kunne den godt.

Da jeg er hjemkommet fra jagten, vil jeg have den til inspektion hos Leupold, for sådan en ny kikkert skal jo ikke være skæv. Jeg sender den selv direkte til Leupold Service og skriver til dem, at de skal chekke kikkerten og føre den tilbage til mint condition, og da det ikke er garanti men service, vil jeg naturligvis betale.

2 uger efter Leupold Service modtager kikkerten, har jeg den igen i hænderne, og kikkerten er i perfekt visuel stand og med beskrivelse af procedurerne for servicen. Det samlede beløb for reparation er 0 kr. :numberone: :respekt:

Samlet udgift for mig: 517,- kr for at sende forsikret pakke til USA.

Det kalder jeg god service, og jeg glæder mig over, jeg skal have den med på elgjagt om en uges tid. :rock:
As I hurtled through space, one thought kept crossing my mind - every part of this rocket was supplied by the lowest bidder.
~ John Glenn, RIP


Brugeravatar
Pistolero
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 312
Tilmeldt: 3. apr 2009, 11:30
Interesser: Fitness & skydevåben
Geografisk sted: Fyen
Has thanked: 5 times
Been thanked: 8 times

Re: Leupolds service er fremragende.

Indlæg af Pistolero » 1. okt 2018, 18:25

Vildt nok. :shock:
Glad på dine vegne og rigtig god tur :)
Du misser 100% de skud du aldrig tager.

Brugeravatar
Dansken
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 493
Tilmeldt: 8. mar 2006, 12:00
Geografisk sted: Sverige
Has thanked: 233 times
Been thanked: 356 times

Re: Leupolds service er fremragende.

Indlæg af Dansken » 1. okt 2018, 20:55

Leupolds service er uovertruffet.

Besvar