I januar måned i år købte jeg en Leupold VX-6HD 3-18x50 Illum TMOA, og monterer den i Leupold QRW montage på min T3 CTR. Under en jagttur til Sverige i august falder jeg med riflen på ryggen og slår kikkerten hårdt med klipperne. Det resulterede i en pæn skramme helt forrest på linsehuset.
Da jeg stadig skulle være på jagt nogle dage med den beskadigede kikkert, ville jeg lige kontrolskyde for at se, om den havde slået sig. Det viste sig, at den skulle have 40 klik ned og 18 til venstre for at komme tilbage på sporet, men holde sigtet kunne den godt.
Da jeg er hjemkommet fra jagten, vil jeg have den til inspektion hos Leupold, for sådan en ny kikkert skal jo ikke være skæv. Jeg sender den selv direkte til Leupold Service og skriver til dem, at de skal chekke kikkerten og føre den tilbage til mint condition, og da det ikke er garanti men service, vil jeg naturligvis betale.
2 uger efter Leupold Service modtager kikkerten, har jeg den igen i hænderne, og kikkerten er i perfekt visuel stand og med beskrivelse af procedurerne for servicen. Det samlede beløb for reparation er 0 kr.
Samlet udgift for mig: 517,- kr for at sende forsikret pakke til USA.
Det kalder jeg god service, og jeg glæder mig over, jeg skal have den med på elgjagt om en uges tid.
Leupolds service er fremragende.
- Caspian1911
- Moderator
- Indlæg: 4083
- Tilmeldt: 1. nov 2006, 16:59
- Interesser: IPSC, gamle danske våben
- Geografisk sted: Djursland
- Has thanked: 565 times
- Been thanked: 369 times
Leupolds service er fremragende.
As I hurtled through space, one thought kept crossing my mind - every part of this rocket was supplied by the lowest bidder.
~ John Glenn, RIP
~ John Glenn, RIP