Spypoint link micro- 2 brugere?

Her kan du stille spørgsmål eller give gode råd om kikkerter, sigtemidler, Kamera & andet hardware.
Besvar
Brno
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 37
Tilmeldt: 13. feb 2014, 12:45
Interesser: Jagt fiskeri
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 126 times
Been thanked: 18 times

Spypoint link micro- 2 brugere?

Indlæg af Brno » 30. dec 2019, 08:59

Hej. Min far og jeg har snakket om og købe et "Spypoint link micro" vildt kamera i fællesskab. Han vil gerne bruge det i deres sommerhus, og jeg til at holde øje med en krage fælde. Så vi skulle deles om det.
Spørgsmålet går på om det er nemt at skifte i mellem at være "linket" til kameraet, fra hans mobil og fra min?
Gætter på man ikke begge kan være "linket" på en gang?

Mvh Jakob og godt nytår.

Badaka
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1143
Tilmeldt: 16. apr 2012, 15:51
Interesser: Bukkejagt og riflede våben
Geografisk sted: Sjælland....uheldigvis....
Has thanked: 89 times
Been thanked: 163 times

Re: Spypoint link micro- 2 brugere?

Indlæg af Badaka » 30. dec 2019, 09:37

Jeg har en stående, og mig bekendt kan du have to brugere. Når kameraet først er tilknyttet en e-mailadresse, at det er ligesom låst.

Ud over dette giver jeg ikke kameraet de bedste anmeldelser. Fabrikanten påstår det kan bruges til overvågning......jeg har oplevet op til 10min ventetid på at billedet kom ind i appen fra kameraet....

Kortmentyk
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 729
Tilmeldt: 5. dec 2016, 06:35
Interesser: Riffeljagt, hjemmeladning
Geografisk sted: Vestsjælland
Has thanked: 97 times
Been thanked: 286 times

Re: Spypoint link micro- 2 brugere?

Indlæg af Kortmentyk » 30. dec 2019, 10:07

Der kan være flere logget på på en gang. Vi har to stk. I Sverige og vi er fire logget på gennem app'en.
Jeg har ikke nogen erfaring med andre vildtkameraer, men jeg er rigtig godt tilfreds med med spypoint. Jeg oplever også forsinkelse, så at bruge det til overvågning, som man skal reagere prompte på, er måske ikke sagen. Til mit brug ved en foderplads syntes jeg det er perfekt. Jeg kan styre det hele med en app hjemmefra og indtil videre har de kørt henholdsvis 4 og 5 måneder på 8 aa-batterier og de er stadig 55-60% strøm på dem. Plus opsætningen er meget meget simpel.

Brno
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 37
Tilmeldt: 13. feb 2014, 12:45
Interesser: Jagt fiskeri
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 126 times
Been thanked: 18 times

Re: Spypoint link micro- 2 brugere?

Indlæg af Brno » 30. dec 2019, 10:09

Fedt, tak for svar :thumbup:
Senest rettet af Brno 30. dec 2019, 11:04, rettet i alt 1 gang.

CasperB
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 160
Tilmeldt: 10. dec 2014, 08:01
Interesser: Jagt, fiskeri, Hund
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 17 times
Been thanked: 20 times

Re: Spypoint link micro- 2 brugere?

Indlæg af CasperB » 30. dec 2019, 11:02

Jeg har også et SPYPOINT kamera. Jeg må sige jeg heller ikke er imponeret. Mit kan ikke holde strøm overhovedet. Om jeg har været uheldig ved jeg ikke, men har næsten opgivet at bruge mit.

Synes især natte billederne på mit er dårlige. Husk også at det “kun” er 100 gratis billeder om måneden. Jeg købte fuld adgang til ubegrænsede billeder, men det abonnement kan ikke overføres til et nyt kamera, så får jeg mit nuværende muligvis defekte kamera byttet, så har jeg spildt pengene på det abonnement.
Jeg har også 2 andre kameraer som kører perfekt. Det er nogle bolyguard kameraer, som kører på simkort. På disse er billederne betydeligt bedre, og alt kører som det skal. Jeg ved godt at prisen er en anden, men for mig har det været en dårlig oplevelse med spypoint indtil videre.

Jeg har sikkert bare været uheldig, og fået en mandagsmodel, men jeg kan på min erfaring ikke anbefale den. Jeg ved der er solgt mange af dem, så de kan ikke være helt dårlige.
Mvh Casper

Brno
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 37
Tilmeldt: 13. feb 2014, 12:45
Interesser: Jagt fiskeri
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 126 times
Been thanked: 18 times

Re: Spypoint link micro- 2 brugere?

Indlæg af Brno » 30. dec 2019, 11:13

Tak for alle input. Det bliver ikke købt som overvågning, kun af dyr, i fælde og i haven. Selv om jeg havde tænkt man kunne bruge det til overvågning når vi er udenbys. Men er godt nok ikke helt overbevist om det skal være det længere.
Er der nogen der har et bud på et andet mms kamera i den billige ende, og ved at billederne bliver der efter, men gerne et hvor de kommer prompte på telefonen?

Slettet bruger

Re: Spypoint link micro- 2 brugere?

Indlæg af Slettet bruger » 30. dec 2019, 12:58

Bolyguard fra Dangate.
Kender en “ superbruger”, der nok har været næsten alle kameraer, i dk, igennem - han sværger idag helt klart til Bolyguard.

Brno
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 37
Tilmeldt: 13. feb 2014, 12:45
Interesser: Jagt fiskeri
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 126 times
Been thanked: 18 times

Re: Spypoint link micro- 2 brugere?

Indlæg af Brno » 30. dec 2019, 15:33

Tak for hjælpen alle :NVFrules:

Mvh Jakob.

Besvar