Ny Browning Citori eller ?

Skyder du med sortkrudt, røgsvagt eller samler du på skydevåben er det stedet for dig.
Besvar
Kleinstrup
Newbie
Newbie
Indlæg: 4
Tilmeldt: 29. dec 2009, 21:51
Interesser: Jagt, ski og fiskeri
Geografisk sted: København

Ny Browning Citori eller ?

Indlæg af Kleinstrup » 29. dec 2009, 22:47

Hej Alle.

Jeg søger lidt hjælp derfor har jeg tilmeldt mig dette forum nu for at få lidt svar, I virke prof. på de tråde jeg allerede nu har læst!


Jeg har været så heldig at få et Browning Citori Special i 30års fødselsdagsgave :danishgun: og spørgsmålet går nu på;

Skal jeg beholde den eller hellere anskaffe mig en 425 eller 525 som jo kan fås til samme penge jf. geværpriser.dk?? :help:


Min tvivl går på at min nuværende Citori Special er produceret i Asien og fremgår ikke på Brownings egen website, hvilket ikke kan være fordi de er stolte af geværet?? :usflag:

Håber I kan hjælpe med lidt opklaring og beskriv meget gerne også de generelle forskelle på Citori/425/525 for mig så jeg kan lave et valg jeg bliver tryg og glad ved! :duckshot:

På forhånd tak!

Kleinstrup :hunter:

Brugeravatar
Zoli
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 273
Tilmeldt: 20. apr 2005, 14:52
Geografisk sted: Kbh
Has thanked: 17 times
Been thanked: 17 times

Re: Ny Browning Citori eller ?

Indlæg af Zoli » 30. dec 2009, 20:25

Kleinstrup skrev:
Browning Citori Special

Citori er USA modellerne, kig på http://www.browning.com/.

Alle Bownings bliver lavet i Japan, på samme fabrik som Miroku.
SÅ der er nok ikke det store at bekymre sig om der

PS : Mener at have læst at Citori er en 525 lås, men kan ikke life finde det.
Mvh

Zoli

Kleinstrup
Newbie
Newbie
Indlæg: 4
Tilmeldt: 29. dec 2009, 21:51
Interesser: Jagt, ski og fiskeri
Geografisk sted: København

Re: Ny Browning Citori eller ?

Indlæg af Kleinstrup » 1. jan 2010, 13:42

OKay tak for tippet og godt nytår!

Nu må jeg se hvad jeg gør....... jeg er MEGET i tvivl PT og har afleveret den tilbage til bøssemageren. VIl gerne smide flere gryn hvis det betyder jeg får en kanon jeg bliver mere glad for! Det er jo nok nu beslutningen skal tages, har på fornemmelsen at jeg strander op med den jeg får nu! :)

Besvar