Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tømt!

Skyder du med sortkrudt, røgsvagt eller samler du på skydevåben er det stedet for dig.
Brugeravatar
100Radsbar
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 852
Tilmeldt: 11. mar 2013, 09:50
Interesser: Jagt & Historiske Våben
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 361 times
Been thanked: 68 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af 100Radsbar » 19. okt 2014, 18:39

Langenge skrev:Det, der er sket med bilen og våbenskabet er noget lort.
Både nøgler til bil og våbenskab skulle være gemt langt bedre væk. Det mener jeg ikke der kan være tvivl om.
Jeg har dog stadig ondt af trådstarter.
MEN det jeg kan rystes MEST over, der er troen på, at man kan overlade et stort, fint, tomt hus til en pige på 15 år, og så forvente, at hun ikke holder en vild fest.
Hvad havde man mon forestillet sig, at hun ville gøre? Komme hjem fra skolen og fodre hestene og gøre rent, og derefter læse et lille stykke fra biblen og så gå tidligt i seng, med hænderne pænt over dynen?
Jeg ville da ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at det rent faktisk ville kunne lade sig gøre, at lade en 15 årig være i den situation, uden at man ville komme hjem til et hus, der bar tydeligt præg af en hel del spændende fornøjelser.
At sprutten er drukket og der roder og at sengen indeholder flere spændende kropsvæsker, må vel være forventeligt.
Men det kan man jo forberede sig på, ved at fjerne bilnøgler m.v. og lige få sat de andre mest værdifulde ting op på et mørklagt loft, fjerne de bedste sprutflasker og det dyreste parfume osv....

Ikke for at virke hellig, men jeg kunne nu godt passe et hus i den alder uden at skulle holde abefest, med en masse fremmede.

Man burde vel kunne forvente at når man overlader sit hus/husdyr til en i familien, at vedkommende kan honorere det ansvar.
Jeg kender ikke OP'eren, eller den 15 årige pige. Men de har jo nok ment at hun var sit ansvar og opgaven voksen.
Hvis de har været i tvivl om hun kunne håndtere opgaven, havde de nok ikke givet hende ansvaret.
7,62x54R Glory to the Mosin.

Brugeravatar
Wildlife
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1538
Tilmeldt: 30. sep 2010, 19:09
Interesser: Sejlads, Jagt & Fiskeri
Geografisk sted: Skanderborg
Has thanked: 393 times
Been thanked: 333 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Wildlife » 19. okt 2014, 19:46

Puha, træls sag må man sige.

Det er "spændende" om forsikringen overhovedet vil dække noget når der vel næppe er tale om indbrud, da rette nøgle er anvendt.

Her på matriklen bor nøglen til våbenskabet i mit nøglebundt, den er pænt savet af i længden og boret hul i stumpen så den passer ind mellem de almindelige nøgler. Det kan varmt anbefales, hvis eftermontering af kodelås er for dyrt. Ekstranøglen til skabet befinder sig et sikkert sted nogle timers kørsel væk. Det anser jeg for værende sikkert og forsvarligt. Huset har moderne låse og temmeligt sofistikeret alarmsystem.

Jeg håber det bedste for dig i din sag og tak fordi du stiller op og deler sådan en ubehagelig oplevelse - Sometimes your purpose in life is to serve as a warning og others!
"Never underestimate the power of stupid people in large groups."

Gråskæg
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1213
Tilmeldt: 4. nov 2010, 00:04
Interesser: pürch og fuglejagt
Geografisk sted: Polen
Has thanked: 6 times
Been thanked: 121 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Gråskæg » 19. okt 2014, 22:33

100Radsbar skrev:
Langenge skrev:Det, der er sket med bilen og våbenskabet er noget lort.
Både nøgler til bil og våbenskab skulle være gemt langt bedre væk. Det mener jeg ikke der kan være tvivl om.
Jeg har dog stadig ondt af trådstarter.
MEN det jeg kan rystes MEST over, der er troen på, at man kan overlade et stort, fint, tomt hus til en pige på 15 år, og så forvente, at hun ikke holder en vild fest.
Hvad havde man mon forestillet sig, at hun ville gøre? Komme hjem fra skolen og fodre hestene og gøre rent, og derefter læse et lille stykke fra biblen og så gå tidligt i seng, med hænderne pænt over dynen?
Og krydsede ben?
Jeg ville da ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at det rent faktisk ville kunne lade sig gøre, at lade en 15 årig være i den situation, uden at man ville komme hjem til et hus, der bar tydeligt præg af en hel del spændende fornøjelser.
At sprutten er drukket og der roder og at sengen indeholder flere spændende kropsvæsker, må vel være forventeligt.
Men det kan man jo forberede sig på, ved at fjerne bilnøgler m.v. og lige få sat de andre mest værdifulde ting op på et mørklagt loft, fjerne de bedste sprutflasker og det dyreste parfume osv....
Ikke for at virke hellig, men jeg kunne nu godt passe et hus i den alder uden at skulle holde abefest, med en masse fremmede.

Man burde vel kunne forvente at når man overlader sit hus/husdyr til en i familien, at vedkommende kan honorere det ansvar.
Jeg kender ikke OP'eren, eller den 15 årige pige. Men de har jo nok ment at hun var sit ansvar og opgaven voksen.
Hvis de har været i tvivl om hun kunne håndtere opgaven, havde de nok ikke givet hende ansvaret.
Senest rettet af Marius 20. okt 2014, 07:15, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Efter bedste evne søgt at rydde op i quotes..

Brugeravatar
Deepo
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 770
Tilmeldt: 13. nov 2005, 22:36
Interesser: Knivbygning Historisk skydning
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 27 times
Been thanked: 110 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Deepo » 20. okt 2014, 00:09

Langenge skrev:Det, der er sket med bilen og våbenskabet er noget lort.
Både nøgler til bil og våbenskab skulle være gemt langt bedre væk. Det mener jeg ikke der kan være tvivl om.
Jeg har dog stadig ondt af trådstarter.
MEN det jeg kan rystes MEST over, der er troen på, at man kan overlade et stort, fint, tomt hus til en pige på 15 år, og så forvente, at hun ikke holder en vild fest.
Hvad havde man mon forestillet sig, at hun ville gøre? Komme hjem fra skolen og fodre hestene og gøre rent, og derefter læse et lille stykke fra biblen og så gå tidligt i seng, med hænderne pænt over dynen?
Jeg ville da ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at det rent faktisk ville kunne lade sig gøre, at lade en 15 årig være i den situation, uden at man ville komme hjem til et hus, der bar tydeligt præg af en hel del spændende fornøjelser.
At sprutten er drukket og der roder og at sengen indeholder flere spændende kropsvæsker, må vel være forventeligt.
Men det kan man jo forberede sig på, ved at fjerne bilnøgler m.v. og lige få sat de andre mest værdifulde ting op på et mørklagt loft, fjerne de bedste sprutflasker og det dyreste parfume osv....
Der er ikke meget tiltro til nutidens unge, hva? Jeg håber du har glemt et par smileys...

Min og min kones familier har individer i den alder, som vi gerne ville betro vores hus med. Jeg håber sandelig det gælder de fleste teenagere i Danmark, ellers er vi fucked, når vi skal på pension.

/Mogens

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5165
Tilmeldt: 15. mar 2009, 22:00
Interesser: Jagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 1009 times
Been thanked: 1372 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Ras.Killing » 20. okt 2014, 00:22

Altså både min kæreste, jeg selv og pigens forældre har jo ment at hun har været opgaven voksen...man kan vel sige at vi alle blev klogere? Det var jo egentlig ikke fordi at det var en vanskelig opgave... Give hunde/heste mad morgen og aften, sørge for at hunde kom ud et par gange om dagen, thats it! :???:

At hun så vælger (...mere eller mindre) at invitere +20 unge ind i et hjem der ikke er hendes eget og holde en abefest, det syntes jeg er dybt forkasteligt og fuldstændig uansvarligt... også for en 15 årig. :shame:

Ang. naboerne, så havde jeg da håbet på at de kunne regne ud, at vi ikke havde giver pigen lov til at holde fest med +20 unge, når nu vi selv var i Sverige. Det var desværre ikke tilfældet.

Ikke at det på nogen måde er deres ansvar, for det er det ikke, men jeg tror da at jeg selv lige havde valgt at give ejerne et kald, hvis det var mig som stod hjemme som nabo til sådan en event.
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

Neon84
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 57
Tilmeldt: 27. maj 2009, 23:47
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Århus

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Neon84 » 20. okt 2014, 09:08

Ras.Killing skrev:Ja man bliver klog af skade...

For eftertiden tror jeg håndvåben for et skab med kodelås, og jagtriflerne kommer hjem til den gamle og stå (vi har dele tilladelser) i hans tons tunge skafor rød - også med kodelås.

Forøvrigt syntes jeg det er utroligt at jeg intet har hørt fra politiet endnu...Tordag formiddag var jeg selv ovre på Politistationen og overbringe de informationer jeg nu kunne, foruden dem jeg gav telefonisk Onsdag aften.

Har intet hørt fra dem... de har ikke engang været ude og se på ''gerningsstedet'' :what:
Nej, men rende rundt og knalde folk for at tisse på offentlig vej lørdag nat, det kan de sgu finde ud af! Det er vejen til hurtige statsindtægter - ikke opklaring af grove forbrydelser - der i høj grad dikterer politiets indsatsområder. Og det er faktisk helt uacceptabelt.

Neon84
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 57
Tilmeldt: 27. maj 2009, 23:47
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Århus

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Neon84 » 20. okt 2014, 09:14

Ras.Killing skrev:Godt nok har hun handlet meget uansvarligt, selv for en 15 årig... Men at tingene skulle eskalere i omgang med tyveri af bil og våben, kunne hun på ingen måde have forudset.

Jeg er faktisk næsten mere skuffede over vores naboer, som bor klods op af os. De har været gode til at give nogle detaljer efter festen, omkring tidspunkt, antal deltagere, dens omfang osv. osv...

Men at de ikke har reageret under festen velvidende at vi var i Sverige og med huset i min kusines varetægt... det fatter jeg ikke.
Ja, det er dybt skuffende. Hvis jeg var dig, ville jeg måske driste mig til at udtrykke denne skuffelse over for naboerne. Også selvom det kan føre til nogle sårede følelser. For det er simpelthen for dårligt! :(

Neon84
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 57
Tilmeldt: 27. maj 2009, 23:47
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Århus

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Neon84 » 20. okt 2014, 09:17

K_Nielsen skrev:
Langenge skrev:Det, der er sket med bilen og våbenskabet er noget lort.
Både nøgler til bil og våbenskab skulle være gemt langt bedre væk. Det mener jeg ikke der kan være tvivl om.
Jeg har dog stadig ondt af trådstarter.
MEN det jeg kan rystes MEST over, der er troen på, at man kan overlade et stort, fint, tomt hus til en pige på 15 år, og så forvente, at hun ikke holder en vild fest.
Hvad havde man mon forestillet sig, at hun ville gøre? Komme hjem fra skolen og fodre hestene og gøre rent, og derefter læse et lille stykke fra biblen og så gå tidligt i seng, med hænderne pænt over dynen?
Jeg ville da ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at det rent faktisk ville kunne lade sig gøre, at lade en 15 årig være i den situation, uden at man ville komme hjem til et hus, der bar tydeligt præg af en hel del spændende fornøjelser.
At sprutten er drukket og der roder og at sengen indeholder flere spændende kropsvæsker, må vel være forventeligt.
Men det kan man jo forberede sig på, ved at fjerne bilnøgler m.v. og lige få sat de andre mest værdifulde ting op på et mørklagt loft, fjerne de bedste sprutflasker og det dyreste parfume osv....
Altså her ville man i så fald være hovedrolleindehaver på de optagelser fra de synligt monterede kameraer der er på matriklen, som lagrer video på en Synology NAS et andet sted. (Hurra for fiber :) )

Mht nøgler, så har jeg det ene sæt på mig, og det andet findes ikke i huset,eller et sted der kan forbindes med min adresse.

Det er nemt at være bagklog, men jeg kunne altså godt finde ud af at være alene hjemme da jeg var 15, så at man implicit selv har bedt om problemer ved at lade en 15 årig kigge efter tingene, synes jeg ikke man kan sige.
Enig - masser af 15-årige kunne have magtet denne opgave fint (jeg selv inklusiv i den alder), så det har man ikke bare automatisk kunnet forudse.

KenP
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 546
Tilmeldt: 18. nov 2013, 22:01
Interesser: Skydning
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 32 times
Been thanked: 70 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af KenP » 20. okt 2014, 17:07


Vetten
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 748
Tilmeldt: 23. okt 2009, 21:09
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Sjælland KBH
Has thanked: 2 times
Been thanked: 14 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Vetten » 20. okt 2014, 20:39

Tror nu det er fra et andet indbrud, tvivler på det kan blive så rustens og medtaget på en uge selvom det har øset ned...

KenP
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 546
Tilmeldt: 18. nov 2013, 22:01
Interesser: Skydning
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 32 times
Been thanked: 70 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af KenP » 20. okt 2014, 21:57

Kan det sagtens... Jeg fik 6 våben som så sådan ud efter stormen sidste år fra min bror...

De lignede noget som var løgn, ind til de blev varmet op og renset over det hele..

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5165
Tilmeldt: 15. mar 2009, 22:00
Interesser: Jagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 1009 times
Been thanked: 1372 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Ras.Killing » 21. okt 2014, 06:18

Negativ
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5165
Tilmeldt: 15. mar 2009, 22:00
Interesser: Jagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 1009 times
Been thanked: 1372 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Ras.Killing » 23. okt 2014, 16:07

http://www.fyens.dk/svendborg/Pistolen- ... el/2594868

Ringede til Fårbor Midtfyens politi (hvor jeg har lavet anmeldelsen) - De havde ikke hørt noget, men ville ringe igen hvis de fandt ud af noget.
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5165
Tilmeldt: 15. mar 2009, 22:00
Interesser: Jagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 1009 times
Been thanked: 1372 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Ras.Killing » 23. okt 2014, 16:33

....Nørj hvor vil jeg fryde mig, hvis det rent faktisk er en af mine våben han har skudt sig selv i løgene med. Håber næsten at det i så fald er 308'eren :evil: :evil: :evil:
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

Brugeravatar
Niisa
This member is
This member is
Indlæg: 424
Tilmeldt: 15. okt 2012, 16:28
Interesser: riffeljagt
Geografisk sted: københavn
Has thanked: 131 times
Been thanked: 64 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Niisa » 23. okt 2014, 16:36

Ras.Killing skrev:....Nørj hvor vil jeg fryde mig, hvis det rent faktisk er en af mine våben han har skudt sig selv i løgene med. Håber næsten at det i så fald er 308'eren :evil: :evil: :evil:
Jeg krydser fingre for det er tilfældet :krydsser:
Mvh. Niisa.
S&L m97dl 6,5x55/9,3x62 - Diavari z 2,5-10x48mc - Varipoint V 1,1-4x24T
Kongsberg 393 6,5x55 - Nikon prostaff 2-7x32
Toz 78 22lr - Nikon efr 3-9x40ao
beretta 686 12/70
Husqvarna M20 1936 12/70

Neon84
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 57
Tilmeldt: 27. maj 2009, 23:47
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Århus

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Neon84 » 23. okt 2014, 18:55

Ras.Killing skrev:....Nørj hvor vil jeg fryde mig, hvis det rent faktisk er en af mine våben han har skudt sig selv i løgene med. Håber næsten at det i så fald er 308'eren :evil: :evil: :evil:
Ja, med et blødnæset, ekspanderende projektil :)

Brugeravatar
Tangloppen
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2032
Tilmeldt: 17. mar 2007, 13:45
Interesser: Dimser der ser i mørket...
Geografisk sted: Odense.
Has thanked: 59 times
Been thanked: 338 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Tangloppen » 23. okt 2014, 19:29

Såfremt det er tilfældet, så gi'r jeg sgu en fejringsbajer...! :biggrin:
Rigtige mænd skyder med 76 mm luftgevær!
Spejlhjerne af Guds nåde!

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5165
Tilmeldt: 15. mar 2009, 22:00
Interesser: Jagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 1009 times
Been thanked: 1372 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Ras.Killing » 23. okt 2014, 21:44

"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

Brugeravatar
Wildlife
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1538
Tilmeldt: 30. sep 2010, 19:09
Interesser: Sejlads, Jagt & Fiskeri
Geografisk sted: Skanderborg
Has thanked: 393 times
Been thanked: 333 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Wildlife » 23. okt 2014, 21:45

Er det dine ting der er fundet?
"Never underestimate the power of stupid people in large groups."

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5165
Tilmeldt: 15. mar 2009, 22:00
Interesser: Jagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 1009 times
Been thanked: 1372 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Ras.Killing » 23. okt 2014, 21:52

Jeg har ikke hørt noget fra politiet endnu, men det lyder meget sandsynligt... Eftersom der er blevet fundet 3 pistoler og et ''jagtgevær'', og jeg fik stjålet 3 pistoler (hvor af 2 af dem var 22'ere) og en jagtriffel.
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5165
Tilmeldt: 15. mar 2009, 22:00
Interesser: Jagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 1009 times
Been thanked: 1372 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Ras.Killing » 23. okt 2014, 21:53

Og Hundstrup (hvor våbnene er fundet) ligger for øvrigt ca. 10mins kørsel fra hvor vi bor...
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

Brugeravatar
Wildlife
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1538
Tilmeldt: 30. sep 2010, 19:09
Interesser: Sejlads, Jagt & Fiskeri
Geografisk sted: Skanderborg
Has thanked: 393 times
Been thanked: 333 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Wildlife » 23. okt 2014, 21:54

Ras.Killing skrev:Jeg har ikke hørt noget fra politiet endnu, men det lyder meget sandsynligt... Eftersom der er blevet fundet 3 pistoler og et ''jagtgevær'', og jeg fik stjålet 3 pistoler (hvor af 2 af dem var 22'ere) og en jagtriffel.
Hvis det viser sig at være dine ting der er dukket op igen, kan du prale med at en af dine pistoler har skudt en våbentyv :rolf:
"Never underestimate the power of stupid people in large groups."

Brugeravatar
Radis
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1698
Tilmeldt: 29. maj 2009, 10:22
Interesser: Pestcontrol,PCP,Pistolskydning
Geografisk sted: Skanderborg
Has thanked: 286 times
Been thanked: 248 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Radis » 23. okt 2014, 21:55

Ras.Killing skrev:Jeg har ikke hørt noget fra politiet endnu, men det lyder meget sandsynligt... Eftersom der er blevet fundet 3 pistoler og et ''jagtgevær'', og jeg fik stjålet 3 pistoler (hvor af 2 af dem var 22'ere) og en jagtriffel.
Hvis det er. Så kan du da glæde dig over at spasseren, med lidt held har gjort sig selv steril...

Brugeravatar
Kloster
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 624
Tilmeldt: 6. jul 2008, 17:23
Interesser: skydning og jagt
Geografisk sted: Holstebro.
Has thanked: 185 times
Been thanked: 44 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af Kloster » 23. okt 2014, 22:33

Krydser finger!

Håber det i det mindste er .32 eren..

Ærgerligt at der ikke er nogen der kan få æreren. :smile:
Kloster.

Brugeravatar
BentxBetjent
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3740
Tilmeldt: 22. mar 2012, 23:24
Interesser: Rifler, airguns
Geografisk sted: Udenfor Horsens
Has thanked: 651 times
Been thanked: 661 times

Re: Det der ikke må ske er sket - mit våbenskab er blevet tø

Indlæg af BentxBetjent » 23. okt 2014, 22:36

Kloster skrev:Krydser finger!

Håber det i det mindste er .32 eren..

Ærgerligt at der ikke er nogen der kan få æreren. :smile:
Kan man så sige at han er blevet cuttet med en WAD-Cutter... :rolf:

W.A.D = ???
Når statsmænd tyr til vold, er det menneskeheden der lider.
( ͡° ͜ʖ ͡°)


Det tager kun 2 minutter ..........

Besvar