Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Skyder du med sortkrudt, røgsvagt eller samler du på skydevåben er det stedet for dig.
Brugeravatar
308 W
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3590
Tilmeldt: 7. maj 2011, 20:27
Interesser: Jagt & Hundetræning
Geografisk sted: Midt/Vestjylland
Has thanked: 287 times
Been thanked: 301 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af 308 W » 17. aug 2017, 10:46

ACV har I dag oplyst mig at der er 4-5 ugers ventetid på riffel tilladelser :cry:

Brugeravatar
100Radsbar
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 850
Tilmeldt: 11. mar 2013, 09:50
Interesser: Jagt & Historiske Våben
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 360 times
Been thanked: 68 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af 100Radsbar » 19. aug 2017, 21:06

308 W skrev:ACV har I dag oplyst mig at der er 4-5 ugers ventetid på riffel tilladelser :cry:
Hmmm vi må se, har indsendt en ansøgning, og import tilladelse elektronisk torsdag den 17/8. Må se hvornår den dumper ned i postkassen..
:popkorn:
7,62x54R Glory to the Mosin.

Brugeravatar
308 W
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3590
Tilmeldt: 7. maj 2011, 20:27
Interesser: Jagt & Hundetræning
Geografisk sted: Midt/Vestjylland
Has thanked: 287 times
Been thanked: 301 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af 308 W » 19. aug 2017, 21:48

Jeg solgte en riffel her op til industri ferien og der blev lavet tilladelse I løbet af 2 uger, på trods af at køber havde udfyldt ansøgningen forkert og ACV kontaktede mig for at få de rigtige oplysninger..

Vicks
Newbie
Newbie
Indlæg: 18
Tilmeldt: 5. sep 2010, 18:20
Interesser: Knive & skydejern
Geografisk sted: Esbjerg
Has thanked: 2 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af Vicks » 25. aug 2017, 16:13

Har indsent ansøgning på riffel (jagt) 5. august. Ringede i dag for at få at vide hvor langt den var og fik at vide at de kun kigger på stakken af ansøgninger hver 4. uge.

Importtilladelse afsendt samme dag, kom 4 dage efter. Begrundelsen er at "det er et andet team".

Brugeravatar
308 W
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3590
Tilmeldt: 7. maj 2011, 20:27
Interesser: Jagt & Hundetræning
Geografisk sted: Midt/Vestjylland
Has thanked: 287 times
Been thanked: 301 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af 308 W » 25. aug 2017, 16:35

Jeg har i hvert fald opgivet sæsonen præmieren næste fredag.. Det er ikke tilfredsstillende!

Jægerforbundet skrev sidste år at der var styr på det hos ACV/acø og at de havde fået tilført flere ressourcer for at undgå lange sagsbehandlinger.. Jeg skrev til Jægerforbundet forleden dag og spurgte om de stadig ville stå ved deres udtalelser... Intet svar..

Brugeravatar
Roflz
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 169
Tilmeldt: 24. feb 2012, 22:39
Interesser: Historiske/gamle våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 3 times
Been thanked: 8 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af Roflz » 25. aug 2017, 18:24

Jeg har ventet på en SKV2 i ca 10måneder nu, er der andre der har ude for det for nyligt?. Jeg er ærlig talt voldtsomt irriteret efterhånden og tænker at jeg lige så godt kan droppe det, det kommer jo aldrig til at ske og fornøjelsen/glæden ved købet er jo for længst væk. Jeg gider ikke længere sidde og være til grin i det åndsvage SKV system når folk i min forening i mellemtiden har fået tilladelse til samme model/kaliber som jeg venter på.
"The only thing that saves us from the bureaucracy is inefficiency. An efficient bureaucracy is the greatest threat to liberty." Eugene McCarthy - Time magazine, 12 Februar 1979

Polohest
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 75
Tilmeldt: 31. mar 2016, 18:04
Interesser: Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af Polohest » 25. aug 2017, 22:02

Roflz skrev:Jeg har ventet på en SKV2 i ca 10måneder nu, er der andre der har ude for det for nyligt?. Jeg er ærlig talt voldtsomt irriteret efterhånden og tænker at jeg lige så godt kan droppe det, det kommer jo aldrig til at ske og fornøjelsen/glæden ved købet er jo for længst væk. Jeg gider ikke længere sidde og være til grin i det åndsvage SKV system når folk i min forening i mellemtiden har fået tilladelse til samme model/kaliber som jeg venter på.
Er det en revolver i 44-40? Den har vi haft problemer med i sortkrudtforeningen, da en eller anden instans i godkendelses systemet tror, at man kan putte 44. magnum i sådan en :fun:

Mofopupa
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 32
Tilmeldt: 9. dec 2007, 12:58
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1 time

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af Mofopupa » 26. aug 2017, 13:23

Roflz skrev:Jeg har ventet på en SKV2 i ca 10måneder nu, er der andre der har ude for det for nyligt?. Jeg er ærlig talt voldtsomt irriteret efterhånden og tænker at jeg lige så godt kan droppe det, det kommer jo aldrig til at ske og fornøjelsen/glæden ved købet er jo for længst væk. Jeg gider ikke længere sidde og være til grin i det åndsvage SKV system når folk i min forening i mellemtiden har fået tilladelse til samme model/kaliber som jeg venter på.

SKV 2 og 10 måneder med intet respons

Kære Roflz!

10 måneder uden forklaring viser, at der er opstået en fejl et eller andet sted i systemet.

For dig drejer det sig nu om at få oplyst faktum om forløb af papirgang.

Jeg skal anbefale dig at tage fat i formand for din forening og lade denne tage kontakt med ansvarlig organisation (De danske Skytteforeninger eller Dansk Skytte Union), som har videresendt SKV 2 til politimyndighed.

Det hænder, at fejl opstår, men skytteorganisation har mulighed for at få afklaret og løst op for en mulig fejl.

Held og lykke med din kommende godkendelse og nyanskaffelse.

Med skyttehilsen

modopupa

Brugeravatar
Roflz
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 169
Tilmeldt: 24. feb 2012, 22:39
Interesser: Historiske/gamle våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 3 times
Been thanked: 8 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af Roflz » 27. aug 2017, 08:07

Polohest skrev:
Roflz skrev:Jeg har ventet på en SKV2 i ca 10måneder nu, er der andre der har ude for det for nyligt?. Jeg er ærlig talt voldtsomt irriteret efterhånden og tænker at jeg lige så godt kan droppe det, det kommer jo aldrig til at ske og fornøjelsen/glæden ved købet er jo for længst væk. Jeg gider ikke længere sidde og være til grin i det åndsvage SKV system når folk i min forening i mellemtiden har fået tilladelse til samme model/kaliber som jeg venter på.
Er det en revolver i 44-40? Den har vi haft problemer med i sortkrudtforeningen, da en eller anden instans i godkendelses systemet tror, at man kan putte 44. magnum i sådan en :fun:
Ja det er faktisk en revolvor i .44-40 og ja, på et tidspunkt i forløbet fik jeg også afslag fordi at .44-40 er jo bare et andet ord for .44 MAGNUM.
"The only thing that saves us from the bureaucracy is inefficiency. An efficient bureaucracy is the greatest threat to liberty." Eugene McCarthy - Time magazine, 12 Februar 1979

Polohest
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 75
Tilmeldt: 31. mar 2016, 18:04
Interesser: Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af Polohest » 27. aug 2017, 11:02

Haha ja jeg kunne næsten gætte det :smile:

Det er desværre ikke en fejl eller forglemmelse, at din tilladelse ikke er gået igennem.
Det har lige været taget op på hovedbestyrelsesmødet i sortkrudtforbundet. Det er punkt c i deres dagsorden - referat kan læses http://sortkrudt.dk/referater.html

"c) Kurt Kjær: oplyser, at han har haft kontakt med Dansk Skytteunion vedr.
problematikken omkring Justitsministeriets tilbageholdelse af tilladelser til Kaliber
44/40 revolvere, hvor tilladelserne har været tilbageholdt, da man åbenbart tror, at
disse kan skyde med magnum ammunition. Danske Sortkrudtsskytter har sendt
evidensbaserede tegninger og forklaringer til Dansk Skytteunion, der efter aftale har
sendt det videre til Justitsministeriet. Dette mhp. at få åbnet op for tilladelser hurtigst
muligt til denne kaliber. Sagen ligger nu hos Justitsministeriet og Danske
Sortkrudtsskytter vil tage problematikken til debat, da situationen er urimelig overfor
de berørte sortkrudtsskytter."

Brugeravatar
Roflz
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 169
Tilmeldt: 24. feb 2012, 22:39
Interesser: Historiske/gamle våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 3 times
Been thanked: 8 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af Roflz » 27. aug 2017, 14:00

Arhhhhh F****** mand! :wall: ........her går man og tror det er standard offentlig inkompetence og så er det en del af en større etatisk sammensværgelse :evil: ...

Nå men mange tak for into Polohest, det giver jo altsammen lige pludselig mening så....men det havde nu været sjovere hvis forbundet havde meldt det ud da de fik min ansøgning :impatient: ....

Jeg må bruge ventetiden på at få fat i en .45 et eller andet så...
"The only thing that saves us from the bureaucracy is inefficiency. An efficient bureaucracy is the greatest threat to liberty." Eugene McCarthy - Time magazine, 12 Februar 1979

Brugeravatar
Kode1303
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 685
Tilmeldt: 17. maj 2010, 19:09
Interesser: Ammunition og skydning.
Geografisk sted: Holstebro
Has thanked: 86 times
Been thanked: 150 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af Kode1303 » 28. aug 2017, 18:46

Nu har jeg ikke kigget hele tråden igennem, så det her er måske nævnt før, men jeg ville også lige poste min oplevelse, da jeg skulle forny min tilladelse til en af mine salonrifler - det gode kommer til sidst :blink:

Jeg udfyldte de nødvendige felter online og sendte afsted. Nogle dage senere fik jeg en mail fra ACV Holstebro, at jeg havde betalt for lidt, hvilket jeg også havde, da jeg havde glemt, at det var den riffel, jeg betaler fuld takst på. Det var en lang mail, men der stod ret tidligt, at jeg kunne betale det resterende beløb ved en bankoverførsel. Lidt besynderligt, tænkte jeg, men det var hurtigt gjort.
Da jeg ikke havde modtaget min tilladelse efter noget tid, undrede jeg mig og gik tilbage til mailen. Jeg havde så overset det sidste i mailen, hvor der stod:
ACV Holstebro skrev:Kvittering for indbetalingen indsendes sammen med ansøgningen via borger.dk

Når du har indbetalt den manglende afgift, bedes du sende en mail indeholdende alle nødvendige bilag på sikker mail via borger.dk. (Log ind på borger.dk – tryk på ”digital post” – tryk på ”skriv ny post”- tryk på ”vælg modtager”)

HUSK AT VEDHÆFTE ALLE BILAG IGEN – INCL. KVITTERINGEN FOR BETALINGEN.

Du kan finde os under Rigspolitiet – Administrativ Center Vest – våben.

Du skal kopiere hele teksten fra den mail, du har modtaget fra os – incl. din ansøgning, og indsætte den i den nye mail, som du opretter på borger.dk.

Når vi har modtaget den resterende indbetaling og al dokumentation, behandler vi din ansøgningen på ny.
Jeg synes, teksten er noget kryptisk. Jeg havde ikke modtaget nogen kvittering. Alle bilag - hvad omfatter det, når jeg havde ansøgt online? Mailen, jeg skulle kopiere - hvilken mail er det? Og da jeg fik mig logget på borger.dk, viste det sig, at jeg ikke kunne vedhæfte filer. :impatient:

Nå, tænkte jeg. Jeg ringer derind og forberedte mig på at skulle forklare alt muligt for at rimeliggøre, at jeg PT sad med en riffel uden gyldig tilladelse. Men - og nu kommer det gode - fyren, der modtog mit opkald lyttede venligt på min let bævende stemme og sagde så, at hvis jeg lige sendte en SMS til hans arbejdstelefon med et dump fra min netbank, der viste, at jeg havde betalt, så ville han lige fikse det. Jeg tog dumpet og sendte SMS'en. To minutter senere fik jeg beskeden:
Svar.jpg
Svar.jpg (56.28 KiB) Vist 18257 gange
Så let var det! Jeg var ved at blive frustreret, men oplevede en fleksibilitet og serviceparathed, der gjorde mig glad igen :smile:
Make mine a carbine.

Polohest
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 75
Tilmeldt: 31. mar 2016, 18:04
Interesser: Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af Polohest » 29. aug 2017, 08:43

Har også kun oplevet god service og forståelse når jeg har snakket med ACV. :smile:

Brugeravatar
100Radsbar
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 850
Tilmeldt: 11. mar 2013, 09:50
Interesser: Jagt & Historiske Våben
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 360 times
Been thanked: 68 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af 100Radsbar » 30. aug 2017, 17:24

100Radsbar skrev:
308 W skrev:ACV har I dag oplyst mig at der er 4-5 ugers ventetid på riffel tilladelser :cry:
Hmmm vi må se, har indsendt en ansøgning, og import tilladelse elektronisk torsdag den 17/8. Må se hvornår den dumper ned i postkassen..
:popkorn:
Har modtaget våbentilladelsen + importtilladelsen i dag.
:thumbup: til ACV for hurtig behandling af sagen. :smile:

Begge er udstedet den 23/8, PostNord har så været en dag længere om at levere brevet, end ACV har været om at lave våben/import tilladelse, så i dette tilfælde er det da nemt at se hvor flaskehalsen har været :biggrin:
7,62x54R Glory to the Mosin.

Brugeravatar
LapuaMagnum
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2039
Tilmeldt: 27. maj 2014, 19:23
Interesser: Jagt, IPSC langspyt
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 840 times
Been thanked: 266 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af LapuaMagnum » 30. aug 2017, 18:41

Med al respekt for at det er muligt at modtage en tilladelse elektronisk, men sådan er virkeligheden ikke, og vil jeg gå på jagt d. 1 september kan jeg ikke tillade mig at pive over at man har sendt ansøgningen i starten af august og ikke modtaget den, når det ikke forholder sig sådan. Jeg ville selv ønske at tilladelsen kom samme dag fordi det eneste en assistent skulle gøre var at slå mig op i KR og se om der er kommet noget nyt siden sidst, og er der ikke det, kontrollere man at folk har udfyldt formularene korrekt og trykker afsend så folket har tilladelsen måske dagen efter den er sendt. Men alt for mange i denne verden inkl. mig selv vil have tingene nu i stedet for at vi blev lidt mere fremadsynet og overvejede vores ting inden vi skulle bruge dem. Jagttiderne er mig bekendt ikke ændret voldsomt de sidste mange år.

Det er venlig ment med lidt alvor i, og det er IKKE møntet på nogen bestemt.

mvh
Hellere være neutral og kunne sit kram frem for at ligne en million og være uduelig!

Brugeravatar
308 W
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3590
Tilmeldt: 7. maj 2011, 20:27
Interesser: Jagt & Hundetræning
Geografisk sted: Midt/Vestjylland
Has thanked: 287 times
Been thanked: 301 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af 308 W » 30. aug 2017, 19:04

100Radsbar skrev:
100Radsbar skrev:
308 W skrev:ACV har I dag oplyst mig at der er 4-5 ugers ventetid på riffel tilladelser :cry:
Hmmm vi må se, har indsendt en ansøgning, og import tilladelse elektronisk torsdag den 17/8. Må se hvornår den dumper ned i postkassen..
:popkorn:
Har modtaget våbentilladelsen + importtilladelsen i dag.
:thumbup: til ACV for hurtig behandling af sagen. :smile:

Begge er udstedet den 23/8, PostNord har så været en dag længere om at levere brevet, end ACV har været om at lave våben/import tilladelse, så i dette tilfælde er det da nemt at se hvor flaskehalsen har været :biggrin:

Jeg venter stadig... Hvis jeg ikke modtager før, så er der på mandag gået en måned :wall:

ReneKJ
This member is
This member is
Indlæg: 3133
Tilmeldt: 25. jun 2015, 11:10
Interesser: Våbenrelateret information
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 323 times
Been thanked: 674 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af ReneKJ » 31. aug 2017, 08:51

Polohest skrev:Har også kun oplevet god service og forståelse når jeg har snakket med ACV. :smile:
Jeg vil også lige give dem ros. De par gange jeg har haft fat i dem har der været fin betjening.
Slet ikke det man frygter fra "Det offentlige" :fun:

Brugeravatar
100Radsbar
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 850
Tilmeldt: 11. mar 2013, 09:50
Interesser: Jagt & Historiske Våben
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 360 times
Been thanked: 68 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af 100Radsbar » 31. aug 2017, 10:59

308 W skrev:
100Radsbar skrev:
100Radsbar skrev:
308 W skrev:ACV har I dag oplyst mig at der er 4-5 ugers ventetid på riffel tilladelser :cry:
Hmmm vi må se, har indsendt en ansøgning, og import tilladelse elektronisk torsdag den 17/8. Må se hvornår den dumper ned i postkassen..
:popkorn:
Har modtaget våbentilladelsen + importtilladelsen i dag.
:thumbup: til ACV for hurtig behandling af sagen. :smile:

Begge er udstedet den 23/8, PostNord har så været en dag længere om at levere brevet, end ACV har været om at lave våben/import tilladelse, så i dette tilfælde er det da nemt at se hvor flaskehalsen har været :biggrin:

Jeg venter stadig... Hvis jeg ikke modtager før, så er der på mandag gået en måned :wall:
Min riffel var endnu en Mosin Nagant til samlingen (nr. 3 :biggrin: Denne gang en Ungarsk version af 91/30), det kan være at det er derfor det gik så hurtigt.
Jeg ved ikke om der er noget specielt ved den du har søgt på?
7,62x54R Glory to the Mosin.

Brugeravatar
308 W
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3590
Tilmeldt: 7. maj 2011, 20:27
Interesser: Jagt & Hundetræning
Geografisk sted: Midt/Vestjylland
Has thanked: 287 times
Been thanked: 301 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af 308 W » 31. aug 2017, 14:56

100Radsbar skrev:
308 W skrev:
100Radsbar skrev:
100Radsbar skrev:
308 W skrev:ACV har I dag oplyst mig at der er 4-5 ugers ventetid på riffel tilladelser :cry:
Hmmm vi må se, har indsendt en ansøgning, og import tilladelse elektronisk torsdag den 17/8. Må se hvornår den dumper ned i postkassen..
:popkorn:
Har modtaget våbentilladelsen + importtilladelsen i dag.
:thumbup: til ACV for hurtig behandling af sagen. :smile:

Begge er udstedet den 23/8, PostNord har så været en dag længere om at levere brevet, end ACV har været om at lave våben/import tilladelse, så i dette tilfælde er det da nemt at se hvor flaskehalsen har været :biggrin:

Jeg venter stadig... Hvis jeg ikke modtager før, så er der på mandag gået en måned :wall:
Min riffel var endnu en Mosin Nagant til samlingen (nr. 3 :biggrin: Denne gang en Ungarsk version af 91/30), det kan være at det er derfor det gik så hurtigt.
Jeg ved ikke om der er noget specielt ved den du har søgt på?
Det er er ikke noget eksotisk jeg søgt, blot en Marlin 1895 45-70

Tilladelsen er kommet i dag og jeg synes ikke at 24 kalender dage er tilfredsstillende ekspeditionstid.
Vedhæftede filer
70456_1895GBL_Right.png

Brugeravatar
100Radsbar
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 850
Tilmeldt: 11. mar 2013, 09:50
Interesser: Jagt & Historiske Våben
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 360 times
Been thanked: 68 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af 100Radsbar » 31. aug 2017, 16:41

308 W skrev:
100Radsbar skrev:
308 W skrev:
100Radsbar skrev:
100Radsbar skrev:
308 W skrev:ACV har I dag oplyst mig at der er 4-5 ugers ventetid på riffel tilladelser :cry:
Hmmm vi må se, har indsendt en ansøgning, og import tilladelse elektronisk torsdag den 17/8. Må se hvornår den dumper ned i postkassen..
:popkorn:
Har modtaget våbentilladelsen + importtilladelsen i dag.
:thumbup: til ACV for hurtig behandling af sagen. :smile:

Begge er udstedet den 23/8, PostNord har så været en dag længere om at levere brevet, end ACV har været om at lave våben/import tilladelse, så i dette tilfælde er det da nemt at se hvor flaskehalsen har været :biggrin:

Jeg venter stadig... Hvis jeg ikke modtager før, så er der på mandag gået en måned :wall:
Min riffel var endnu en Mosin Nagant til samlingen (nr. 3 :biggrin: Denne gang en Ungarsk version af 91/30), det kan være at det er derfor det gik så hurtigt.
Jeg ved ikke om der er noget specielt ved den du har søgt på?
Det er er ikke noget eksotisk jeg søgt, blot en Marlin 1895 45-70

Tilladelsen er kommet i dag og jeg synes ikke at 24 kalender dage er tilfredsstillende ekspeditionstid.
Jeg vil skyde på at de har været ferieramt da du har indsendt din ansøgning. Og at de så ikke lige har taget dem i den rækkefølge de er kommet ind i.

Men ud over det, så er det en fed skyder :thumbup:
7,62x54R Glory to the Mosin.

Brugeravatar
JPH
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 52
Tilmeldt: 30. jul 2014, 12:46
Interesser: Våben, skydning, natur, IT
Geografisk sted: Djursland
Has thanked: 10 times
Been thanked: 5 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af JPH » 4. sep 2017, 15:10

Ansøgning indsent 9. August
Mail modtaget i dag 4. September om manglende betaling. Jeg havde glemt at jeg havde solgt min første riffel på den dyre tilladelse :alcohol:

Så det er 26 dages ekspeditionstid :thumbdown: (jeg antager at de havde lavet tilladelsen i dag hvis jeg oprindeligt havde betalt det korrekte beløb)

Brugeravatar
Seff
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 192
Tilmeldt: 17. maj 2007, 01:52
Interesser: WWII, Jagt
Geografisk sted: Århus
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af Seff » 7. sep 2017, 21:51

Tilladelse til samling af signalvåben.

Ansøgt søndag d 3/9, tilladelse sendt fra politiet mandag d 4/9. Det er vel acceptabelt? :biggrin:

Brugeravatar
Ølgaard
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2301
Tilmeldt: 27. apr 2009, 12:52
Interesser: Håndvåben - Blankvåben
Geografisk sted: KBH.
Has thanked: 378 times
Been thanked: 320 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af Ølgaard » 8. sep 2017, 09:57

Kun i Jyskeland DESVÆRRE :cry: :impatient:

:razz: :razz:

Brugeravatar
Warming
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 55
Tilmeldt: 28. okt 2012, 00:17
Interesser: jagt, fiskeri,flugtskydning
Geografisk sted: Tørsbøl
Has thanked: 3 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af Warming » 11. sep 2017, 14:05

HOLY FÅRK, så ringede de sku lige fra polenten og fortalte jeg har fået tilladelse til en 22lr halvautomatisk :rock: :eek: :DancingBanana: :respekt: :drinking: den er på vej med Posten :respekt:

Brugeravatar
P.K.Hansen
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 856
Tilmeldt: 8. sep 2005, 14:23
Interesser: Luftvåben, blankvåben.
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 20 times
Been thanked: 64 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACV Holstebro

Indlæg af P.K.Hansen » 11. sep 2017, 14:22

Har i dag ventet fire uger på en tilladelse til lyddæmper. Nummer fire af slagsen - det burde sgu være rutine at spytte sådan en ud. De burde anskaffe en robot til den slags harmløse tilladelser :cry:
Har lige fået oplyst på FB at det kan tage op til 12 uger :mad: Er vi helt tilbage ved begyndelsen igen?

EDIT: kom i dag. 4 uger 1 dag. Hos Posten fra 6-12 sep.

Låst