Magpul PRS på bolt action

Skyder du med sortkrudt, røgsvagt eller samler du på skydevåben er det stedet for dig.
Besvar
Brugeravatar
CheesusCrust
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 89
Tilmeldt: 6. mar 2014, 18:26
Interesser: Hulmaskiner
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 21 times
Been thanked: 7 times

Magpul PRS på bolt action

Indlæg af CheesusCrust » 26. feb 2017, 19:25

Hej NVF.

Jeg har lige brug for at blive bekræftet :oops:

Jeg har købt en Remington 700, med den plan at jeg ville smide den i en magpul hunter 700. Det droppede jeg da jeg indså at jeg rigtig gerne ville have pistolgreb.

Planen blev så et MDT HS3, og en magpul PRS. HS3 er købt og installeret, nu mangler bare resten.

Jeg har lige fået importtilladelsen til magasiner, så jeg sidder og finder alle delene på nettet, og nu kommer jeg i tvivl...

(Det er her I kommer ind, undskyld den lange historie)

Er det helt tosset med en PRS? Er der bedre/billigere alternativer?

Og en sidste ting, som jeg har synes jeg har googlet, men ikke fundet svar på. Vil cheek riseren på PRS komme i vejen for bolten? Ikke udelukkende ved brug, men også ved adskillelse.

Brugeravatar
Fredericianer
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1034
Tilmeldt: 26. sep 2007, 02:50
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 112 times
Been thanked: 49 times

Re: Magpul PRS på bolt action

Indlæg af Fredericianer » 26. feb 2017, 19:54

Jeg vil være rigtig overrasket hvis du var den første der havde sat en PRS på en HS3/Rem 700.

Jeg har også overvejet at købe en HS3, men havde tænkt på at sætte MDTs skeleton stock på den.

EDIT: Hvis du er på FB, har MDT en gruppe hvor man kan vise sine riffel/skæfte frem og stille spørgsmål til andre brugere og MDT direkt.

https://www.facebook.com/groups/mdtcorp/
Never confuse verbosity with veracity.

Brugeravatar
CheesusCrust
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 89
Tilmeldt: 6. mar 2014, 18:26
Interesser: Hulmaskiner
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 21 times
Been thanked: 7 times

Re: Magpul PRS på bolt action

Indlæg af CheesusCrust » 26. feb 2017, 20:41

Fredericianer skrev:Jeg vil være rigtig overrasket hvis du var den første der havde sat en PRS på en HS3/Rem 700.

Jeg har også overvejet at købe en HS3, men havde tænkt på at sætte MDTs skeleton stock på den.

EDIT: Hvis du er på FB, har MDT en gruppe hvor man kan vise sine riffel/skæfte frem og stille spørgsmål til andre brugere og MDT direkt.

https://www.facebook.com/groups/mdtcorp/
Det ville være meget underligt hvis jeg var den første :D

Men netop derfor ville det være godt at høre lidt erfaringer, for det har jeg ikke umiddelbart kunne finde.

Jeg har ansøgt om at komme i den gruppe på FB, så må vi se om der sker noget der.

Besvar