Beretta har bredt sig til tunge snigskytterifler

Skyder du med sortkrudt, røgsvagt eller samler du på skydevåben er det stedet for dig.
Besvar
Brugeravatar
HappyNanoq
Gone But Not Forgotten
Gone But Not Forgotten
Indlæg: 6630
Tilmeldt: 16. jan 2005, 06:55
Interesser: Mekanik
Geografisk sted: Ikast, midtjylland.
Has thanked: 302 times
Been thanked: 481 times

Beretta har bredt sig til tunge snigskytterifler

Indlæg af HappyNanoq » 14. sep 2017, 13:04

http://www.berettadefensetechnologies.c ... iper-rifle

Det ser ud til at Beretta har bredt sig ind på langdistance riffelområdet, eller én af deres opkøbte firmaer i hvert fald. De præsenterede den d. 12.Sept.'17.

Victrix Armament har lavet en model kaldet CORVUS - i cal .50BMG som tung snigskytte/finskytte (hvad folk end foretrækker) riffel der ser ret interessant ud. Okay, okay, den ligner da noget andre har lavet også. Men jeg syntes da ikke det er et skidt bud. :thumbup:

Og til de steder den ikke kan fås i .50BMG, der laver de den også i .408CheyTac og i .375CheyTac.
Specs ser ret fine ud, omend den i .50BMG er forholdsvis tung.
Jeg tror det er godt en PRUT ikke smitter på samme måde som et GAB gør.
Dét ville bare være ulideligt for alle.

̿̿̿ ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿

Jeg skriver sikkert dette indlæg mens jeg sidder og skider.

Brugeravatar
Agamemnon
Moderator
Moderator
Indlæg: 3606
Tilmeldt: 6. jan 2008, 15:36
Interesser: Skydning genladning Etymologi
Geografisk sted: København
Has thanked: 567 times
Been thanked: 1056 times

Re: Beretta har bredt sig til tunge snigskytterifler

Indlæg af Agamemnon » 14. sep 2017, 13:09

Jeg forhørte mig om pris på en Victrix "Tormentum" i 408 CheyTac, hér for ca. 14 dage siden.
Til de nysgerrige, kan jeg meddele at prisen, "på danske plader" blev opgivet til et sted imellem 92.000 og 100.000 DKK. uden optik eller tilbehør.
Jeg skal ikke kunne sige om Corvus'en er billigere eller dyrere.... Men man får den næppe kastet i nakken. Hvilket nok også ville gøre ondt, vægten taget i betragtning.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.

Edmund Burke, 1729-1797.

Slettet bruger

Re: Beretta har bredt sig til tunge snigskytterifler

Indlæg af Slettet bruger » 14. sep 2017, 20:51

Agamemnon skrev:Jeg forhørte mig om pris på en Victrix "Tormentum" i 408 CheyTac, hér for ca. 14 dage siden.
Til de nysgerrige, kan jeg meddele at prisen, "på danske plader" blev opgivet til et sted imellem 92.000 og 100.000 DKK. uden optik eller tilbehør.
Jeg skal ikke kunne sige om Corvus'en er billigere eller dyrere.... Men man får den næppe kastet i nakken. Hvilket nok også ville gøre ondt, vægten taget i betragtning.
Var det hos den danske forhandler ?

Brugeravatar
Agamemnon
Moderator
Moderator
Indlæg: 3606
Tilmeldt: 6. jan 2008, 15:36
Interesser: Skydning genladning Etymologi
Geografisk sted: København
Has thanked: 567 times
Been thanked: 1056 times

Re: Beretta har bredt sig til tunge snigskytterifler

Indlæg af Agamemnon » 14. sep 2017, 20:53

Slettet bruger skrev:
Agamemnon skrev:Jeg forhørte mig om pris på en Victrix "Tormentum" i 408 CheyTac, hér for ca. 14 dage siden.
Til de nysgerrige, kan jeg meddele at prisen, "på danske plader" blev opgivet til et sted imellem 92.000 og 100.000 DKK. uden optik eller tilbehør.
Jeg skal ikke kunne sige om Corvus'en er billigere eller dyrere.... Men man får den næppe kastet i nakken. Hvilket nok også ville gøre ondt, vægten taget i betragtning.
Var det hos den danske forhandler ?
Det var hos den danske importør, via en dansk forhandler.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.

Edmund Burke, 1729-1797.

Besvar