Lauritz igen

Skyder du med sortkrudt, røgsvagt eller samler du på skydevåben er det stedet for dig.
Brugeravatar
Marius
Admin
Admin
Indlæg: 5601
Tilmeldt: 3. jun 2004, 22:59
Interesser: jagt, skydning, natur
Geografisk sted: København
Has thanked: 667 times
Been thanked: 596 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af Marius » 17. dec 2017, 23:10

Sviptue skrev:Ikke for at hijacke tråden, men det ser ud til at Lauritz slår til igen: http://www.lauritz.com/da/auktion/leupo ... /i4863488/#

Bare ved et overfladisk blik på Leupold hjemmeside indikerer at ar den kan være en kopi, med rød og grøn lys:

https://www.leupold.com/scopes/rifle-sc ... Sku=120624

Nogen der er mere leupoldkyndige end jeg?
Det kunne godt være dette
https://www.aliexpress.com/store/produc ... 94685.html
"I prefer dangerous freedom over peaceful slavery." - Thomas Jefferson

Brugeravatar
JNielsen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 236
Tilmeldt: 2. nov 2015, 20:45
Interesser: Jagt og skydning
Geografisk sted: Uh o æ land
Has thanked: 118 times
Been thanked: 72 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af JNielsen » 21. dec 2017, 21:18

Jeg skrev til Lauritz i Helsingborg - og fik dette svar:
Further to your email regarding the lot Leupold LCO with lotnr: 4867712
we would like to thank you for taking the time to bring the matter to our attention.

However, we have already discovered the issue at hand and annulled the auction of this lot.

We take items authenticity very seriously and thus this is a matter we have taken action on in house to ensure this kind of items doesnt florish on our site.

Thanking you once again for taking the time to bring this to our attention, we wish you a wonderful upcoming holiday season!

Kind regards,
- så det er altså ikke med Lauritz' gode vilje, at de bliver brugt til at sælge kopivarer. :respekt:

Tak for det!! :smile:

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9650
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Re: Lauritz igen

Indlæg af Bofhenator » 21. dec 2017, 22:00

JNielsen skrev:Jeg skrev til Lauritz i Helsingborg - og fik dette svar:
Further to your email regarding the lot Leupold LCO with lotnr: 4867712
we would like to thank you for taking the time to bring the matter to our attention.

However, we have already discovered the issue at hand and annulled the auction of this lot.

We take items authenticity very seriously and thus this is a matter we have taken action on in house to ensure this kind of items doesnt florish on our site.

Thanking you once again for taking the time to bring this to our attention, we wish you a wonderful upcoming holiday season!

Kind regards,
- så det er altså ikke med Lauritz' gode vilje, at de bliver brugt til at sælge kopivarer. opdaget i at sælge kopivarer

Tak for det!! :smile:
Så, rettede den lige for dig ;-)
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Brugeravatar
JNielsen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 236
Tilmeldt: 2. nov 2015, 20:45
Interesser: Jagt og skydning
Geografisk sted: Uh o æ land
Has thanked: 118 times
Been thanked: 72 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af JNielsen » 22. dec 2017, 10:45

Jaeh- joeh - måske - alle og enhver kan jo indlevere stumper til Lauritz - og Lauritz er ikke eksperter i alt ........ jeg tror ikke rigtigt på, at et foretagende som Lauritz vil risikere ry og omdømme for at score nogle få hundrede kroner på at sælge kopivarer.

Hende, som svarede fra Lauritz, kan jo sagtens være ekspert på kunst, gamle møbler eller sølvtøj - men så kommer der nogen, som gerne vil sælge smarte sigtekikkerter ........

Brugeravatar
Elbæk
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 6305
Tilmeldt: 15. okt 2007, 15:01
Interesser: WW2/jagt/CAS/blankvåben
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 559 times
Been thanked: 1340 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af Elbæk » 22. dec 2017, 19:03

JNielsen skrev:Jaeh- joeh - måske - alle og enhver kan jo indlevere stumper til Lauritz - og Lauritz er ikke eksperter i alt ........ jeg tror ikke rigtigt på, at et foretagende som Lauritz vil risikere ry og omdømme for at score nogle få hundrede kroner på at sælge kopivarer.

Hende, som svarede fra Lauritz, kan jo sagtens være ekspert på kunst, gamle møbler eller sølvtøj - men så kommer der nogen, som gerne vil sælge smarte sigtekikkerter ........
Hvis det var ét ud af få tilfælde, så ville jeg være tilbøjelig til at lade tvivlen komme Lauritz.com til gode. Men, det er det ikke. Listen over "fejltagelser" er lang - og ikke kun når det drejer sig om våben og våbentilbehør. Kopimøbler og falske antikviteter er blevet solgt i stort antal som værende ægte - selv efter henvendelser fra eksperter på området. Usignerede malerier er blevet solgt som værende af eftertragtede kunstnere - også på trods af protester fra eksperter. Ofte er der først sket noget når pressen er kommet ind over - og altid har undskyldningen været; "det var en fejl, det vidste vi ikke".
"Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein."
-Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af C-X » 22. dec 2017, 19:10

Hvis man tager sig betalt for en ydelse, herunder en korrekt vurdering, overfor både sælger og køber, så har man også et ansvar overfor sine kunder.
Andre auktionshuse har kunnet leve op til dette ansvar, på et acceptabelt niveau mht. fejlskøn, som trods alle gode intensioner kan forekomme.

Har man ikke de fornødne resourcer, til en korrekt vurdering af effekter, indenfor en bestemt varegruppe, så bør man afholde sig fra, at sælge disse.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9650
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Re: Lauritz igen

Indlæg af Bofhenator » 22. dec 2017, 21:39

Elbæk skrev:
JNielsen skrev:Jaeh- joeh - måske - alle og enhver kan jo indlevere stumper til Lauritz - og Lauritz er ikke eksperter i alt ........ jeg tror ikke rigtigt på, at et foretagende som Lauritz vil risikere ry og omdømme for at score nogle få hundrede kroner på at sælge kopivarer.

Hende, som svarede fra Lauritz, kan jo sagtens være ekspert på kunst, gamle møbler eller sølvtøj - men så kommer der nogen, som gerne vil sælge smarte sigtekikkerter ........
Hvis det var ét ud af få tilfælde, så ville jeg være tilbøjelig til at lade tvivlen komme Lauritz.com til gode. Men, det er det ikke. Listen over "fejltagelser" er lang - og ikke kun når det drejer sig om våben og våbentilbehør. Kopimøbler og falske antikviteter er blevet solgt i stort antal som værende ægte - selv efter henvendelser fra eksperter på området. Usignerede malerier er blevet solgt som værende af eftertragtede kunstnere - også på trods af protester fra eksperter. Ofte er der først sket noget når pressen er kommet ind over - og altid har undskyldningen været; "det var en fejl, det vidste vi ikke".
Som sagt!
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Brugeravatar
Centurion
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 685
Tilmeldt: 30. mar 2008, 15:55
Interesser: Jagt & fiskeri
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 147 times
Been thanked: 85 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af Centurion » 22. dec 2017, 22:51

Som jeg har opfattet det, så er Lauritz mange ting. De forskellige afdelinger er en slags franchise-virksomheder, som opererer under Lauritz fælles paraply, og lægger deres varer op på Lauritz´hjemmeside.
Man må antage, at deres ekspertise indenfor forskellige områder varierer. Jeg mener også at erindre et sted her på Sjælland, hvor franchise-tageren satte sine egne varer på auktion under falske betegnelser. Han blev vist smidt ud af familien, fordi han blev opdaget.
Men jeg har ikke noget konkret at have mine antagelser i, såh...
"In case of panic: don't panic"

Brugeravatar
LapuaMagnum
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2039
Tilmeldt: 27. maj 2014, 19:23
Interesser: Jagt, IPSC langspyt
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 840 times
Been thanked: 266 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af LapuaMagnum » 23. dec 2017, 08:11

Jeg skrev til dem d. 16 og fik svar.

xxxxxxxxx
Bäste kund,

Tack för ditt mail.

Tack för din uppmärksamhet. Skall kolla detta genast!


Med vänlig hälsning/Best regards/Mit freundlichen Grüßen
Thomas Troedsson

Fick du svar på dina frågor? Ge oss din feedback här.

Helsingborgs Auktionsverk | Lauritz.com
Makadamgatan 11, Väla södra
254 64 Helsingborg
Tel: 042-24 43 44
www.hav.se | www.lauritz.com
xxxxxxxx

mvh
Hellere være neutral og kunne sit kram frem for at ligne en million og være uduelig!

Brugeravatar
CIS
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 797
Tilmeldt: 19. jul 2011, 21:10
Interesser: Våben, film, teknik og viden
Geografisk sted: Silkeborg
Has thanked: 79 times
Been thanked: 208 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af CIS » 15. jan 2018, 00:08

Det er en Frankenstein Colt 1851 Navy, den er sammensat af et original 1851 løb m.m, samt en messing-ramme, formentlig fra en moderne Italiensk eller Spansk replica-Colt

Colt lavede ikke forladere-revolvere med messing-ramme, de havde kvalitets-stål nok, til at lave tingene ordentlig, de brugte kun messing til aftrækkerbøjlen, som ikke krævede den store styrke, bøjlen blev forsølvet, udelukkende som pynt, og tromlen fik af samme grund, en scene, der på 1851 navy samt 1861 navy, forestillede et søslag fra 1843 mellem Texas og Mexico, sjovt nok, har Colt 1860 Army tromlen også navy scenen.

På Colt cal. 31 pocket udgaven, har tromlen en scene der viser et skyderi mellem flere personer, omkring en Diligence...

Det var Sydstaterne som brugte messing til rammen, på deres revolvere, der som regel var mere eller mindre gode kopier af Colt´s, som de fremstillede i interimistiske fabrikker, feks, i tidligere bomulds-fabrikker, som stod gabene tomme, under borgerkrigen, men denne messingramme, er ikke fra en Sydstats-Colt kopi, men fra en tilpasset moderne Replica..

Serienummeret på løbsdelen er ikke originalt, og man kan skimte andre tal.

Revolveren er stort set intet værd, og ingen seriøse samlere, vil eje et sådan misfoster.

Den er formentlig også ulovlig, da den jo ikke længere overholder reglen om, at våbnet skal være fremstillet før 1870 m.m ....
Bare en god gerning er bedre en et helt livs bønner....

Brugeravatar
Scott
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 648
Tilmeldt: 22. feb 2005, 09:06
Geografisk sted: Vestsjælland
Has thanked: 37 times
Been thanked: 36 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af Scott » 16. jan 2018, 17:37

http://www.lauritz.com/da/auktion/revol ... /i4895606/

Hvad kan man sige, Boller fra Koberg
Fri mig for fanatikere af alle arter.

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5152
Tilmeldt: 15. mar 2009, 22:00
Interesser: Jagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 1008 times
Been thanked: 1366 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af Ras.Killing » 16. jan 2018, 17:42

De har virkelig ikke styr på sager...

Formentlig replica... kan frit erhverves :wall:
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

Brugeravatar
BentxBetjent
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3734
Tilmeldt: 22. mar 2012, 23:24
Interesser: Rifler, airguns
Geografisk sted: Udenfor Horsens
Has thanked: 644 times
Been thanked: 658 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af BentxBetjent » 16. jan 2018, 17:57

Scott skrev:http://www.lauritz.com/da/auktion/revol ... /i4895606/

Hvad kan man sige, Boller fra Koberg
De har ikke engang taget nye billeder... :puke:
Når statsmænd tyr til vold, er det menneskeheden der lider.
( ͡° ͜ʖ ͡°)


Det tager kun 2 minutter ..........

Brugeravatar
LapuaMagnum
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2039
Tilmeldt: 27. maj 2014, 19:23
Interesser: Jagt, IPSC langspyt
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 840 times
Been thanked: 266 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af LapuaMagnum » 16. jan 2018, 18:01

BentxBetjent skrev:
Scott skrev:http://www.lauritz.com/da/auktion/revol ... /i4895606/

Hvad kan man sige, Boller fra Koberg
De har ikke engang taget nye billeder... :puke:
Det er en sortkrudts revolver så fri anskaffelse????? Måske en replika????? Hvis ikke man ved noget om det skal man bare holde sig langt fra det. :wall: :wall:

mvh
Hellere være neutral og kunne sit kram frem for at ligne en million og være uduelig!

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af Langenge » 16. jan 2018, 18:29

Det er jo lidt af en gråzone....
Man må jo gerne udskifte defekte dele på en original revolver.
Spørgsmålet er så hvilke dele og hvor mange?
Det tror jeg ikke der findes et 100% præcist svar på.
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Brugeravatar
LapuaMagnum
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2039
Tilmeldt: 27. maj 2014, 19:23
Interesser: Jagt, IPSC langspyt
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 840 times
Been thanked: 266 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af LapuaMagnum » 16. jan 2018, 18:42

Langenge skrev:Det er jo lidt af en gråzone....
Man må jo gerne udskifte defekte dele på en original revolver.
Spørgsmålet er så hvilke dele og hvor mange?
Det tror jeg ikke der findes et 100% præcist svar på.
Det har du ret i, men har de efterhånden ikke bevist flere gange at de ikke ved hvad der er op og ned på våbendele :fun: Jeg ville ikke stole for 5 øre på dem selvom jeg er superliberal, men blev jeg stoppet på vej hjem med revolveren og den er total funktionel har de jo overtrådt lovgivning ved at sælge tilladelseskrævende våben til en person der måske ikke engang har en samlertilladelse eller andre våben. Sådan en fætter koster vel omkring 5-6.000 kroner at anskaffe hvis den er i pæn stand?

mvh
Hellere være neutral og kunne sit kram frem for at ligne en million og være uduelig!

Brugeravatar
Scott
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 648
Tilmeldt: 22. feb 2005, 09:06
Geografisk sted: Vestsjælland
Has thanked: 37 times
Been thanked: 36 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af Scott » 17. jan 2018, 19:21

Tja, var der ikke et amerikansk museum der pralede med at de havde David Crockets originale tomahawk. Den havde godt nok fået to nye hoveder og tre nye skæfter
Fri mig for fanatikere af alle arter.

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af Langenge » 17. jan 2018, 19:46

For nogle år siden, var Microsofts licenser lagt lidt an på det samme.
Man kunne risikere at skulle købe en ny licens, hvis der var skiftet væsentlige dele i computeren.
Men hvad er det?
Hvis nu man havde købt en (den gang) ny XP-licens til sin bærbare computer, og den røg ind på en garantireparation, og fik skiftet bundkortet?
Jeg sad med den slags problemer (rent arbejdsmæssigt) og fik fat i Microsofts ansvarlige for licenser i Norden. Svaret var:
Hvis du kan se mig i øjnene og holde på, at det er den samme computer, der bare har fået skiftet defekte dele, så får licensen lov at leve. Har du opgraderet den væsentligt, så hedder det ny licens.

Jeg kunne forestille mig, at man måske kunne bruge lidt det samme, når man taler om hvorvidt et våben er fra før aldersgrænsen (og ikke kræver tilladelse), eller efter (og kræver tilladelse).
Må man skifte en fjeder? (jaeee, mon dog ikke)
Må man skifte en hane? (jaeee mon dog ikke)
Må man skifte en aftrækker?
Må man skifte en pibe?
Må man skifte en tromle?
Må man skifte rammen?
Er den "opgraderet" eller bare repareret?

Hvor meget af dens samlerværdi den beholder, er vel i den henseende underordnet.
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Brugeravatar
JNielsen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 236
Tilmeldt: 2. nov 2015, 20:45
Interesser: Jagt og skydning
Geografisk sted: Uh o æ land
Has thanked: 118 times
Been thanked: 72 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af JNielsen » 21. jan 2018, 22:41

Ja - der er mange Boller fra Kohberg hos Lauritz.......

Endnu et Leupold LCO sigte.

http://www.lauritz.com/da/auction/red-d ... /i4890069/

Serienummer ses tydeligt på ét af billederne, så jeg skrev til Leupold og spurgte, om den var go' eller dårlig.

Svaret var:
Hello Jnielsen,

For that serial number (639068AB), I can determine it is a counterfeit model. We have seen other counterfeit models with that same number.

I hope this information is helpful.

Best regards,
-Eric
- så nu har jeg skrevet til Lauritz, at de bør skrive det åbent, når de sælger kopier :giggle:

Peter
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 918
Tilmeldt: 5. feb 2004, 01:44
Geografisk sted: Kbh.
Has thanked: 125 times
Been thanked: 262 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af Peter » 22. jan 2018, 14:31

JNielsen skrev:Ja - der er mange Boller fra Kohberg hos Lauritz.......

Endnu et Leupold LCO sigte.

http://www.lauritz.com/da/auction/red-d ... /i4890069/

Serienummer ses tydeligt på ét af billederne, så jeg skrev til Leupold og spurgte, om den var go' eller dårlig.

Svaret var:
Hello Jnielsen,

For that serial number (639068AB), I can determine it is a counterfeit model. We have seen other counterfeit models with that same number.

I hope this information is helpful.

Best regards,
-Eric
- så nu har jeg skrevet til Lauritz, at de bør skrive det åbent, når de sælger kopier :giggle:
Der er da trods alt taget hånd om sagen og auktionen er stoppet.

T-REX
This member is
This member is
Indlæg: 7707
Tilmeldt: 5. jan 2007, 18:58
Interesser: Våben, Pistolskydning, Jagt
Geografisk sted: Nuuk, Grønland
Geografisk sted: Nuuk, Grønland
Has thanked: 590 times
Been thanked: 1243 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af T-REX » 22. jan 2018, 15:21

Jeg er en af dem,der anmeldte sagen i Weekenden.

Jeg sendte dem link, til AliExpress identiske(Samme serienummer), til US$ 45, samt link til Leupolds Customer Support, og detaljerede instrukser, så de selv kan anmelde mistænkelige serienumre, til Leupold.
Og forslag til, at de selv gør dette, eller at lauritz.com beder sælger dokumentere, at Serienummeret er checket, med Leupold.
Skyttehilsen fra Nuuk, Grønland
T-Rex
But ain't many troubles that a man cain't fix
With seven hundred dollars and a thirty ought six."
http://dvc.org.uk/jeff/lindy2.html

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af C-X » 22. jan 2018, 17:18

:fun: Der er andet skrammel de heller ikke kan hitte ud af: https://ekstrabladet.dk/kup/testogtjek/ ... is/7007033
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brugeravatar
Centurion
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 685
Tilmeldt: 30. mar 2008, 15:55
Interesser: Jagt & fiskeri
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 147 times
Been thanked: 85 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af Centurion » 22. jan 2018, 18:05

Man skal være opmærksom på at:
"Out of the 26 Lauritz.com auction houses, eight are cur-
rently owned by Lauritz.com and 18 are owned by its part-
ners.
" (fra børslancerings-prospektet).
De 18 partner-huse er tilsluttet Lauritz via en form for franchise-aftaler. De opererer under det fælles navn, men ikke alle er nødvendigvis helt fine i kanten.
Der har været eksempler på, at nogle af dem har solgt egne (Kina)varer på auktionen, og ikke alle har velkvalificerede vurderingsfolk.
Så "Lauritz" og "Lauritz" er mange forskellige ting. Nogle af husene er OK.
"In case of panic: don't panic"

Brugeravatar
Refraktorius
Admin
Admin
Indlæg: 21657
Tilmeldt: 23. maj 2006, 11:13
Interesser: Skydning, dimser og alu-bats
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 460 times
Been thanked: 2362 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af Refraktorius » 22. jan 2018, 18:11

Når man kører en franchise, så betaler folk for værdien af at bruge ens brand.

Men hvis dem der køber franchiseaftalen er nogle fjolser, så kan brandets værdi hurtigt blive voldsomt forringet.
Om det er det der sker, er ikke til at sige, men Lauritz.com har uanset hvad et massivt imageproblem der synes at vokse.
"Det tager kun 2 minutter at læse opslagene øverst i et forum."

Brugeravatar
Scott
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 648
Tilmeldt: 22. feb 2005, 09:06
Geografisk sted: Vestsjælland
Has thanked: 37 times
Been thanked: 36 times

Re: Lauritz igen

Indlæg af Scott » 23. jan 2018, 18:18

http://www.lauritz.com/da/auktion/colt- ... /i4898262/# Jeg ville ikke satse voldsomt på den, For "god", trommelhak uden en skramme, kan ikke lide sigtekornet o.s.v.
Fri mig for fanatikere af alle arter.

Besvar