Ruger Precision Rifle ... hvorfra?

Skyder du med sortkrudt, røgsvagt eller samler du på skydevåben er det stedet for dig.
Besvar
JakeD6
Newbie
Newbie
Indlæg: 10
Tilmeldt: 3. feb 2018, 23:40
Interesser: Langdistance
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Ruger Precision Rifle ... hvorfra?

Indlæg af JakeD6 » 4. feb 2018, 00:02

Der har tidligere været lidt omtale af Ruger Precision Rifle (RPR), og jeg har forsøgt at finde forhandlere i DK, men desværre uden nogen positive tilkendegivelser.
Samtidig er der vist ikke længere en dansk Ruger distributør (siden medio 2017), som kan hjælpe, og mange tyske forhandlere vil ikke sælge til DK kunder pga. restriktioner fra Ruger og besvær med eksport.

Hos forhandlere Tyskland ligger prisen omkring 1800-2000 Euro, plus eksportafgift, men det vil sikkert være meget nemmere at købe via en DK forhandler, forudsat at prisen er fair ift. tyske priser.
Derfor vil jeg rigtig gerne høre om nogen har erfaringer med at købe denne rifle via en DK forhandler, og hvilket prisleje det endte i?

Alternativt, hvilke udenlandske forhandlere blev der brugt, og erfaringer med det?

Takker :-)

Brugeravatar
Gunslinger
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1236
Tilmeldt: 5. mar 2008, 16:15
Interesser: IPSC, genladning, våbennørderi
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 70 times
Been thanked: 148 times

Re: Ruger Precision Rifle ... hvorfra?

Indlæg af Gunslinger » 4. feb 2018, 01:10

Vi overtog importen af Ruger i 2017. Den første sending (kun indeholdende håndvåben) modtog vi primo januar 2018. Vi er ved at kigge på riffel-delen, og regner med at ligge en bestilling på den anden side af IWA i Marts. Modsat de fleste af vores andre agenture, har vi valgt ikke at lagerføre Ruger rifler med henblik på direkte salg til slutbrugere, dertil har vi ganske enkelt ikke lagerkapaciteten. Dansk lovgivning gør et ganske betragteligt indhug i typerne af håndvåben, vi kan tilbyde danske skytter. Dette gør sig ikke gældende med deres riffel lineup, der oveni også er meget dybere. Ruger Rifler vil istedet blive tilbudt landets jagtforretninger og andre forhandlere, ligesåvel som håndvåben.

Har I særlige ønsker sørger vi får at det kommer med hjem i første forsendelse, så I på den ene eller anden måde nok skal modtage jeres riffel.

Vi prøvede netop Ruger Precision Rifle i Las Vegas fornylig. Virkelig velskydende riffel som nok skal blive populær blandt kendere. Vejl. udsalg på den er 14.955,-

I er velkomne til at skrive en mail til os med forespørgsler på rifler. Venligst benyt Model no. fra Ruger's hjemmeside: https://www.ruger.com/index.html

Nuværende udbud af håndvåben og knive kan findes her: https://www.zeromike.dk/produkter/250-ruger/

Mvh
Zero Mike Armory

Happyshooter
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 65
Tilmeldt: 22. feb 2014, 16:36
Interesser: Jagt,pistolskydning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Re: Ruger Precision Rifle ... hvorfra?

Indlæg af Happyshooter » 4. feb 2018, 14:42

Jeg købte min gen1 hos triebel i Tyskland . Fik en meget fordelagtig pris helt uden at spørge. Alt gik meget let.

Har en skytte kammerat som netop har fået en rpr 6.5 creedmore hjem fra gp rifle i Sverige hvor alt også gik ganske fornuftigt.

Brugeravatar
Senserazer
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2916
Tilmeldt: 11. aug 2012, 23:17
Interesser: Knive, skydevåben,
Geografisk sted: Vejle
Has thanked: 114 times
Been thanked: 242 times

Re: Ruger Precision Rifle ... hvorfra?

Indlæg af Senserazer » 18. jun 2018, 21:43

Happyshooter skrev:
4. feb 2018, 14:42
Jeg købte min gen1 hos triebel i Tyskland . Fik en meget fordelagtig pris helt uden at spørge. Alt gik meget let.

Har en skytte kammerat som netop har fået en rpr 6.5 creedmore hjem fra gp rifle i Sverige hvor alt også gik ganske fornuftigt.
Og hvad synes i om dem? :razz: Har i prøvet forskellige magasiner?
Sendt fra min bjergtinde via signalbål.

AHL
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 272
Tilmeldt: 11. feb 2013, 10:30
Interesser: jagt/ våben
Geografisk sted: jylland
Geografisk sted: Harlev j
Has thanked: 31 times
Been thanked: 137 times
Kontakt:

Re: Ruger Precision Rifle ... hvorfra?

Indlæg af AHL » 18. jun 2018, 21:57

prøv og tag fat i mercia outdoor det kan være de har flere tilbage
Mvh
AHL

Happyshooter
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 65
Tilmeldt: 22. feb 2014, 16:36
Interesser: Jagt,pistolskydning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Re: Ruger Precision Rifle ... hvorfra?

Indlæg af Happyshooter » 22. jun 2018, 20:14

Er godt tilfreds. De skyder helt fint .

Med tanke på at den er færdig “out of the box”

.308 er rigtig glad for 167 Grain lapua scenar

Har kun prøvet magpul magasiner

Besvar