Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Skyder du med sortkrudt, røgsvagt eller samler du på skydevåben er det stedet for dig.
SuneHJ
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 226
Tilmeldt: 1. dec 2015, 15:11
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 35 times
Been thanked: 25 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af SuneHJ » 23. nov 2020, 12:16

Sila0079 skrev:
18. nov 2020, 12:42
Her 4,5 måneder senere, er der nu endelig 4 stk KIDD plungere på vej til mig fra Sverige. Én er til mig selv, én er reserveret til C-X, og 2 er til salg efter først til mølle princippet. Det er inclusive den strammere fjeder, og jeg ved endnu ikke om der ryger told oven i udgifterne til IBAN overførsel og fragt, men forvent en pris omkring 500 incl fragt.
Jeg regner med at du stadig har en til mig...

Sila0079
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 625
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:18
Interesser: Skydning, jagt og genladning
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 187 times
Been thanked: 140 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af Sila0079 » 23. nov 2020, 23:46

Mente nok der var mindst én mere der havde lagt billet ind. Men ja, naturligvis. Jeg har fået tracking nummer på den fra Sverige, og venter bare spændt :) Skulle der være flere der har kaldt dips, så giv jer gerne til kende, inden nogen for deres håb op omkring den sidste.
"During times of universal decent, telling the truth becomes a revolutionary act"
George Orwell

"A harmless man is not a good man. A good man is a very, very dangerous man who has it under voluntary control."
Jordan Peterson

SuneHJ
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 226
Tilmeldt: 1. dec 2015, 15:11
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 35 times
Been thanked: 25 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af SuneHJ » 24. nov 2020, 09:54

Sila0079 skrev:
23. nov 2020, 23:46
Mente nok der var mindst én mere der havde lagt billet ind. Men ja, naturligvis. Jeg har fået tracking nummer på den fra Sverige, og venter bare spændt :) Skulle der være flere der har kaldt dips, så giv jer gerne til kende, inden nogen for deres håb op omkring den sidste.
Fint. Bare send PM når du har dem, så klarer vi den finansielle del og udvekslingen i en ruf. :smile:

Sila0079
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 625
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:18
Interesser: Skydning, jagt og genladning
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 187 times
Been thanked: 140 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af Sila0079 » 26. nov 2020, 15:52

Så er der plungere. Dem der har aftale; PM mig for betaling & forsendelse. Der er så vidt jeg kan tælle, stadig 1 tilbage, efter først til mølle.
"During times of universal decent, telling the truth becomes a revolutionary act"
George Orwell

"A harmless man is not a good man. A good man is a very, very dangerous man who has it under voluntary control."
Jordan Peterson

Sila0079
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 625
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:18
Interesser: Skydning, jagt og genladning
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 187 times
Been thanked: 140 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af Sila0079 » 7. feb 2021, 23:29

Nyt glas på vederstyggeligheden (efterhånden):
Vector Continental 5-30x56 SFP mildot, klikker i mil, justerbar paralakse 15- uendelig. 30mm rør, og ringe inkluderet. Købt af anden bruger her inde, så jeg kunne frigøre min Bushnell Elite Tactical 3-12x44 til min nye Mauser 96 rettrækker.

Desuden behørig kina-bipod, så det passer sammen med alt det øvrige kina-grej den efterhånden er plastret ind i. Og nye hjemmelavede rear-bags, er det også blevet til :rock:
Vedhæftede filer
Screenshot_20210207-230121_Gallery.jpg
Screenshot_20210207-230205_Gallery.jpg
Screenshot_20210207-230141_Gallery.jpg
Throw lever på zoom såvel som paralakse, da denne går lidt stramt. Og et rail-monteret bubble-level, til løbende kontrol af det kikkertmonterede bubblelevel, og i tilfælge af bagerste throw lever obstruerer udsynet til det kikkertmonterede bubble-level.
"During times of universal decent, telling the truth becomes a revolutionary act"
George Orwell

"A harmless man is not a good man. A good man is a very, very dangerous man who has it under voluntary control."
Jordan Peterson

SuneHJ
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 226
Tilmeldt: 1. dec 2015, 15:11
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 35 times
Been thanked: 25 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af SuneHJ » 8. feb 2021, 08:30

Det ser jo nydeligt ud :clap:
De throw levers der sidder på hhv. parallaksen og zoom - fulgte de med kikkerten eller er de retrofit? Jeg mangler en til parallakse justering af min Vortex Strike eagle 5-25x56

Sila0079
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 625
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:18
Interesser: Skydning, jagt og genladning
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 187 times
Been thanked: 140 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af Sila0079 » 9. feb 2021, 10:34

SuneHJ skrev:
8. feb 2021, 08:30
Det ser jo nydeligt ud :clap:
De throw levers der sidder på hhv. parallaksen og zoom - fulgte de med kikkerten eller er de retrofit? Jeg mangler en til parallakse justering af min Vortex Strike eagle 5-25x56
Mener de hedder Tac Tie. Man kan få dem fra ebay.uk men dels er fragten dyr, og dels er de nu ikke med i EU længere. Af samme årsag, købte jeg lidt ekstra sidst jeg bestilte. Du kan få en for en flad hundredekroneseddel, hvis du kommer til Nordjylland.. Nær Hjallerup..
"During times of universal decent, telling the truth becomes a revolutionary act"
George Orwell

"A harmless man is not a good man. A good man is a very, very dangerous man who has it under voluntary control."
Jordan Peterson

Cpt
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 632
Tilmeldt: 6. apr 2014, 22:26
Interesser: Pistol og revolver
Geografisk sted: Køge egnen
Has thanked: 61 times
Been thanked: 78 times

Re: Ruger Precision Rimfire - priser, tilgængelighed mm.

Indlæg af Cpt » 13. feb 2021, 02:04

Cpt skrev:
27. mar 2018, 13:02
Flot riffel, kan man få den i cal .22 på SKV tror I?
Nåh med den nye positiv liste ser det jo ud til at det pludselig kan lade sig gøre igennem unionen :razz:

Sila0079
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 625
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:18
Interesser: Skydning, jagt og genladning
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 187 times
Been thanked: 140 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af Sila0079 » 14. feb 2021, 18:05

SuneHJ skrev:
8. feb 2021, 08:30
Det ser jo nydeligt ud :clap:
De throw levers der sidder på hhv. parallaksen og zoom - fulgte de med kikkerten eller er de retrofit? Jeg mangler en til parallakse justering af min Vortex Strike eagle 5-25x56
Vedhæftede filer
Screenshot_20210209-143319_Gallery.jpg
"During times of universal decent, telling the truth becomes a revolutionary act"
George Orwell

"A harmless man is not a good man. A good man is a very, very dangerous man who has it under voluntary control."
Jordan Peterson

Sila0079
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 625
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:18
Interesser: Skydning, jagt og genladning
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 187 times
Been thanked: 140 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af Sila0079 » 14. feb 2021, 18:14

Nu skulle jeg jo lige ud og have indskudt med det nye glas i dag.
Inden jeg gik ud, blev der renset med kobberbørsten, breakfree på filtprop, kobberbørste, og flere filtpropper.

Den gode nyhed er at det ligner at løbet efterhånden ser ud til at den er ved at være skudt til. Eller det ved jeg jo sådan set ikke - den kan jo muligvis blive bedre endnu - det må jeg se om nogle hundrede skud, om udviklingen skulle ske at fortsætte. Men nu er den ved at være der hvor jeg håbede på fra starten: lige omkring 1 MOA på 100 meter. Tre grupper af 3-3,3 cm i diameter i streg, efter jeg havde fået foulet løbet nogenlunde, og styr på brugen af min nye rearbag..

Den dårlige nyhed er så at selv efter 20-25 skud, spreder den helt uacceptabelt med SK rifle match, som jeg ellers havde store forventninger til. Spreder ca 3 MOA. Men man kan jo vende den om og sige at det kun er godt, at det den skyder bedst med, også er noget af det billigste og mest tilgængelige :thumbup:
Vedhæftede filer
Screenshot_20210214-180257_Gallery.jpg
Screenshot_20210214-180227_Gallery.jpg
"During times of universal decent, telling the truth becomes a revolutionary act"
George Orwell

"A harmless man is not a good man. A good man is a very, very dangerous man who has it under voluntary control."
Jordan Peterson

Sila0079
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 625
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:18
Interesser: Skydning, jagt og genladning
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 187 times
Been thanked: 140 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af Sila0079 » 3. jun 2021, 20:16

Målte aftræksvægt på de fleste af mine rifler igår. Min RPR, hvor jeg har pillet fjederen ud af aftrækkeren, og poleret lidt, måler 800 gram, hvilket jeg finder ganske ideelt til sådan en skyder.. :clap:
Vedhæftede filer
Screenshot_20210603-200917_Gallery.jpg
"During times of universal decent, telling the truth becomes a revolutionary act"
George Orwell

"A harmless man is not a good man. A good man is a very, very dangerous man who has it under voluntary control."
Jordan Peterson

Brugeravatar
Epae
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1323
Tilmeldt: 8. nov 2018, 20:25
Interesser: Flugt- og riffel-skydning
Geografisk sted: Roskilde
Has thanked: 112 times
Been thanked: 244 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af Epae » 3. jun 2021, 21:08

Sila0079 skrev:
3. jun 2021, 20:45
Epae skrev:
3. jun 2021, 20:38
Sila0079 skrev:
3. jun 2021, 20:21
Epae skrev:
3. jun 2021, 20:02
Sila0079 skrev:
3. jun 2021, 19:50
Epae skrev:
3. jun 2021, 10:59
nu fik jeg indskudt min nye langdistance-sjov+råge/krage-kanon.
Nu var det en lidt blæsende dag men jeg kan ikke helt bestemme mig for om jeg skal være tilfreds med denne præcision på 100 meter (med CCI standard) eller om jeg skal kaste mig ud i og købe en 6-8 forskellige mærker og prøve det hele af...
Hvad får i andre ud af jeres 22'ere på den afstand så jeg kan sammeligne lidt?
Det er et kendt fænomem med ruger RPR, at den skal skydes til. Søg evt på den tråd der er dedikeret til netop den riffel her på forrummet. Min startede også på 6-8cm grupper på 10-15 skuds grupper på 100m. Efter 300 skud var det allerede en del bedre. Her efter måske 800, eller hvad jeg nu er på, er vi nede på 3cm på en 5-skuds gruppe på 100m, med CCI SV. Så mit råd vil være at finde noget der skyder bare nogenlunde, ud af en 2-3 forskellige af de billigste, og så få banket en kasse af 500 igennem den, før du kører den store ammo test. Jeg har haft små 500 Aguila Super Extra, små 400 RWS af de sort/orange, og måske 300 CCI SV + det løse igennem min, og endnu ikke fundet noget der skyder bedre end CCI SV, trods jeg har testet nok 10-12 forskellige.. Har dog ikke prøvet de dyreste muligheder endnu..
Må være en gammel tråd, mindes slet ikke at have set den men det var god info lige at få. Min har fået lige under 300 skud igennem sig nu og ja det er bedre end det var ved 100 stk det er ret tydeligt.
Hvor ofte renser du din? Tænker det er det samme som andre 22LR (dvs aldrig)
Jeg rensede med kobberbørste og lidt olie og filtpropper, for hver 100 skud, de første 3-400 skud.. Renser stadig af og til, men holder ikke styr på hvor ofte.. Måske hver 200 ca..
kan se du skrev i den anden post også - jeg smider lige en update der når jeg har smidt 200 mere igennem den :D
Overrasket over at du renser den så ofte og den alligevel kører så fint, konsensus plejer jo generelt at være at man ikke skal rense en 22LR før den begynder at skyde skævt eller dæmperen er fyldt op med skidt.
Men så skal jeg måske lige gi' den en lille tur da der er 300 igennem nu.
Det med at rense for hver 100, op til 300, var en tilskydnings-procedure, som jeg fandt på youtube. Har også læst folk der siger den foretrækker at skyde rent. Men jeg tror jeg vil prøve at rense helt i bund, skyde nogle grupper, og så undlade rens i 300+ skud, for at se om præcisionen bliver bedre eller værre..

MÅ FLYTTES TIL RPR TRÅD.
Jeg har lige kørt lidt basis-rens igennem løbet og så ser jeg om det ændrer på noget. køber bare en brik med 500 skud til de der billige penge og når den har været igennem det hele, så prøver jeg testen - og evt lidt match ammo også.
Tænker den skal ha' lov at prøve 200 meter i næste uge ;)
Browning B525 - 12/76
BRNO Special Poldi Electro - 16/70
Marlin (JM) 1895 SBL - 45-70 Govt.
Ruger Precision Rimfire - 22LR
Tikka T3X TAC A1 - .260 Remington
Ruger SFAR - .308 Win

Brugeravatar
Epae
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1323
Tilmeldt: 8. nov 2018, 20:25
Interesser: Flugt- og riffel-skydning
Geografisk sted: Roskilde
Has thanked: 112 times
Been thanked: 244 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af Epae » 13. jun 2021, 17:12

På trods af den ret voldsomme blæst i dag, skulle man jo lige ud og ha' et par skud igennem plinkeren og hygge lidt.
Ser ud til at den efterhånden er begyndt at samle lidt bedre, på trods af vinden.

Var også lige en gut på banen med en magnetospeed - det gav sku opløftning at se resultatet:
30 skud.
Min: 327 m/s
Max: 337 m/s
Avg: 330 m/s
S.D: 2,4 m/s

Med CCI SV synes jeg sku det er ret godt med så lav S.D.
Den er opgivet til 326 m/s så det så helt fint ud.
Sidste skive på dagen var 15 skud og de så meget bedre ud end de første 15 skud. Er efterhånden også ved at have en 450 skud igennem den.
Det begynder at blive sjovt :biggrin:
Vedhæftede filer
RPRimfire 130621 CCI SV.png
Browning B525 - 12/76
BRNO Special Poldi Electro - 16/70
Marlin (JM) 1895 SBL - 45-70 Govt.
Ruger Precision Rimfire - 22LR
Tikka T3X TAC A1 - .260 Remington
Ruger SFAR - .308 Win

Sila0079
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 625
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:18
Interesser: Skydning, jagt og genladning
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 187 times
Been thanked: 140 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af Sila0079 » 15. jun 2021, 09:28

Jeg har på det seneste set youtube tynd, hvad barrel tuners, og barrel de-harmonizers angår. Jeg ville rigtig gerne have fingrene i den billige af gummi, fra Limbsaver, men det lod sig ikke gøre inden for EU (jo hvis jeg kunne leve med skrig-farver). Så nu har jeg bestilt et gummigennemførings sortiment sæt. Så det er det næste jeg skal prøve at eksperimentere med, for at se om jeg kan komme længere ned, end de efterhånden anstændige 3-4 cm på 100m. Konsekvent under 3cm, tættere på 2cm, er nok mit naive håb/mål i stille vejr.
"During times of universal decent, telling the truth becomes a revolutionary act"
George Orwell

"A harmless man is not a good man. A good man is a very, very dangerous man who has it under voluntary control."
Jordan Peterson

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af C-X » 15. jun 2021, 14:56

Sådan nogle?
Vedhæftede filer
IMG_20210615_145405__01.jpg
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brugeravatar
Epae
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1323
Tilmeldt: 8. nov 2018, 20:25
Interesser: Flugt- og riffel-skydning
Geografisk sted: Roskilde
Has thanked: 112 times
Been thanked: 244 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af Epae » 15. jun 2021, 15:09

Sila0079 skrev:
15. jun 2021, 09:28
Jeg har på det seneste set youtube tynd, hvad barrel tuners, og barrel de-harmonizers angår. Jeg ville rigtig gerne have fingrene i den billige af gummi, fra Limbsaver, men det lod sig ikke gøre inden for EU (jo hvis jeg kunne leve med skrig-farver). Så nu har jeg bestilt et gummigennemførings sortiment sæt. Så det er det næste jeg skal prøve at eksperimentere med, for at se om jeg kan komme længere ned, end de efterhånden anstændige 3-4 cm på 100m. Konsekvent under 3cm, tættere på 2cm, er nok mit naive håb/mål i stille vejr.
Hvad præcis er det disse skulle gøre? Jeg er da også meget nysgerrig ;)
Browning B525 - 12/76
BRNO Special Poldi Electro - 16/70
Marlin (JM) 1895 SBL - 45-70 Govt.
Ruger Precision Rimfire - 22LR
Tikka T3X TAC A1 - .260 Remington
Ruger SFAR - .308 Win

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af C-X » 15. jun 2021, 15:15

De vejer da nogle gram, så de må kunne påvirke de harmoniske svingninger.
Tilmed sidder de nok ret stramt omkring, da piben er Ø21,84 mm (0.86") og de er ø20 mm.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Sila0079
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 625
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:18
Interesser: Skydning, jagt og genladning
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 187 times
Been thanked: 140 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af Sila0079 » 15. jun 2021, 23:42

C-X skrev:
15. jun 2021, 14:56
Sådan nogle?
Lige præcis. Har købt en hel kasse med forskellige størrelser..

Epae: Det påvirker pibens svingninger, og kan justeres sådan at projektilet forlader mundingen netop på det mest gunstige tidspunkt ift. disse svingninger (er teorien) - det skulle være det samme man timer når man eksperimenterer med sættedybder af projektiler, som genlader. Så man kan potentielt nøjes med at finde en krudt-node, hvor variation i hastighed fra skud til skud er lavt, og så undlade at teste forskellige sættedybder, men justere på en tuner af en art i stedet. Eller som min tanke er; teste sættedybder først, og så finpudse med en tuner (gummi ringe, i mit tilfælde).. Men med salonriffel giver det jo ekstra god mening, da man ikke kan justere sættedybde. Blot man er opmærksom på at den justering man laver på løbet, kan forbedre præcisionen med én patron, og samtidig gøre den dårligere med en anden.. Hvor sættedybde-justering ikke påvirker riflen, men kun den enkelte ladning..
Jeg pønser på at klistre et målebånd på langs på løbet, så jeg kan notere optimal placering, med forskellige patroner..
Skal helt klart også lege med det på min .17HMR, og nok også prøve lidt på en eller flere af mine 3 6,5x55'ere..
"During times of universal decent, telling the truth becomes a revolutionary act"
George Orwell

"A harmless man is not a good man. A good man is a very, very dangerous man who has it under voluntary control."
Jordan Peterson

Brugeravatar
Epae
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1323
Tilmeldt: 8. nov 2018, 20:25
Interesser: Flugt- og riffel-skydning
Geografisk sted: Roskilde
Has thanked: 112 times
Been thanked: 244 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af Epae » 21. jul 2021, 20:01

Tror efterhånden at den RPR er ved at være skudt ind. Dog var der 0.2 mil forskel da jeg skiftede til en ny batch af CCI SV.
Hvis jeg dog bare havde stoppet efter 3 skud så havde det set ret imponerende ud på 100 meter :mrgreen:
Om det er riflen, ammo'en eller skytten der skaber variationen - jah, det er nok skytten :)
Vedhæftede filer
RPRimfire 210721.png
Browning B525 - 12/76
BRNO Special Poldi Electro - 16/70
Marlin (JM) 1895 SBL - 45-70 Govt.
Ruger Precision Rimfire - 22LR
Tikka T3X TAC A1 - .260 Remington
Ruger SFAR - .308 Win

Brugeravatar
Prestone
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 381
Tilmeldt: 13. feb 2009, 16:36
Interesser: Håndvåben og finurligheder.
Geografisk sted: Ulstrup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 34 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af Prestone » 23. aug 2021, 21:01

Er der en der gider måle diameteren på løbet på deres RPR ?

Jeg vil til og makke en montage sammen til faste sigtemidler til min inden den kommer hjem og jeg kan simpelthen ikke finde den pokkers diameter på det dersens internet.

På forhånd tak.
It´s good to have healthy pets, you never know when you will be forced to eat them.

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af C-X » 23. aug 2021, 21:35

Screenshot_20210823-213412.jpg
0.86"
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brugeravatar
Epae
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1323
Tilmeldt: 8. nov 2018, 20:25
Interesser: Flugt- og riffel-skydning
Geografisk sted: Roskilde
Has thanked: 112 times
Been thanked: 244 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af Epae » 23. aug 2021, 21:36

Prestone skrev:
23. aug 2021, 21:01
Er der en der gider måle diameteren på løbet på deres RPR ?

Jeg vil til og makke en montage sammen til faste sigtemidler til min inden den kommer hjem og jeg kan simpelthen ikke finde den pokkers diameter på det dersens internet.

På forhånd tak.
Sådan.
Vedhæftede filer
IMG_20210823_213513.jpg
Browning B525 - 12/76
BRNO Special Poldi Electro - 16/70
Marlin (JM) 1895 SBL - 45-70 Govt.
Ruger Precision Rimfire - 22LR
Tikka T3X TAC A1 - .260 Remington
Ruger SFAR - .308 Win

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af C-X » 23. aug 2021, 21:37

Sæt en rail på forskæftet og brug AR flip up sights :biggrin:
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brugeravatar
Prestone
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 381
Tilmeldt: 13. feb 2009, 16:36
Interesser: Håndvåben og finurligheder.
Geografisk sted: Ulstrup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 34 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af Prestone » 23. aug 2021, 22:06

Tusinde tak for målet :smile:

Er ved at makke en spænde på anordning med rail så den kan monteres og fjerne i et snuptag
It´s good to have healthy pets, you never know when you will be forced to eat them.

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Ruger Precision Rimfire - Nogen der ved noget om priser, tilgængelighed mm?

Indlæg af C-X » 23. aug 2021, 22:18

Glæder mig til at se resultatet af det selvbyg :inspect:
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Besvar