Hvilken reklamationsret har jeg i en butik?

Skyder du med sortkrudt, røgsvagt eller samler du på skydevåben er det stedet for dig.
Brugeravatar
Rahan
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1392
Tilmeldt: 10. aug 2006, 07:09
Interesser: Jagt og skydning.
Geografisk sted: Holstebro
Has thanked: 154 times
Been thanked: 101 times

Re: Hvilken reklamationsret har jeg i en butik?

Indlæg af Rahan » 16. mar 2019, 15:23

CQB skrev:
16. mar 2019, 07:33
så fik jeg riflen tilbage fra forhandleren igen med uforrettet sag, han kunne ikke finde baser der var lige i forhold til hinanden , og bliver ved med at holde på at det er normalt at baser er skæve. jeg har så skruet baserne af og kan nemt se at hullerne til baserne er boret skævt, som jeg havde en ide om fra starten ,så nu ligger aben hos mig igen, det ser dog ud til at min s.b kikkert har justering nok til at kunne skydes ind . i modsætning til min zeiss v8 ,der har et meget lille justerings område (vist kun 50 cm på 100 m)

Det lader til at du absolut insisterer på at gå “all in” på kikkert, og “all out” på riffel !!
Når det så ikke kan være anderledes, ville det så ikke være en ide at få en Bøssemager,der har kompentencen, til at montere en rail på riflen ???

Brugeravatar
CQB
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1444
Tilmeldt: 9. nov 2007, 09:31
Geografisk sted: nordjylland
Has thanked: 30 times
Been thanked: 74 times

Re: Hvilken reklamationsret har jeg i en butik?

Indlæg af CQB » 16. mar 2019, 20:04

PerNielsen skrev:
16. mar 2019, 15:23
CQB skrev:
16. mar 2019, 07:33
så fik jeg riflen tilbage fra forhandleren igen med uforrettet sag, han kunne ikke finde baser der var lige i forhold til hinanden , og bliver ved med at holde på at det er normalt at baser er skæve. jeg har så skruet baserne af og kan nemt se at hullerne til baserne er boret skævt, som jeg havde en ide om fra starten ,så nu ligger aben hos mig igen, det ser dog ud til at min s.b kikkert har justering nok til at kunne skydes ind . i modsætning til min zeiss v8 ,der har et meget lille justerings område (vist kun 50 cm på 100 m)

Det lader til at du absolut insisterer på at gå “all in” på kikkert, og “all out” på riffel !!
Når det så ikke kan være anderledes, ville det så ikke være en ide at få en Bøssemager,der har kompentencen, til at montere en rail på riflen ???
jeg har besluttet det skal være et discount riffel projekt denne gang, i modsætning til alle de andre svinedyre køb jeg har haft i tidens løb .så må vi se hvad det ender ,med man er jo gør det selv mand :rock:

Besvar